Prosla tema mi je obrisana ali nije mi ni navedeno zasto?
Odmah da napomenem da ovo nije nikakav uredjaj sa kojim auto trosi samo vodu!
Znaci u bableru mozemo sipati benzin,naftu,alkohol,ulje i dr...
Ovaj uredjaj radi na principu isparavanja.Znaci posto na auspuhu temperature idu do 800 stepeni mi tu temperaturu koristimo za isparavanje goriva.Znaci ne dobijamo vise od ulozenog i ne krse se nikakvi zakoni Fizike i dr...
Zanima me da li je neko pokusao sa ovim uredjajem da smanji potrosnju ili barem da smanji emisije stetnih gasova?
Molim admine da ne brisu temu jer nema razloga za to.Ovaj uredjaj nije nikakva novina pa da se dize prasina i tenzije.
[ Nemanja @ 26.05.2013. 20:01 ] @
Došli Mujo i Haso na benzinsku u Njemačkoj sa svojim starim jugićem. Fritz: - "Benzin ili Dizl?" Mujo: - "VODU." Fritz: - "Waser ???!" Mujo: - "Waser, do vrha!!" Fritz nalije vodu do vrha, a Mujo vadi iz džepa tablete i ubaci jednu tabletu u rezervoar, zatvori rezervoar sjedne u auto, kresne ga i ode. Fritz začudeno gleda. Nakon nekoliko dana opet na istu benzinsku stize Mujo i Haso. Fritz: - "Jel vodu ko i zadnji puta." Mujo: - "Da, do vrha." Fritz nalije vodu, a Mujo opet ubaci tabletu u rezervoar i krene dalje. Fritz sve ovo ispriča svom šefu Hansu. Hans veli Fritzu da prati i da kad slijedeći puta dođe Mujo da ga pozove. Nekoliko dana prođe i opet dolazi Mujo sa jugićem i suvozačem Hasom. Fritz nalije vodu. Mujo ubaci tabletu. Hans primjeti Muju na benzinskoj. Hans: - "Her Mujo ..." Mujo: - "Šta oš"" Hans: - "Jel bi mi prodali te tablete?" Mujo: - "Jesi lud." Hans: - "Evo vam milijun EURA." Mujo: - "Jok!" Hans: - "Evo vam dva milijuna." Mujo (onako se nećka): - "Uh, ajde daj dva i po i tvoje su." Hans nabroji 2,5 mil. € da ih Muji za tablete. Sjedne Mujo u auto, upali ga i krene dalje. Haso: - "Pobogu, Mujo, jel si lud? Što mu proda one tablete? Na šta čemo se sada voziti?" Mujo: - "Na PLIN, isto ko" i do sad, na PLIN!!"
[ sad_ste_face_jel @ 26.05.2013. 20:15 ] @
Pre nego sto pocnete sa spamovanjem molim vas procitejte malo o ovom uredjaju! Ako malo procitate o tome videcete da je sistem prost i da tu nema nikakve "kosmicke energije" i ostale gluposti.
[ Deep|Blue @ 27.05.2013. 08:37 ] @
OK,
samo prvo bih voleo da nam objasniš da li je Tesla imao neke radove na ovu temu.
Ako Tesla nije čeprkao oko toga, nisam siguran dal' to vredi išta.
[ Deep|Blue @ 27.05.2013. 10:32 ] @
a što li samo teraš ljude da čitaju o ovoj tehnologiji??
Citat:
Paul Pantone (born 1950, Detroit) is the inventor of the "Global environmental energy technology" (GEET).[1] GEET engines allegedly do not emit exhaust gases and can run on mixtures of 80% water and 20% petroleum, alcohol, vegetable oil, olive oil, palm oil, rapeseed oil, sunflower oil, or any other oil.[2][3] These claims have not been evaluated by the EPA nor have any peer reviewed studies have been published in the scientific literature.[4]
In December 2005, Pantone was to be sentenced on two charges of securities fraud, to which he pleaded guilty in October 2004. However, Judge Royal Hansen declared him not competent to receive sentencing and ordered him detained indefinitely at the Utah State Mental Hospital.
A sta je sa onim Hahaha, Ohohoho ili kako se već zvaše, tzv. generator?!
Zar ti to nije uštedilo dovoljno goriva?
Dokle si uopšte dogurao sa tim?
[ Deep|Blue @ 27.05.2013. 11:29 ] @
Ovaj je mnogo zanimljiviji ..
jer proizvodi "plazmu"?!? sastavljenu od 20% goriva (šta bilo) i čak 80% vode. Svakako mnogo zanimljiviji koncept od bedne HaHaHaOHaHa tehnologije koja daje samo 30% uštede.
Ali očigledno je da je i ovde naftni lobi umešao prste jer hooće nasilno da mu obrišu pamćenje ...
Citat:
According to the AG’s office, the only way Pantone can be sentenced and justice can be served is if he takes anti-psychotic drugs. Pantone and his supporters fear the medications will erase his memory, or even kill him.[6] On Dec. 11 2007, Pantone entered a West Jordan courtroom by wheelchair. His already poor health has significantly declined due in part to an infection following foot surgery.
[ sad_ste_face_jel @ 27.05.2013. 20:45 ] @
To da li je naftni lobi umesao prste to ne znam ali siguran sam da ovaj uredjaj doprinosi boljem sagorevanju goriva.Znaci prvo sto dobijamo je manja emisija stetnih gasova druga stvar je usteda koja ide do "bednih" 30% sto u danasnje vreme je itekako "bedno".Ja cu sutra poceti sa izradom reaktora pa ce mo videti.Posto ovde izgleda nema nikog ko je to probao to cu izgleda biti ja.Na ovom sajtu mozete naci kako su ljudi napravili reaktore i dobili ustedu i znatno manje stetnih gasova. http://quanthomme.free.fr/qhsu...Real2010SystGillierPantone.htm
[ anon70939 @ 27.05.2013. 21:15 ] @
Mislim da je ovo jos bolji koncept.
1. ne zagadjuje okolinu
2. ne trosi gorivo koje se kupuje na pumpama
3. trosi visak "goriva" koje unosimo u organizam oralnim putem
4. uz tacku 3. masovno doprinosi zdravlju naroda, kondiciju, fizicku spremnost...
5. Jeftin proces proizvodnje, samim tim verovatno moze da ga priusti vecina ljudi.
6. Jeftinije odrzavanje zbog same jednostavnosti vozila
7. Nece biti smrtonosnih saobracajnih nesreca zbog nemogucnosti voznje 200 km/h
8. ukoliko je vise ljudi u autu, nece biti povecana potrosnja i smanjene performanse, nego naprotiv bice suprotno
9. niko nece moci da laze kako mu auto trosi samo 3l po gradu.
10. ukoliko se vozi po pasnjacima, livadama, taman ce trava da bude gusca, lepsa...
.
.
.
[ sad_ste_face_jel @ 27.05.2013. 21:27 ] @
Spamovanjem neces postici nista.Nekim glupostima namerno skreces sa teme,ako ne znas nista o ovom sistemu bolje nemoj ni da komentarises jer sebe pravis na budalu a ne mene!
[ Odin D. @ 27.05.2013. 22:08 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: To da li je naftni lobi umesao prste to ne znam ali siguran sam da ovaj uredjaj doprinosi boljem sagorevanju goriva. Znaci prvo sto dobijamo je manja emisija stetnih gasova druga stvar je usteda koja ide do "bednih" 30% sto u danasnje vreme je itekako "bedno".Ja cu sutra poceti sa izradom reaktora pa ce mo videti.Posto ovde izgleda nema nikog ko je to probao to cu izgleda biti ja.
Vodeće svjetske auto-kompanije imaju stalno otvoren konkurs za inovacije i unapređenja te vrste.
