Masovnijom upotrebom kamera u kolima i pojavom interneta mnoge situacije u saobraćaju, često i sa fatalnim posledicama, ostale su zabeležene i iz njih se može dosta naučiti.
Ovo je tema za takve klipove. Postaviću nekoliko sa srećnim završetkom, ali je jasno da ni izdaleka ne važi da se aksidentalne situacije u saobraćaju ovako završavaju.
[ vaske2 @ 30.07.2013. 19:29 ] @
Evo jedne sa ne baš srećnim završetkom...
[ Cezar Corolla @ 30.07.2013. 19:38 ] @
Neki ljudi jednostavno imaju u sebi preveliku dozu bahatosti, praznoglavosti i kretenizma da im ni mesec dana neprekidnog gledanja ovakvih stvari ne bi nista u onoj praznoj glavi promenilo.
[ bakara @ 30.07.2013. 20:45 ] @
Evo jos par, mada neki delovi tesko padaju za gledanje:
Nevezivanje pojasa:
[ sasa022 @ 30.07.2013. 21:37 ] @
[Ovu poruku je menjao sasa022 dana 30.07.2013. u 22:48 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 30.07.2013. u 23:22 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 30.07.2013. 22:20 ] @
Citat:
vaske2:
Evo jedne sa ne baš srećnim završetkom...
Evo tog klipa i sa dodatnim slikama i objašnjenjima...:
[ bakara @ 31.07.2013. 12:04 ] @
Motoristi:
[ Deep|Blue @ 31.07.2013. 13:20 ] @
Ovakvi snimci bi definitivno trebali da se nađu kao obaveza na sadašnjim obukama vožnje.
ABS je bespotrebno iskomplikovao proceduru polaganja, a pritom je zaboravio par bitnih stvari ...
Mislim da bi pre svega trebalo da polaznici praktično iskuse uticaj brzine na kočenje i upravljivost, ta da uživaju par sati u ovakvim videima, jer problem velikog broja udesa nije proizvod neznanja, već bahatosti i neiskustva.
[ ventura @ 31.07.2013. 13:27 ] @
Jutros se vraćam iz Novog Sada, na deonici pred Beogradom posle naplatne rampe lik sa nekim kamionetom se provlači kroz ogradu sa leve strane, preseca trake iz suprotnog smera, provlači se kroz neke čunjeve i kroz preticajnu traku mog smera ulazi i nastavlja normalno srednjom trakom ko da se ništa nije desilo...
[ Java Beograd @ 31.07.2013. 13:41 ] @
Uzrok nesreće: 99,9% - prevelika brzina. (Osim onom jednom kojem se prednji točak zaglavio u šine, ako sam dobro video)
Oko 50% su motociklisti imali prednost, ali oko 50% - ludorije samo takve.
Ovi 'bajkeri' su divljaci samo takvi.. Pa ovde je 90% udesa zbog bahatosti i brzine bajkera.
[ Java Beograd @ 31.07.2013. 13:43 ] @
Citat:
ventura:
Jutros se vraćam iz Novog Sada, na deonici pred Beogradom posle naplatne rampe lik sa nekim kamionetom se provlači kroz ogradu sa leve strane, preseca trake iz suprotnog smera, provlači se kroz neke čunjeve i kroz preticajnu traku mog smera ulazi i nastavlja normalno srednjom trakom ko da se ništa nije desilo...
'Oće to tako, jednom, dva puta, ... deset puta, ali ako uporno tako radi, definitivno završi kao donor organa. Mlad i zdrav.
[ ventura @ 31.07.2013. 14:08 ] @
Malo sam preterao sa ovih 90%, ali nije me mrzelo da odlegam ponovo i pribeležim svaku nesreću, a evo i rezultata.
