|
[ djgorandj @ 29.05.2013. 06:45 ] @
| Sta je preporuka? Naime, ja vozim ford mondeo karavana 96. Hteo bih da nabavim auto koji je 2002. godiste, tj 2001-2003. takodje karavan.
Sad sam u nedoumici, u tom cenovnom rangu najvise ima fordova i laguna, realno laguna mi je lep auto ali opet po pitanju odrzavanja kazu da je preskup, a i pun elektronike pa los za odrzavanje. Opet ford fokus karavan kao bolja varijanta.
Dal ko ima iskustva i sta gledati, koji motor da a od kog bezati, dizel ili benzin?
Moja zelja je da bude do 1.9, nista preko i do 120 konja, ne manje od 100, pozeljno 110-120. Odvojene pare za auto su od 2200 do 2800 pa do 3000 eura, to je krajnja cena koju bi platio.
Od prijatelja imam lagunu, ali je on bas ceni, 3000 eura, realno jeste da je odrzava ali ni to nije da ne moze da ima problem oko necega pa da izadje skuplje.
Moja racunica, auto 2400 eura naspram istog 3000, uloziti u jeftiniji 600 i znas sta je sredjeno sta ne, bar ja tako mislim a opet ne uzeto onaj najjeftinij od 2000 eura.
Kakva su iskustva uzeti sa placa, dal mogu da se otkriju mane ako se otera kod majstora na proveru? |
[ Lavlja_Jazbina @ 29.05.2013. 07:00 ] @
Nemoj da se ljutis,ali to je mnogo malo para za pronalazenje auta koji ce vrsiti potrebu a da se ne kvari.
To godiste je pregazilo od 250k da imas srece,pa do jedno 400k i vise.
Mislim da si pronasao nacin da potrosis posle i ono sto nemas.Pat pozicija,sto nije lose.Sacuvaces pare.
[ djgorandj @ 29.05.2013. 07:16 ] @
Da, ne moze da bude sve savrseno, svestan sam ja toga ali da dam 5 do 6k
eura za auto nema. Tako da sam za tu neku varijantu da se sa 96. predje na
nesto novije, par godina pa verujem da moze da se nadje solidan auto. Ovaj
moj treba menjanje amortizera, korpa lamela, da se uradi veliki servis,
limarija, rubova... Uglavnom je to, al ipak sam za varijantu da to prodam za
neke male pare a uzmem nesto novije.
Sta se pokazalo kao dobro od motora, cuo sam da tddi ne gledam da su losi
ili tako nesto?
[ Lavlja_Jazbina @ 29.05.2013. 07:29 ] @
Proguglaj ovde,motori odlicni ali imaju VP pumpu,i tu elektronika crkava kako kazu,a u pravu su,kao sijalica.Steta 500€.
Ono sto ti mogu predloziti,auto nekog poznanika ili nekog ko je bar nesto umesto tebe zamenio kada ga kupis.
[ cika dacha @ 29.05.2013. 10:43 ] @
djgorandj@ vectra b karavan! uzmes lepo restilizovanu jer ima pon.limariju i koja ima motor od 101ks i ona ima lanac ako hoces dizel! servis te kosta 6-7000din sa svim orginal filterima! gume su r15 tako da nisu skupe a opet to je nemac pa uvek ga je lakse posle i prodati!
http://www.polovniautomobili.c...7720/opel_vectra_b_za_skuplje/ npr ovako nesto!
ovde moze da procitas utiske vlasnika! http://www.mojagaraza.rs/
[ djgorandj @ 29.05.2013. 10:52 ] @
kubikaza do 1.9 zbog registracije.
[ cika dacha @ 29.05.2013. 11:03 ] @
djgorandj@ ona ima 1958cm3 i cena registracije je 21000 din!
[ llux @ 29.05.2013. 12:26 ] @
Dokle ce tri hiljade evra da bude "premalo para" za auto? Nisu to male pare kao sto se predstavlja. Trecina novog auta.
[ djgorandj @ 29.05.2013. 12:35 ] @
Pa tako i ja razmisljam, trecina ili polovina, zavisi sta se kupuje, al nek bude i trecina. Samo sam hteo da cujem iskustva, sta se pokazalo kao ok, sta manje ok, sta lose. Ima toga, ne ocekujem ja nista posebno za te pare ali auto koji je 2002 je svakako bolji od mog auta koji je 96.
