|
[ MarkoWeb @ 06.06.2013. 23:17 ] @
| Auto je reno megan 2001 1.6 16v problemi su sledeći:
Kada auto upalim (kada je hladan) on ne drži obrtaje već ih odma spusti na radnih 750 kada tada naglo dam gas (dok stojim u mestu) počne da se guši pa tek onda da prima gas i diže obrtaje + čuje se pucanje u auspuhu prodpostavljam da je problem u tome što ne drži obrtaje kada je hladan trebalobi da ih drži preko 1000 i tada bi gas verovatno primao lepo... ovaj problem nema kad je zagrejan tada prima sasvim normalno gas.
Sledeći problem, ponekad se desi da se auto sam ugasi kada stanem na semaforu jednostavno samo obori obrtaje (ne trse se i sl.) i ugasise i može sasvim normalno da se upali i radi bez problema.
Problem broj 3. auto generalno u leru ne radi kako treba kao da krene previše da spušta obrtaje, zatrese se (ne nešto mnogo ali se primeti) dođe do nekih 650obrtaja i tada verovatno primeti i sam da nesto ne valja i onda podigne obrtaje i tako redovno. Na ovo sam se i naviko ali verovatno je povezano sa gašenjem...
Problem 4. od skoro je počeo i da drži podignute obrtaje rezimo zaglavi kazaljku na 1500obrtaja, ja dam gas on podigne i opet vrati na 1500, ako ubacim u brzinu i krenem da puštam kvačilo onda krenu da se spuštaju obrtaji (držim i kočnicu) i tada kao da ih je neko pustio gotovo u sekundi padnu na 750.
E sada dok sam imao samo problem da obrtaji malo padaju i da se auto zatrese išo sam u ovlašćeni servis gde su mi očistili leptira, usisnu granu, map senzor... i naravno ništa nije rešilo problem ali su onda rekli da auto tako treba da radi :S Sada kada je auto počeo i da se sam gasi otišo sam u drugi servis gde su mi promenili senzor poločaja radilice, map senzor, step motor, senzor polozaja leptira, proverili pritisak pumpe za gorivu (rekoše da je oko 4bara) proverili dizne (3 prskaju identicno i ok su dok se 4. malo razlikuje ali rekoše da je to minimalno i da je gotovo neprimetno). Filtere, ulje, svećice redovno menjam i poslednji put je promenjeno pre nepuna 2 meseca...
Više u servisu nemaju ideju šta može biti problem, dali su mi broj od nekog električara da proveri računar njega sam zvao i čovek kaže da na tom auto računar ne odlazi...
I da na orginalnoj dijagnostici ne prijavljuje nijednu grešku i svi parametri rada motora su ok (barem tako kažu u servisu)
Sobzirom da prijatelj ima isti auto sami uporedili smo neke parametre koje kineska univerzalna dijagnostika može da pročita i jedina razlika je ta što kod mene kada se auto upali i dok je u "open loop-u" nema podataka za "short term fuel trim" tj. ima ali je 0% dok je kod prijatelja oko -30%
evo i slike: https://www.dropbox.com/s/5iaxdettvqqq1lu/1.PNG
a ovo je kada pređe u closed loop:
https://www.dropbox.com/s/pl56xv920n05b04/3.PNG
a ovo e sa mog auta:
https://www.dropbox.com/s/lpilqzunuxxhjkq/open%20loop.marko.png
a tu se i vide obrtaji, njegovi su na 1500 dok su moji na 900 i par sekundi nakon toga padaju na 750
Pa ako neko ima neku ideju šta bi mogo sledeće da menjam ili šta bi mogo da bude problem neka napiše
Hvala |
[ Nocni @ 07.06.2013. 01:17 ] @
Vjerovatno je prezupčio i u tome je problem... Nije sigurno ali jedno 90% jer si prilično dobro objasnio kako se ponaša.
