[ mmix @ 21.06.2013. 15:24 ] @
Za i protiv? Kakva su iskustva, dobra i losa?

Video sam neke lepe modele na scoutu sa panorama krovom i lepo opremom u premium varijanti i deluje mi udobno i mocno.

Cuo sam neke price o FAP filteru (mada iskreno nemam pojma sta je to), kao i da postoji varijanta da se taj filter dekodira iz sistema za 100e. Jedno pitanje koje niko nije znao da mi odgovori je da li je onda takvo vozilo "street legal" u EU, posto cu cesto ici kolima van zemlje? I sta je uospte taj FAP filter i zasto je to toliko komplikovano i skupo (opet glasine ali cifre koje su mi ljudi pricali su 400-1000e na svakih 100k km)?

Posto pikiram automatik, pretpostavljam da mi plivajuci zamajac nece biti problem, sto je opet nesto sto isticu kao problem na 407. Sem ova dva, da li postoje neke sistemske boljke za ovaj auto?


I u cemu je fora sa motorom u 2009oj godini? Neki modeli isticu 130/6HP neki 160HP, a motor isti (2.0HDi)? Na koju foru?
[ dusans @ 22.06.2013. 00:51 ] @
Koje godište i koliko para otprilike ciljaš?
Veoma je bitno i odakle je uvoz ukoliko kupuješ u Srbiji.
Kilometraže su veoma često menjane na domaćim placevima.

Prve serije 407-ce imaju motore (platformu) koji su preuzeti sa 307-ce i što se tiče toga,
imam dosta dobru sliku problema koji se javljaju i njihova cena (pošto sam u procesu menjanja auta, naj ver. 307 sw).

Neka moja slika je da su pežoi dobri dok ne dođu do nekih 250-300 kkm.
Ja vozim 406-cu nekih 5 godina ili oko 60kkm (u koju se svi kunu i kažu da je poslednja prava pežo limuzina, izuzetno pouzdan auto i šta ti ja znam),
prve 3 godine pesma, ali u poslednjih 2 godine se kvarilo sve što se moglo kvariti - a auto je po svim parametrima je daleko od "isteranog" al' ajde.
Relativno su jeftini delovi i popravke (50-100e prosek) ali su te popravke česte i nakupe se, pa kad staviš na papir nije malo.
Najgore je što nije u toliko u pitanju cena koliko je u pitanju pouzdanost. Ako te ostavi negde u vukoje***i dzaba ti sve.

Dakle svaki pežo X klase za Y para (kao auto, dizajn, dopadljivost, udobnost...) je za klasu bolji od Reno-a a da ne pričam o VW krševima (X klase za Y para, osim par modela).
Ako je auto relativno mlad, mala kilometraža, onda mislim da je Pežo vrhunski izbor (zajedno sa Toyota-ma i recimo Hondom Accord) i tu nema dalje priče.
Audiji su mnogo bolji ali i daleko skuplji (a po dizajnu tu negde malo bolji od 407-ce).
Nemački automobili su generalno pouzdaniji od francuza, ali džabe gad su retosi što se tiče dizajna i funkcionalnosti, ma džaba im sve ako moju ženu pitate npr ;).

Što se tiče FAP filtera, on mora da se kod veće kilometraže dopunjava (oko 70e litar, nzm koliko ima 407) ili u najgorem slučaju menja ceo (oko 500e).
Koliko sam upućen, niko ne zna da li autu smeta eliminisanje FAP filtera, neko kaže šteti neko kaže ne.
Moje mišljenje je da je taj filter bulls***t zelenih i da se to eliminiše ako baš crkne.
Što se tiče legalnosti ukidanja FAP filtera, ja ne vidim da neko brani vožnju npr. Golf 2 u EU i hiljadu drugih vozila koja nemaju anti-pollution.
Nek neko drugi pojasni ako je ovo nelegalno, mada se ja ne bih brinuo oko toga.

