[ Nemanja @ 23.06.2013. 08:58 ] @
Dakle, da cujem sta bi ste Vi uzeli ?

Evo nekih primera :

Audi : http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=211389437&asrc=st

BMW : http://www.autoscout24.at/Deta...?id=231698475&asrc=st%7Csr

Poz,

Nemanja
[ inobradovic @ 23.06.2013. 11:09 ] @
A5, bez razmisljanja, a po mom ukusu je bele boje sa 5 vrata.
[ vladd @ 23.06.2013. 11:21 ] @
Od ova dva ponudjena svakako BMW.

Osim sto je mladji, i manje presao, vise mi se svidja motor od 3000 kubika i automatski menjac..

Istina, malo je "teze" voziti, a odrzati dozvoljenu brzinu, treba biti pazljiv sa pedalom gasa..:)

Poz
[ tdusko @ 23.06.2013. 11:30 ] @
Sto se mene tice, ukoliko bi kupovao drugi auto u kuci sigurno bi uzeo ovu jedinicu. Ako bi pak trazio prvi auto onda bi audi dobio prednost jer je mnogo veci i upotrebljiviji sto se prostora tice + prednja vuca.

Sto se konkretnih primeraka tice, bmw izgleda stvarno dobro ocuvan, prakticno kao nov.
[ Nemanja @ 23.06.2013. 11:46 ] @
Dva konkretna primerka sam postavio samo kao ilustraciju, tj prve koje sam pronasao da zadovoljavaju moje kriterijume. To jos uvek nije aktuelno, recimo do sledece godine,
ali sam hteo da cujem i vase misljenje.

Citat:
tdusko: Sto se mene tice, ukoliko bi kupovao drugi auto u kuci sigurno bi uzeo ovu jedinicu. Ako bi pak trazio prvi auto onda bi audi dobio prednost jer je mnogo veci i upotrebljiviji sto se prostora tice + prednja vuca.

Sto se konkretnih primeraka tice, bmw izgleda stvarno dobro ocuvan, prakticno kao nov.


Zavisno, kako mi i sada stoji situacija i Golf upotrebljavam kao drugi auto, samo za vikende i neka dalja putovanja

Citat:
vladd: Od ova dva ponudjena svakako BMW.

Osim sto je mladji, i manje presao, vise mi se svidja motor od 3000 kubika i automatski menjac..

Istina, malo je "teze" voziti, a odrzati dozvoljenu brzinu, treba biti pazljiv sa pedalom gasa..:)

Poz
.

I meni se vise svidja redni sestak... to mi je nekako "pravi" BMW.

Citat:
inobradovic: A5, bez razmisljanja, a po mom ukusu je bele boje sa 5 vrata.


Samo BMW se moze dobiti solidno opremljen za te pare, dok je A5 tek ulazni model.
[ Zarko Silic @ 23.06.2013. 14:51 ] @
Ni jedan od ova 2.

Za toliko novaca koliko kostaju ovi polovnjaci, moze se kupiti odlican nov automobil.
[ jnk @ 23.06.2013. 16:28 ] @
Nije tema nov ili polovan auto.

Ne bih uzeo ovog bmwa jer iako je šestak atmosferac, ipak je svinja i slabo ide a mnogo troši. Dodaš još malo za 135i i voziš raketlu.
[ Zarko Silic @ 23.06.2013. 18:12 ] @
Nov automobil je uvek tema.

Besmisleno i glupo je polovnjake placati 20 i kusur hiljada eura ma kakvi oni bili.
[ tdusko @ 23.06.2013. 18:51 ] @
Citat:
jnk:Ne bih uzeo ovog bmwa jer iako je šestak atmosferac, ipak je svinja i slabo ide a mnogo troši.
Auto kome treba 7 sekundi do 100 i ide max do 245 Km/h ti zoves svinjom koja slabo ide? Mislim da, tacno je da se vuce u odnosu na 135i ali budimo realni. Ovaj auto je izuzetno brz.
[ Zarko Silic @ 23.06.2013. 20:19 ] @
jnk je u pravu.

3.0 je prema danasnjim kriterijumima prevelika zapremina za ono sto se kroz performanse reflektuje na krajnji rezultat. Danas motori sa gotovo dvostrukom manjom zapreminom imaju bolje vozne karakteristike i znacajno manju potrosnju goriva. Osim toga, dazbine prilikom registracije, u mnogim evropskim drzavama, na strani su motora sa manjom zapreminom.
[ tdusko @ 23.06.2013. 20:30 ] @
To sto se danas iste performanse postizu sa manjom zapreminom i potrosnjom goriva ne menja to da li je stari brz ili ne. Itekako je brz. Uostalom, ovaj auto kosta 20-ak hiljada, a ti noviji i savremeniji kostaju mnogo vise para. U prevodu koliko para toliko muzike. Ako hoces za 20k eur da ti auto ide 250 i 7s do 100 onda ces da se izuvas za gorivo i za dazbine. Ako neces onda moras da izvadis 50% vise za novi. Vazda bilo....
[ botr @ 23.06.2013. 21:33 ] @
Ajd i ja da reknem koju :) Moram da podrzim one koji smatraju da 3.0 nije dobar izbor, u sislu odnosa cena (kupovna, registracija, potrosnja, odrzavanje, itd.) i performansi. Jeste da bi pravi BMW trebao da bude benzinac, redni sestak, ali ovaj motor ipak nije nista spektakularno.