U ovlasćenom servisu većinom nema majstora... tamo su samo monteri novih djelova koji ne znaju ništa... i to nije neka sramota ne znati nešto, nego je problem u tome što se prave kao da su neuro hirurzi.
[ MarkoWeb @ 07.06.2013. 09:01 ] @
Nijedan majstor do sad nije to pomenuo. I da li bez otvaranja motora može da se utvrdi da li je prezupčio? Predpostavljam da ima neke markere koji treba da se "gađaju" samo je pitanje da li se oni vide bez da se mnogo rasturi motor?
[ Lavlja_Jazbina @ 07.06.2013. 09:37 ] @
Ima repere na obe remenice gore,zupcaniku radilice,blokada je do zamajca.Treba videti i koliko je naspanovan lager preko koga ide kais.
[ Java Beograd @ 07.06.2013. 09:57 ] @
Meni svi ovi simptomi ukazuju na kasno pretpaljenje. E sad, ovo nije auto kojem se pretpaljenje podešava, kao na starim automobiliima.
[ Cezar Corolla @ 07.06.2013. 14:59 ] @
I kada prezupci, moze da ima simptome kasnog ili ranog paljenja, ali mi je cudno da ponekad digne obrtaje na 1500, a nekad se gasi.
Cudno mi da dijagnostika nije pokazala ako je prezupcio, ali je moguce.
[ botr @ 07.06.2013. 16:11 ] @
I tkao ti 50 po 50 evra, a niko ne resava problem Kazi, resite i dajem 100, a ako ne uradite nista isto tako cete biti i placeni
[ pajapop @ 09.06.2013. 22:54 ] @
KOd sistema sa ubrizgavanjem goriva prazan hod se regulise pomocu malog kanala za ispustanje vazduha i motora za regulisanje praznog hoda. Kompjuter prati broj obrtaja radilice i vrsi podesavanje otvora na kanalu za ispustanje vazduha tako sto uvlaci ili izvlaci malu kotvu koja se nalazi na motoru za podesavanje praznog hoda. E sad...ako ovaj motor otkaze (a ti si ga menjao- koliko sam razumeo) ili se kanal zapusi, bice problema u praznom hodu. (treba proveriti te kanale). Problem koji se cesto previdja je propustanje vakuuma sto dovodi do prodiranja neodgovarajuce kolicine vazduha u motor. Posto kompjuter "misli" da ovaj vazduh dolazi kroz uredjaj za regulisanje praznog hoda, pokusace da zatvori kanal na njemu. To samo pogorsava problem i negativno utice na kvalitet mesavine. Stoga, treba proveriti i da li je precistac vazduha cist i da li vakuum propusta.
[ MarkoWeb @ 10.06.2013. 15:59 ] @
Citat: E sad...ako ovaj motor otkaze (a ti si ga menjao- koliko sam razumeo) ili se kanal zapusi, bice problema u praznom hodu. (treba proveriti te kanale).
Menjao, jednom u servisu sa novim i kasnije uzeo od prijatelja njegov... Kanale sam danas proverio i očistio mada i nije bilo šta za očistiti a i prečnik im je poveći tako da sumnjam da su se oni zapušili.
Citat: Problem koji se cesto previdja je propustanje vakuuma sto dovodi do prodiranja neodgovarajuce kolicine vazduha u motor.
Kad smo kod vakuma, po nekoj logici problem može da pravi samo ako vazduh ulazi negde posle leptira, ovo što uđe pre leptira nebi trebalo da pravi problem (ako zanemarimo to što taj vazduh ulazi a da prethodno nije prošo kroz filter). U svakom slučaju danas sam kupio brake cleaner i malo prskao na mestu gde leptir ulazi u usisnu granu i koliko sam primetio nije bilo neke razlike u radu, ali kad sam preso na deo gde se usisna grana spaja sa motorom tu sam (mislim) naišo na problem. Generalno ima promene u radu motora kada naprskam sporno mesto samo nisam siguran da li je baš zbog toga što sam prsnuo ili zato što je motoru došlo da tako radi
Evo snimih kako to zvuči pa ako neko sa "više sluha" može da proceni
http://www.youtube.com/watch?v=oc86q06nWuY
E sad ako je do toga... on na grani ima 4 gumice, da li ja mogu te gumice da namažem nečim da bi bolje dihtovale ili je pametnije zameniti ih? I ako bi ih menjao da li se nove nečim mažu ili se jednostavno stave bez ičeg?