Ako smanjiš potrošnju i samo za nekoliko procenata dobićeš milione (za smanjenje od 30% postaćeš suvlasnik kompanija).
Ne znam što se zamlaćuješ sa uštedom od nekoliko litara kad možeš postati milijarder?!
[ Java Beograd @ 28.05.2013. 07:42 ] @
Bi on, al' se plaši naftnog lobija.
[ Deep|Blue @ 28.05.2013. 07:42 ] @
Faco,
ušteda sa ovim "reaktorom" je čak 80%, a bednih 30% se odnosi na HaHaOHaHa generator.
Čitaš li ti uopšte ove gluposti koje nam postuješ?
Eeej 80%, pa to ti je prava revolucija! Naftni lobi će konačno da padne. Ko bi plaćao 10l benzina za nekih 120 km, kad tu istu razdaljinu može da pređe sa litar lož ulja, litar ulja iz friteze i osam litara vode?!
Ko je toliko lud?!
A, da ... postoje neke blage sumnje u vezi mentalnog zdravlja pronalazača, ali to je sve sitnica. Prljave laži naftnog lobija.
Samo napred faco i obavezno nam javi kako si prošao.
[ paterson @ 28.05.2013. 10:14 ] @
Эkonomiя benzina 80% - эto realьno!
Citat:
Video opыta na dvuhtaktnom DVS s prostoй sistemoй polučeniя i podači deševogo toplivnogo gaza s ispolьzovaniem vodы i vыhlopnыh gazov motora, sdelannыe Dmitriem iz goroda Mogileva i pokazannыe im na rutube.ru Toplivnый gaz polučaetsя putem propuskaniя vыhlopnыh gazov čerez rastvor vodы i benzina. Dannый toplivnый gaz obladaet praktičeski odinakovoй kaloriйnostью s benzom. Takim obrazom, dostigaetsя porяdka 80% эkonomii benzina i praktičeski do nulя snižaetsя toksičnostь vыhlopnыh gazov. V nastoящee vremя dannaя tehnologiя aprobiruetsя na otečestvennыh avtomobilяh.
[ sad_ste_face_jel @ 28.05.2013. 14:42 ] @
Usreda je do 30 % za automobile da si pogledao sajt koji sam okacio znao bi o cemu pisem.Jer ima vise vrsta Geet reaktora http://quanthomme.free.fr/qhsu...Real2010SystGillierPantone.htm
A da pronalazac je bas glup nema sta samo ne vidim zbog cega kada je ovo sve veoma prosto za shvatiti i konstruisati.
[ Deep|Blue @ 28.05.2013. 15:08 ] @
Pronalazač nije glup već je psihički nestabilan i nesposoban za samostalni život.
Ali zato, njegov Geet štedi 80% goriva.
Nijedan Geet nije testiran u kontrolisanim uslovima, već se sve svoji na standardnu priču i placebo.
[ sad_ste_face_jel @ 28.05.2013. 20:00 ] @
I sta to znaci? Ako nije testiran u kontrolisanim uslovima to je glupost?
Zasto bi ovo bio placebo kada se ne koristi nikakva el energija iz auta vec samo temperatura izduvnih gasova koja je i onako ne iskoriscenja.A zna se da su temperature izduvnih gasova velike.Prema tome mi mozemo napraviti mix goriva bilo da je to voda-alkohol-benzin-nafta-ulje i dr... i ta isparenja saljemo u motor i tu nema nikakvog placebo efekta jedino na novijim automobilima zbog elektronike i senzora inace na klasicnim dizelima ne mozemo nista izgubiti.
Upravo tvoj drugi deo posta je standardna priča - "žvaka" - rekla kazala. Isprazno teoretisanje.
Citat:
sad_ste_face_jel:Ako nije testiran u kontrolisanim uslovima to je glupost?
Ako nije testirano, onda je glupost dok se ne dokaže suprotno. Tako to funkcioniše sa patentima koji tvrde da su revolucionarni pronalasci. 30% uštede goriva kod motora SUS je svakako tvrdnja o revolucionarnom pronalasku.
Dakle, ostavi se praznih reči i teoretskog dokazivanja. Napravi uređaj, koristi ga, obavi merenja pa se onda javi. Dok god to ne uradiš, ovde na forumu će da se sprdaju tvojim postovima.
Ti sad nekako dođeš kao Tesla ! :)
Nemoj samo da zaboraviš da je prvi motor sa unutrašnjim sagorevanjem konstruisan 1885 i da od tada do sada stotine hiljada inženjera u hiljadama razvojnih centara svakodnevno rade na usavršavanju, povećanju snage i smanjenju potrošnje takvih motora. Pokaži im i dokaži im koliko su nesposobni !
[ Deep|Blue @ 29.05.2013. 08:07 ] @
Pa vidi ...
sviđa mi se ta ideja vožnje na vodu,
ali šta ako umesto onih ulja iz friteze iskoristimo npr prešišćeni kerozin ili neko kvalitetnije gorivo, ali u razmeri 1:13 sa vodom (shodno tome što je kvalitetnije gorivo), onda ja VERUJEM da će ušteda biti oko 80%.
Samim time ovo predstavlja unapređenu verziju Geet-a i nije potrebno nikakvo testiranje, jer su stručnjaci ocenili da Geet stvarno prave uštedu u potrošnji, a pošto je ovo unapređena verzija onda i ona štedi.
Trenutno radim na modelu koji bi radio u razmeri 1:100,000. Ostalo je samo par sitnih proračuna i da prefarbam limove reaktora, ali ovaj sistem će predstavljati plinsku turbinu za proizvodnju električne energije i uz simbolična ulaganja od 250 EUR moći će da napaja grad od ~ 250,000 ljudi. A cena električne energije neće prelaziti 15 dinara po stanu (prosečno 2,500KWh).
Ako serijski vežemo 15 komada, moći ćemo da napajamo ceo Beograd, a sa 50 komada celu Srbiju i da nam ostane za izvoz.
Naravno bila bi čista glupost insistirati na dokazivanju ovoga, jer je očigledno da deluje. Samo naftni lobi širi neistine o tome.
[ Java Beograd @ 29.05.2013. 08:40 ] @
A šta da radimo mi koji nemamo fritezu ? I gde da kupim kerozin ?!
[ Deep|Blue @ 29.05.2013. 09:06 ] @
Nije problem,
evo ja ću da vam prodam ulje i kerozin ili "kerozin", zavisi na šta prvo naiđem.
A može i sam Geet "reaktor", povoljno naravno
[ Odin D. @ 29.05.2013. 09:24 ] @
Citat:
Java Beograd: A šta da radimo mi koji nemamo fritezu ?
Vi niste face, jel'.
[ sad_ste_face_jel @ 29.05.2013. 15:50 ] @
Ja sam pa naso gde cu da okacim temu kod dezurnih spamera koji samo kontriraju i lupaju gluposti.Covek se uhvatio za 80% i to ti je! Ja uporno govorim da ime vise vrsta geet-a ma ne najbolje je kontrirati.Predpostavljam da nemas pojma ni na kom principu radi reaktor?I sta se desava kada se stvori dobar vakum u sistemu geet?Ja evo poceo sa sklapanjem geet-a samo jos da napravim babler pa cu montirati u auto.Samo sto u ovom sistemu ide mesavina ulja,vode,dizela.
[ Odin D. @ 29.05.2013. 18:18 ] @
Ne odgovri ti nama na pitanje: šta je bilo sa hahahaohoho generatorom, dokle si dogurao, šta si izmjerio?
[ FoghornLeghorn @ 29.05.2013. 18:39 ] @
A sto ne kupis lepo ceo kit i ugradis u kola - na jednom od onih linkova na wiki video sam da je za motore od 1-16 kw! Ugradis, pozoves nas na test da vidimo i resen problem A oni Rusi su okacili na motornu testeru! Gledam ono, pa mislim, bas zgodno sa secu drva!
