[ Igor88 @ 14.07.2013. 15:46 ] @
Posto imam problema sa oksidacijom na dzekovima u automobilu, interesuje me zna li neko koji je najbolji kontakt sprej (ili bilo sta drugo) koji bi rijesio lose kontakte na dzekovima, a da pri tome ne ostaje masnoca od spreja, koja bi kasnije samo napravila jos vise problema?
Obzirom da vise ziv ne mogu pohvatati gdje je koji pin oksidirao na autu, moja ideja je da redom krenem cupati sve moguce spojeve i saniram ih ovim sredstvom.
[ botr @ 14.07.2013. 15:55 ] @
Trazi "suvi" kontakt sprej i nemas brige. Malo je skuplji od ovih masnih.
[ Igor88 @ 14.07.2013. 16:41 ] @
Hvala za info.
Jeftinije je skuplje malo kasnije :)
Mozda neka konkretna marka spreja, abro, itd???
[ botr @ 14.07.2013. 17:10 ] @
Prema mom iskustvu Abro nema neki kvalitet, trazi Wurth i slicno.
[ espresso @ 14.07.2013. 17:26 ] @
Ima kod nas da se kupi Kontakt 60. On je namenjen za oksidirale kontakte ali ostavlja masni trag tako da mora da se ispere nečime ako ti to ne odgovara. Ja ga imam ali nisam imao prilike da ga testiram na oksidiralim kontaktima.
http://www.kontaktspray.hu/en/...ide_dissolving_contact_cleaner

[ Igor88 @ 14.07.2013. 17:55 ] @
Daleko sam ja od Bgd :) ali hvala u svakom slucaju.
Kako kolega rece, Wurth-dry.
[ Lavlja_Jazbina @ 14.07.2013. 21:20 ] @
.

Inace motip je odlicna firma i ima veliku paletu proizvoda.
[ espresso @ 14.07.2013. 22:16 ] @
E reci mi kakav je Motipov ako ga imaš? Da li je na uljanoj bazi, tj. da li je isti kao WD-40?

Ja imam njihovo PTFE ulje i PTFE mast. Mast je fenomenalna, sa niskom viskoznošću. Bizon proizvodi su nikakvi u poređenju sa Motipovim. A cena je ista otprilike.
[ Lavlja_Jazbina @ 14.07.2013. 23:03 ] @
Masan je,ali odlican za zastitu je TEFLON SPREJ .
[ espresso @ 14.07.2013. 23:23 ] @
To je silikon :)
[ Lavlja_Jazbina @ 14.07.2013. 23:38 ] @
JBG,ima isto kapljicu ali nemam sliku.

Evo je.

[ botr @ 15.07.2013. 07:17 ] @
Dobar je i Motip. Svi njihovi proizvodi su odlicni.
[ vladd @ 15.07.2013. 12:41 ] @
Za kontakte na automobilu zagadjene bakar sulfatom je najbolja fina cetkica, recimo cetkica za zube, stara naravno, sirce, i nakon tretmana dobro ispiranje vodom(moguce je i blago neutralisati sodom bikarbonom), susenje i na kraju WD40.
Nije problem ni neki drugi "masni sprej", cak je moguce koristiti odredjene namenske masti za elektricne kontakte.

Problem je nesto slozeniji ako je stari tip konektora, bez zaptivki i neotporan na vodu i vlagu, tada nije zgoreg, ako je u zoni intenzivne vlage, okolo naliti silikona, da se spreci pristup vode.

Za auto industriju, nije neophodno da budu "suvi" konektori, jedini je uslov da budu ciste povrsine i da bas ne "plivaju" u ulju.

Poz

[ Igor88 @ 15.07.2013. 16:04 ] @
Dodjavola, ja vec kupio "suvi"...nema veze, nabavicu i jedan "masni" :)
Hvala svima!
[ botr @ 15.07.2013. 17:52 ] @
Suvim ocisti, masnim zastiti
[ codeNO @ 15.07.2013. 22:28 ] @
@Igor, jel mi mozes reci koji si sprej na kraju uzeo i koliko si platio, mada mislim da nisi pogresi sto si uzeo suvi, jer je brze od vlad predloga, a ti si rekao da ces sve moguce kontakte
[ Igor88 @ 15.07.2013. 23:00 ] @
Kupio sam jedini suvi na koji sam naisao danas, a to je Abro od 5 KM, ali nije to ono sto meni treba (ni blizu).
Trebam agresivno sredstvo koje ce trenutno da ocisti sve naslage rdje i ostavi cist kontakt. Postoje mjesta kojima je bukvalno nemoguce prici da se ociste. Na primjer, to je dzek glavnog prekidaca za svjetla u Octavia-e. Ko je vidio ovaj dzek, zna o cemu govorim. To su toliko sitni zenski pinovi, da je prakticno nemoguce bilo cim ocistiti naslagu unutar istih. Danas sam isao do jednog elektricara kod kojeg sam vidio neku tecnost koja nevjerovatno dobro "radi posao", da ga molim da mi kaze sta koristi kada onako dobro cisti sve sto je oksidiralo, ali nije bio u radionici. Cica cim dohvati metal cetkicom koju umoci u ovu tecnost (vjerovatno neka kiselina), pin trenutno ostaje cist, kao nov.
[ vladd @ 16.07.2013. 12:07 ] @
Toje HCL, hlorovodonicna kiselina, svima dostupna kiselina kao sredstvo za tretman sanitarija, tipa wc solje, solidno jeftino i na izgled efikasno, za prvu ruku, da "izgleda".

Medjutim, vrlo je agresivna, i ako se ne odstrani visak kiseline, nastavlja da nagriza kontakte i da pravi stetu po vozilu.
I sam rad sa njom, udisanje hlora, nije za preporuku, ali eto, nalazi se po radionicama kao sredstvo za razne namene redukcije oksida.

Poz