[ pajapop @ 10.06.2013. 16:49 ] @
Vidis u cemu jestvar...mi mozemo da pricamo samo na nivou teorije...kako neki sistem funkcionise. Kod karburatora se ler gas steluje na jedan nacin, a kod direktnog ubrizgavanja na drugi. Kod direktnog ubrizgavanja je to automatizovano a kod karburatora se radi rucno. Ali "fabricki" polozaj leptira mora biti neki standard i mora se nekako mehanicki ograniciti na pocetni polozaj. Ovako nizak ler gas, meni lici na nedozvoljeno mali ugao polozaja leptira, kao da je pred potpunim zatvaranjem. Zbunjuje to, sto je auto ipak bio kod nekih majstora koji ipak navodno nesto znaju ili bi morali da znaju. Mi mozemo kako hocemo... Ja za pocetak ipak ne bih ulazio u neke "duboke" vode, nego bi se ipak prizemljio i zatrazio resenje u nekim prostijim resenjima, kao sto je povecanje ugla leptira, kao sto je sraf, kao kod karburatora, ili natezanje sajle gasa, i to do odgovarajuceg broja obrtaja motora. Probaj prvo tako, mozda je u tome problem, a majstori od silnog pametovanja, ne vide "drvo od sume"...
[ Cezar Corolla @ 10.06.2013. 17:42 ] @
Ima usisa kod kojih se leptir na leru zatvara skroz, a motor vazduh motor dobija preko step motora koji kao klip ulazi ili izlazi i propusta vazduh.
Ako je takav sistem, moguce da taj step motor pravi sav problem. Nekad otvori mnogo, a nekad malo, pa odatle variranja. Nekad je u pitanju samo prljavstina, a nekad step motor ne slusa komande koje dobija od racunara.
Ne znam kakav sistem ima ovaj motor.
[ MarkoWeb @ 10.06.2013. 20:49 ] @
Citat: nego bi se ipak prizemljio i zatrazio resenje u nekim prostijim resenjima, kao sto je povecanje ugla leptira, kao sto je sraf, kao kod karburatora, ili natezanje sajle gasa, i to do odgovarajuceg broja obrtaja motora. Probaj prvo tako, mozda je u tome problem.
Nisam siguran da se kod ovog auta tako šteluje ler gas, on ima taj sraf kojim se pomera/šteluje leptir ali (predpostavljam) da se šteluje da zatvori skroz. A ler gas mu kontroliše step motor koji koliko sam video pušta vazduh i benzinska isparenja. U svakom slučaju malopre sam pokušao opet sa prskanjem i definitivno motor menja zvuk a i primeti se da zatrase dok sprej ne ispari, tako da je sledeći korak zamena tih gumica.
To su ovakve gumice: http://i01.i.aliimg.com/photo/...2_13141100_For_LAGUNA.summ.jpg
Citat: Ako je takav sistem, moguce da taj step motor pravi sav problem. Nekad otvori mnogo, a nekad malo, pa odatle variranja. Nekad je u pitanju samo prljavstina, a nekad step motor ne slusa komande koje dobija od racunara.
Takav je sistem, auto radi identicno sa 3 različita step motora tako da nije u njima problem A nebih reko ni da je u računaru koji ga pomera jer kad ugasim auto step motor odradi svoje (verovatno se namesti u polozaj za paljenje) i kada ga istaknem kada je auto ugasen i upalim auto bez njega on radi isto/ne pravilno.
