[ Stoj @ 27.06.2013. 20:23 ] @
Imam problem sa autom peugeot 607 2.7 hdi .Poceo je ponekada da gubi snagu i pali se kontrolka da su izduvni gasovi defekt.To mi se i pre ponekada palilo ali nije gubio vucu.Kada krenem da ga vozim lampica se odmax upali a putni racunar javlja da izduvni gasovi nisu u redu .Medjutim posle nekog vremena on gubi snagu i ne vuce kako treba.Takodje i tempomat tada ne radi.Licno mislim da EGR ventil mozda u pitanju ili nesto drugo.Dali neko zna ili je imao slicni problem?
[ Cezar Corolla @ 27.06.2013. 20:26 ] @
A moze biti i da je katalizator zacepljen.

A sto ne bi oterao na dijagnostiku, a ne da ovde lupamo mogucnosti?
[ Stoj @ 27.06.2013. 20:35 ] @
Bio sam i pokazuje neke kode i 4 greske.On mi je to izbrisao i opet se pojavilo.FAP nije zaprljan jer sam pre par meseci na servisu bio i filter cestica je ociscen ijako nije bio puno zaprljan.Ali kada se on zaprlja racunar javlja konkretno da je on u pitanju.U servisu kazu da je mozda EGR ventil .A sta ako nije?
[ botr @ 27.06.2013. 20:46 ] @
Jaki su ti strucnjaci sto obrisu gresku i "rese" problem. Bolje trazi drugog majstora.
[ Stoj @ 28.06.2013. 21:50 ] @
Zakazao sam u pežo servis pa ću videti šta će da kaže.Kada sam ga danas zvao da zakažem rekao mi je kada auto gubi snagu da je veliki problem u pitanju i da ga nebi trebalo dalje vozim.
[ Flo33 @ 29.06.2013. 13:57 ] @
Moj kolega je imao 607, kupio ga polovnog, i imao je sličan problem. Ako se dobro sećam, prošlo je 3 godine od tada, sipao je na Petrolu dizel, i zapušio mu se filter čestica. Nije prijavljivao grešku, ali je slabo vukao, i ždrao je gorivo.

Ne znam da li je do tog primerka, ali koliko je on problema imao, sa relativno mladim autom, za neverovati je.
[ Stoj @ 29.06.2013. 15:35 ] @
Ja ga vec vozim cetiri godine i nisam imao vecih problema osim prednjih podizaca prozora(crkavaju plasticni klizaci) jednu diznu sam remontovao i jos par sitnica.Sada imam oko 194 000km i ne znam dali ako se ovo pikaze kao skuplji kvar da ulazem novac ili da ga prodam.Inace je auto strast bozja za voznju.Pravo zadovoljstvo
[ Nocni @ 29.06.2013. 16:27 ] @
Kažeš "pali se kontrolka da su izduvni gasovi defekt" i kažeš da ima "neke 4 greške" ali ne navodiš koje su...
Takva lampica za izduvne gasove ne postoji, vjerovatno ti se pali MIL lampica kad ide u rezervni program...
Ako hoćeš pomoć moraš reći koje su greške... uopšteno, ako sam izlazi iz rezervnog programa onda su mogući problemi sa prevelikim ili premalim pritiskom usisa, zaprljanom turbinom i sl...
Inače, taj V6 je dobar motor ali je previše preko 200 konja za auto koji ima samo prednju vuču...
[ Stoj @ 30.06.2013. 21:36 ] @
Kada se upali lampica u isto vreme na putnom računaru izlazi slovima"izduvni gasovi su defekt" (abgass -defekt) koje greške tačno ne znam nije mi majstor konkretno rekao.Sutra idem u pežo servis pa će mi reći šta je tačno.Kada je hladan ijako svetli lampica motor vuče dobro prvih 10km a onda počne da gubi snagu i ne vuče dobro.Lampica mi se juče ugasila ali motor je i dalje slabije vukao.Posle se opet upalila.Kada motor izgubi snagu onda i tempomat ne radi.moje mišljenje je da je EGR ventil ili turbina.
[ Stoj @ 01.07.2013. 18:59 ] @
Danas sam bio u servisu i na dijagnostiku je pronadjeno 9 gresaka.To se kaze dogadja ponekad kada dodje do brljanja kompjutera isto kao i kod obicnog kompjutera .Kaze da se to najcesce dogadja ako delovi koji su menjani nisu orginal od pezoa,sto kod mene jedino kocnice prednje kupljene van pezo servisa.malo mi je sve to cudno pa se bojim da se te greske ne povrate.Al videcu za neki dan.
[ vladd @ 01.07.2013. 20:21 ] @
Daj spisak gresaka.

