[ ahmo88 @ 23.07.2013. 00:03 ] @
interesuje me cemu sluzi elektronika u kilometar satu, kod golfa 1.6 1.8 karburator pierburg 2e2, ako neko zna dateljno. izgleda ko L slovo i ima nasebi relejic (zujalicu) POZDRAV |
[ ahmo88 @ 23.07.2013. 00:03 ] @
[ codeNO @ 23.07.2013. 00:37 ] @
Tacno da je to mehanicki km sat ali imas ti dosta stvari koje tu rade na struju...malo bolje objasni, gde se nalazi i da li radi tj ne radi, da li ima desno sat ili onaj jos stariji sa temp i gorivom samo, da li ima obrtomer, da nije neko prepakivao sat pa ostali delovi...itd ...itd..itd
Bolje ti ipak slikaj pa postavi sliku na forum da se vidi na sta si mislio [ ahmo88 @ 23.07.2013. 00:45 ] @
na ovo sam mislio sto drzi rukom
[ ahmo88 @ 24.07.2013. 22:28 ] @
niko nista da napise
[ vladd @ 24.07.2013. 23:31 ] @
http://members.home.nl/alien01...I%20Service%20And%20Repair.pdf
Eto ti pa citaj, strana 245, za tu L plocicu pise da je "control unit(circuit plate) for optical and acoustic oil pressure warning" Zvucna i svetlosna indikacija niskog pritiska ulja.. Poz [ codeNO @ 25.07.2013. 01:24 ] @
Niti si napisao koji model table niti godiste i ocekujes magiju
[ ahmo88 @ 25.07.2013. 14:53 ] @
aha to je za ulje, golf 2 88god. e sad sta onda otvara i zatvara onaj ventil na karburatoru pierburg2e2 za oduzimanje gasa, nemam struje nikako on bi trebo da radi kad se da kontakt i ispor 1200 obrtaja, osigurači su svi ispravni
ventil pod brojem 17 [ edi maj @ 26.07.2013. 00:15 ] @
Vidi imaš li relej na poziciji 3 sa slike, možda oznake 74.
[ edi maj @ 26.07.2013. 12:29 ] @
Izgleda da kod godišta prije 1989. nije bilo ovog releja koji je otvarao i zatvarao na 1200, već je elektroventil služio samo za trenutno zatvarenje leptira kod gašenje motora, tj. da nema još onih par obrtaja kada se želi ugasiti motor. U tom slučaju struja na elemente karburatora dolazi sa osigurača 17.
[ vladd @ 26.07.2013. 16:05 ] @
Kao prvo, jako je vazno definisati verziju instalacije.
Slikati kako izgleda i proveriti, recimo, koji je osigurac za zadnji brisac(iako na prvi pogled nema veze sa karburatorom), pa ako je na poziciji 3 onda je jedna verzija, a ako je na poziciji 12(ili tu negde, preko broja 10... 11, 12, ili 13, morao bih da pogledam u silne papire) onda je sigurno druga verzija. Nesto drugacija od ovih najdostupnijih na netu, ali je jedna od najcescih na Balkanu. Jos gora situacija je ako je neko nesto prepravljao, menjao, dodavao ili bajpasovao..tada se mora traziti linija po linija... Poz [ Almir87 @ 26.07.2013. 19:33 ] @
vladd je dobro rekao..indikator pritiska ulja..i zujalica....bar je Golf 2 prost kao 2+2..
[ edi maj @ 27.07.2013. 12:45 ] @
Ako je stariji model bez releja, prije 1989, onda je osigurač 17, i žica ide sa konektora D, sa pozicije 2, dakle D2.
Ako je model sa relejom, pozitivni napon ide direktno preko osigurača 15, a negativni preko releja, oba sa konektora G. Dakle, bez obzira na model, ako su ispravni osigurači moraš imati pozitivni napon, a negativni zavisi od releja. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|