PS. zna li neko da li mi za stezanje usisne grane treba moment ključ ili može i bez njega?
[ pajapop @ 10.06.2013. 22:27 ] @
Ja mislim da gresis sto prvo ne pokusas ovo sto sam ti predlozio. Za tako nesto uvek imas vremena. Koliko ja shvatam taj princip rada, step motor regulise kolicinu vazduha koja se mesa sa gorivom, a nju odredjuje kompjuter na osnovu parametara koje dobija. A cela mesavina mora da prodje kroz otvor koji je izmedju klapne leptira i tela. Ako je ona dovoljno velika motor dobija potrebnu kolicinu goriva i obratno. Probaj ovako: nogom ili rukom dodaj gas na normalan broj obrtaja pri leru, i drzi tako neko vreme. Ako pri tome nema varijacije u broju obrtaja, onda ti je sigurno tu problem i slobodno malo otvori leptir. Tada se sigurno, vremenom, usled vibracija, sigurnosni granicnik pomerio i pritvorio leptir... A mozda i "lupam gluposti..."
[ pajapop @ 10.06.2013. 22:58 ] @
MIslim da sam u prethodnim postovima napisao gomilu gluposti...ne iz zle namere...mal o sam pretrazivao i otkrio koliko u stvari malo razumem ovaj novi sistem ubrizgavanja goriva i nasao nesto sto moze biti od koristi svima nama da bi to bolje razumeli : http://nikolavujic.weebly.com/...em_za_ubrizgavanje_benzina.pdf
[ MarkoWeb @ 10.06.2013. 23:19 ] @
^^ ne radi link, verovatno nije kompletan
U svakom slučaju evo kako to radi kod mene:
http://i39.tinypic.com/2vnntps.jpg
I otvor 2 i 6 idu u usisnu granu a leptir je skroz zatvoren naravno sve dok se ne stisne gas
edit: ipak radi link, u emailu izgleda da nije stigo kompletan link.
[ Cezar Corolla @ 11.06.2013. 15:53 ] @
Citat: pajapop:
Ja mislim da gresis sto prvo ne pokusas ovo sto sam ti predlozio. Za tako nesto uvek imas vremena. Koliko ja shvatam taj princip rada, step motor regulise kolicinu vazduha koja se mesa sa gorivom, a nju odredjuje kompjuter na osnovu parametara koje dobija. A cela mesavina mora da prodje kroz otvor koji je izmedju klapne leptira i tela. Ako je ona dovoljno velika motor dobija potrebnu kolicinu goriva i obratno. Probaj ovako: nogom ili rukom dodaj gas na normalan broj obrtaja pri leru, i drzi tako neko vreme. Ako pri tome nema varijacije u broju obrtaja, onda ti je sigurno tu problem i slobodno malo otvori leptir. Tada se sigurno, vremenom, usled vibracija, sigurnosni granicnik pomerio i pritvorio leptir... A mozda i "lupam gluposti..." :)
Kod nekih sistema vazduh zaobilazi klapnu na leru (skroz je zatvorena) i ide pored step motora. Bajpas.
Moguce da ima prljavstine kod step motora.
[ MarkoWeb @ 18.06.2013. 14:45 ] @
Da osvežim temu, usisnu granu sam udihtovao i sada su obrtaji ok ali je ostao problem sa gašenjem... sa drugarom smo se zamenili i sa bobinama ali problem je i dalje tu. Danas sam svratio do električara da pitam da li može možda alternator da ugasi auto on reče da ne može (mada ja mislim da sam pročitao negde da može) i nije ništa ni gledao jer nema vremena tako da nisam ni hteo da ostavljam auto.