Aftermarket delovi ne bi trebali da prave problem, i ako nisu "originalni", vazno je da su kompatibilni, namenjeni za doticni model.

Ili serviseri mistifikuju, ili ..nemam ideju sta rade, kada ne daju spisak gresaka..to mi je potpuno nejasno...

Poz
[ Stoj @ 02.07.2013. 18:03 ] @
Neznam spisak gresaka ali mi se sve greske ponovo pojavile i danas sam ga vratio ponovo u servis .Serviser kaze da sada mora da pronadju gde je kvar i da vozilo ostaje par dana tamo.Sta ce pronaci ne znam on kaze da je moguce da bude bilo sta i da nece da nagadja dok ne ustanovi kvar.sada mi ostaje samo da cekam da mi javi.
[ vladd @ 03.07.2013. 11:12 ] @
Nekao on nagadja i proverava probleme, ali SPISAK gresaka mora da ti ispostavi.

A ne da se zabavlja i proizvodi kvarove, sto mu je ostavljeno kao mogucnost, u krajnjoj liniji, posto je sakrio spisak..

Ili kao bar RAZLOG ostanka vozila u servisu..

Poz
[ Stoj @ 03.07.2013. 16:50 ] @
Kvar je pronadjen.Otisao je TURBO i cena je paprena , preko dve hiljade evra.Dali neko zna posto je popravka turbine i dali je to preporucljivo da se radi posto je ovo twinturbo u pitanju?
[ Lavlja_Jazbina @ 03.07.2013. 19:07 ] @
Od 300-500€ u ser,ti to pitas za CH. NIje mi jasno oko te dijagnostike,citam temu od pocetka,kako nisu videli da turbo nema pritisak.
U sta su gledali,baceni pasulj? Htede da te pitam i da li su ti sve gume istih dimenzija,posto nivelator kod solje amortizera hoce da blokira auto i nece preko 60,
ali ako je turbo,turbo!
[ Stoj @ 03.07.2013. 19:11 ] @
Pitam uopste a u srbiji znam za "turbo servis" i racunam da ga skinem i donesem dole na popravku.Mogao bih i da ga dovezem ali bi to bilo mucenje posto uzbrdo stvarno se muci i slabo vuce.Neznam dali bi mu to stetilo motoru?.tockovi su iste velicine.U sustini on se ponasa kao oni stari dizeli, uzbrdo se muci a nizbrdo i ravnicom ide solidno dobro.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.07.2013. 19:14 ] @
Da nije interkuler,ima li dima u toj uzbrdici?
[ Stoj @ 03.07.2013. 19:55 ] @
Nema dima i motor radi lepo bez ikakve promene samo nema snagu.U stvari kada je hladan prvih desetak kilometara vuce normalno i onda odjednom izgubi snagu.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.07.2013. 20:00 ] @
Da,zbog sauga daje vise goriva dok je hladan a onda kompjuter nema povratnu informaciju od turba i ustine gorivo.
Valjda.Hoces sutra da ti se raspitam za polovan turbo pa da ti javim ako ima i gde i koliko je servis na vise mesta.
Da li je neko skidao crevo i fizicki utvrdio luft u osovini? Da nemas neki ventil za pritisak turba,pa nije on u pitanju?
[ Nocni @ 03.07.2013. 20:42 ] @
^Ovo su gluposti za "sauh" i za "povratne informacije od turba zbog čega comp uštine gorivo"...
Kao što sam ti već gore rekao problem je vjerovatno u zapjanoj turbini i usisu... Nije tebi crkla turbina jer onda nebi nikad isao dobro. Kad se sve napuni gareži onda se smanji zapremina a poveća se pritisak... Kad taj pritisak dostigne graničnu vrijednost onda comp udje u rezervni program u kojem turbina nije u funkciji... a to se tebi desava...
Nije čudno što ti u ovlašćenom servisu traže 2.000 €... u Svedskoj naplaćuju 500 € da promijene na pežou benzincu bobinu koju drže 4 srafa a košta 170 nova...