Auta ima mnogo, samo se treba odluciti, dizel ili benzin, sta je jeftinije za odrzavanje, pod uslovom da je motor ok. Sta je jeftinije za voznju... Ja vozim forda dizela od kojeg su rekli prijatelji samo nemoj forda, i nisam se pokajao, ok auto, sipas i vozis, sad sto ima potrosnog materijala za zamenu to je drugo. Toga jedno vreme nece biti samo na novom autu.
[ sasa022 @ 29.05.2013. 14:02 ] @
Fiat Marea 1.9 JTD
[ jnk @ 29.05.2013. 15:32 ] @
U tom cenovnom rangu se moze naci dobar automobil ali problem je sto su 90%(mozda i 95%) ponude lesevi tako da u sustini nije toliko bitno koji auto, bitno je u kakvom je stanju. Pa cak i da se nadje dobar primerak treba ostaviti bar 500e za dodatne troskove da bi auto bio u stanju kakvom je propisan.
Moja preporuka bi bila recimo skoda fabia 1.2 12v.
[ vladd @ 29.05.2013. 18:01 ] @
Moram da ponavljam i da se ponavljam.
3000 evra nisu male pare, ali su ih "malim" ucinile bazne cene "popularnih" balkanskih modela, mentalitet i preprodavci.
Uz doticne 3000 sledi bar jos 1000 evra "dopune", registracija, redovni servis...mozda i gume ili vec kojesta.
Auto mora da ima cetiri identicne pristojne gume, sa sarom bar 5mm. Ako to nema, ne gledati ga ni greskom, makar sijao kao sunceva plazma.
Zatim sledi ono sto je predhodno "pripremljeno". Tzv "resursi": finansijski, materijalni, i intelektualni. Spremnost da se daje novac, mogucnost nabavke delova i blizina prihvatljivog mehanicara.
Zatim sledi pregled vozila..veliki je problem zelja za karavanom, posto to suzava odabir i proizvodi rizik kupovine preraubovanog vozila, koje je mozda "izgradilo" nekoliko objekata.
Nakon odabira konkretnog vozila(ma kako se zvalo), sledi pregled. Mozda pre pregleda konsultacije sta se kvari, koje su mane.
Ovako uopsteno je malo teze, prevelik je broj kandidata, ko ce svega da se seti.
Razvejati iluzije o raznim brendovima i "losim" sklopovima(navodni motori, menjaci, elektronike ili trapovi), uglavnom su svi solidno losi)inace ih ne bi prodavali za te pare...), i solidno skupi za popravke, poenta je odabrati ono vozilo koje ima velike sanse da sluzi jos par godina.
Znaci, da ne treba remontovati trap, lamelu, kojekakve sisteme za ubrizgavanje(baska benzin, baska dizel), servo volan, klimu..
Cifre su od 1/6 do 1/3 vrednosti vozila, pojedinacno, ako se sastave dva kvara..pozdrav pameti i "pocetnoj" ceni od 3000..
Poz
[ AstralPro @ 29.05.2013. 23:28 ] @
Opel Astra karavan dizel, svejedno da li 1.7 ili 2.0.
Imas za 2500 da biras, plus jos 500 nek bude u rezervi za eventualne popravke.
Nema boljeg za te pare.
[ botr @ 30.05.2013. 08:38 ] @
Marea, Lybra, Xsara, Alfa 156, mada po tvojoj prici ona tebi ne bi odgovarala, jer je malo skuplje odrzavanje, to bi bio neki moj izbor za taj novac, mada ima i Passata b5 za taj novac, ali je stanje diskutabilno.
[ djgorandj @ 30.05.2013. 08:47 ] @
Pa dobro, svidja mi se i alfa, samo ne znam dal ko ima i kakva iskustva sa tim autom. Laguna, dosta tiskutabilno, mada realno to sto njoj moze da fali moze bilo kom od ovde navedeni. Mane, turbina, dizne, neka kugla za nosenje izduva ali kao to moze da se sredi lagano, i tako. Imam jos mesec dana da razmislim, da li da sredim moju mazgu ili da jurim sta drugo, realno sam za nesto noviji auto, al opet ni ovaj moj dizel nije los, lagano je pregurao zimu, nije bilo problema sa paljenjem, niti nekih problema ovako ima.
Recimo ova, meni je ovaj bas ful auto na izgled:
http://www.polovniautomobili.c...renault_laguna_18_privilege/?e
[ botr @ 30.05.2013. 09:29 ] @
Mana Lagune je i pumpa, sto nije problem kod JTD i HDI motora, tako da ako ti se svidja Laguna, bolje je da bude benzinac.
[ swordfin @ 30.05.2013. 09:30 ] @
Ako maksimalno mozes da izdvojis 3000e za auto, nemoj da razmisljas o dizelima.