Jos bolje - uzimaj zejtin i ostalo otpadno ulje iz restorana (ionako bacaju) i pravi bio-dizel (usteda preko 80%), kad odbijes da te otpadno ulje ne kosta, a da su alkohol i kausticna soda takodje jako jeftini, pa bi te kostala samo struja za mesanje dok traje hemijska reakcija!
Doduse mislim da ne moze na common rail dizele, ali na obicne dizelase pici samo tako!
[ sad_ste_face_jel @ 29.05.2013. 19:30 ] @
Zato da dajem novac za kit kad se pravi veoma lako? Ne znam koja je cena tih uredjaja ali bez 100 $ nisu sigurno.A ja napravio od odpadnih materijala.Ja pravim takozvani G Patone koji je znatno laksi za izradu jer nema prepravki na motoru osim auspuha.Ali sa ovim sistemom se stedi do 30 % tako barem pisu ljudi koji su to napravili.Za bio dizel znam ali ovde je tesko naci otpadnog ulja iz restorana i td.
[ anon70939 @ 29.05.2013. 20:48 ] @
a sto stvarno ne odgovoris na pitanje kako ti se pokazao onah HOH ili kako vec generator...
Ne mislim zbog daljeg sprdanja, nego vidim da si upucen u tu materiju i veoma posvecen tome i sigurno da imas neko svoje misljenje.
Ako je negativno poverovacu ti 100%, ako je pozitivno poverovacu bar 50%, mada nije ni bitno koliko ja verujem...
Interesantno mi je...
[ sad_ste_face_jel @ 29.05.2013. 22:03 ] @
Sto te to interesuje da bi se tema zakljucala ili obrisala?Ja kada sam prosli put napisao sta sam postigao tema je obrisana.Tako da nemam nameru da se vecito prepirem.
[ anon70939 @ 29.05.2013. 22:11 ] @
Po prvi put u ovoj temi sam iskreno pitao bez namere da dalje trolujem...
I ne vidim razlog da se obrise tema... ali OK.
[ Java Beograd @ 30.05.2013. 07:45 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel:...Ja pravim takozvani G Patone koji je znatno laksi za izradu jer nema prepravki na motoru osim auspuha.Ali sa ovim sistemom se stedi do 30 % tako barem pisu ljudi koji su to napravili.Za bio dizel znam ali ovde je tesko naci otpadnog ulja iz restorana i td.
Tako je. Napravi uređaj, obavi neka merenja, makar i okvirna, pa da diskutujemo.
[ Deep|Blue @ 30.05.2013. 09:35 ] @
Hmm,
kako rešavaš problem hladnog starta bez ikakve prepravke sistema?
[ sad_ste_face_jel @ 30.05.2013. 18:16 ] @
Zasto bi nesto resavao?Auto i dalje ide na naftu.
Citat:
Tako je. Napravi uređaj, obavi neka merenja, makar i okvirna, pa da diskutujemo.
Ljudi su vec obavljali merenja tako da nemam nameru tebi da dokazujem bilo sta.Ako nisi pravio uredjaj onda nemoj ni da komentarises da od toga nema nista.
[ Deep|Blue @ 30.05.2013. 20:51 ] @
Hmm...
koliko sam razumeo taj "reaktor" on koristi VRELE izduvne gasove da bi raspršio vodu i napravio "plazmu" (ne keks) od vode i "goriva" ...
Hladan start podrazumeva hladan izduv i nema vreline koja će da kreira "plazmu".
Prema tome, "reaktor" će u hladan motor ubrizgati smešu od 80% vode i 20% nekog goriva i to će pokušati da kompresuje i da upali?!?!
E sad .... voda ima jednu nezgodnu osobinu kod kompresije tako da je pojam kompresije neke količine vode nekih 20 puta jako zanimljivo.
Faco, pošto si ti upoznat sa Geet tehnologijom, da li možeš da mi kažeš kako je predviđen hladan start na motoru obogaćenim Geet "reaktorom"?
[ sad_ste_face_jel @ 30.05.2013. 22:00 ] @
Ja sam vec napisao ovaj sistem sto ja pravim je G Pantone.Znaci auto i dalje radi na vec postojece gorivo stim sto se u motor ubrizguju isparenja od reaktora.Kod klasicnog Pantone geet-a u bableru se stvara vakum pri cemu gorivo na mnogo manjoj temperaturi isparava ali taj sistem je komplikovan jer moras stelovati usis i izduv motora.To nije tesko na malim motorima (kosilicama,generatorima i sl)Ali na automobilu to je veoma komplikovano.Pored vode se dodaje benzin da bi on u startu upalio motor kada se motor malo zagreje onda pocne i voda da isparava.Verovatno i sam znas da benzin sam od sebe brzo isparava jos kada mu dodas vakum isparava bez problema.E sad benzin nije preporucljiv za dizel motore tako da se necu ni igrati sa tim.
Jesu li to one specijalne konzerve za vojsku što se griju na dodir prsta?
[ sad_ste_face_jel @ 30.05.2013. 22:56 ] @
Nisam te razumeo sta si hteo da pitas? Verovatno sam napravio gresku u kucanju kada sam napisao "stim sto se u motor ubrizguju isparenja od reaktora" ? Mislio sam na isparenja goriva koja se u reaktoru pregrevaju i salju u usis motora.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uf ja sam tek sada primetio da sam odgovorio spameru sta cu brzi prsti od mozga...
[ Odin D. @ 31.05.2013. 02:23 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: Mislio sam na isparenja goriva koja se u reaktoru pregrevaju i salju u usis motora.
Možeš li logički objasniti šta se postiže tim tvojim "pregrevanjem".
Koliko ja znam, radna smješa u cilindru je pred paljenje već dovoljno zagrijana od same temperature bloka motora i kompresije - toliko da se kod dizela već od te temperature i sama zapali, a i kod benzinca je prilično vruća.
Znači, teško da ćeš ti tu nešto naročito da doprineseš tim dodatnim predgrijavanjem, kad i bez toga smješa dolazi na visoku temperaturu.
Sa druge strane, upravo jer su temperature same po sebi previsoke, potrebno je HLADITI MOTOR. Ne znam da li si čuo, ali motori sa unutrašnjem sagorjevanjem moraju se aktivno rashlađivati - bilo vodom, bilo vazduhom, uljem...
Ti ideš direktno protiv toga - baviš se zagrijavanjem onoga što moraš da hladiš?!?!
Imaš li neko objašnjenje za tu kontradikciju osim već poznatog "Napravi sam, pa vidi" ?
[ Deep|Blue @ 31.05.2013. 06:38 ] @
Da, vidiš dolazimo i do zanimljivog pitanja temperature motora...
koja je temperatura te "plazme" koja se ubrizgava u motor?
Naravno nakon što se motor zagreje.
Nisi mi baš objasnio problematiku vode ... nisi mi baš objasnio kako se motor izbori sa vodom u hladnom motoru ..
Benzin jeste isparljiv i svakako da menja stišljivost vode, ali nešto ne verujem da je to dovoljno ..
[ Java Beograd @ 31.05.2013. 07:48 ] @
Citat:
Odin D.:Koliko ja znam, radna smješa u cilindru je pred paljenje već dovoljno zagrijana od same temperature bloka motora i kompresije - toliko da se kod dizela već od te temperature i sama zapali, a i kod benzinca je prilično vruća.
Štaviše, usisani vazduh se kod savremenih dizela dodatno hladi interkulerom. Dakle, jedina namena interkulera je da OHLADI vazduh na usisu. Naopako bi bilo da se vazduh na usisu dodatno greje.
Voda i / ili vodena para u iole većem procentu kod dizela znači samo jedno - brzu smrt motora.