Plivajući zamajac je već realniji problem, to je nešto se praktično vodi kao "redovno održavanje" i može biti čest (zavisno od stila vožnje).
Zamena je skupa (oko 500e, ne znam da li samo zamajac ili i ceo set lamele) ali dosta ljudi je ugradilo za manje para fiksni zamajac bez problema (na 307-ci).
Što se tiče automatika, ne znam da li oni uopšte imaju taj sistem.

Uglavnom, svaka preporuka za mlađi 407 SW - bolji, lepši i udobniji auto nećeš naći za manje para.
Starije automobile ne bih preporučio, mogu da budu dobri ali i da zadaju puno muke i udare po novčaniku.
[ Nebojsa Milanovic @ 22.06.2013. 02:24 ] @
Neću ulaziti u dublju elaboraciju ovog što si napisao, ali pojasni barem ovih nekoliko detalja:

Citat:
dusans: mislim da je Pežo vrhunski izbor (zajedno sa Toyota-ma i recimo Hondom Accord) i tu nema dalje priče.

Citat:
Ja vozim 406-cu nekih 5 godina ili oko 60kkm, prve 3 godine pesma, ali u poslednjih 2 godine se kvarilo sve što se moglo kvariti - a auto je po svim parametrima je daleko od "isteranog"


i ovo:
Citat:
pežo X klase za Y para (kao auto, dizajn, dopadljivost, udobnost...) je za klasu bolji od Reno-a a da ne pričam o VW krševima

Citat:
Nemački automobili su generalno pouzdaniji od francuza


A samo ću ovo kratko prokomentarisati:
Citat:
ma džaba im sve ako moju ženu pitate npr ;)

Ne želim da budem pogrešno shvaćen ali mislim da je jasno da Autozone nije mesto na kome ženska mišljenja i uopšte kriterijumi o automobilima imaju veću vrednost.


[ dusans @ 22.06.2013. 08:07 ] @
Nemam ja tebi druže šta da pojašnjavam i da ti se pravdam jer je ovo moje lično mišljenje formirano
na osnovu pročitane gomile tekstova, review-ova, tuđeg i ličnog iskustva.
Da li se tebi moje mišljenje sviđa ili ne, tako me zabole ona stvar.
Ako izvučeš delove rečenica iz konteksta napisanog, naravno da menjaš smisao napisanog.

Ako misliš da moja poruka nije u skladu sa pravilima i željenim kvalitetom diskusije
ili pak nisu dozvoljena bilo čija manje-više subjektivna mišljenja onda obriši poruku
ili izbaci delove koji ti se ne sviđaju.
[ mserifov @ 22.06.2013. 14:49 ] @
Po mom misljenju i iskustvu sasvim realna slika data od strane korisnika dusans. I 100% se slazem sa navedenim. Imo sam priliku da vozim 407 2004 godiste mislim sa V6 benzinskim motorom 3000 ccm sa automatskim mjenjačem. Po meni savrsenstvo od auto po performansama stilu udobnosti i mnogo cemu jos.