Pogledaj neki benzinac, 1.4-1.8, pritegni ga, provozaj jedno 5-6 meseci da vidis da li si dobro izabrao i skrpi se za TNG.
Po mom skromnom misljenju, to ti je najjeftinija i za eventualne skupe kvarove najsigurnija varijanta(nema turbine, dizni, zamajaca i ostalih skupih delova), mada, znas i sam da se kvari svaki auto.
Iskreno mislim da mozes slatko da se navozis sa nekim Puntom 1.2, ima delova, majstori ga poznaju, nije previse slozen, a unutra sasvim komforan za tu velicinu automobila.
Puno srece ti zelim!
[ djgorandj @ 30.05.2013. 09:36 ] @
Da, da, zaboravio sam na te detalje, pumpa, zamajac... Pa realno onda je bolja varijanta neki benzin, sto se tice potrosnje ja tu mislim da je to maltene isto, ako se plin ugradi onda je bolje. Dal majstori mogu da ustanove stanje auta ako se otera na pregled? Kolko je to realno?
http://www.polovniautomobili.c...3357188/renault_laguna_18_gas/
Benzinac+ gas, kolko se cini realna ponuda?
[ swordfin @ 30.05.2013. 09:43 ] @
Nemoj da kupujes auto sa ugradjenim TNG uredjajem. Kupi koliko toliko proverenog benzinca, pa ga malo vozi, da vidis kako si prosao sa kupovinom (za 3-4 meseca bi trebalo da ispolji neke mane ako ih ima a nisi ih uocio pri kupovini) i onda ulozi u nov TNG uredjaj(sa garancijom) kod proverenog majstora.
Tako sam uradio ja, tako savetujem i tebe.
[ vladd @ 30.05.2013. 11:46 ] @
Majstori mogu da ustanove sta je sa automobilom, samo je pitanje sta i koliko si spreman da platis gubljenje majstorovog vremena.
Neke stvari bi prodavac trebalo da pojasni.
Sa druge strane, ova laguna je odlicna, naravno postoje detalji koji se ne mogu ustanoviti preko fotografija(nasi prodavci bi pre skapali nego da slikaju motorski prostor i vazne detalje..samo vole da prikazu "mast"), da li se kopalo po instalaciji, da li su premoscavani senzori, da li ima nekih cudnih zvukova u voznji...pri prelasku preko neravnina, pri menjanju brzina, pri dodavanju gasa ili pustanju kvacila...
I zasto nema zadnjeg brisaca..npr, kako je izvedena "xenonska" instalacija...ksenoni postoje od 30 evra, ali dignu cenu vozila pri prodaji, bar za 200...
A posle moze da se ispostavi problem na tehnickom, posto nema prskalica... ili treba uraditi atest i izvaditi sertifikat za prepravke koje nisu fabricke...
Poz
[ Nocni @ 30.05.2013. 15:54 ] @
Možda nesto ovakvo ili vidi ovakvu corolu
Moj ti je predlog da uzmes nesto japansko u svakom slucaju jer sa tim kvalitetom renoi i opeli nemaju sta da traze... neko gore rece "nema boljih kola od astre dizel" sto je urnebesno smijesno...
[ botr @ 30.05.2013. 16:01 ] @
Dobra ideja, samo sa cuo da su za ovu Mazdu delovi dosta skuplji, tako da moj glas u ovom slucaju ide za Corolu. Samo, ne znam kakvi su d4d motori, imaju li slabih tacaka, itd.?
[ vladd @ 30.05.2013. 17:18 ] @
A za koji su to auto, od ovih spomenutih, i aktuelnih za kupovinu, jeftini delovi?
Bitnije je da se deo koji se kupi, moze smatrati korektnom zamenom za onaj skinuti, inace "jeftinih" delova ima za svako vozilo, ali je pitanje kakav zombi se pravi sa takvim delovima.
Ja jos nisam otkrio automobil koji ima jeftine delove, a napravljen je nakon 2000-e godine..
Prazne price kako neki model ima jeftinije paknove od nekog drugog brenda, lako se mogu oboriti realnom situacijom pri zameni..ako se uz paknove, dajem primer, moraju menjati kugle i jos neki sitni detlaji(koji svaki za sebe nema neku dramaticnu cenu), onda je car pojeo vajdu..
Sinteticka ulja slicne cene, filteri takodje, kaisevi opet u velikoj slicnosti sa cenom, ali ako treba menjati skupe rolere, ili kaisnike, onda je cena recimo kaisa(za poredjenje) potpuno besmislena..