E sad primetio sam da se auto gasi samo kad je gas pusten (kvačilo i kočnica mu ne igraju neku ulogu i sasvim je svejedno dal su stisnuti ili ne) nekada se desi da se ugasi i u voznji kada skrećem u neke male uličice pa se uspori skroz i iz 3. ubacuje u 2. ili iz 2. u 1. brzinu kad je gas pusten kako bi i motorom kočio... i tada tako u pokretu nastavim da držim kvačilo zaverglam i on upali bez problema i nastavi da ide.
Vrlo retko se desi u voznji da neće da prima gas, stiskam gas on ništa 1-2sec. nakon toga pošto je gas stisnut on se probudi ili šta već i počne da ubrzava i tada se ne upale lampice na tabli (kao kad se ugasi auto) e sad dal se on i tad ugasi ali pošto je u brzini on sam i upali pošto se kreće ne znam.
Probao sam i da mu istaknem konektor od pumpe za gorivo i tada se gasi ali polako i počne da trokira tako da nije ni do toga jer se meni gasi elegantrno kao da obrnem ključ iugasim ga
Možda neko ima neku ideju šta bi moglo da bude?
[ Cezar Corolla @ 18.06.2013. 14:56 ] @
Ja imam ideju da je step motor.
Ne slusa komandu kompjutera. Ili prlajvstina.
[ MarkoWeb @ 18.06.2013. 15:11 ] @
^^ rekoh već da je on promenjen i proban je drugi... a i probao sam da ostavim auto da radi u leru sa istaknutim step motorom i isto se ugasio kao i kada je step motor ukljucen...
[ pajapop @ 18.06.2013. 20:55 ] @
Ajd` nam malo vise pomozi . Ako malo bolje prostudiras onaj link koji sam u nekom prethodnom postu naveo, o vrstama ubrizgavanja goriva, videces da je sve slicno - a vrlo razlicito. Da bi mi sad mogli da razmislimo o tvom problemu, morali bi da prvo tacno utvrdimo koji je nacin ubrizgavanja goriva kod tebe u pitanju. Posto ti najbolje poznajes svoj auto i imas prilike da malo zaviris pod haubu, probaj da ustanovis, da li se radi o direktnom ili centralnom ubrizgavanju, i ako mozes da prokljuvis kojim "tempom" brizgaljke rade. Tek onda mozemo da razmislimo sta sve moze da bude...
[ inobradovic @ 18.06.2013. 21:03 ] @
nategni malo sajilu za gas.
[ MarkoWeb @ 19.06.2013. 00:12 ] @
Citat: pajapop:
Ajd` nam malo vise pomozi . Ako malo bolje prostudiras onaj link koji sam u nekom prethodnom postu naveo, o vrstama ubrizgavanja goriva, videces da je sve slicno - a vrlo razlicito. Da bi mi sad mogli da razmislimo o tvom problemu, morali bi da prvo tacno utvrdimo koji je nacin ubrizgavanja goriva kod tebe u pitanju. Posto ti najbolje poznajes svoj auto i imas prilike da malo zaviris pod haubu, probaj da ustanovis, da li se radi o direktnom ili centralnom ubrizgavanju, i ako mozes da prokljuvis kojim "tempom" brizgaljke rade. Tek onda mozemo da razmislimo sta sve moze da bude...
Ubrizgavanje je multipoint i radi tempom koji mu računar diktira
PS. jel može alternator da ugasi auto? Ako nekad zaglavi, probije neka dioda i sl?
[ balavi @ 19.06.2013. 00:22 ] @
koliko ja znam, diode se nalaze na regleru, pa ako neka od njih probije, jedino se ne puni akumulator
[ vladd @ 20.06.2013. 00:15 ] @
I jedino se accu malo prazni kroz namotaj prema masi.