U svakom slučaju mislim da je bolje francuz nego bilo koji VW o japancima da ne pričam vozim trenutno jednog. Održavanje mu je daleko jeftinije i jednostavnije od bilo kojeg VW tog godišta. Iz prve ruke govorim. Brat mi voza 806 Peugeot-a preko 350000 prešo sa 2.0 HDI motorom ne vjerovatno kvalitetno auto udobno i čak za tako veliki auto nije neki potrošač. Daleko daleko bolji izbor nego bilo koji VW
[ Nocni @ 22.06.2013. 23:24 ] @
@mmx,
Vecinom su ti pogresno odgovoril... npr, @dusans je pricao o pezou 406 i problemima na pezou 307 koji nema veze sa temom... @mserifov pominje 3.0 benzinca i pezo 806koji nema nikakve veze sa pezoom 407 2009 osim sto je ista marka u pitanju...
Pezo 407 2009 nema isti sistem fap filtera kao ovaj koji pominju na 307, regeneraciju radi na sasvim drugi nacin povecavajuci kolicinu nafte na diznama i generalno to ne treba da te plasi jer se može adekvatnom softverskom prepravkom ukinuti tako da se sve izbaci a da ne utiče na rad motora ali samo ako softver uradi profesionalac... za njega ti to nije 100 eura vec 200 ili 250 ali nije strašno jer to radis samo jednom... Loš softver se manifestuje raznim problemima i greskama na dijagnostici, auto dimi itd... Sa skinutim fap filterom možeš za inostranstvo jer na autu može da ostane katalizator tako da će opet zadovoljiti neku eventualnu kontrolu koju niko u inostranstvu ni ne traži osim kad auto vidno dimi i iz aviona se vidi da je pokvaren... Manji 1.6 hdi isto ima drugaciji sistem, u njega se ne sipa ovaj aditiv kao u pežou 307 koji su gore pominjali... ovo sto su pominjali auta koja imaju ili "nemaju anti-polution" je smiješno jer je "anti pollution" samo poruka koja se pojavljuje na displeju usled kvara koji i ne mora da bude vezan za filter čestica...
Sto se tice automatskog menjaca, nece praviti probleme do nekih 200 ili 250K ako se ne divlja sa njim, a posle te kilometraže većina ih se pokvarila i kvarovi menjača su skupi, orjentaciono 2.000 eura...

Ako već hoćeš automatik možda je bolje da razmisliš o nekom drugom autu a ne o pežou...

Ovo sto si pitao za sistemske boljke... one postoje na pezou 407... npr. servo volan koji je pravio dosta problema...postojalo je i fabricko upustvo da se sipa atf preko maksimuma a ima i desetak posebnih upustava oko samih popravki i prevazilaženja bolesti tog sistema...
Sam hdi motor je odličan ali mora se voditi računa o kvalitetu nafte, o ispravnosti sistema za rashladnu tečnost i ostalim periferijama...
Od sitnijih stvari... npr. displej bord kompjutera crkava na suncu i pojavljuju se linije po njemu sto im je boljka od kad se 407 pojavio...
Oni imaju standardne probleme sa trapovima na nasim putevima... crkavaju im najvise stabilizatori pa lupa na rupama i neravninama... ali djelovi nisu skupi...
Sto se tice samog izgleda vozila, meni najvise smeta taj plastikanerski smek koji ima a ne svidja mi se ni mjesto na kojem se postavlja prednja tablica... auto je ljepsi bez nje... ali to je subjektivno...
Ovo sto pitas za "isti" motor sa dvije različite snage... nije on isti potpuno... ali i taj slabiji se uz adekvatan chip tuning može pojačati... generalno, posle tuninga se ponasaju odlično, dugotrajni su i jedino automatika nije pametno chipovati... o čemu bi nam Zarko mogao reći i nešto više...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 23.06.2013. u 00:56 GMT+1]
[ mmix @ 23.06.2013. 09:40 ] @
Jel imas negde (ili online) spisak tih sistemskih problema i njihova resenja?

Drugo, kako utvrditi stanje automatskog menjaca? Nazalost, automatski menjac nije opcioni posto i moja zena treba da vozi taj auto, a ona je ucila i vozila automatika. Ja autoamtik ne podnosim ali ovaj pezoov automatik ima manuelni mod, pa smo tu napravili kompromis . Drugo, ako ne pezo automatik, koji? A da je komparativna cena sa pezoom.

Sto se tice cipovanja, u cemu je fora sa automatikom? Povecava naprezanje i skracuje rok trajanja?


Ja bi iskreno neki 2008, 2009, zavisi i od cene, s tim sto bi gledao ako mogu neku zamenu uz doplatu za moju astru 2001. Videcemo, za sada me vise interesuje tehnicka strana price.
[ Boris Tadić @ 23.06.2013. 10:18 ] @
Protiv.

Plastikaner, sve što dotakneš ima "žabicu" od 50e koja puca na pogled, majstori levaci, klepači i pacijenti, nema normalnog čoveka u tom lancu, vlasnici mahom prevaranti i neuki što ne bi videli razliku ni da jašu magarca - e njima je Pežo super auto. I Citroen, ista ploča druga strana.