Svi proizvodjaci jako dobro zaradjuju na delovima, tako da treba izaci iz predrasude da postoje "jeftini" delovi.
Bolje je osmotriti stanje vozila, i za svaki primerak osluskivati tipicne kvarove.
Uopstene pausalne ocene o "povoljnosti" nekog modela su prastara bajka, svaki auto poseduje hiljaduevarske sklopove, koji mogu da "iznenade" (nesrecnog) vlasnika...
Taj hvaljeni "opel", ima VP44 pumpu koja "odgrize" 700 evra, bez najave..a ako se pokusa "povoljnost" popravke, to je igra bez granica kod majstora, krpeza, davanja po 200-300 evra..sa ponekad neizvesnim ishodom..
Vageni imaju plasticne pumpe, koje su, recimo, same po sebi jeftine, ali set koji sledi za zamenu udvostruci samu cenu pumpe, takodje iznenadan kvar, koji mose izazvati kuvanje i malo jace zahvate..
Servo letva za golfa 4, tzv "original", kosta 650 evra, kompresor klime 250-400..moze se covek osloniti na "kineske" ili "turske" delove, ali oni traju malo duze od garantnog roka..
Kod "japanaca je problematicna nabavka delova, i veliki broj posrednika, ali uz Pay pall ili soping u Segedinu, moze se doci do delova po pristojnoj ceni..
To su sve automobili oko 10 god, proizvodjaci ne ocekuju toliki vek...
Poz
[ Cezar Corolla @ 30.05.2013. 18:16 ] @
Citat: Svi proizvodjaci jako dobro zaradjuju na delovima, tako da treba izaci iz predrasude da postoje "jeftini" delovi.
Jako dobro napisano.
Nema jeftinih delova, samo moze biti vozila koja se manje kvare ili kvarovi ne iziskuju basnoslovne sume, kao drugi kvarovi i auti.
Mislim da je nas mentalitet generalno takav da ocekujemo da kupimo auto, 10 godina star, dosao sa zapada i onda verujemo da nema 200 kkm, nego ocekujemo da cemo samo sipati gorivo i registrovati.
Ta prica je prosla sa autima do 1995., recimo. Jeftine popravke i retko odrzavanje. Sve posle toga je krenulo na politiku uzimanja sto vise para od vlasnika na prodaju novih originalnih delova, koji su idiotski skupi. Kad abi sastavio tako auto, da kupujes deo po deo, kostao bi 100.000 evra.
Nekada su samo japanci imali skupe delove, jer se malo njih bavilo uvozom istih. Sada se to izjednacilo.
Redovno odrzavanje i nije nesto opasno, ali svaki glupi vanredni kvar udara od 300-500 evra i vise.
[ botr @ 30.05.2013. 19:45 ] @
Ma to je ok da ni jedan auto nije za odrzavanje, ali opet ima onih cije je odrzavanje pristojno i onih cije je odrzavanje preskupo.
[ Cezar Corolla @ 30.05.2013. 20:35 ] @
Naravno.
Samo tu nije u pitanju cena delova za klasicno odrzavanje, nego kolicina i vrste kvarova koji se desavaju, a nisu odrzavanje.
Odrzavanje je menjanje potrosnih stvari.
[ botr @ 30.05.2013. 20:59 ] @
Ako zamenis nesto pre nego sto se pokvarilo onda je to odrzavanje Manje-vise svi delovi na automobilu su potrosni.
Salim se. U svakom slucaju, kod Italijana je nesto veci broj kvarova, ili cesci, ali su delovi jeftiniji, kod japanaca redji, ali znaju bas da udare po usima.
[ AstralPro @ 02.06.2013. 14:42 ] @
Citat: Nocni:
Možda nesto ovakvo ili vidi ovakvu corolu
Moj ti je predlog da uzmes nesto japansko u svakom slucaju jer sa tim kvalitetom renoi i opeli nemaju sta da traze... neko gore rece "nema boljih kola od astre dizel" sto je urnebesno smijesno... :D
Nije smesno nego istina. Nema bolje za te male pare.
Uzme astru sa <150.000 km i miran godinama. Znam desetak ljudi koji voze astre dizele i svi su prezadovoljni.
[ Lavlja_Jazbina @ 02.06.2013. 14:49 ] @
A gde da nadje astru sa tom kilometrazom?
[ AstralPro @ 02.06.2013. 15:02 ] @
Prodavao moj kum pre pola godine sa pravih oko 140.000 dizela 1.7 karavan 2003 godiste cini mi se. Kao nova zaista. Cena je bila <3000, sad je mozda 2500. Nije iz uvoza. I dalje je taj auto u NS.
