[ notebookFun @ 29.06.2013. 18:53 ] @
U poslednje vrijeme imam problema sa paljenjem. Da li moze baterija od kljuca praviti ovakav problem, posto auto mogu otkljucati samo kada pridjem skroz blizu na 1 metar.

Kada ubacim kljuc u bravu ugasi mi se crvena lampica za identifikaciju koda i nakon toga probam da upalim auto i nece...posto prodje provjera koda da li auto i dalje komunicira sa chipom unutar kljuca?

Primjecujem da auto iz dana u dan sve teze i teze pali. Sta bi mogao biti jos problem? Probao sam paljenje i bez automatskih svjetala i problem je opet isti...mislim da mi je akumulator ispravan.
[ Nocni @ 30.06.2013. 10:46 ] @
Mogao si barem napisati koje je godište auto jer se clio proizvodi nekih dvadeset i kusur godina...
Citat:
notebookFun: Da li moze baterija od kljuca praviti ovakav problem

Ne može.

Treba da odeš na dijagnostiku da bi se utvrdilo u čemu je problem... npr. čest kvar na starijim modelima je senzor broja obrtaja na zamajcu...
[ notebookFun @ 30.06.2013. 17:46 ] @
2001 Godiste.

Je l' mislis na ovaj senzor?
http://t2.gstatic.com/images?q...vOKEdIjYlFrdYLbVsKb1yTRrUEpDuA

Citao sam na pojedinim forumima da je potrebno samo ocistiti ovaj senzor. A po cemu si siguran da nije baterija od kljuca?
[ Nocni @ 02.07.2013. 19:18 ] @
Sto si ti neka težina...
Citat:
notebookFun: A po cemu si siguran da nije baterija od kljuca?

Siguran sam zato što auto pali i bez baterije u ključu. Ona mu služi samo za daljinsko zaključavanje.