Poz
[ MarkoWeb @ 03.07.2013. 22:46 ] @
Umeđuvremenu videh da je jedan šraf koji drži 2. bobinu pokvario navoj u motoru, to sam sredio ali problem je i dalje tu... Više nam ideju šta da mu menjam i radim... Bio sam i kod električara on kaže da je alternator ok, "pojačao" je mase pozadi za pozicije/migavce jer tvrdi da to hoće da pravi problem kod renoa ali naravno ni to nije imalo nikakvog efekta.
Ima li ko ideju šta sledeće raditi i kod koga ići?
[ dobri nikola @ 06.03.2014. 20:00 ] @
Neznam da li je ovaj tvoj problem jos aktuelan, ako jeste voljan sam da ti pomognem jer imam usova za to. Vazno je da mi das tacne podatke auta iz saobracajne dozvole, da znam tacno o kom se sistemu ubrizgavanja radi, poz....
[ MarkoWeb @ 06.03.2014. 20:23 ] @
Poslah ti podatke u privatnoj poruci.
hvala
[ dobri nikola @ 08.03.2014. 14:24 ] @
Molim te posalji mi ponovo podatke za tvoj auto, nemoj na mail, jer mi prebaci na cirilicu, pa me zbunjuje ( netreba mi broj sasije vrc, tip motora, kw, cm3 i oznaka motora ). Rekao si da je Reno Megan I u pitanju.
[ wtransporter @ 12.07.2014. 22:30 ] @
Znam da tema nije baš nova a ne znam da li ste našli rešenje, hajde da se i ja nadovežem.
megan 1.6 8v 66kw 1998. Štelovani su ventili, zamenjeni filteri (sem filtera goriva) i ulje u motoru.
Očišćeni map senzor, i onaj deo gde dolazi crevo filtera za vazduh.
Posle tog servisa krenem na put i posle par kilometara pojaviše se problemi. Pri konstantnoj brzini bez obzira na obrtaje zaguši se i ne prima gas pritiskom na papučicu ili sam smanji i doda gas (snagu).
Tek posle 3-4 sekunde probije i dobije osetno veću snagu. Odmah se vratim i pavac kod majstora.
Na putu do majstora drugi problem - gasi se kad pustim gas u raskrsnici.
Obzirom da je detaljno pregledan na servisu i radio više puta po pola sata na leru kao sat, krenuše od dijagnostike.
Pojaviše se greške abs senzora i lambda sonde. Rekoše da može lambda sonda da pokazuje ovakve simptome ali hoće da skinu i provere filter goriva.
Da, gorivo iz filtera je bilo tamno žuto ka zelenom (inače je belo kad je čisto, pokazao mi majstor u flaši). Stavljen nov filter.
Onako iznenađen i razočaran, reših da zamenim i tu lambdu. Namestim i nju (9500 kvalitetnija od univerzalne ali nije original).
Par dana vozim auto i problema sa gušenjem nema. Što se tiče gašenja, za sada nema ni toga ali je variranje obrtaja i dalje prisutno.
Pored toga ima i čudan zvuk na leru (kad je na 750 i manje - oko 550 ili 600). Čim digne obrtaje preko 750 radi perfektno.
Ako je "MarkoWeb" rešio problem bio bih zahvalan da podeli sa nama rešenje. :)
[ dobri nikola @ 13.07.2014. 11:18 ] @
Na tim obrtajima nemoj ocekivati da ti auto radi normalno ( jer su obrtaji lera mali ). Trebalo bi sa dijagnostikom videti zasto su ti obrtaji jako mali ( prekontrolisati sve senzore ).
Mozda bi bilo korisno prekontrolisati rad dizni u svim rezimima rada ( od 300 - 6000 O/min. ) i pri tom ispratiti kolicine ubrizgavanja i sam izgled snoa ubizanog goriva. Da li neka dizna kaplje kad nema signala sa racunara i td.........
Vredelo bi prekontrolisati sa analizatorom izduvnih gasova, kakvo je sagorevanje goriva na leru i 3000 O/min..
[ vladd @ 13.07.2014. 12:53 ] @
Map senzor se menja, tesko da moze da se cisti, naravno, prethodno se provere pokazivanja.