[ Cezar Corolla @ 02.06.2013. 17:05 ] @
Prosto je neverovatno da kupis auto star 10 godina, dovezen sa zapada i da ima ispod 250-300 kkm. Realne kilometraze, a ne "stelovane".
[ ntojzan @ 02.06.2013. 18:38 ] @
Sta ce ti karavan? Uzmi Renault Espace. Mozes naci benzinac 2001-2002 godiste za te pare. Registracija je oko 21k, super je auto ima mnogo vise mesta nego u karavanima.
[ vladd @ 02.06.2013. 19:56 ] @
Moguce je kupiti i dovesti auto "sa zapada", star 10 god(od oko 20k€ evra, nov), i sa kilometrazom 120-160kkm, ali NE po ovoj ceni!
Bar puta tri...
Poz
[ deerbeer @ 02.06.2013. 20:09 ] @
Mislim da je i pored pada cena polovnjaka 3k evra donja granica u vecini slucajeva da se uzme bilo sta sto se jos moze nazvati autom .
Ispod toga samo ako imate dobrog majstora pored sebe svaki dan .
[ Cezar Corolla @ 02.06.2013. 20:51 ] @
Citat: vladd:
Moguce je kupiti i dovesti auto "sa zapada", star 10 god(od oko 20k€ evra, nov), i sa kilometrazom 120-160kkm, ali NE po ovoj ceni!
Bar puta tri...
Poz
Pa nije nemoguce, ali koliki je procenat takvih auta u Srbiji?
[ botr @ 02.06.2013. 21:21 ] @
Ima takvih automobila, desava se da naleti dobar primerak za smesnu cifru, ali je retkost. Mozda 5-10% automobila iz uvoza je takvo.
[ etjen @ 02.06.2013. 21:59 ] @
ljudi, da se ne lažemo:
kada bi se tako lako nalazio (u stvari kad bi se uopšte mogao naći) super polovnjak koji se ne kvari za par hiljada Eura onda niko ne bi kupovao nov auto.
Što bi džabe bacali pare?!?
[ Cezar Corolla @ 02.06.2013. 22:25 ] @
Apsolutno si u pravu.
[ djgorandj @ 19.06.2013. 14:29 ] @
Malo je vremena proslo, ceka se moja prodaja auta pa nabavka doticnog polovnjaka. Odusta sam od lagune, previse skupo odrzavanje. Neke preporuke odavde i od majstora kao i prijatelja pa se suzio izbor.
2002 Opel Astra G 2.0 dti sport oko 2400 eura + registracija i table FAVORIT ZA SAD
Nesto manje hvaljen stilo karavan, od prijatelja jednog hvaljen od drugog koji radi u fiatu kaze bezi od italijana... :D Tako da je astra bas pokupila najvise hvale. Jos uvek po nekom izgledu ako je gledati u igri su fokus i mnodeo karavani 2002 do 2004 godiste. Mada nisam pribavio neke informacije sto se odrzavanja mondea tice a i nisu neke preporuke za forda. Moj mondeo je sad na prodaju, cim se realizuje prodaja okacicu rezultat i kupovine i kako sam zadovoljan istom da bi prica bila kompletna.
Da, preporuka je da se uzmu jtd, tdi i hdi motori. Ko zna malo vise moze i da objasni zasto da ja to ne bi tek tako prepricavao.
[ pero_brzi @ 19.06.2013. 15:22 ] @
Evo da ti kazem imam Astru karavan sa tim motorom 2.0, kod mene je godinu dana kupljena polovna ovde,
uvezena pre 3,4 godine.
Ja sam je detaljno pregledao, zato sam je i kupio jer sam imao coveka koji je radio u to vreme u opelovom servisu i detalno j ebacena na dijagnostiku i mehanicki odozdo gledana , za limariju nisam imao potrebe ipak je pocincana
(mada na istim ovim autima cini mi se 1998/99 godiste zna da se vidi rdja kod zadnjih tockova)
ja sam je skuplje i platio ali sam je detaljno probao i kroz grad i auto put obzirom da je 2000 godiste, 3000eura , 210000km, je bilo mnogo.
E pa sad da li se isplatilo ne znam imao sam 1 veliki kvar pre mesec dana prilicno netipican kompletna leva poluosovina mi je pukla tj ostavila me naputu hisam mogao u brzinu, jesam dan dva pre toga upao u rupu, ja moolio boga da je kvacilo ali ne 14000+2000 ruke to me kostalo, majstor nije hteo da da garanciju na sabacku verziju imorao sam novu.
