[ Stoj @ 30.05.2013. 21:14 ] @
Sta kazete za novi peugeot 208 ? Dali ce nastaviti tradiciju svojih predhodnika ,ijako je konkurencija u klasi nikada jaca? |
[ Stoj @ 30.05.2013. 21:14 ] @
[ sasa022 @ 31.05.2013. 03:35 ] @
Previse lici na neke druge modele :( - dizajneri su preterali sa kopiranjem ideja / oblika.
[ Nemanja @ 31.05.2013. 13:38 ] @
Opet, po meni je sa 1.2 motorom najbolji izbor u toj klasi, ukoliko vam treba auto po gradu i za krace izlete.
Razlozi : Dizajn ( subjektivno ) Kvalitet materijala ( objektivno ) odlicno za tu cenu, za razliku od recimo Yarisa. Motori : 1.2 atmosferski, odlican motorcic. Po meni bolji izbor od turbo-motora. Privlacan za post-prodaju Cena : ista kao sto je bila kod 207-ice. [ AstralPro @ 02.06.2013. 00:31 ] @
Slab je taj trocilindricni 1.2 atmo. Pricamo o kolima teskim oko 1100-1200 kg. Ja imam 207icu 1.4 od 88 ks i to je malo konja. 208ica je sjajan auto, u top 3 u klasi.
Enterijer je odlican. Ali cena je jaka. 1.4 hdi od 70 konja sa osrednjom opremom je 14.500e. [ Nemanja @ 02.06.2013. 10:37 ] @
Slabiji je u odnosu na ono sto si Ti navikao u 530d, ali sasvim dovoljan za ono sto je namenjen, po mom misljenju. Uvek se moze uzeti i 1.4 benzinac sa 95 KS.
A dizeli u toj klasi se ne isplate, jer podizu cenu tako da se vec mogu kupiti za klasu veci automobili, i sem toga dizel je jako lose resenje za grad, sa kratkim stani-kreni relacijama samo ces unistiti motor koji nije za to predvidjen. [ Stoj @ 02.06.2013. 11:33 ] @
Mislim da od ponuđenih motora najbolji je izbor 1.4 benzinac.troši oko 6l a održavanje je mnogo jeftinije od dizela. Sa tim motorom može se slobodno krenuti i na duže putovanje što sa 1.2 mislim da nije slučaj.1.2 je uglavnom predviđen za gradsku vožnju.Ko ga kupuje kao drugi auto onda će 1.2 biti dovoljan ali ako će vam to biti jedino vozilo u porodici onda je u svakom slučaju bolji 1.4 .
[ Nemanja @ 02.06.2013. 12:25 ] @
Koliko kosta 208-ica u CH ? U AUT je sa nekim paketom sa esp-om, tempomatom itd i 1.2 motorom 13k €. Inace se slazem sa gore napisanim.
[ sasa022 @ 02.06.2013. 13:00 ] @
[ AstralPro @ 02.06.2013. 14:37 ] @
Ovo je vazeci cenovnik u Srbiji:
[ Flo33 @ 02.06.2013. 17:01 ] @
Ja bi da vas pitam da li je iko od vas ušao u taj auto? neću komentarisati mehaniku, jer nisam upoznat, ali dizajn i kvalitet unutrašnjosti su daleko od odličnog. Da se ogradim na kvalitet samog enterijera, jedan od lošijih. I to kažem jer sam bio i gledao detaljno svaki novi auto B segmeta, jer sam relativno skoro i kupovao. I fiesta i clio i c3 i polo i swift su bolji unutra. Yaris je tu negde.
[ sasa022 @ 02.06.2013. 18:57 ] @
@Flo33
Da li si probao Dacia Sandero ( novi model ) ? Da li si gledao Grande Punto ? -------- Cene Cesi uvek imaju neke akcije [ AstralPro @ 02.06.2013. 21:14 ] @
@flo
ja jesam gledao unutra, ok je prema onome sto se moze ocekivati za pezoa. Ima i boljih ali ko hoce francuza ok je auto. [ Stoj @ 03.06.2013. 19:20 ] @
Citat: Nemanja: Koliko kosta 208-ica u CH ? U AUT je sa nekim paketom sa esp-om, tempomatom itd i 1.2 motorom 13k €. Inace se slazem sa gore napisanim. [ Stoj @ 03.06.2013. 19:24 ] @
Zanima me zasto je peugeot izbacio iz 208 1.4 vti benzinac koji je bio u ponudi od starta modela a sada ga vise nema vec od benzinaca nudi 1.2 umesto njega?
[ Zarko Silic @ 06.06.2013. 00:00 ] @
Takva je politika firme. Nisu sve verzije zastupljene na svakom trzistu, ali, bez sumlje, 208 je najbolji Pezoov automobil u poslednjih 10 godina.
Flo33 preteruje zbog akutnog slepila edit: slova [Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 06.06.2013. u 01:28 GMT+1] [ Stoj @ 06.06.2013. 11:26 ] @
Jednu veliku zamerku imam na istrument tablu, odnosno upravljac je premalen zaklanja obrtomer i brzinomer koji su na gornjem delu istrument table.Brh upravljaca tacno prekriva na polovinu brzinomera i obrtomera(tu su jos i pokazivac goriva i temperature motora+jos nekoliko kontrolki)Jedino kada se sediste podigne skroz na gore a upravljac spusti skroz dole onda se sve lepo vidi ali preko upravljaca.(pozicija vrlo nezgodna za voznju.Mozda za izuzetno male osobe)Kroz upravljac je bemoguce videti istrumenta.ovo se sve dogadja zbog premalenog upravljaca.Inace dizajn istrument table je izvanredan a posebno mi se svidjaju dnevna svetla.osecaj je kada ga vozite kao da ste u klasi
[ Zarko Silic @ 06.06.2013. 11:49 ] @
Da, to jeste nekome mana.