[ sad_ste_face_jel @ 31.05.2013. 14:22 ] @
Citat:
Java Beograd: Štaviše, usisani vazduh se kod savremenih dizela dodatno hladi interkulerom. Dakle, jedina namena interkulera je da OHLADI vazduh na usisu. Naopako bi bilo da se vazduh na usisu dodatno greje.
Voda i / ili vodena para u iole većem procentu kod dizela znači samo jedno - brzu smrt motora.
Da voda smeta motoru ali ovde se radi o pregrejanoj pari.
Ja nisam napisao da cu koristiti 80% vode vec za pocetak staro ulje i malo nafte.
Citat:
Deep|Blue: Da, vidiš dolazimo i do zanimljivog pitanja temperature motora...
koja je temperatura te "plazme" koja se ubrizgava u motor?
Naravno nakon što se motor zagreje.
Nisi mi baš objasnio problematiku vode ... nisi mi baš objasnio kako se motor izbori sa vodom u hladnom motoru ..
Benzin jeste isparljiv i svakako da menja stišljivost vode, ali nešto ne verujem da je to dovoljno ..
Ja nisam ekspert za Geet to sto ja znam mozes i sam da nadjes na netu.
Sto se tice hladnog motora vec sam objasnio u bableru se stvara Vakum I onda gorivo na mnogo manjim temperaturama isparava i s ta tu ima nejasno?
[ Deep|Blue @ 31.05.2013. 14:44 ] @
Pa dobro... koliko vode misliš da koristiš?
Inače, nešto mi nije jasno ... koliko auta i koliko motora za njih ti imaš??
Nisi neki ekspert, ali časkom prepravljaš motore na neke revolucionarne sisteme.
[ anon70939 @ 31.05.2013. 15:41 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel:
Ja sam pa naso gde cu da okacim temu kod dezurnih spamera koji samo kontriraju i lupaju gluposti...
Vala i ja sam se cudio :)
[ sad_ste_face_jel @ 31.05.2013. 16:40 ] @
Ma cudite se vi koliko hocete ja cu to napraviti pa neka bude sta bude.Tako su i lupali da hho ne valja za motor pa eto ja i dalje vozim bez problema.
[ vladd @ 31.05.2013. 18:50 ] @
Onda ti ne valja taj HHO koji si napravio, ako do sada nije upropastio motor:)
Poz
[ KrkaCiC @ 31.05.2013. 19:25 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel:
Ma cudite se vi koliko hocete ja cu to napraviti pa neka bude sta bude.Tako su i lupali da hho ne valja za motor pa eto ja i dalje vozim bez problema.
i kad sa Hhoohoho ustedis 30% i sa ovim novim jos bar 15%... znaci ukupno 300 godine
Mala sala ali ovde te neki vec pitaju za tehnicku pozadinu a odgovora nigde
[ Java Beograd @ 31.05.2013. 19:27 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel:
Ma cudite se vi koliko hocete ja cu to napraviti pa neka bude sta bude.Tako su i lupali da hho ne valja za motor pa eto ja i dalje vozim bez problema.
Pa čekaj sada, ako već voziš na vodu, čemu onda i ovo čudo ? Kad se ta dva spoje, hoće li da generišu gorivo i da pune rezervoar tokom vožnje ?
[ Odin D. @ 31.05.2013. 19:56 ] @
Da li je sa tim bablerom moguće voziti i uzbrdo?
[ anon70939 @ 31.05.2013. 20:29 ] @
a levo i desno?
[ FoghornLeghorn @ 31.05.2013. 21:50 ] @
Izvinjavam se, 'al CoyoteKG i Odin me podsetise:
[ sad_ste_face_jel @ 01.06.2013. 02:18 ] @
Citat:
Java Beograd:
Citat:
sad_ste_face_jel:
Ma cudite se vi koliko hocete ja cu to napraviti pa neka bude sta bude.Tako su i lupali da hho ne valja za motor pa eto ja i dalje vozim bez problema.
Pa čekaj sada, ako već voziš na vodu, čemu onda i ovo čudo ? Kad se ta dva spoje, hoće li da generišu gorivo i da pune rezervoar tokom vožnje ?
To su tipicna pitanja onih koji nemaju pojma ni kako to radi a kamoli drugo."Auto na vodu!" Takve naslove mogu postavljati samo oni koji ne znaju nista o tome i oni koji hoce da privucu popularnost.Auto na vodu ne postojibarem ne jos uvek.Tako da te gluposti izbacite iz glave Takodje ako cemo preciznije Auto na HHO jos uvek nije moguc!Barem ne koliko ja znam.Faradejev zakon postoji i on jos uvek valjda nije oboren? Imate dosta pacijenata na youtube recimo ovaj http://www.youtube.com/channel/UCCzy9x9y3WlBDBIZ5kNaCAg Po njegovim pricama njega ceka svetla buducnost i Nobelova nagrada ali od toga nema nista.Ljudi da bi postali poznati bi gazili i preko mrtvih.Ja nemam nameru nikog da primoravam da napravi ovaj uredjaj nego sam pitao da li je neko imao iskustva sa tim!Ja nigde nisam napisao da sam imao ustedu sa HHO 30% to nekima padne za oko i to nonstop pominju.Ja mogu napisati da imam ustedu od 50% a sta time postizem? Po meni nista ja zelim da ustedim neki dinar ako je moguce jer kao sto i sami znate cene goriva idu na gore iz godine u godinu.Ja nemam auto iz 2009 pa da ne smem nista da pipam na motoru zbog raznih sondi,senzora,racunara i ostalih gluposti.Ja cu svakako probati ovaj uredjaj koji nije nikakva novina.Pa ako dobijem ustedu dobijem ako ne dobijem necu izgubiti nista mozda samo zagusenje motora ako se previse dozira goriva no i to se moze regulisati.
[ vladd @ 01.06.2013. 10:59 ] @
Obicno diskusija vodi prema par kanti za djubre.
Slican "pocetak" je imao i HHO, "da li se ima iskustava", pa je zadrlo u kojesta. Iskustva su vise negativna nego pozitivna, resavanje "jednog cilja" je vise filozofski nego tehnicki aspekt.
Jedan cilj, zacrtan, da se koristi sto manje KUPOVNOG goriva je sam po sebi specifican.
Tehnicka resenja se svode na razgradnju vode i proizvodnju neke kolicine "goriva"..
Krenulo je sa laksom varijantom, strujom, sada sledi nesto kompleksnija varijanta, manipulacija sa gasovima visoke temperature, sledece je verovatno koriscenje energije cepanja atoma uranijuma...ili sprovodjenja cevi ili akumuliranje zapaljivog prdeza zarad energije u cilindrima..mozda uzgoj svinja u gepeku, i obilata proizvodnja metana..
Razne DOSETKE, koje se pompezno nazivaju EPOHALNIM otkricima, ponukane prostim ciljem "smanjenja KUPOVANJA goriva" mogu da imaju neko svoje mesto u ljudskim aktivnostima, ali ne treba oko njih praviti ni famu ni pomamu, osim ako ne sluze za omamljivanje odredjenog soja ljudi, i prelivanja odredjene kolicine novca iz jihovih dzepova u dzepove "epohalnih pronalazaca".
Sto nije moralno ni prema ljudima ni prema tehnici.
Probati da se napravi takav uredjaj, zarad probe, po meni je hobi i zanimacija, sa adekvatnom upornoscu, a neke "epohalne" dobiti se ne mogu ocekivati, zarad nekih prostih racuna, i mogucnosti raznih "rasutih" energija na vozilu..sto se UNAPRED zna..
Poz
[ sad_ste_face_jel @ 01.06.2013. 12:06 ] @
Ne znas ti nista decko samo mozes da pises gluposti...