Kao drugo, ne bi bilo lose da se u gorivo doda neka tecnost za ciscenje brizgaljki, los rad neke brizgaljke moze da prouzrokuje nizak ler ili variranje lera.
Ako tecnost ne pomogne, komplet ciscenje i provera brizgaljki...
[ dobri nikola @ 13.07.2014. 13:11 ] @
Slazem se sa vladd-om, mada ljudi pokusavaju svasta. Negde i uspe ciscenje MAP senzora, ali u vecini slucajeva mrka kapa. Sto se tice samih dizni, dok su neznatno zaprljane ( 3% - 7% ), vredi pokusti sa aditivima u gorivu. Ali sa vecim procentom zaprljanosti, mogu da naprave vecu stetu nego korist.
Drugo, posle izvesnog vremena rada motora, red je da se zamene gumeni prstenovi na diznama. Pa kad se to uradi sto se nebi prekontrolisale i dizne.
[ vladd @ 13.07.2014. 15:30 ] @
Ljudi cesto brkaju MAF i MAP, mass air flow i manifold apsolute pressure. Ciscenje ima smisla kod MAF-a, posto stroka utice na "pothladjivanje" senzora i ocitavanje protoka vazduha.
Senzoru pritiska stroka ne smeta, osim ako nije nastala "keramika" na senzoru od kojecega..ali i tada je ciscenje neuspesno.
[ wtransporter @ 13.07.2014. 15:32 ] @
Hvala na savetima. vladd u pravu si. MAF je čišćen a za MAP ne znam. U svakom slučaju ću proveriti map senzor.
Mada ako sam dobro zapamtio brojeve koje je dijagnostika pokazala za map senzor na leru
oni su bili oko 290 mbar (20 gore dole). Proverio sam u telerance data i tamo stoji da je 590 mbar kad je idle (pretpostavljam da je to ler gas).
Naravno ako sam sve to dobro skontao.
Prvi rezervoar sa aditivom za čišćenje dizni je pri kraju. Još jednom ili dva puta ću da ponovim ciklus. Ako se ispostavi da nije do map senzora onda dizne idu na čišćenje.
Razmišljam da sipam povremeno i aditive za povećanje oktanske vrednosti.
Njemu se pumpa goriva čuje kako radi konstantno. Rekli su mi da ne bi tako trebalo nego da se uključuje kad treba (ali ne tvrde sa sigurnošću).
Da li treba da bude bučna? Tačnije čuje se kao zujanje.
[Ovu poruku je menjao wtransporter dana 13.07.2014. u 16:48 GMT+1]
[ vladd @ 13.07.2014. 18:04 ] @
MAP senzoru se menja gumica.
S obzirom da imas pokazivanja visokog vakuuma(mali broj milibara), moguce je da je MAP ili neispravan, ili neki ventil kasni, pa je previsok vakuum, ili je neko crevo zapuseno-bajpasovano, pa se pojavljuje takav vakuum, e sad, sta ecu radi pri takvim pokazivanjima, izgleda da ocekuje visoku turazu i poliva visak goriva...prakticno, sa tolikim vakuumom, ostaje mu da "vidi" ler preko TPS-a, ili da brljavi...
[ Drivee @ 14.07.2014. 05:55 ] @
IAC ventil. Ocisti carb clinerom ili kupi drugi za 10 somica. Sto je najbolje resenje.
[ wtransporter @ 14.07.2014. 19:43 ] @
Danas sam testirao ler gas sa otkačenim IAC ventilom. Obrtaji su bili totalno mirni (oko 1000).
Kada sam hteo da testiram otpor na ventilu, prst mi je upao u crevo za dovod vazduha.
http://postimg.org/image/5566fsnsp/69878ac7/
Naručeno je pa ćemo videti da li je to krivac.