Recimo, jos pre vise od 20 godina se pojavilo par motora, u to vreme relativno male zapremine, a velike snage npr. (Audi 2.2 20v turbo),koji je npr. u A 200, limuzini od preko 1.5 tona ima bolje performanse, tako da je buducnost, a i sadasnjost na turbo motorima, relativno male zapremine, a velike snage, uz relativno malu potrosnju.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.06.2013. 22:53 ] @
Auh, retko se viđa situacija za koju se može reći da je teška jer su svi u pravu, a za ovu bih rekao da je ta, jer bukvalno za svaku opciju postoji dobra argumentacija.

Međutim, maalko naginjem ka rešenju koje je predložio Žare, jer danas su cene toliko pale da se za ~25k može kupiti prava, što kaže Janko, raketla.

Ok, ne može da bude baš premijum ali i ne mora, jer danas su i oni koji nisu premijum sasvim dovoljno luksuzni. Nov auto ima svoje čari čak i kada nije premijum, tako da je to pravac kojim bih išao u ovom slučaju.
[ jnk @ 23.06.2013. 23:06 ] @
@tdusko

Jeste brz od 0-100 al to ne priča celu priču jer 120d ide brže od 80 do 120 - http://www.zeperfs.com/en/duel2693-1583.htm

Što će reći da ćeš sa 2.0 dizelom lakše preticati na magistrali i teško da ćeš ikad osetiti da je šestak brži osim u namenskom potezanju gde ćeš benzinca vrteti do crvene linije. Ok, nekom je zvuk i kulturan motor dovoljan razlog protiv dizela al po meni se ovaj konkretan motor jednostavno ne isplati jer ne verujem da je 135 nešto mnogo skuplji. Prešao sam par hiljada km sa e46 330i i to je bio moj utisak.
[ Zarko Silic @ 23.06.2013. 23:38 ] @
Za taj novac moze da se kupi 123d (ne 120d), biturbo plus da se uradi remap na 240 ks i sve to da se uklopi u cenu.

I jos da osane evrica za gorivo u narednih nekoliko godina.

Ali ako se vec zeli veca zapremina onda je tu A5 3.0TDI sa remapom na 310 KS koji po autoputevima ide kao da je vakumskom vezom povezan sa asfaltom.
Isto tako, ostaju evrici za gorivo.
[ anon70939 @ 24.06.2013. 06:01 ] @
Ako bih gledao tako nesto nedostizno, onda bih radije ovo

:)

Drzao bih se logikom, gde je 1000E mesecno za odrzavanje, tu je i 2000E :)
[ Lavlja_Jazbina @ 24.06.2013. 06:33 ] @
,postseti me na moj 222 iz 90ih.Uzivanje za voznju.Kada mislis da na 5k obrtaja je to to,zalepi te na sediste i nastavi.
Ovde je buduci kupac vozila u povlascenijoj situaciji za razliku od nas u ser.Autoban,ne kao pre ali mnoooogo bolji od nasih iznenadjenja
kao i kilometraza koju prelazi na otvorenom.Ove modele bi bilo greota voziti po gradu!
[ anon70939 @ 24.06.2013. 06:42 ] @
Ovakav neki? :)

Gledaj samo enterijer koji je star vise od 20 godina :)... Kakva li je uzivancija u tome...
[ Deep|Blue @ 24.06.2013. 09:35 ] @
Top Gear 07x04
Challenge: Used Italian supercar for under £10,000

Jako korisna epizoda po pitanju ovakvih vozila.

[ Lavlja_Jazbina @ 24.06.2013. 10:31 ] @
^^ .Taj.
Mada po pitanju u ovoj temi sam za Audi,ali sa kozom!
[ BB308 @ 25.06.2013. 20:48 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Za taj novac moze da se kupi 123d (ne 120d), biturbo plus da se uradi remap na 240 ks i sve to da se uklopi u cenu.

I jos da osane evrica za gorivo u narednih nekoliko godina.

Ali ako se vec zeli veca zapremina onda je tu A5 3.0TDI sa remapom na 310 KS koji po autoputevima ide kao da je vakumskom vezom povezan sa asfaltom.
Isto tako, ostaju evrici za gorivo.

Audi A5 al quatro. Poz.
Zare sta mu radis za 310ks koje vreme treba i koliko kosta to zadovoljstvo? Moze i na pp. Poz.