"Probati da se napravi takav uredjaj, zarad probe, po meni je hobi i zanimacija, sa adekvatnom upornoscu, a neke "epohalne" dobiti se ne mogu ocekivati, zarad nekih prostih racuna, i mogucnosti raznih "rasutih" energija na vozilu..sto se UNAPRED zna.."
A koji su to prosti racuni?To sto znas da se izrazavas ne znaci da nesto znas.Ovde je racunica prosta a ti mozes da pominjes svinje,krave,ovce jer drugo i ne znas.
Odnosno mozda znas nesto malo povrsinski i to je to.Mada ni teorija ti nista ne znaci ako nemas malo i iz prakse a ti toga nemas.Po tebi predpostavljam da se ne ispati ni praviti eko dizel ili verovatno i to steti motoru?Pa ti kupuj gorivo i dalje niko ti ne brani kada bude doslo do 200 dinara videcemo da li ljudi nece praviti eko dizel i uredjaje za ustedu.
[Ovu poruku je menjao sad_ste_face_jel dana 01.06.2013. u 13:35 GMT+1]
[ Odin D. @ 01.06.2013. 13:10 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: kada bude doslo do 200 dinara videcemo da li ljudi nece praviti eko dizel i uredjaje za ustedu.
Naravno da će kupovati, i to će kupovati šakom i kapom. Cijena je uvijek onolika za koliko se roba prodaje.
A pogotovo će i tada kupovati ti takvi poput tebe koji troše ca. 7 litara mjesečno ili slično.
Da si ti neki ozbiljan konzument benzina i automobilskog putovanja imao bi valjda neko auto sa kojim se možeš otisnuti na put duži od onoga koliko ti kondicija dozvoljava da doguraš auto na guranje natrag kući kad stane, a ne neku kršinu koju najmanje 2-3 puta nedeljno rasklapaš i sklapaš i ugrađuješ kojekakve naprave od konzervi, oluka, sita za brašno i poklopaca od kaca za kupus.
Ne sumnjam da takva šklopocija troši 15-20 l/100km i da ti je to udarac na budžet, no nabavi nešto što se može nazvati automobilom pa ćeš i imati nešto što se može nazvati razumnom potrošnjom i bez tih alhemičarskih zahvata.
[ Java Beograd @ 01.06.2013. 14:03 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel:Ne znas ti nista decko samo mozes da pises gluposti...
Pazi, vladd, u tvojim godinama, kad ti se neko obrati sa "dečko" onda treba to da shvatiš kao kompliment.
[ paterson @ 01.06.2013. 15:08 ] @
Citat:
Java Beograd: Pazi, vladd, u tvojim godinama, kad ti se neko obrati sa "dečko" onda treba to da shvatiš kao kompliment.
A što bi se vladd uvredio?
On je bar iskren u svom profilu za godine rođenja za razliku od mnogih članova na ovom forumu, a pogotovo moderatora.
[ sad_ste_face_jel @ 02.06.2013. 03:08 ] @
Ja i ne nameravam da njega vredjam nego ne znam kako da mu objasnim neke stvari verovatno on to namerno tako komentarise da bi se ja nervirao.Jer da on nesto zna nebi postavljao komentare "Onda nisi dobro napravio HHO kada jos uvek nisi unistio motor" Znaci to su obicne provokacije!Ovde pre svega niko nije ni napravio geet reaktor a vec znaju da od toga nema nista da tu nema racunice i td.Mislim ne vredi ni da komentarisem na dalje dok ne montiram u auto a i ako dobijem ustedu to verovatno mnogima nece biti tacna merenja tako da opet ne vredi da se raspravljam sa takvim ljudima.Ja sam pitao da li je neko pravio takav uredjaj a ne misljenje da li to funkcionise ili ne to prepustite meni.
[ anon70939 @ 02.06.2013. 08:57 ] @
Faco, tvoji postovi i pitanja su skroz OK ali na pogresnom mestu :-) Ko zna koliko velikih ljudi je bilo ismevano! Samo hrabro!
[ vladd @ 02.06.2013. 09:17 ] @
Ne vredjam se, za izraz, ako treba da castim
Licilo bi na kompliment..recimo mladalackog duha, mada mi vise mirise na "diskvalifikaciju sagovornika"..
A ti faco, kada nekome ko je 15 godina tehnicki savetnik u Institutu za Fiziku, pre toga sam "preziveo" ostale "klase, a tehnikom se bavi jedno 45 godina, sa nekakvom diplomicom MFuB, prosto kazes da "ne zna", postaje zabrinjavajuce...bar za jednoga od nas...
BTW postoje moja zapazanja u temi o HHO, posto sam, nekada davno, pravio HHO...
S obzirom da sam u laboratoriji za plazmu, znam pomalo i o vrelim gasovima...i o nekim energijicama..
Bolje je da oslusnes, i porazmislis, sta govorim o temi, a ne da ocajnicki(napadajuci druge, bezobzirno) branis neke stavove.
To ti je skoro najbolji odgovor, sta god naumio da radis.
Korisno je raditi, "resavati probleme", samo se postavlja pitanje, koje nisi razumeo, sta je cilj ovoga poduhvata..?
Da "docekas" neke ocajnike kojima ce gorivo biti preskupo, i da im prevarno uzmes jos neku paru uz bombasticnu reklamu(za sta se , recimo HHO pokazao kao najbolja sprava), ili da tehnicki resavas neke probleme pri izradi uredjaja, zarad sopstvenog zadovoljstva(iako na poprilicno promasenu temu), i upoznavanja tehnike..
Energetsku revoluciju sigurno neces izazvati...
Poz
[ sad_ste_face_jel @ 02.06.2013. 12:03 ] @
Sacuvaj i sakloni! Kakva bre revolucija?Razmisljas li ti kada kada nesto pises?Ovaj uredjaj je izmisljen odavno a sto nije zaziveo o tome nebih.
Ti da nesto znas znao bi da ovo nisu nikakve gluposti niti bilo kakvi nuklerani reaktori!
I za tvoju informaciju ja dobro pratim sta ko pise i od tebe sam se najvise nacitao spamerskih postova.I to ne samo u ovoj temi vec ostalim.
Provociras sa nekim glupostima "nisi dobro napravio HHO kada ti je motor jos ispravan" Pa cemu to? Takve gluposti "iskusni" savetnik nebi trebao da pise...
[ Odin D. @ 02.06.2013. 12:35 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: Ovaj uredjaj je izmisljen odavno a sto nije zaziveo o tome nebih.
A mi bismo da čujemo baš o tome.
Šta koga briga šta ti lično radiš i čime se zabavljaš, ako ćeš i reaktor na izmet da praviš... uopšte nas ne moraš o tome obavještavati.
O ukusima ne vredi raspravljati i zato nas zanima zašto to širokim narodnim masama nije interesantno, a ne zašto je samo i isključivo tebi lično interesantno.
Od opštih pojava (kao što je masovna nezainteresovanost za takvu šklopociju) je daleko veća koristi za ocjenu objektivnosti nečega nego od usamljenog pojedinačnog neobjašnjenog subjektivnog stava nekoga ko na svakom ćošku demonstrira tehničku zatucanost i uredno izbjegava odgovore na svako konkretno tehničko pitanjae, ali mu ne manjka inspiracije da piše o bilo čemu što sa tehnikom veze nema.
[ Deep|Blue @ 03.06.2013. 07:53 ] @
Faco,
mene zanima jedna činjenica koju nikako da podeliš sa nama..
Na kom vozilu izvodiš ove eksperimente?
Može par reči o vozilu i motoru?
[ sad_ste_face_jel @ 03.06.2013. 15:05 ] @
Motor je klasican dizel bez elektronike i ostalih gluposti.Ne znam zasto te to zanima kad to u ovom slucaju i nije toliko bitno.Inace motor je 1900 kubika.
Baš simpatično.
Možeš li nas malo uputiti u to šta su još gluposti na motoru i oko motora?