Ovo ostalo sve ok, vozio sam je u prvih nekoliko meseci bas na duze relacije i odlican je to motor, bas kad najvise treba recimo uspon uz Rudnik , Zlatibor pun ravan povlaci ko lud a da se to na potrosnji ne oseti,vozio je 150 autoputem ili u gradu ispod 2000 obrtaja-oko 6 litara , jos bi bolji bio da ima 6 brzinu ali sta ces ipak je to vec stari model, dobra je stvar sto se duze proizvodio od svojih pandana konkurenata , recimo do 2008, ali napomenu bih da 2003 i kasnije to nije auto iz Nemacke ili Belgijske fabrike nego iz Poljske.
Poljaci su sada te fabrike i tekako podigli na visok nivo ali iz tog vremena ne bi se bas kladio
E da mnogi mi govore da je elektronika pumpe VP boljka, mozda ali evo ja je skoro pola godine vozam po gradu cesto na rezervi, a savetovali su mi da pumpa strada jer se ugreje, a ja cu da dodam strada jer je dotrajala i ko ce to da proceni ,
servisi su jeftini
nema kais, ali ni ja o tome nisma razmisljao , postoji servis i za lanac i lancanike i to bas na nekih 25000 km ali ne znam ba s dali ga neko radi, to sam cuo od vozaca Honde koja ima motor sa lancanicima mislim da je samo benzinac, majstor mi je rekao da nije cuo daje neko to menjao kod nijih u servisu, ali ipak su to sada godine vec i na sve se moar obratiti paznja,
uglavnom ovaj je motor dosta masivniji od motora 1.7 sto bi trebalo da je jednako dugovecnost i da nije tih perifernih elemenata na njemu kako mi majstor rece to bi bio neunistiv i jeftin auto,
jos elektronika kazu da zna da zeza , senzori za razne tvari.
Ponavljam nije bitna marka , bitno je dobro pogledati auto.
Pozdrav
[ djgorandj @ 19.06.2013. 15:36 ] @
Veoma korisno, bice korisceno prilikom odabira.
Pored astre tu je i citroen, pa bih voleo da cujem i misljenje onako malo detaljnije o tom autu ako ga neko poseduje. Naime model je Citroen C5 2.0 hdi sw 2003 ili Citroen C5 2.0hdi 2002 god.
Kakvi su kao automobili, odrazavanje, cene delova, ako je neko menjao zamajac, korpa lamela i dal ih ima. Na sta obratiti paznju.
[ KrkaCiC @ 19.06.2013. 16:31 ] @
Ako kupujes C5 i platis ga oko 2500-3000 sacuvaj u stek bar jos 1000 za svaki slucaj
Bez sale,C5 spada u automobile sa skupim odrzavanjem.
[ djgorandj @ 19.06.2013. 16:58 ] @
Znaci velika problematika :D pa tako sam nesto zamislio do 2800 za citroena, ima ga dosta za manje i nesto vise para.
[ KrkaCiC @ 20.06.2013. 00:26 ] @
Ne zaboravi da dobar auto kosta svuda u svetu
Ja bih izbegavao te koji imaju nisku cenu a vlasnik kaze da je u odlicnom stanju
[ djgorandj @ 20.06.2013. 06:16 ] @
Ma necu uzeti ja najjeftiniji auto u tom cenovnom rangu, ocigledno je da ima mana kad se prodaje tako niskom cenom ali u retkim slucajevima kad se kupuje od vlasnika moze biti da je nekome potreban novac ali retkim slucajevima. Zato sam gledao par tih marki: laguna, fokus, astra, vektra, pasat, stilo, alfa... pa izbor je suzen ali i dalje nisam siguran sta ce na kraju pasti.
Pogledacu jos izmedju nekog opela, mozda udje i pasat u obzir mada on vec ulazi u 3500 eura, ima jeftinijih ali opet to nije to, i ne znam kakvi su stilo, moj bivsi kolega ga hvali, on vozi stila ali ne karavan i kaze da je to odlican motor, jtd.
http://www.kupujemprodajem.com...2-0-dti-2002-6439881-oglas.htm
evo ova vektra ne izgleda lose samo treba da se pogleda a nije ni jeftina samo ne znam taj DTI motor kakav je.
[ sasa022 @ 20.06.2013. 11:27 ] @
@djgorandj
Svaki auto ima neku potencijalnu "bolest"
Kod Opela 2.0 ( dizel ) to je ( zloglasna ) Bosch VP pumpa.
Kod Fiata protokomer,EGR,plivajuci zamajac,elementi prednjeg trapa.