Imam negde oko 300.000km pod guzicom i odgovorno tvrdim da je najzdravije imati zadnji pogon, zbog rasporeda težine i svega ostalog dalje.
Uvek znaš na čemu si, ne rizikuješ da pogineš u blagoj krivini poštujući ograničenje, neće ništa poći preko nosa dođavola zbog malo gasa u "loše" vreme ili malo kiše i uopšte osećaj izlaska iz krivine sa zadnjim pogonom je guranje u leđa koje te oraspoloži i nasmeje, naspram prednjeg koji te vuče kao džak krompira u neke neobjašnjive uglove -da povratiš.

Honda je na papiru idealan auto, a u praksi je jedna obična gomila ergonomskog idiotizma i konstrukcijskih promašaja, gde se na svemu štedi i vidi da je proizvodnja vozila peti ili šesti prioritet fabrike. Često ne bi primetio razliku ni da ti na haubi piše KIA ili CHERRY. Prečesto.

I meni je spolja antipatična nemačka ponuda, svi su isti, svi se kopiraju, svi su bez definitivnog oblika i smisla i karaktera i svega i krene mi proliv na hromirane lajsne i kočione kompakt-diskove iza felni od 18" i tako dalje, ali kada sednem u Mercedes i osetim onu čuvenu čvrstoću/težinu šasije i na svakom santimetru primetim taj temeljno logičan pristup rasporedu svega ponaosob i skladu svega ukupno, ne treba mi više nijedno objašnjenje i opravdanje. Sve mi je jasno.

Uzmi E220 CDI automatik karavan i ima da jezdiš dve klase iznad svih tih plastikanera. Više košta u startu, ali ti je mirna glava narednih 10 godina.
[ mserifov @ 23.06.2013. 20:19 ] @
Jesi li ikad imao/ duzi period vozio Hondu pitam Boris Tadić
[ Sale_123 @ 23.06.2013. 20:46 ] @
pošto nisam elspert za automobile nisam ni mislio da se javljam, ali je dule iznio par netčni stvari koje moram da ispravim.

moj ćale ima pežoa 406 2.2 hdi. Kad ga je kupio polovnog odvezao ga je ovlašten požeov servis da se izvrši redovan servis plus zamjena remena. Kada je preuzeo auto, pojavili su se problemi, auto nije htio da prima gas kako treba. Kada se vratio u servis rekli su mu da je to do fap filtera i preporučili da ga skinu. Kao i dule ovde rekli su mu da to nema veze. Skinuli su i kada smo opet preizeli auto, opet nije bilo sve u redu. Na kraju se ispostavilo da onaj koje radio servis je nešto zeznuo oko šnale za gas, i nije bilo uopšte potrebe da se filter skida.

Kad je ta šnala rješena, auto je išao super, par dana. Onda je kompjuter detektovao da nema fap filtera, počeo da prijavljuje grešku i nakon nekoliko desetina pređenih kilometara, kompjuter je autu smanjio snagu. Auto od 133 konja vukao se kao moj golf od 60 konja. Na kraju je ipak morao da stavi fap filter, ali ga je to tada koštalo 1200 eur.

Od tada više ne ide u pežov servis, nego je našao neke momke koji rade samo pežoe i od tad stalno kod njih održava auto.

To je bilo 2006, auto je imao 130 hiljada, danas ima oko 450. Fap filter od tada nije mjenjan, mada je zreo za mjenjanje. Par puta mu se pojavljivala greška za fap filter i ti momci su mu produžili vijek tako što filter ostave nekoliko sati u nekoj specialnoj tečnosti da se "regeneriše".

Tečnost koju je dule spominjao košta (ako me sjećanje dobro služi) oko 75 eura po litri. Idu 4 litre u poseban rezervoar. Ta tečnost produžava radni vijek filtera a ubrizgava se svaki put kad sipaš gorivo, tako da način na koji sipaš gorivo dosta određuje koliko često moraš da to dopuniš. Ćale uvijek sipa pun rezervoar i prazni do kraja, i na taj način mu traje duže.