[ SASASTA @ 03.06.2013. 17:36 ] @
ma samo guraj najveci izumi ne bi bili napravljeni da nije bilo entuzijasta.doduse bilo je i dosta promasaja.koliko sm video slike ova tvoja cev sto prolazi kroz auspuh je suvise debela i da se zagreje od izduvnih gasova treba joj sigurno bar 10 km.
-Ne bi bilo Fer,
prema ostalima koji se baš TEMELJNO bave "Tim Tvojim Glupostima " ,
i u tome su jako DOBRI !
Ne podcenjuj " Konja koga Nisi Jahao" !
(...toliko o ES-Ekipi koja veoma vredno prati trendove,događanja i kompetan TUNING )
Nema potrebe da se brza sa ocenama/procenama,
Svako Dobro!
pOz
[ sad_ste_face_jel @ 03.06.2013. 18:42 ] @
Citat:
SASASTA:
ma samo guraj najveci izumi ne bi bili napravljeni da nije bilo entuzijasta.doduse bilo je i dosta promasaja.koliko sm video slike ova tvoja cev sto prolazi kroz auspuh je suvise debela i da se zagreje od izduvnih gasova treba joj sigurno bar 10 km.
Prijatelju ne izmisljam ja nista novo ovaj uredjaj vec postoji ja cu samo da ga napravim i montiram u auto pa cu videti rezultate.
Citat:
..ne bi trebalo da Te "Đavo nosi",jer :
-Ne bi bilo Fer,
prema ostalima koji se baš TEMELJNO bave "Tim Tvojim Glupostima " ,
i u tome su jako DOBRI !
Ne podcenjuj " Konja koga Nisi Jahao" !
(...toliko o ES-Ekipi koja veoma vredno prati trendove,događanja i kompetan TUNING )
Nema potrebe da se brza sa ocenama/procenama,
Svako Dobro!
Dobro nisu sve gluposti ali vecina jeste jer su sada automobili pretrpani elektronikom.
[ Odin D. @ 03.06.2013. 19:37 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: ... jer su sada automobili pretrpani elektronikom.
... pa si ti odlučio da to smanjiš tako što ćeš ugraditi još elektronike za ohoho generator.
Genijalno.
[ Deep|Blue @ 03.06.2013. 19:45 ] @
Ti se baš bojiš naftnog lobija ..
podatke o autu cediš kap po kap
Tehnologija ... jedva da progovoriš o njoj,
Ali uglavnom udarnički instaliraš sve živo što ti padne pod ruke...
U jednom trenutnku kažeš da od HHO i nema koristi, dok u sledećem ga uspešno koristiš duže vremena.
Sad opet odustaješ od HHO i prelaziš na "reaktore"
Pritom, kao i svi ostali zaluđenici, o ciframa i merenjima ni govora.
Pretpostavljam da si spreman iz čiste dobrote i da prodaješ te sisteme i da zaluđuješ ostale sa tim.
Ipak, na kraju krajeva, nisu mi jasni moderatori ...
Zbog čega ova tema nije u UMZ?
[ sad_ste_face_jel @ 03.06.2013. 20:53 ] @
Gde sam ja napisao da od HHO nema nista? Jednostavno ne zelim o tome da diskutujem.Podaci o autu takodje za ovu temu nisu bitni jer se ne pise o autu vec o geet uredjaju .Sto se tice tehnologije takodje sve sto ja znam to mozes i ti da procitas na netu.Jer ne moras biti expert da bi napravio ovakvo nesto.O merenjima nemam nameru da pisem jer i kada bih napisao to po vama nebi bilo validno jer to nije uradio nikakav zvanicni institut takodje bi i merenja po vama bila netacna.
Ja nemam nameru nikom nista da prodajem a i da imam sigurno se nebih ovde reklamirao,a to da su svi zaludjenici oni koji pokusavaju i oni koji su uspeli da smanje potrosnju goriva za to bi morao i sam da postanes "zaludjenik" da bi se i sam uverio jer ovako to su samo reci moja protiv tvoje.Eto ja sam probao i uverio se da to nisu prazne price.A ti ako se ne bojis naftnog lobija ti slobodno kupuj i ne zali.Zasto da ustedis neki dinar kad to sve ide u dobrotvorne svrhe...
[ Deep|Blue @ 04.06.2013. 09:33 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: ... To su tipicna pitanja onih koji nemaju pojma ni kako to radi a kamoli drugo."Auto na vodu!" Takve naslove mogu postavljati samo oni koji ne znaju nista o tome i oni koji hoce da privucu popularnost.Auto na vodu ne postojibarem ne jos uvek.Tako da te gluposti izbacite iz glave Takodje ako cemo preciznije Auto na HHO jos uvek nije moguc!Barem ne koliko ja znam.Faradejev zakon postoji i on jos uvek valjda nije oboren? Imate dosta pacijenata na youtube ...
Pa jel radi ili ne?!
Što se tiče merenja, nije da mi tebi ne verujemo, nego znamo da ne treba da ti verujemo
Ako imaš preko 15 godina, onda bi trebala da ti je poznata institucija zvana: Vozač Golfa II i to dizela
Golf II predstavlja autohtoni fenomen, jer ovaj svetski brend, na području Balkana troši i do 3 puta manje nego primerci odrasli u ostatku sveta.
Prosečan pošteni primerak ove vrste će tvrditi da na njegovim merenjima Dvojka ne prelazi 4l/100 km.
Neki manje pošteni primerci vrste će tvrditi da troši 2.2, ali oni su već malok sumnjivi.
Nije mi jasno što se bakćeš sa ovom skalamerijom, kad je dovoljno da nabavš golfa dvojku i polako pređeš u tu novu životnu vrstu.
Ostvarićeš mnogo veću uštedu, a ostali pripadnici će te brzo uveriti da je dvojka savršena i da joj ne trebaju prepravke.
[ Java Beograd @ 04.06.2013. 09:50 ] @
^ Ma nije njemu do sitnosopstveničkin interesa. Ne misli on samo na sebe. On misli i brine za celu planetu ! On će svojim pronalaskom svim ljudima na svetu da uštedi silne pare za gorivo. Kao i mnogi pre njega.
Da si malo bolje bolje obratio pažnju na one vodovodne pocinkovane cevi od dva cola, shvatio bi koji je to potencijal.
[ Deep|Blue @ 04.06.2013. 10:02 ] @
Ma video sam pocinkovane cevi i ostao zadivljen inventivnosti "domaće pameti".
Nego .. nisam siguran šta da se radi sa gubicima toplote na tim cevima između "reaktora" i pumpe ... pretpostavljam da se ovaj uređaj ugrađuje nakon filtera ...
[ Odin D. @ 04.06.2013. 10:56 ] @
A jel' u taj reaktor što je već nekoliko puta pomenut ide teška voda, ili može i obična?
[ SASASTA @ 04.06.2013. 11:03 ] @
zavisi koliko si jak ako ti je tesko dva kila onda je teska voda ako ti je lako onda je lak voda.nisam mogao da odolim
[ sad_ste_face_jel @ 05.06.2013. 00:51 ] @
Citat:
Deep|Blue:Pa jel radi ili ne?!
Što se tiče merenja, nije da mi tebi ne verujemo, nego znamo da ne treba da ti verujemo :)
Ako imaš preko 15 godina, onda bi trebala da ti je poznata institucija zvana: Vozač Golfa II i to dizela
Golf II predstavlja autohtoni fenomen, jer ovaj svetski brend, na području Balkana troši i do 3 puta manje nego primerci odrasli u ostatku sveta.
Prosečan pošteni primerak ove vrste će tvrditi da na njegovim merenjima Dvojka ne prelazi 4l/100 km.
Neki manje pošteni primerci vrste će tvrditi da troši 2.2, ali oni su već malok sumnjivi.
