[ BLACK_SWORD @ 19.06.2013. 21:20 ] @
Pozdrav,

kad je auto hladno obrtaji ler gasa mi rade na 800 obrtaja sto je dobro, a kad se auto zagrije na radnu temperaturu 92 stepena ler gas se poveca na 1100 obrtaja, probao sam stimat ler gas tako sto sam zagrijo auto na radnu temperaturu 92 stepena i spustio ler gas na 850 obrtaja i auto je dobro radilo, ali kad sam ugasio auto i ostavio da se ohladi motor jedno 3 sata pa ga upalio onda su nastali ponovo prolemi cim u voznji stisnem kvacilo auto se ugasi, ali kad se motor zagrije na temperaturu vecu od 50 stepeni dobro radi ler gas mu bude na 800 do 850 obrtaja.

Dali neko zna kako da nastimam da mi se auto ne gasi na leru dok je hladan?

Auto je Fiat Tipo 1.4 dgt, 91 godiste

Hvala.
[ SASASTA @ 19.06.2013. 21:50 ] @
saug ne radi dobro,vidi ako mozes koji je da li na struju ili na temp.vode posto pretpostavljam da je karburator.
[ BLACK_SWORD @ 19.06.2013. 21:50 ] @
u mene je saug ručni

a karburator mi je weber 32/34
[ Cezar Corolla @ 19.06.2013. 22:07 ] @
Kada je motor zagrejan, podesi ler, a kada je hladan, probaj naci gde se steluje saug, iako je rucni.

Suag je problem. Odnosno obrtaji za hladan motor. Nesto mehanicki nije kako treba na karburaotru.
[ SASASTA @ 19.06.2013. 22:30 ] @
povucen saug ima dve funcije-smanjuje vazduh i povecava gas vidi mozes li uticati na nesto od toga a ako je elektonac proveri zice
[ BLACK_SWORD @ 19.06.2013. 22:50 ] @
jel mislite da vozim pod saugom dok se auto ne zagrije?
[ Cezar Corolla @ 19.06.2013. 23:01 ] @
Da. Vrlo malo sauga. Po potrebi. Videces.

Kad je ovako toplo, trebalo bi da se jako brzo moze vratiti saug.
[ pajapop @ 20.06.2013. 18:44 ] @
Citat:
BLACK_SWORD:
Pozdrav,

kad je auto hladno obrtaji ler gasa mi rade na 800 obrtaja sto je dobro, a kad se auto zagrije na radnu temperaturu 92 stepena ler gas se poveca na 1100 obrtaja, probao sam stimat ler gas tako sto sam zagrijo auto na radnu temperaturu 92 stepena i spustio ler gas na 850 obrtaja i auto je dobro radilo, ali kad sam ugasio auto i ostavio da se ohladi motor jedno 3 sata pa ga upalio onda su nastali ponovo prolemi cim u voznji stisnem kvacilo auto se ugasi, ali kad se motor zagrije na temperaturu vecu od 50 stepeni dobro radi ler gas mu bude na 800 do 850 obrtaja.

Dali neko zna kako da nastimam da mi se auto ne gasi na leru dok je hladan?

Auto je Fiat Tipo 1.4 dgt, 91 godiste

Hvala.


Sto god ti mi rekli to je sve - "prazna prica". Taj karburator je zreo za servis u karburator-servisu, gde ce biti lepo opran i ociscen, zamenjene dizne, membrane i dihtunzi, nastelovan plovak (sublerom) i leptir (kalibrisanim stapicem) dovedeni na fabricku meru i tek onda nastelovan na kolima pri radu kad se steluje ler gas - tj. smesa goriva i vazduha uz odgovarajuce merne instrumente koje mere sastav izduvnih gasova. I samo tako ce to biti uradjeno kako treba...
[ Cezar Corolla @ 20.06.2013. 19:52 ] @
Ja ono sto pisem ne smatram praznom pricom, pa ne vidim zasto bi ti to tako nazivao.

Nisam jednom stelovao taj karburator, bez svih onih komplikacija koje si ti naveo.
[ BLACK_SWORD @ 21.06.2013. 15:05 ] @
Zagijo sam auto na 92 stepena nastimo ler na 900 obrtaja (probo sam na 800 al mi se trese malo auto) i sad dobro radi jedino kad najutro palim moram jedno minutu drzat pod saugom da se malo zagrije.
[ Cezar Corolla @ 21.06.2013. 16:27 ] @
E tako se to radi. A ne napraviti filozofiju od 50 evra, da nastelujes saug i ler.