[ golf intercoler @ 28.07.2013. 11:54 ] @
imam golfa 2 dizel obicni 40 kw 55 ks ,prije pola godine radio sam osvjezenje motora a poslije osvjezenja primjetio sam da mi puno ulje trosi i puno dimi crni dim a dobro ide sta bi moglo biti ,,hvala |
[ golf intercoler @ 28.07.2013. 11:54 ] @
[ vladd @ 28.07.2013. 13:23 ] @
Nije lako pitanje.
Pod retpostavkom da je sve korektno uradjeno, trebalo bi saznati sta je sve podrazumevalo "osvezenje". Ako cilindri nisu jajasti i konusni. Drugo pitanje je da li povezati dim i ulje. Verovatno dimi od bogate smese, ulje daje plavicast dim. Mesto koje moze da izazove trosenje ulja je osovina vakuum pumpe. Moguca je potrosnja ako je jeftino ulje a visoke tempeature na zidovima cilindra. Poz [ Lavlja_Jazbina @ 28.07.2013. 15:56 ] @
Pir osvezenju motora malo se obraca paznja pri zameni karika koliki su zazori u samom lezistu klipa gde karika naleze.
Isto je bitno da se ne previdi retkost,a ta je da su nemci 1 specijalu pravili sa 76.76. ( 76.50 std.). U svakom slucaju premeri kompresiju.Isto dizne,odnosno uloske dizni i koliko se secam bosove su bile 293 oznaka. na 135 bara. [ golf intercoler @ 28.07.2013. 16:12 ] @
Citat: vladd: Nije lako pitanje. Pod retpostavkom da je sve korektno uradjeno, trebalo bi saznati sta je sve podrazumevalo "osvezenje". Ako cilindri nisu jajasti i konusni. Drugo pitanje je da li povezati dim i ulje. Verovatno dimi od bogate smese, ulje daje plavicast dim. Mesto koje moze da izazove trosenje ulja je osovina vakuum pumpe. Moguca je potrosnja ako je jeftino ulje a visoke tempeature na zidovima cilindra. Poz kada auto radi na leru kada mu dajem velik gas izbacuje crni dim ,a kada idem uz brdo izbacuje plavicast dim [ golf intercoler @ 28.07.2013. 16:14 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Pir osvezenju motora malo se obraca paznja pri zameni karika koliki su zazori u samom lezistu klipa gde karika naleze. Isto je bitno da se ne previdi retkost,a ta je da su nemci 1 specijalu pravili sa 76.76. ( 76.50 std.). U svakom slucaju premeri kompresiju.Isto dizne,odnosno uloske dizni i koliko se secam bosove su bile 293 oznaka. na 135 bara. merio sa i kompresiju 25/25/25/25 [ Lavlja_Jazbina @ 28.07.2013. 16:44 ] @
23:1 je fabricki,sad da li je specijala ? Nebitno,verovatno ulje preko motora ne trosi.
Vidi tu vakum pumpu sto VLADD kaze,nema turbo da bi turbina pojela.Mozda gumice ventila! [ Zarko Silic @ 28.07.2013. 17:22 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: 23:1 je fabricki,sad da li je specijala ? Nebitno,verovatno ulje preko motora ne trosi. Vidi tu vakum pumpu sto VLADD kaze,nema turbo da bi turbina pojela.Mozda gumice ventila! Odakle ti ovaj podatak? Da mozda nisi pobrkao dva fizicki potpuno razlicita pojma? Jedaj je komresioni odnos, a drugi je komresija u samom cilindru. [ Lavlja_Jazbina @ 28.07.2013. 22:21 ] @
Ja sam mislio na ovo prvo.Ratio.Cemu sluzi taj podatak?
[ glackop @ 28.07.2013. 22:29 ] @
23.5/1 oznacava stepen kompresije,odnosno znaci da 23.5 zapremine vazduha se sabije u jednom delu i to nema veze sa 25 bara inace je za taj motor min 27 max 34 bara,ako nisu hilzne uradjene i samo stavljene nove karike nema od toga nista nakon 1000km kao da nije ni radjeno.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|