Nije mi jasno što se bakćeš sa ovom skalamerijom, kad je dovoljno da nabavš golfa dvojku i polako pređeš u tu novu životnu vrstu.
Ostvarićeš mnogo veću uštedu, a ostali pripadnici će te brzo uveriti da je dvojka savršena i da joj ne trebaju prepravke.
Ti ako nemas nista pametno da napise ne razumem zasto pises neke gluposti?
Zasto ti ne kupis neki Ferari ili neki drugi auto od recimo 200 hiljada evra?
Eto ja necu da kupujem Golfa jer je za mene njesra ti ga hvali koliko hoces ali za mene je njesra!
Citat:
Java Beograd:
^ Ma nije njemu do sitnosopstveničkin interesa. Ne misli on samo na sebe. On misli i brine za celu planetu ! On će svojim pronalaskom svim ljudima na svetu da uštedi silne pare za gorivo. Kao i mnogi pre njega.
Da si malo bolje bolje obratio pažnju na one vodovodne pocinkovane cevi od dva cola, shvatio bi koji je to potencijal.
Ti ili si glup pa ne citas ili pokusavas da me isprovociras ja nebih da zalazim u to.Ja sam vec nekoliko puta napisao da ja nisam nista izmislio!Geet reaktor postoji vec duze vreme!
Pocinkovane cevi?Pa?Znaci da bi se ostvarila steda treba da budu od zlata?Ako ne znas kako ovo uopste funkcionise nemoj ni da pises neke nebulozne komentare.Pocinkovane cevi su tu za probu ako uspe ja to mogu da zamenim prohromskim ali napravio sam od onoga sto sam imao.
[ Deep|Blue @ 05.06.2013. 08:06 ] @
Pa što se nerviraš faco,
Čas pričaš da radi, čas da ne radi,
čas ti je HaHaoHaHa sjajan, pa ga opet menjaš sa novim genijalnim izumom ...
što je u biti zanimljivo ... ako ti HaHaOHaHa generator daje uštedu od 30%, zbog čega ga menjaš za Geet "reaktor" koji ti opet daje uštedu od 30%?
Malo mi je nelogično ....
Golf Dvojka, za razliku od HaHaOHaHa, Geet i sličnih reaktora je skoro dokazan kao štediša. Nemoguće da silni članovi golf 2 sekte greše.
E sad, Zanimljivi su tvoji postovi ovde ...
Nisi baš sjajno prošao sa temama o HaHaOHaHa generatorima,
Optvaraš temu o novoj revolucionarnoj tehnologiji,
ali nećeš da kažeš ništa o tome,
bilo kakva kritika je nepoželjna,
a ni traženje rezultata nije poželjno ...
dakle potrebno je da ti slepo verujemo i da redovno menjamo reaktore prema tvojim hirovima.
Mislim da si promašio mesto objavljivanja ...
Tebi bi više odgovarao neki blog, gde bi mogao da zabraniš komentare ili da brišeš one koji ti se ne sviđaju.
Zar ne?
[ sad_ste_face_jel @ 05.06.2013. 13:12 ] @
Kad ste spameri tu nista ne vredi !
Sta tebe zabole zasto ja stavljam geet reaktor ako i sa hho imam ustedu?
I uporno se debilises i pises nebuloze "HaHaOHaHa" generator ?Ako ucestvujes u raspravi ucestvuj kao normalan i razuman covek a ne kao debil i provokator.
Ja bi trebao da napravim blog kako iskukulirati nebulozne komentare raznih spamera na forumu. Jednog vec uspesno kuliram...
A uskoro si i ti na redu ako nastavis sa nebuloznim komentarima i nebuloznim pitanjima.
[ Odin D. @ 05.06.2013. 13:22 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: Sta tebe zabole zasto ja stavljam geet reaktor ako i sa hho imam ustedu?
Ja sam mislio da se ti javljaš na ovaj forum zato što misliš da je nekom stalo do toga što ti radiš.
Ali, ako ti ustvari očekuješ da nas zabole neka stvar za tvoje ludorije - što se onda uopšte javljaš?!?!
Malo si konfuzan. Da ti negdje ne pušta neka od tih cijevi, pa ti ulazi CO2 u kabinu bolida?
[ Deep|Blue @ 05.06.2013. 14:20 ] @
Faco,
jel' može to bez vređanja?
HaHaOHaHa je sasvim realan naziv za HHO tehnologiju.
Problem je što ti pališ narod sa nekim famoznim sistemima,
a pritom realno ne garantuješ za njih,
ne upozoravaš narod o potencijalnim štaetama na vozilu,
ne daješ kompletna objašnjenja tehnologije,
a za potreošnju bi trebali da ti verujemo na reč,
jer jedina merenja su merenja koja ćeš ti da izvedeš ili odokativno da proceniš.
Svaku konstruktivnu kritiku označavaš kao spam i delo neftnog lobija,
a zezanje te vređa.
Kad postaviš normalnu temu o realnoj tehnologiji i kreneš normalno da učestvuješ u njoj, onda ćeš dobiti i normalnu raspravu.
Do tada ja ne vidim razliku između HaHaOHaHa tehnologije i Geet "Reaktora" jer su obe tehnologije navlakuše da ljudi uz mala ulaganja unište svoja vozila.
Pitao sam te koje auto voziš, jer nikako da postuješ neku sliku sa vozilom na kojem je ugrađen neki od tih famoznih sistema.
Mnogo pališ narod za njihove pare.
[ sad_ste_face_jel @ 05.06.2013. 16:28 ] @
Ti ako mislis da nastavimo diskusiju procitaj malo o HHO Tehnologiji i Geet reactor-ima pa cemo nastaviti diskusiju do tada si na block listi kod mene.Ti ako si toliko neinteligentan pa ne mozes da procitas nesto o ovim sistemima obrati se lekaru ja nemam nameru da ti bilo sta objasnjavam jer ti sve to okreces protiv mene.
Kad covek nesto ne zna on bi trebao to malo da prouci pre nego sto pocne da vredja i spamuje.
[ Deep|Blue @ 06.06.2013. 10:10 ] @
Opet ti sa vređanjem faco ...
Nijednom nisam ismejavao tebe, već tvoje "izume".
O tvom ljubljenom Geet-u sam čitao i prvo na šta naiđem jesu sumnje u psihičku stabilnost izumitelja Geet-a i njegovo shvatanje realnosti. To mi baš budi pouzdanost u sistem.
Zatim si i ti zanimljiv ...
dođeš na madzone (umesto na autozone, tj. UMZ) i krećeš sa pričom o novoj tehnologiji. Na svako pitanje o detaljima, kažeš "pročitaj na netu".
Hvališ tehnologiju i pričaš o tome kako si je ugradio ili je ugrađuješ, bez ikakve slike, a o nezavisnom merenju da i ne pričamo.
Na kritike uzvraćaš vređanjem i optužbama, a slično si se ponašao i na temama o HaHaOHaHa (ovako se čita HHO ) generatorima.
Jesi li došao da nas upoznaješ sa revolucionarnim Geet-om. Pa odradi posao do kraja. "Pročitaj na netu" nije objašnjenje.
Ne znam za novije nastavne planove, ali još u osnovnoj školi mi smo imali lekciju o Perpetuum mobileu.
Ta lekcija, kao i sve ostale zaključuje da Perpetuum mobile ne postoji.
[ skymobile @ 06.06.2013. 12:23 ] @
Citajuci ovu temu, setih se profesora fizike iz srednje skole i jednog dogadjaja. Naime, proziva on jednu devojku da izadje pred tablu i napise neku formulu, ne secam se koju, ako hoce da popravi jedinicu. Izadje ona, ispisa mnostvo raznih brojki i slova na tabli a profesor onako zabrinut gleda i rece: E znas kako, samo to jos da dokazes i da te slikamo i metnemo medju one fizicare na zidu...
