[ mserifov @ 19.06.2013. 12:19 ] @
Imam Suzuki Jimny i stavio sam mu neki dan nove ABE diskove i istog proizvođača pločice. Sve ocisceno urađeno kako treba.
Klijesta razrađena podmazane osovine grafitnom masti. Ali auto i dalje trese kad koci jos gore neg sto je bilo.

Jal moguce da postoji neki period da to sve nalegne na svoje
[ trivo @ 19.06.2013. 12:33 ] @
Nema sta da nalegne,zameni tockove prednje i zadnje da vidis da li je do guma ili felni,mozda je i glavicina dobila?
[ codeNO @ 19.06.2013. 13:22 ] @
Da li su originalne felne? da li je centralna rupa i rupa na felni iste dimenzije, da li su felne centrirane, koliko su stare gume, trap i oslanjanje...sve je moguce

A opet, mozda je taj APE krs pa bolje da nisi ni stavljao pa je zbog toga...mada ako su krivi diskovi to mozes sam da proveris onako na kvarno...podignes auto skines tocak i pustis u prvu lagano, prislonis dasku na disk i ako mrda, onda je disk, ili gledaj vizuelno da li seta

Nesto kao i ovaj lik sto radi na 19:40min pogledaj kako

http://www.streetfire.net/vide...lerssubaru-impreza_2082075.htm
[ mserifov @ 19.06.2013. 13:27 ] @
Suzuki ima krutu osovinu naprijed. Izmjeno sam sve lezajeve na centralnim osovinama jer je se treso kad vozim negdje između 75 i 80 na sat. Felge nisu orginalne ali jesu od suzukija samo su jedno cm izasle sa svake strane vise od orginalnih felgi. Centralna rupa je ista u mm.
Glavcine su utegunte nema mm nigdje lufta licno sam to sve pregledo. Gume su polovne stare jedno 4 godine mozda vise. Balansirane su skoro na nulu ih tip sveo na digitalnoj balansirki.

Moguce da su diskovi krs ali opet vidim moj bivsi gazda je ove dikove stavljo i pločice na humera h2 i dobre su.

Neznam sta da radim nisam pemetan nikako. A nervira me u tri lijepe
[ veselinovic @ 19.06.2013. 17:00 ] @
Cesto ostane neka stroka izmedju glavcine i diska.
Jednom me je to izvelo iz pameti.
[ vladd @ 19.06.2013. 17:06 ] @
Kupi molibden disulfidnu mast(MoS2), i BACI doticnu "grafitnu"...dok ne napravis vece stete..
Imaces i nadalje "mast" iste boje, ali znacajno korisniju.

Poz
[ pajapop @ 19.06.2013. 17:15 ] @

Dobro...kljesta si razradio, al` da li je klip razradjen, to jest, da ne blokira...???
[ mserifov @ 19.06.2013. 17:25 ] @
Znaci kupio orginal nove diskove i pločice. Na suzukiju glavcinu drze dva štifta King Pin to zovu na engleskom. I ta dva štifta prolaze kroz konusne lezajeve. Jedan stift i jedan lezaj odozgo i jedan odozdo.

Sva 4 ta ležaja nova SKF sve podmazano nekom njemačkom svjetlo zelenom totmasti. A ti štiftovi ili osovine skinuti na tokarskom stroju po 0.2mm da bi bolje pritisnu lezaj.

Dalje klijesta klipove sve sam to razradio radi ko doxa ne kuje lako se vraca podmazano rastavljeno u top stanju je sada.
Dosjedi na sta nalzu dikovi očićeni čeličnom četkom i šmigl papirom.

Jedino sto me handri je to. Suzuki je vrlo kartak ne znam tacno koliko je dug al je mali. E kroz semering zadnje osovine koja je ujedno i primarna pogonska mi teče ulje iz difrncijala. Čekam taj lezaj sa semeringom i koderom ABS-a u SKF da dođe sve se kupuje u setu kosta oko 32 erua po setu. E sad to ulje mi curi korz doboš i pakne. I tu sigurno nema kočenja. Jel moguce radi toga i sto je karatk i ima ABS da je ne ravnomjerna sila kočenja vidim i često mi se paljka ABS kad kočim.

Jel moguce da je čitav kočioni sistem i debalansu nekom i da handri prednje kočnice. Inače je suzuki top održavan ali trenutno zadnjih 7 dana ga vozaim tako da mi curi to ulje čekam famozni dio.
[ pajapop @ 19.06.2013. 17:27 ] @

Uzgred...treba proveriti i ceo trap, kugle, ramena, stabilizatore, silen blokove...oni hoce da prave isti problem pri kocenju...
[ mserifov @ 19.06.2013. 17:39 ] @
To sam pregledo sve ko pista nema grama lufta. Pa to je na vjerovatno znas kad dignes auto na dizalicu točak probas tamo vamo. TO je ko zavareno nema mm pomjeranja
[ pajapop @ 19.06.2013. 18:32 ] @
Citat:
mserifov:

Klijesta razrađena podmazane osovine grafitnom masti. Ali auto i dalje trese kad koci jos gore neg sto je bilo.

Jal moguce da postoji neki period da to sve nalegne na svoje


Prvo...nisi trebao da stavljas grafitnu mast....ona sluzi samo za podmazivanje spoljasnjih i unutrasnjih homokinetickih zglobova (jer je ona zitka i cuva se u manzetnama da ne iscuri), al dobro to nije uzrok tresenja. Zatim, kad se menjaju diskovi, ne sme se prvih 500km jako kociti, jer diskovi hoce da se "zapale", narusava se njihova cementacija i dolazi do njihovog krivljenja. POstoji vreme naleganja, otprilike...oko...pa bar 500km, i u tom periodu ne treba "ostro" kociti... TReba da proveris da li si ti to ipak dobro postavio plocice u svaja lezista u celjustima...zatim, da li si vratio one opruge "M" (ako taj model to ima) I one podloske koje imaju ulogu sprecavanja vibracija plocica (ako taj model to ima)...
[ cozmo_im @ 19.06.2013. 20:11 ] @
Uradi sledece. Uzmi zutu jaku kredu i obelezi (ofarbaj ih kredom) kljesta. Vrati tockove. Vozi i koci i vidi gde kace kljesta felnu.

Desava se jer je novi disk - nove plocice - sve je deblje, dovoljno je da su malo siri od originalnih i mogu kljesta milimetarski da se prosire i kace felnu i tresu.

Verovao ili ne to se meni desilo. Blago podesavanje svega je odmah resilo problem :)

Iskusan majstor :)

Probaj i to.

Ako nije, onda nije nesto dobro uradjeno.
[ mserifov @ 19.06.2013. 21:40 ] @
Malo prije sam ga vozio jedno 100km ne trese kad koci izgleda stvarno treba malo da nalegne