[ anon70939 @ 05.07.2013. 21:29 ] @
... i trosi akumulator.

Kum mi se zali i ne moze da nadje resenje na netu, a bio je kod nekoliko elektricara u gradu.
Kaze da mu se desava nekad svaku noc, kad krece ujutru na posao primeti, a nekad i po 15 dana ne.

Neka pretpostavka jeste da mu je neki snezor za CD ili sta vec pokvaren...
Jer je par puta doziveo da je bio u autu kad se upalio sam od sebe. I kaze da se upali i pokusava da procita CD, a CDa u njemu nema, pa onda prebaci na Tuner i nastavi da radi...

Sta bi moglo biti i sta je resenje? Nisam uspeo da izguglam
[ pajapop @ 07.07.2013. 20:30 ] @

Ja mislim da se kum zali "pogresnoj crkvi"...On prvo treba da ode do nekog radio\TV mehanicara, i da njemu izlozi problem. Ako mehanicar kaze da zna sta mu je ( jer bi on trebao da zna princip rada i aktiviranja radio uredjaja), onda treba da vidi kako se skida radio sa kola. Ako se jednostavno vadi, onda ga samo odnese do majstora, a ako je komplikovano, onda najbolje do autoelektricara, koji ce da ga skine i da ga namesti posle popravke kod radio-mehanicara... Malo komplikovano ???
[ anon70939 @ 07.07.2013. 21:01 ] @
bio je kod dva TV-audio elektricara najpoznatija u gradu... I rekli su mu da pojma nemaju sta da rade...
Da li nisu hteli da se cimaju ili sta... pojma nemam.
[ Flo33 @ 07.07.2013. 21:17 ] @
Meni se skoro na polu desilo da dođem, upaljen radio, i kontam, nema šanse, kad se izvadi ključ, ugasi se i jedinica. I nađoh da sam u podešavanjima uključio da 24h prati stanje na putevima. Isključio sam to, i nije se više palio. Sada, kako on dobije podatak da šalju informaije, nemam pojma, ili se sam na neki period uključi... Ili sam ja nešto uključio a da ni sam ne znam.. Nek proba, ništa ne košta..
[ pajapop @ 07.07.2013. 21:19 ] @

Pa pre ce biti to..da nisu hreli da se "cimaju". Pazi...za svakog majstora najveca mora su "neuhvatljivi kvarovi". Taj majstor bi prvo trebao da ispita elektronski skolop paljenja uredjaja. Ako je on u redu (a trebalo bi da znaju fabricke vrednosti tih sklopova sto je malo verovatno), onda moraju da simuliraju i da "stimulisu" neke druge elektronske skolopove, da izazovu njegovo paljenje i da tako otkriju uzrok, da li je do tog nekog drugog sklopa sklopa, ili do nekog spoljasnjeg pada ili skoka napona koji to izaziva ili do neke vibracije i slabog kontakta. I onda da time ustanove da li je do samog radija ili do automobila ili njegovog kompjutera... A kako da sve to posle naplate??? Stvarno...covek sad niije pametan...ako se nabavi drugi (polovan ili nov) radio, i isto se ponavlja, onda nije do njega vec do kola...a mozda je drugi pravo resenje...u svakom slucaju sledi veliki trosak
[ anon70939 @ 07.07.2013. 21:51 ] @
Citat:
pajapop:  A kako da sve to posle naplate??? Stvarno...covek sad niije pametan..(

Upravo tako... zato se i obratih ovde da vidim da li neko nesto pametno moze da preporuci...

Inace CD mu je cela konzola, pa ne moze tek tako da ubaci neki drugi...
Iskljucio je ovo sto Flo preporucuje, tako da nije to...
Dozivao je par puta paljenje i pali se tako sto prvo pokusa da procita CD, pa kad ga nema, onda prebaci na radio...
Par majstora ga je iskasiralo. Auto elektricar je rekao da je do elektrike sve OK, i uputio da se javi tv mehanicarima...
To je i uradio na par mesta, ali... preveliko im je verovatno cimanje...
Nov (mozda i polovan) ceo taj uredjaj kosta 500-600E

Nego sad guglah i dodjoh do ovoga
Izgleda nije jedini kojem se to desava...
[ pajapop @ 07.07.2013. 22:45 ] @

POsle svega mislim da treba raditi "simptomatski"...Znaci, radio ne moze da radi bez struje...treba mu eliminisati napajanje. Treba prvo proveriti, kako je radio povezan sa strujom, Da li direktno, preko "zive struje", ili indirektno preko kontakt brave. Ako je preko zive struje, to treba eliminisati i prevezati preko kontakt brave, znaci cim iskljucis motor gasi se i radio. A ako je prevezan preko kontakt brave, onda je to uradjeno na neki tako komplikovan nacin,... preko nekog releja, koji dobije napon ukljucenja ko zna kako,... i to treba rasturiti i prevezati na "prostacki nacin", kako je to kod ovih...jelte...malo vise prostih automobila,... ovih matorih i bez kompjutera...
[ drmilek @ 08.07.2013. 09:37 ] @
Ja bih se ovde nadovezao sa problemom radija u Astri H (Classic 3). Naime, pre mesec dana sam bio u ovlašćenom servisu gde su mi ispitivali akumulator koji je još u garanciji nakon čega mi se radio ne isključuje posle vađenja ključa iz brave. Šta bi tu bilo po sredi? Napominjem da se ranije radio automatski isključivao po vađenju ključa. Sada to moram ručno da uradim.
[ anon70939 @ 08.07.2013. 10:53 ] @
imas opciju u meniju radija da namestis da se iskljucuje.
To je ovaj moj kum uradio, i iskljuci se radio.
Ali njemu je problem sto se ukljucuje, i to je izgleda generalno problem.


pajo, citao je on po netu, na nekom engleskom forumu da su oni tako resavali. Tako sto bi prespajali preko brave. Sto je mala komplikacija jer je to valjda sve iz jednog... Ali je procitao da su neki zeznuli ceo bord zbog toga... pa ga je malo strah
[ drmilek @ 08.07.2013. 12:20 ] @
@CoyoteKG,

Hvala, probaću.