Što se tiče samog motora, do sada je koliko ja znam mjenjan hladnjak, dizne, remenice i ono redovno što dolazi, remenje, filtri, kočnice, krajnice itd. Auto je za razliku od folkvagena mnogo udobniji. Ne vuče više kao kad je imao 130 hiljada, ali je i dalje pouzdan i dobar i startan. Turbina i motor nisu dirani, niti se ćale žalio da troši ulje iako taj auto ima već blizu pola miliona.

Razmišljao je 407ici i čini mi se da mu je taj majstor savjetovao da traži sa 2.2 hdi motorom. Navodno je razlika između tog motora i ostalih požoovih motora nebo i zemlja.

Toliko od mene. Nadam se da sam mogao pomoći. Pozdrav
[ botr @ 23.06.2013. 21:41 ] @
Sve, sve, al da su nemacki automobili komplikovani i neprakticni .......
[ Boris Tadić @ 24.06.2013. 00:24 ] @
Citat:
mserifov:
Jesi li ikad imao/ duzi period vozio Hondu pitam Boris Tadić

80.000km. Više iz Japana ni kosilicu ne bih kupio. To je jedan običan cirkus glasnih poluinformacija. Žali bože svakog centa. Jedva sam čekao da izađem.
To je kao da voziš veš mašinu sa točkovima, tako izveštačen i besmislen osećaj za volanom nisam ni sanjao, džaba mu sto duplih ramena i ksenona kada te ne vuče da ga voziš, a dok ga voziš ne oraspoloži te, nego te ostavi indiferentnog, jer znaš u kilometar kada i kako će da te izda i da košta kao pravi auto, a pruža jedva 30% užitka pravog auta.
Za Japanca su ciljne grupe tinejdžeri i penzioneri, jer ni jedni ni drugi ne znaju za bolje i udri.
Za svu ostalu radničku klasu je Mercedes pojam automobila, neki to samo shvate kasnije nego pre i prođe im 20 godina života u plastikanerima i kumovanju sa serviserima.
[ Lavlja_Jazbina @ 24.06.2013. 11:50 ] @
Citat:
Za Japanca su ciljne grupe tinejdžeri i penzioneri,

Uh,totalno pogresno.Pricam ti iz analize bar 25 ljudi,korisnika honde acord.Bas sredina.Porodicni ljudi srednjih godina,kao istih godina poslovni ljudi.
Nesto slicno kao korisnici volvoa na svoj nacin 90ih,druga grupa kod tebe,penzioneri.
Za ovaj pezo,hteo sam karavan, mi je bilo skrenuta paznja zbog nekih piezo dizni,sto god bilo.Meni se svidja,mada su preterali sa farovima po pitanju gabarita.
[ Boris Tadić @ 24.06.2013. 14:19 ] @
Pa i ja sam imao Accorda 2007. Trilema je bila Accord, Volvo S60 ili Mercedes E.

I magarac kupim Accord, kao još sam mlad - pa je glupo da se odreknem visokih obrtaja, kao neću automatik, hoću to čudo-mudo-tehnološko-precizno da držim u VTEC-u, da izigravam Šumahera sa tom klasom automobila, uvek mi se dopadao izgled modela(svaki u poslednjih 20 godina), interesovalo me je kako se ponaša prednji pogon na tolikoj šasiji, sigurno su ga Japanci izbalansirali natprosečno, pa Volvo je kao ipak "za matorce"(zbog fensi naslona za glavu) i težak je, a Mercedes duplo skuplji a "nije duplo bolji" i kao ima još vremena do Mercedesa, nisam kao dovoljno zreo za takav auto, polomiću ga, pokvariću nešto na gluposti, nego prvo da steknem iskustvo, pa da otkrijem gde je levo jednom za sva vremena.