[ djgorandj @ 20.06.2013. 12:00 ] @
Pa vidim i sam da je to rasprava bez granica. Naisao sam na dobru alfu 156 jtd sportwagon od coveka koij je vlasnik 3 godine vlasnik, redovno odrzavana, zamenjeno svasta na njoj:
Auto je redovno servisiran, pre nekoliko meseci je zamenjen set kvačila, letva volana i ležaj točka. Ranije su zamenjeni zadnji amortizeri i opruge, akumulator, alternator, nosači motora, ...
S`obzirom da je odrzavanje svih manje vise problematicno ili ne, mozda se odlucim i po izgledu da izaberem auto.
Da ova gore pomenuta je poprilicno dobro uteknuta , sredjena ali o tome tek kad se ode do majstora na pregled.
Naravno osim izgleda gledace se stanje svega. Malo mnogo diskusije o svemu i svacemu, svaki je imao mana.
[ botr @ 20.06.2013. 13:48 ] @
Alfa jtd, nije los izbor. Slaba tacka su trapovi, cija cena nije bas naivna, ali ih ima npr na ebay-u, kompletan prednji, nov, oko 100 evra. Jos bolja varijanta ako imate nekeog u inostrantsvu, nema carine, nema pdv-a, nema troskova transporta.
[ djgorandj @ 20.06.2013. 13:56 ] @
Kupio sam mnogo delova sa ebaya pa nije tolko strasno ako se delovi tamo mogu naci.
Kakvo je stanje sa citroenom 2.0 hdi motorima 101kojske. Kolko je pouzdan i kakvi su za odrzavanje zamene delova?
[Ovu poruku je menjao djgorandj dana 20.06.2013. u 16:11 GMT+1]
[ botr @ 20.06.2013. 15:38 ] @
Mislim da taj HDI ima 107 ks. Za razliku od slabije verzije (90ks), Ima fap, tj dpf za koji je potrebno da se sipa aditiv, pa to malo vise kosta. Moze i da se ukloni za oko 100-150 evra. Takodje, ima i plivajuci zamajac, tako da u poredjenju sa jtd-om nije nista jeftiniji za odrzavanje. U sustini, motor kao motor je veoma pouzdan.
Problem C5 je hidraulicno ogibljenje koje je skupo za popravku.
[ djgorandj @ 20.06.2013. 17:07 ] @
Izgleda da cu ja da biram auto koji mi se svidja, svaki manje vise ima neke mane koje kostaju pa onda kad kosta nek kosta to sto volim.
[ botr @ 20.06.2013. 19:20 ] @
U principu, tako je.
[ djgorandj @ 24.06.2013. 11:00 ] @
U zadnjem trenutku izlece auto maltene od komsije. naime situacija je ovakva pa me zanima misljenje:
auto bora 1.9 TDI , DI crveno, imao je nezgodu da mu pukne kais u puti i ode sta je otislo, covek je sve sredio, (sta obicno ode u tom slucaju?) zamenio neku pumpu, set kvacila korpa lamela i sta vec ide, uradio veliki i mali servis i cena tog karavana koji je 2000 god 330000km preso 2500 eura. Dal je po vama to mnogo, auto sam probao odlicno vuce, kaze ne trosi ulje, proverice se kolko tolko kod majstora, ni pri punom gasu nisam video nekog dima iza njega, 6 brzina 115 konja je motor. Poprilicno je utegnut.
Mana: klima i ne hladi nesto, a kaze da je hladila pre servisa koji je radi o posle nezgoded sa kaisem, kolko moze da kosta takva popravka i mozda gde se raspitati oko te klime sta i kako?
[ botr @ 24.06.2013. 11:15 ] @
Sudaraju se klipovi i ventili u slucaju pucanja kaisa.
Sto se tice klime, mozda je nesto osteceno prilikom popravke, pa negde curi gas. Sve u sveu, nije neka para da se sredi, nekoliko crvenih.
[ Java Beograd @ 24.06.2013. 11:27 ] @
Cena je OK.
Pošteno od komšije koji je otvoreno kaže da je imao havariju. Ako se to lepo popravi (a što ne bi) auto je i dalje upotrebljiv, kao da i nije bilo pucanja kajiša.
[ djgorandj @ 24.06.2013. 11:33 ] @
Odlicno, onda je ovo dobar auto za te pare, jer na oglasima nema ispod 3500 ili retko sumnjivog kvaliteta.