Automobil, 208, nije namenjen gorostasima. Peugeot 208 je prvi Pezo nakon modela 304 koji bih pozeleo imati. (mozda zato sto najvise podseca na nemacke aute) Stvar ukusa! Ne treba da cudi sto je 208 postao pravi mali hit na mnogim trzistima. Izmedju ostalih, i na svajcarskom. odalke se i javljas; probivsi se na 5 mesto po prodaji, tik iza Voždova. [Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 06.06.2013. u 13:10 GMT+1] [ Nocni @ 06.06.2013. 18:16 ] @
Citat: Stoj: Jednu veliku zamerku imam na istrument tablu, odnosno upravljac je premalen zaklanja obrtomer i brzinomer koji su na gornjem delu istrument table.Brh upravljaca tacno prekriva na polovinu brzinomera i obrtomera(tu su jos i pokazivac goriva i temperature motora+jos nekoliko kontrolki)Jedino kada se sediste podigne skroz na gore a upravljac spusti skroz dole onda se sve lepo vidi ali preko upravljaca.(pozicija vrlo nezgodna za voznju.Mozda za izuzetno male osobe)Kroz upravljac je bemoguce videti istrumenta.ovo se sve dogadja zbog premalenog upravljaca.Inace dizajn istrument table je izvanredan a posebno mi se svidjaju dnevna svetla.osecaj je kada ga vozite kao da ste u klasi +1 Možda zbog visine ali ista stvar... moram da gledam instrumente preko volana... Inače odličan auto dobro urađen u detaljima i vanserijski upravljiv... najbolji je 1.6 hdi po meni. Ko ne zna o čemu se radi neka pogleda slike unutrašnjosti na http://www.peugeot.rs/peugeot/?page=Vozila&car=208 [ Flo33 @ 06.06.2013. 20:55 ] @
OK, stvar ukusa, ali onako razbacanu tablu nemaju ni rani koreanci. A prostor? Meni licno je clio klasa iznad 208 ako baš mora francuz.
[ Stoj @ 07.06.2013. 21:46 ] @
Flo33 jel si ti ikada sedao u 208.A uporedjivati ga sa renom je kao kada biste u nemackoj uporedili mercedes i vw.reno je narodan auto u Francuskoj a peugeot je nesto vise.
[ Flo33 @ 08.06.2013. 10:22 ] @
@Stroj,
ja gore napisah da jesam, i da mi je odatle taj utisak i ostao. A stvarno ne znam razliku u mitologiji među francuskim automobilima, jer su mi nezanimljivi, generalno gledano. Doduše i jednog i drugog sam uzeo u obzir pri kupovini, ali samo iz razloga jer su novi modeli, i nisam zadrt da otpišem bilo koji auto na osnovu imena, i sebi uskratim nešto za moje novce. Čitao sam i testove, i čitao sam da je napredak očigledan u odnosu na predhodnika, ali opet to je neupotrebljivo jer ne gledam samo jednog proizvođača. A par puta sam i vozio neke službene, i imali smo 307 dok ga nisu slupali, pa posle c4. Ok, citroen je noviji model, i iskreno nema neke razlike. Jedino sam opazio da su kočnice 3 svetlosne godine bolje. A i clia sam gledao, ne tvrdim da je to odličan auto, ali za moje shvatanje automobila je podosta ispred pežoa. Mada i on teži ciganskom vašaru sa onim piano plastikama i bojama i nekim glupostima. Lep pozdrav [ Zarko Silic @ 09.06.2013. 19:07 ] @
Citat: Stoj: Flo33 jel si ti ikada sedao u 208.A uporedjivati ga sa renom je kao kada biste u nemackoj uporedili mercedes i vw.reno je narodan auto u Francuskoj a peugeot je nesto vise. Sta je ovim htelo da se kaze? Da je Reno bolji od Pezoa? [ tdusko @ 09.06.2013. 19:18 ] @
^Hehehe, 'ladno sam znao da ce Zare ovo da prokomentarise. Nije te bilo neko vreme i odmah opustanje na AZ, merc bolji od vw i slicne provokacije
[ tdusko @ 25.06.2013. 22:06 ] @
Za subotu sam zakazao test voznju za Peugeot 208. Trazio sam 1.6 hdi sa 92 PS, nadam se da cu taj i dobiti. Ako nekoga interesuje nesto posebno da proverim ili slikam pisite pa cu videti koliko cu vremena imati. Svakako se javljam sa utiscima kad zavrsim.
[ Zarko Silic @ 25.06.2013. 23:17 ] @
Nije kao nemacki auto, ali je jako dobro uradjen.
I ovaj DS3 je dobro uradjen. [ Nemanja @ 27.06.2013. 20:59 ] @
Ovaj DS3 mi se svidja http://boerse.autopro24.at/def...mp;loadid=undefined&hL=420
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|