Tu kod tebe treba skinuti usis, turbinu, egr, interkuler i sva crijeva i sve očistiti i vjerovatno ti neċe više ulaziti u rezervni program... Mogući su i banalni razlozi zbog kojih to isto može da se dešava i zato sam ti tražio koje su tačno greške...
Može npr. da bude probušeno tanko vakuum crijevo do mjerača pritiska usisa i da zbog toga ulazi u rezervni program...
Moj ti je savjet da opet po treći put odeš na dijagnostiku i da pokušaš da dobiješ odštampanu stranicu sa greškama...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 03.07.2013. u 21:53 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 03.07.2013. 20:57 ] @
Citat:
^Ovo su gluposti za "sauh"

U odlicno,a ti sada objasni zasto hladan ide bolje!Zasto moj passat ide bolje.Da nesto naucimo,posto nije ni turbina nego je zaprljana!
[ Stoj @ 03.07.2013. 21:18 ] @
Rekao sam da necu to da radim i sutra idem po kola i onda cu im traziti listing od dijagnostike pa vam javljam koje su greske.Ali me zanima dali bi ja smeo da ga vozim 1500 km i to kod nas resim posto ionako dolazim za neki dan na odmor?gledao sam neke nemacke forume i naisao na isti slucaj samo je 407 u pitanju ali sa istim motorom i njemu su uzeli 2900€ ali to je cena za jednu turbinu posto imaju 2.7 hdi dve turbine.sto znaci obe oko 5000€ .
[ Lavlja_Jazbina @ 03.07.2013. 21:56 ] @
Da li mozes da vozis tu kilometrazu,ja to ne znam,ali znam da taj auto ovde kosta 4000k,doduse 3.0,koji vozim posto je drugar na moru.
[ Nocni @ 04.07.2013. 01:16 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
U odlicno,a ti sada objasni zasto hladan ide bolje!Zasto moj passat ide bolje.Da nesto naucimo,posto nije ni turbina nego je zaprljana!


OK ako je razlog da nesto naucis (ako previdimo sarkazam) onda cu ti i objasniti...
Na autu postoji mjerac temperature usisnoga vazduha (na tvom pasatu takodje) i to je jedan od parametara na osnovu kojeg ecu koriguje doziranje... vazduh se hladi u interkuleru da bi hladan dosao u motor jer hladan vazduh ima vise molekula kiseonika i sa time se postiže bolje sagorijevanje...
Ako cemo u krajnost sa jednim obicnim otpornikom na tom senzoru temperature ulaznog vazduha mogao bi dobiti petnaestak konja na tvom pasatu ali to nije poželjno raditi jer moye da steti... bolje mu je promijeniti podatke u ecu-u i to ce biti kontrolisano pojacanje a ne "laganje" compa...
Ne radi se ovdje u ovoj temi o nijansama koje neko može da primijeti, npr. da mu auto ide bolje ponoci nego po danu kad su velike vrucine... vec se radi o granicnim vrijednostima pritiska toga usisnog vazduha odnosno njegove temperature... kada one preskoce dozvoljenu vrijednost koja je zapisana u mapi ecu-a on ide u rezervni program... i to je to sto se njemu desava... Mora se utvrditi zasto se to desava a obicno je u pitanju garez u usisu i zaprljana turbina, veoma rijetko na pezou crkava protokomjer ili neki od mjeraca pritiska i temperature...
Napisao sam da može da bude i premali pritisak i isto da ode u rezervni program, obicno je zbog pucanja crijeva i sl. ali to se vidi iz gresaka... Može i zbog X drugih stvari da ulazi u rezevni program kao što su poznati problemi sa fap-om itd...
Kada crkne turbina ona onda obicno propisa ulje pa auto dimi bijeli dim, ima aksijalnog lufta i zvizdi ili osteti osovinu i ne dešava se da nekad ide dobro a nekada ne... drugi je problem sto njemu za popravku hoce svajcarci da uzmu 2.000...
Dobro je on ukapirao da nece ni oni da mijenjaju turbine jer bi onda bilo 5.000...
Nikako pežo 2.7 hdi u pristojnom stanju nema za 4.000 vec je duplo skuplji... evo ovaj je npr 10.300 a star je 8 godina