[ Drivee @ 15.07.2014. 03:54 ] @
mogao si samo to zalepiti trakom pa probati, amda svakako ga moras menjati.
[ vladd @ 15.07.2014. 10:32 ] @
Mozda je samo zapusen(sto pokazuje i visok vakuum), a mozda je kalemce crklo, pa je ostao zatvoren. Provera, pa tek onda menjaza. Blanko menjanje je malo neobican pristup.
[ wtransporter @ 15.07.2014. 16:02 ] @
Danas sam skinuo i IAC ventil. Bio je čist, ipak su i njega čistili na servisu koji sam pomenuo.
Izmeren je otpor i pokazane vrednosti su 54,1 i 53,0 sa variranjem za + - 0,1. Da li je to ok?
Probaću da očistim i prolaz vazduha (koji obilazi klapnu ako sam dobro video) koji je pod kontrolom ovog ventila.
Videćemo sutra sa novim crevom kako će se ponašati.
[Ovu poruku je menjao wtransporter dana 15.07.2014. u 17:14 GMT+1]
[ wtransporter @ 25.07.2014. 19:04 ] @
Resih problem pa da podelim sa vama, moze da koristi. Kada je zamenjeno crevo usisa time se resilo igranje obrtaja ali ne i opadanje ispod 750.
Gasenje na leru, gusenje i trzanje u voznji reseno ciscenjem dizni. Posle toga presao 350km u svim rezimima voznje
i da kucnem u drvo sve je super. Auto mnogo bolje prima gas.
Radi na 750 obrtaja mnogo mirnije i tise. Smanjila se i potrosnja goriva.
[ botr @ 23.08.2014. 17:29 ] @
Evo prvih problemica. Megane 2, 1.6 16v 113ks, sa varijabilnom remenicom, koja se povremeno cuje. Zakazao kod majstora sutra, da promenim remenicu i sta vec sve treba, medjutim, danas mi se upalila service i check engine lampice. Motor lepo prima gas, medjutim radi dosta nemirno, na leru se bas oseti.
Moja pretpostavka je da je remenica dobila luft i poremetila zubljenje. Zna li neko koliko dugo moze ovako da se vozi, posto do majstora imam 90 km?
[ vladd @ 24.08.2014. 11:05 ] @
A svecice..bobina..mislim visok napon generalno.
Moguce je da je jedna neispravna, ili otpornik u lulici naprsao..ili nesto probija negde, aperiodicno
Cisto da se obrati paznja i na tu zonu.
[ botr @ 25.08.2014. 09:19 ] @
ODradio juce veliki servis, auto pregledan na dijagnostici i utvrdjeno je da je crkla lambda sonda iza katalizatora. Malo cudno da crkne tako odjednom, al sta da se radi. Ne daje nikakav signal. Remenia se drzala tih 90-100 km, a onda je toisla u staro gvozdje :) BIla je farbicka, izdrzala 130k km.
[ bakara @ 25.08.2014. 11:35 ] @
Koliko te kostala zamena varijabilne remenice?
jel sad auto OK?
[ botr @ 25.08.2014. 14:36 ] @
Remenica me je kostala oko 130 evra, doneo sam je iz Nemacke, posto sam odmah prilikom kupovine primetio da se cuje, kod nas je oko 25000 dinara. Prakticno, za razliku u ceni sam dobio Gates set zupcastog + vodena pumpa. Navodno je Febi, ali majstor kaze da je to original, samo su neke oznek obrusene, sto se vidi. Nisam je slikao, tako da ne mogu da dokumentujem. Remenica je pocela da crkava, tj mogla je jos malo da gura, posto se uglavnom cula ujutru i remetila je paljenje. Upalis, ona krene da krci i ugasi se auto. U voznji se cula po malo. Izgleda da je bila prva, fabricka. Mislim da je stradala zbog zamene ulje na 30k km. Sad ganjam sondu i to bi bilo to sto se tice ulaganja.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|