[ MILANAN @ 15.07.2013. 14:07 ] @
| Pozdrav svima.Zamenio sam cevi i crevo kocnica na zadnji desni tocak (od petog cilindra prema toku)ali sobzirom da mi se unistila loza na petom cilindru spojio sam nastavkom cev iz glavnog kocionog i cev prema zadnjem desnom tocku.Levi zadnji nije nista diran i on ide preko petog cilindra.Vazduh je izbacen,tockovi se ne greju.Problem je sto mi sad kocnica ne hvata skoro na samom vrhu nego negde na sredini pa me interesuje sta je problem i moze li doci do nekog problema i moze li se i kako podesiti da opet hvata na vrhu a koci kao i ranije koliko mogu da ocenim jer sad mi je malo strano ovo sto ne hvata na vrh a uvek je tako radila.Ako mozete pomagajte da krpim sirotinju,ne plasim se ja,vozio sam sve i svasta ali mi bitno zbog klinca. |
[ Java Beograd @ 15.07.2013. 14:37 ] @
Ako sam te dobro razumeo, za zadnji desni cev ide direktno iz glavnog kočionog cilindra, a za zadnji levi ide preko "petog cilindra" ?
[ MILANAN @ 15.07.2013. 15:03 ] @
Da.Zadnji desni direkno iz glavnog kocionog a zadnji levi preko petog cilindra
[ pajapop @ 15.07.2013. 15:08 ] @
Citat: MILANAN:
a koci kao i ranije koliko mogu da ocenim jer sad mi je malo strano ovo sto ne hvata na vrh a uvek je tako radila.Ako mozete pomagajte da krpim sirotinju,ne plasim se ja,vozio sam sve i svasta ali mi bitno zbog klinca.
Nemoj da te nista brine...sad je u redu. KOcnica i ne sme da "vata na vrhu". Ne sme da bude tvrda, vec mekana i da hvata "tako nekako pri sredini". Kad je onako bila visoka znaci da si imao vazduha u sistemu, a sad si ga nekako dobro odradio.
[ MILANAN @ 15.07.2013. 15:19 ] @
Morao sam tako jer cev nije nikad skidana i skoro sam bio siguran da ce da se unisti navoj na peti cilindar.Samo jos jedno pitanje,mozda glupo ali bolje da pitam.Kad promenim to i na levu stranu (zaobidjem peti cilindar) da li ce kocnica da ostane gde i sad ili ce jos da se spusti ?
[ pajapop @ 15.07.2013. 18:25 ] @
Ako sve dobro odradis, ako dobro ispustis vazduh, i ako su ti klipovi dobro razradjeni, kao i kociona celjust, pedala ce ostati na istom nivou. Znaci...kad pocinjes da stiskas ona se mekano spusta do nekog srednjeg nivoa kada postaje"tvrda" to jest ima punu efikasnost kocenja i nema dealjeg propadanja. Ona propada do kraja, samo ako imas vazdusnih cepova u sistemu, ili ako zaptivna gumica na klipu ili klipu kocionog cilindra propadne, kao i ako pukne kociono crevo ili cev. Ako je tvrda na samom posetku njenog hoda, znaci da takodje imas vazduha u sistemu ili je blokiran neki klip. Samo...peti cilindar tu nije za dzabe postavljen...ne znam koliko je pametno to zaobilaziti??? On ima svoju ulogu u poboljsanju efikasnosti kocenja pri vecem opterecenju i daje vecu stabilnost vozilu pri kocenju.
A bas zbog klinca...moj ti je najprijateljskiji savet da ti to ipak oteras kod majstora koji ce sve to lepo da razradi i da dovede u red...on zna kako se skidaju zapekli srafovi, iama brener, pa hidro-kljuc, i ide to nekako...al to ti je najsigurnije...
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 15.07.2013. u 19:38 GMT+1]
[ MILANAN @ 15.07.2013. 21:52 ] @
Nebih ja zaobilazio peti cilindar ali mnogo tesko je bilo otsrafiti cev tj moralo je da se zapne i otisao je i navoj na petom cilindru pa sam zato stavio nastavak.Neverujem (mada nisam ni trazio) da postoji u prodaji peti cilindar,koliko cujem preslo se u naviku da se zaobidje kad mu dodje kraj.Ja nisam za to ali trenutno nisam imao drugog resenja
[ Lavlja_Jazbina @ 16.07.2013. 04:19 ] @
@MILANAN..Da li uopste znas ulogu 5 cilindra i kako funkcionise?