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 04.07.2013. u 02:47 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 04.07.2013. 08:38 ] @
Citat:
OK ako je razlog da nesto naucis

Naravno da je ovo u pitanju,sto se i moze ocekivati zbog tvoje prakse.
Hvala.

Ovaj sa oglasa moze da trazi,ali za te pare ce uzeti a8 to godiste.Ima,necu da negiram,da vidis ovaj 3.0 u kakvom je stanju koza i motor,
kupljen ovde,bilo bi cudna cena ovog auta.2.2 motor 2002,drug je jedva,u kompezaciji prodao za 4k.Posto drzi prodavnicu,zamenio sve sto je trebalo,
odrzavanje automatskog menjaca,dizne,picajzla.Sve ispravno.Dzabe,a auto po pitanju prostora u kabini,meni nema prijatnijeg.



[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 04.07.2013. u 09:51 GMT+1]
[ vladd @ 04.07.2013. 11:19 ] @
Ocito je da se serviserska saga nastavlja, solidno bezocno.

Posto nisu zeleli da ispostave spisak gresaka, zakljucili su kvar, odredili cenu i cekaju srecan epilog, po njih...

Cena nije mala, cak iako se standard uzme u obzir, medjutim, trebali bi bar da daju specifikaciju radova, posto mi lici da je 2000€ "pocetna" cena.

Zahtevaj izricito spisak gresaka, i parmetre rada motora sa dijagnostike(gde ce se videti ponasanje oko turbine, pritisci, protoci..), ako vec "pucaju" na poslic od 2000 evra, neka to malo i obrazloze..

Poz
[ botr @ 04.07.2013. 17:05 ] @
Nadji nekog Turcina da ti to sredi.
[ Flo33 @ 04.07.2013. 17:14 ] @
Pošalji poštom u Srbiju, i nazad, šta sad, nije to tako cimanje.