Posle ovoliko kilometara sam isklesao najdefinitivniji zaključak da je Honda za ljude slabijih moždanih impulsa i objektivno slabije moći rasuđivanja, bar ovo za civilnu upotrebu.
Volvo je klasa iznad, svaki put se okrenem za svakim modelom, vidi se bolji kvalitet iz svakog mogućeg ugla.
Mercedes je 2 klase iznad.
Japanski manuelni menjač mi je izašao na nos, jer nije ni izdaleka precizan i intuitivan kako se raspreda godinama "Japanac kada ga sastavi"(probao sam i na 5 drugih modela i ne da nisu bili bolji, nego je moj bio u boljem stanju nego svi ostali sabrano), plus su ga kreteni zaklali umobolno dugim prenosom druge i treće brzine, pa 90% vremena voziš na 2/3 gasa kao da je duplo manja kubikaža i pri 70km/h vraćaš u drugu da se ne bi ugasio, jer pre 4000rpm ide kao na 3 cilindra, a prednji pogon posle svega više ni preko YouTube-a ne mogu da gledam.

Jedino što je stvarno smešna potrošnja, za to im svaka čast, voziš 160-180km/h, motor peva i sipaš 10-12l, i to češće 10 nego 12. Ali sve ostalo me je prosto navodilo na nervni slom po 30 puta u toku dana i apsolutno nisam uopšte preterao nijednom dijagnozom, štaviše sam bio vrlo blag, ekstremno blag.
[ cozmo_im @ 24.06.2013. 14:27 ] @
Citat:
Boris Tadić:

Uzmi E220 CDI automatik karavan i ima da jezdiš dve klase iznad svih tih plastikanera. Više košta u startu, ali ti je mirna glava narednih 10 godina.


Sa ovim autom zamalo da se ispovracam na serpentinama u CG. Grozan osecaj u voznji, jedan od najgorih po krivinama.

Posle sedoh u kumovu Alfu 156 i preporodih se po vrletima Crne Gore (pricam o istim deonicama).

Toliko o Mercedesu.
[ botr @ 24.06.2013. 14:39 ] @
A ja bas razmisljao da mi sledeci auto bude neki japanac, Honda :) Naslusah se svakakvih prica, kao jeste Alfa lepa, dizajn, ali kad japanac sastavi, pa sve ide kao po loju, te se nista ne kvari, te ovo, te ono .......

Ne kazem da je Alfa bez mana, ali nije bas ni toliko los auto, koliko je pljuju, prvenstveno vozaci Hondi, pa zatim i ostalih japanaca i nemaca.

Mercedes je Mercedes. :) Ima i on svojih mana, ali se ipak zna koji je auto najbolji.
[ cozmo_im @ 24.06.2013. 14:42 ] @
Mecka je fenomenalna bila na ravnim deonicama... stvarno rispekt... al cim zadjosmo u vrlet i krivincine, grozota. Morali smo da stanemo zbog supruge i deteta jer im je bilo muka koliko je taj auto nezgodno prenosio sile u krivinama na nas unutra.

Alfa je gruba, ali kida onaj put samo tako i osecaj je stvarno odlican.

Vozilo se po ogranicenju, dakle bez divljanja. Mecka nije presla ni 180.000km, Alfa 160.000km
[ Boris Tadić @ 24.06.2013. 15:56 ] @
Tu je baš nešto ekstremno krenulo po zlu ili se nešto prećutkuje.
Ja zaista ne umem nikome da sipam u glavu kako treba da vozi i održava automobil.
Amortizeri su dobrano zreli za zamenu davno pre 150kkm, bez obzira na bilo čije finansijsko stanje i mišljenje.
Gledao sam i Alfu 159 3.2, usmrdi se odeća od one plastike.
Svaki auto traje 300-400 hiljada km ako se održava adekvatno, ali ovde se stalno prave mitovi o drastičnoj superiornosti/inferiornosti jednih u odnosu na druge, što nema veze sa mozgom.
Svi su u 10% identični, svi koštaju u 10% isto da se održavaju, sve je to isto prokleto serijsko smeće.