[ MILANAN @ 16.07.2013. 16:28 ] @
@MILANAN..Da li uopste znas ulogu 5 cilindra i kako funkcionise?
Mislim da sliuzi da auto kad je neopterecen slabije koci a kad se optereti peti cilindar dozvoljava da udje vise ulja i auto koci jace zavisno od opterecenja.Valjda je tako,ako gresim ispravite me.Stavio bih ja drugi ali nemam gde da ga nadjem
[ Cezar Corolla @ 16.07.2013. 19:30 ] @
Ili sa obe cevi zaobidji peti cilindar, korektor kocenja, ili sa ni jednim. Ne mozes imati tri razlicite kocnice na autu i da valja. Ne igraj se sa kocnicama. Ako jedan zadnji tocak slabije koci, moze da te baci sa puta kad jace zakocis.
[ botr @ 16.07.2013. 19:37 ] @
Peti cilindar sluzi da balansira silu kocenja zadnjih tockova. Sta mislim da ne nareznicom napravi novi navoj?
[ Cezar Corolla @ 16.07.2013. 19:41 ] @
Ne da izbalansira nego da pojaca ili smanji silu zadnje kocnice, u zavisnosti od opterecenja zadnjg dela vozila. Na sebi ima polugu koja je povezena sa oslanjanjem i menja protok u zavisnosti od visine zadnjeg dela vozila. Zove se korektor.
Balansiranje bi bilo kad bi izjednacavao levu i desnu.
[ botr @ 16.07.2013. 19:44 ] @
Aha, a ja sam bio ubedjen da treba da balansira.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.07.2013. 21:09 ] @
Citat: Mislim da sliuzi da auto kad je neopterecen slabije koci a kad se optereti peti cilindar dozvoljava da udje vise ulja i auto koci jace zavisno od opterecenja.Valjda je tako,ako gresim ispravite me.Stavio bih ja drugi ali nemam gde da ga nadjem
Pa zasto ako vec poznajes sistem funkcionisanja pravis salto mortale?
[ MILANAN @ 16.07.2013. 22:34 ] @
-Pa zasto ako vec poznajes sistem funkcionisanja pravis salto mortale?-
Stavicu ja oba tocka bez 5. cilindar jer nemam gde da nadjem drugi ali ovo da mi je totalno bila trula cev sam video kad da zavarim auspuh i odma sam promenio crevo i cevi.I moj cilindar je bio zaribao ali izgleda u polozaju kad je auto neopterecen (nikad i nemam sta da vozim tesko) pa sam na tehnicki pre dvadesetak dana prosao super,tako se bar videlo na onom uredjaju da zadnji koce koliko treba.Sad cim nadjem vreme sredjujem i drugi tocak sto ce biti lakse jer 5. cilindar je na levoj strani pa idu i krace cevi.Nebih narezivao navoj jer tad bi trebalo da skinem 5. c a ako to radim na licu mesta plasim se da mi ne upadnu opiljci unutra pa kasnije nesto narisuju a i pitanje je da li moze da se razradi jer one dve na 5. c (ne znam kako se kaze) sto treba da pritiska poluga vezana oprugom nemogu da se pomere koliko god da se pritiskaju tako da mislim da je 100% zaribao i to jos ko zna kad.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.07.2013. 06:36 ] @
Citat: ali izgleda u polozaju kad je auto neopterecen (nikad i nemam sta da vozim tesko)
Sada si napravio sistem kao da je uvek "tesko".To je auto sa paknovima,predpostavljam.Dosta toga u tom sistemu treba razraditi.
Taj 5 cilindar je isti kao kod passata b2,A80,A90 i gomilu stotki.Uporedi i nadji.Imas kataloski od 9 cifara pa postavi i recicu ti tacno
od kojih sve modela ide.Mozda ima negde i nov da se kupi.
P.S.Kada vec radis oko kocionog sistema,izmeni kocionu tecnost.
[ MILANAN @ 17.07.2013. 19:57 ] @
Da bas tako kao da je tesko jer sad slobodno ide ulje.Jedino sad mi pade napamet da malo stegnem sajle za rucnu,mozda su mi daleko gurtne od dobosa pa zato malo vise sedje kocnica dok gurtne ne legnu na dobos
[ Lavlja_Jazbina @ 17.07.2013. 21:45 ] @
Ja takve akcije ne bih radio,jer se uvek nahebe.
Teraj to kod majstora.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|