Ne znam kakva je situacija u Švici, ali ovo što znam, Italija, Slovenija, Austrija, ljudi nisu normalni, serviseri. Još je u Italiji moguće i jeftinije proći, ili u Slo, u nekoj garaži. Ovako, kao da su hirurzi računaju sat, a delove kao da prave ručno.
[ Stoj @ 05.07.2013. 17:00 ] @
Otisla zadnja turbina i imam kompletan listing.Ovde je zamena turbine oko 600€ samo ruke plus urbina oko 1700 € .To je cena za jednu a ovaj auto ima dve..Zvao sam "turbo servis i rekli mi da po mojoj prici o ponasanju vozila nije veliki kvar na turbini jer kola niti puse niti trose ulje i da ce kostati oko 250-300€ .Ovde su mi rekli da kola mogu da vozim i da nikakvu stetu na motoru nece napraviti,osim sto ce slabo da vuce.Razmisljam da dodjem sa njim dole i to odradim
[ botr @ 05.07.2013. 17:24 ] @
Ne znam kako je kod biturbo motora, ali kod single turba nije ni malo naivno voziti auto sa pokvarenom turbinom, jer moze da prouzrokuje mnogo veci kvar. Nesto muljaju.
[ Nemanja @ 05.07.2013. 18:01 ] @
Ne postoji neki auto-voz za Srbiju ili sl. ? Ili se dogovori za prevoz sa nekim koji dovlaci polovnjake odatle na sleperu.
[ Stoj @ 17.07.2013. 10:57 ] @
Stigao sam u Srbiju.Putovanje je bilo bolje od ocekivanog jer je auto vukao solidno dobro osim na par vecih uzbrdica gde se osetilo da nema snagu i da posustaje.Turbine su juce skinute u servisu i poslate za Uzice.Do petka ce biti ponovo namestene pa cu videti dali je sve u redu .
[ kristina990 @ 23.07.2013. 07:39 ] @
i šta bi?
[ Stoj @ 26.07.2013. 12:21 ] @
Turbinu sam slao u Uzice na popravku medjutim mehanika je u odlicnom stanju ali je crkla elektronika koja se ne popravlja a ne moze posebno da se kupi vec ide u kompletu.Tako da sam morao da kupim novu turbinu koja kosta oko 900€ .Malo sam pojurio i nasao sam polovnu za 250€ plus zamena 150€ i nju smo namestili i sada je sve normalno kao i pre.
[ Lavlja_Jazbina @ 26.07.2013. 12:25 ] @
Stoj...daj molim te sliku te turbine,cisto me zanima elektronika na njoj i jos da pitam.Kako majstor nije utvdio da turbina mehanicki

nije dobra i pre slanja za Uzice?
[ pajapop @ 26.07.2013. 18:49 ] @

Ja mislim da je prosro neverovatno koliko majstori pojma nemaju...jer oni uopste ne poznaju princip rada pojedinih agregata. Ta turbina uopste nije trebala da se skida...vrlo prostom inspekcijom na samom vozilu trebalo je utvrditi da je mehanicki ispravna...Ako nema skripe i habanja kucista turbine, znaci da su lezajevi u redu, ako se lako okrece, nema prljavstine i opiljaka u kucistu, znaci u redu je mehanicki...E u cemu moze biti kvar...turbo punjac daje suvise veliki ili suvise mali pritisak...a to je sad samo do regulacije pritiska...sad dal preko rasteretnog ventila ili preko senzora koji reaguju na vibracije detonativnog sagorevanja i regulacije paljenja da bi se izbeglo detonativno sagorevanje. U ovom slucaju mislim da je davala suvise mali pritisak...a trebalo je inspekcijom da bude ustanovljeno da je mehanicki u redu....onda samo malo poraditi na regulaciji...ovako...dupli posao...lupanje po usima ...
[ Stoj @ 28.07.2013. 18:29 ] @
Meni su ovde u servisu rekli da je na turbini otisla elektronika i da mora nova.Kada sam ja kontaktirao Uzice oni su mi rekli da im posaljem na ispitivanje i da oni popravljaju sve.Medjutim kada su dobili turbinu oni su utvrdili da je otisla elektronika i da to ne moze da se popravi.Trebali su odmah da mi kazu da ako je elektronika upitanju da oni to ne popravljaju .Elektronika je jedna mala crna kutica na turbini.U servisu kazu da ova mehanika na turbini moze jos par stotina hiljada da prodje.To me u Uzicu kostalo 25€ za ispitivanje plus brza posta.Oko 400€ me kostalo sve .Polovna turbina plus skidanje i ponovno namestanje dve turbine(obadve sam slao na proveru u Uzice).Mislim da sam dobro prosao.
[ botr @ 28.07.2013. 18:33 ] @
U svakom slucaju bolje nego da si popravljao u Svajcarskoj :)
[ codeNO @ 28.07.2013. 21:37 ] @
Napisi posle kako se ponasa auto sa ovim turbina
[ Stoj @ 28.07.2013. 21:51 ] @
Danas sam se vratio iz Srbije u Svajcarsku i auto se ponasa isto kao i pre kvara turbine.Vuce izvanredno bas kako i pre vukao.Ne vidim nikakvu razliku.