Famozni Mercedes u celoj priči samo najmanje zamara mozak, da se tako izrazim.

[Ovu poruku je menjao Boris Tadić dana 24.06.2013. u 17:09 GMT+1]
[ botr @ 24.06.2013. 16:16 ] @
@Cozmo

Odlicno znam kakva je Alfa posto vozim jednu. Nego svi koje poznajem pricaju neku pricu, Alfa ovo, Alfa ono, skupo odrzavanje, radujes se dvaput, kad krene da se kvari sve se kvari i slicne budalastine. U sustini, bas me briga, uzivam u voznji, ali ne mogu da im objasnim da imaju totalno pogresno misljenje.

U sustini, mahom vozim takve tvrde automobile, i autmoobili u cija sedista propadnem i koji se non stop ljuljaju mi ne prijaju.

Za krstarenje autoputem Mercedes, za ostale uslove, neko drugo voilo.
[ Zarko Silic @ 24.06.2013. 17:04 ] @
Mercedesi novije generacije se ne ljuljaju. Samo se stari ljuljaju.

Od W204 pa na ovamo svi su cvrsti i stabilni.

Kao da ih prave u Folcvagenu

C klasa je bas tvrda kao kamen.

Odlican automobil.
[ botr @ 24.06.2013. 17:25 ] @
Pa dobro, nisam imao prilike da vozim novije. Najmladji koji sam vozio je bio w210. Jeste malo tvrdji u odnosu na ostale, ali opet i dalje skakuce iljulja se. Ako su noviji cvrsti, odlicno
[ mmix @ 16.07.2013. 13:38 ] @
Odustao sam od Pezoa na kraju.

Uzeo sam Citroen C5 Tourer Exclusiv 2.0HDI (136HP) Automatic. 2009 godiste, 130k presao, 8000e.
[ Nebojsa Milanovic @ 16.07.2013. 13:40 ] @
Neka je sa srećom Miljane

Nakon nekoliko dana očekujemo mini test
[ mmix @ 16.07.2013. 14:07 ] @
Pa ti bar mozes da ga vidis ispred zgrade




Elem, re mini testa, isao sam juce do Bele Crkve juce i dve stvari su mi zapele za oko:

- ovo "Hydractive III +" hidraulicno vesanje je nevidjeno dobro. Ajde sto sam preko lezecih prelazio a da ih jedva osetim, na deonici od Bavanista do Kovina (ko zna tu deonicu, zna koji je raspad) isao je kao po ravnom putu. Podesavanje klirensa mi je isto bilo zanimljivo mada jos nisam imao prilike da ga primenim, ali bice prilike kad odem u tazinu po uzickim brdima.
- motor je neverovanto elastican, sem na bas malo obrtaja ubrzava neverovatno dobro, gde god da se nalazi. Automatski menjac je mnogo dobro uskladjen sa motorom i prebacivanje je jedva osetno, ukljucujuci i kick-back, u economy modu ga uvek vuce ka nizim orbtajima do te mere da je cak i na 60km/h prebacivao u 6tu brzinu, medjutim cim dodam gas odmah me je bacao u 4u i primao gas. Na onom delu oko sumica gde je ravno i dobar put, prebacio sam vesanje u Sport mode i malo jaci gas dao i brzo stigao do 180, za vise od toga moracu da sacekam auto-put . Toliko je neprimetno bilo da idemo 180 da zena nije ni primetila koliko idemo dok nismo poceli da se primicemo vozilu uspred

Kad ubrzava pocuze i do 25l/100, ali u cruise rezimu trosi veoma malo, na 90km/h je po ravnom bez klime vukao nekih 4.5l

U svakom slucaju kad uhvatim malo vremena, napravicu par fotki i neke konkretnije testove potrosnje.
[ Nemanja @ 16.07.2013. 14:50 ] @
Srecno da se navozas!
[ cika dacha @ 16.07.2013. 16:37 ] @
mmix@ Pravi auto! Srecno!