I ovo je nekako u tom duhu, pa me podseti...
[ sad_ste_face_jel @ 06.06.2013. 18:39 ] @
Citat:
skymobile: Citajuci ovu temu, setih se profesora fizike iz srednje skole i jednog dogadjaja. Naime, proziva on jednu devojku da izadje pred tablu i napise neku formulu, ne secam se koju, ako hoce da popravi jedinicu. Izadje ona, ispisa mnostvo raznih brojki i slova na tabli a profesor onako zabrinut gleda i rece: E znas kako, samo to jos da dokazes i da te slikamo i metnemo medju one fizicare na zidu... :D
I ovo je nekako u tom duhu, pa me podseti...
Priznajem da nisam ukapirao smisao tvog posta no nema veze.Za one neupucene ovo je neka "nova" tehnologija u stvari izmisljena je pre dosta vremena.
Ako zelis da se informises o ovom uredjaju izvoli sajt http://quanthomme.free.fr/qhsu...Real2010SystGillierPantone.htm Jeste na Francuskom alii uz pomoc google translate moze se dosta razumeti.Ovde takodje mozes naci dosta podataka http://www.econologie.com/forums/ ali je isto na Francuskom.
Dakle nije ovo nikakva revolucionarna tehnologija i svako moze da razume na koliko prost princip radi.Ja sam mislio da je neko ovo pravio pa sam hteo da cujem utiske ali na zalost sve sto mogu da ocekujem je vredjanje kako ja pravim nuklearni reaktor i ostale nebuloze.Ja cu uskoro zavrsiti svoj geet samo da nabavim cevi i to je to.Ako i bude ustede ja se necu sigurno ovde hvaliti jer normalno to ece biti validno i td i td.
[ Java Beograd @ 06.06.2013. 19:56 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel:
... Za one neupucene ovo je neka "nova" tehnologija u stvari izmisljena je pre dosta vremena.
...
Dakle nije ovo nikakva revolucionarna tehnologija i svako moze da razume na koliko prost princip radi...
Dobro, ajde probaj logično da odgovoriš na logično pitanje:
Ako je ova tehnologija davno poznata, ako je prost princip, ako donosi uštedu u gorivu, kako i zašto nije u masovnoj primeni ? Zašto nije u primeni bar kod jednog od mnogih svetskih malih i velikih proizvođača automobila / motora ? Makar kao koncept ? Ili bar u auto-moto sportu ?
[ sad_ste_face_jel @ 06.06.2013. 22:24 ] @
Zasto? Pa eto ne znam po tebi verovatno zato sto od toga nema nista?Ali kad malo logicki razmislis kod starijih dizela je sagorevanje veoma lose (pomenuo sam stare klasicne dizele jer kada sam na njemu montirao "hahahah" posle 200 i kusur predjenih kilometara sam osetio promenu u snazi) I to kada je alternator optereceniji od 6 do 9 Ampera.Sto znaci da je gorivo vise iskorisceno nego pre.A kod ovog sistema mi koristimo izduvne gasove koji su i onako ne iskorisceni i kada dodamo isparenja ulja,nafte i td dobijemo takodje jos bolje sagorevanje.Za nove automobile necu da komentarisem jer su pretrpani elektronikom i da biste nesto uradili morate varati senzore i ostale skalamerije.Isto pitanje se provlaci i za "hahahah" zasto to fabrike ne upotrebljuju?Pa verovatno zato sto im je lakse da se zezaju sa elektronikom koja nije namenjena za ovo nase trziste.Jer ljudi misle kupio sam noviji auto iz 2006 god!I posto ljudi jedva skupe pare da kupe to novije vozilo ne razmisljaju na rezerne delove i kada se nesto pokvari odose 30 evra za diagnostiku pa odose jos 300 evra za neki deo.Jeste to noviji auto ide lepo i sve to ali nije to za nas standard.
Otiso sam daleko sa objasnjavanjem ali ja stojim iza toga sta napisem.Te fore a zasto nije to zazivelo?a zasto nema masovne proizvodnje?To su pitanja sa vise odgovora jer je to sve politika.Mozda im je lakse da se bakcu sa elektronikom jer tu ne mora nista da se dosipuje gorivo ili voda kao sto je ovde slucaj.No to su standardna pitanja zasto ? pa eto zato! Tako im se moze zasto Srbija uzima kredite od EU kad moze da uzima kredite od ostalih zemalja po povoljnim kamatama?
[ KrkaCiC @ 06.06.2013. 23:28 ] @
Vidis recimo TNG!
Nekom je to palo na pamet,i posto je velika usteda u pitanju ne samo da je neko pravio uredjaje,vec se i fabricki ugradjivao A nikom nije bilo tesko da kad sipa benzin napuni i plin
Ili recimo CNG!
I njega neke fabrike ugradjuju....
E to su uredjaji koji donose ustedu stvarno!!! Zato su i zaziveli
Zamisli kad bi neko izmislio auto koji na 100 km trosi 2 litra goriva i 4 litra vode. Mislis da to ne bi zazivelo i niko to ne bi kupovao???
Nisam previse upucen u novije sisteme,ali cini mi se da EGR ima nekakve veze sa izduvnim gasovima i nesagorelom smesom
A noviji automobili su skoro do savrsenstva dovedeni sto se tice sagorevanja i iskoriscenosti,pa EGR cini mi se ima ulogu samo dok auto ne postigne radnu temperaturu.
Mozda i ima nekog smisla praviti ovo sto ti faco hoces,ali samo u slucaju neko recimo dizelasa iz ranijih godina proslog veka,gde je na auspuh izlazilo dosta goriva
[ sad_ste_face_jel @ 07.06.2013. 11:50 ] @
Pa ja sam i planirao da to montiram na starog dizela.Medjutim ovde se dize tenzija kako je to "nova" tehnologija kako ja zamlacujem ljude da bi im kasnije uvalio tu skalameriju i dt.
Ovde to niko nije ni probao tako da niko ne moze ni da tvrdi da od toga nema nista.Za novije automobile ne znam jer vec pisao da su puni elekronike.Ali uz uz ovaj sistem emisjija stetnih gasova je jako smanjena sto znaci da to nije nikakva glupost.No necu da prepricavam sta su drugi pisali kada budem dovrsio uredjaj recicu da li ima nekih promena.
[ Deep|Blue @ 07.06.2013. 12:40 ] @
ma da, ta djavolja elektronika sprečava ljude da štede gorivo i da manje zagađuju okolinu, kako da ne ...
Činjenica da moderna vozila sa tom elektronikom drastično manje troše i manje zagađuju je verovatno laž naftnog lobija.
Da li je tehnologija nova ili je apsolutno nevažno, ti uvodiš novinu ovde i red bi bio da lepo i objasniš šta je to.
to što je tehnologija toliko stara je poražavajuća činjenica kad je autokompanije nisu iskoristile, a pritom kukaju zbog euro normi koje im se nameću i koje ih teraju da troše ogromna sredstva i drastično ograničavaju vozila u cilju smanjenja zagađenja okoline.
To da li je neko probao datu tehnologiju, takođe nema veze, jer bez obzira što nisam skakao sa 15 sprata, koristeći kišobran kao padobran, ja sam svestan da bih pritom poginuo. Isto tako, nisam lud da ugrađujem nedokazane gluposti u svoje vozilo, sa kojima ću najverovatnije povećati potrošnju, a zatim i uništiti motor.
Problem nije u nepoverljivosti, ismevanju i neiskustvu, već u tome što ti promovišeš ugradnju sumnjivih uređaja, za koje niko nije dokazao da neće uništiti vozilo, a kamoli da rade to što se tvrdi.
Tražiš slepu poslušnost, a nisi svestan da kritika češće dovodi do unapređenja sistema.