[ Lavlja_Jazbina @ 24.06.2013. 11:42 ] @
Da se ja pitam,uzeo bih bez razmisljanja.Uradjen veliki i mali servis+kvacilo.Odlicno.Klimu radi sebe idi kod klimadzije koji ima "pravi aparat"
i pri izvlacenju freona vidi koliko je bilo u sistemu i posle dopuni.sada je svuda oko 2k rsd.
Steta sto nije ARL MOTOR .
zA klimu ti je kapacitet 750-800gr freona,Pumpa dizna ubrizgavanje.Uzimaj!!!!!!!!!!!
[ djgorandj @ 24.06.2013. 11:59 ] @
To i ja mislim. Tako ce i da bude danas trebalo da mu nosim novac pa ga zeznuli za auto koji je on hteo da kupi pa sad da sacekam nedelju, nekako cu da prezivim, najsladje je kad je na dohvat ruke a opet ne moze, za dlaku. Prvi sam koji je otisao da gleda taj auto jer mi je majstor limar koji je visoko na glasu a i moj dugogodisnji prijatelj odmah preporucio da uzimam bez razmisljanja. On poznaje tog prodavca, posten covek a i po mom prvom utisku je sve ok. Probao auto, odlicno vuce, turbina se ne cuje, mozda kad bi slusao van vozila, nema dima, nikakvog, nema cudnih zvukova, nema lufta u volanu, menjac odlicno radi, jedina mana klima al da se resiti i sto mora auto na dubinsko, slabo ga je covek odrzavao iznutra, tj nema se vremena, moler, puno posla malo vremena za igled auta. To sam planirao da oteram na dubinsko detaljno pranje, odradim neke sitne popravke i izmene dugmica, nekom fali ona providna plastika, neko malo izlizano ali sve je ok. Lakse mi uzeti takav auto nego nalickan kao da je iz salona.
Druga opcija, buduci muz moje svastike prodaje takodje reno senic, 1.9 dci, ili koji vec ima motor, 1.9 je sigurno, 2001, mali je potrosac kolko vidim, 101ks ali mi se bas i ne svidja, dao bi ga jeftinije meni ako je po oglasima 2300 kao sto je ste ja bi ga dobio mozda za 1900 recimo, + 4 alu felne+ 4 celicne+ zimske gume. Al mi se bas ne svidja taj auto.
Treca opcija koja je jos uvek u toku je laguna 2, 1.9, odrzavana sigurno maksimalno, osim kvacila tj seta od nekih 60k din, koji mozda bude potrebno menjati u nekih 30 do 50k km. Ostalo sve ok, servisi, ne trosi ulje, turbina full, amortizeri zamenjeni prosle god a i cena malo jaca, 3000e, to prodaje moj prijatelj sutra cu malo vise da pogledam. Realno meni je lepsa laguna ali bora je na vecoj ceni od nje a i mislim da je sigurniji auto, bar po iskustvima ljudi. Mada sve je to relativno, on vozi tu lagunu vec 8 god i sve mogu da pogledam u racunima oko odrzavanja jer na firmu je vodio kola.
Jos uvek sam tu i tamo, 60% bora, 40% laguna, tako nekako za sad sto se tice odluke.
Mislim da ako odlucim nekad jos noviji auto da menjam lakse bi prodao boru. Manje izgubio.
[ Lavlja_Jazbina @ 24.06.2013. 12:11 ] @
Citat: To i ja mislim. Tako ce i da bude danas trebalo da mu nosim novac pa ga zeznuli za auto koji je on hteo da kupi pa sad da sacekam nedelju, nekako cu da prezivim, najsladje je kad je na dohvat ruke a opet ne moze, za dlaku. Prvi sam koji je otisao da gleda taj auto jer mi je majstor limar koji je visoko na glasu a i moj dugogodisnji prijatelj odmah preporucio da uzimam bez razmisljanja. On poznaje tog prodavca, posten covek a i po mom prvom utisku je sve ok. Probao auto, odlicno vuce, turbina se ne cuje, mozda kad bi slusao van vozila, nema dima, nikakvog, nema cudnih zvukova, nema lufta u volanu, menjac odlicno radi, jedina mana klima al da se resiti i sto mora auto na dubinsko, slabo ga je covek odrzavao iznutra, tj nema se vremena, moler, puno posla malo vremena za igled auta. To sam planirao da oteram na dubinsko detaljno pranje, odradim neke sitne popravke i izmene dugmica, nekom fali ona providna plastika, neko malo izlizano ali sve je ok. Lakse mi uzeti takav auto nego nalickan kao da je iz salona.
Ostalo ko da sam ti obrisao.Man se corava posla renoa i dizni.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|