Code: R.Br. Krivica bajkera Razlog
1 Da brzina
2 polukružno
3 brzina
4 Da brzina
5 Da brzina + crveno svetlo
6 crveno svetlo
7 polukružno preko pune
8 Da brzina, izletanje iz krivine
9 Da brzina, gubitak kontrole
10 polukružno preko pune
11 polukružno
12 Da brzina
13 Da nepoštovanje prednosti
14 Da prolazak kroz crveno
15 divljanje
16 Da nepoštovanje prednosti
17 Da brzina i gubitak kontrole
18 Da vožnja između automobila
19 Da gubitak kontrole
20 brzina
21 Da nabijanje u branik + brzina
22 pešak
23 Da brzina
24 Da brzina
25 Da vožnja između automobila
26 idiotizam sa obe strane
27 Da vožnja između automobila
28 Da brzina
29 nepoštovanje prednosti
30 Da vožnja između automobila
31 Da brzina + vožnja između automobila
32 Da prolazak kroz crveno
33 Da brzina
34 pijani vozač
35 ?
36 vožnja između automobila
37 ?
38 vožnja između automobila
39 Da brzina + gubitak kontrole
40 Da brzina
41 nepoštovanje prednosti
42 Da brzina
43 Da brzina
44 divljanje
45 Da gubitak kontrole
46 Da gubitak kontrole
47 Da brzina + gubitak kontrole
Na ovom snimku u 66% slučajeva krivi su bajkeri, 30% vozač automobila, i 4% slučajeva se ne zna.
[ Horvat I @ 31.07.2013. 14:09 ] @
Nažalost većinom motociklist kriv
[ Deep|Blue @ 31.07.2013. 14:49 ] @
Citat:
Java Beograd: Uzrok nesreće: 99,9% - prevelika brzina. (Osim onom jednom kojem se prednji točak zaglavio u šine, ako sam dobro video)
Oko 50% su motociklisti imali prednost, ali oko 50% - ludorije samo takve.
Ma naravno da je prevelika brzina uvek uzrok, paušalno, baš na veliko zadovoljstvo policije i putara.
Brza vožnja ne predstavlja divljanje.
Ja sam vozio motor, i uvek sam ispred raskrsnice imao u vidu "šta ako me onaj tamo ne propusti, iako ja imam prednost ?"
Približavati se raskrsnici sa 200 na sat (ili tu negde), i očekivati da će svako da te vidi i da proceni tvoju brzinu i da zaključi da ćeš u raskrsnici biti za 5 sekundi vodi samo jednom - doniranju organa.
Uostalom, bilo je puno tema sa sličnom tematikom, a jedna od njih je i o Dači Ikodinoviću.
Da ne bude zabune, jasno je da na ovom klipu ima i sasvim korektnih motociklista. Ali ima i onih, koji su, iako vozeći prema propisima, mogli da sačuvaju glavu da su vozili opreznije. Uostalom, kažu da ima jedno groblje u Americi, "Samo za one koji su imali prednost".
[ jnk @ 31.07.2013. 17:33 ] @
Po nekom američkom istraživanju najčešći uzrok je greška vozača motora ali odmah ispod sa tipa 1 ili 2 % razlike je oduzimanje prednosti od strane automobila. Što će reći u svakom slučaju je zaje*ano čak i ako 100% poštuješ propise a to kako su motociklisti uvek krivi je klasična predrasuda nekog ko nikad nije seo na motor.
[ botr @ 31.07.2013. 18:03 ] @
U oduzimanje prednosti se racuna i kada on ide 200, a ti se ukljucis iz sporedne ulice koja nema prvenstvo.
[ jnk @ 31.07.2013. 18:12 ] @
Ne.
[ ventura @ 31.07.2013. 20:26 ] @
Citat:
jnk: Po nekom američkom istraživanju najčešći uzrok je greška vozača motora ali odmah ispod sa tipa 1 ili 2 % razlike je oduzimanje prednosti od strane automobila. Što će reći u svakom slučaju je zaje*ano čak i ako 100% poštuješ propise a to kako su motociklisti uvek krivi je klasična predrasuda nekog ko nikad nije seo na motor.
Na ovom snimku vidimo da su bajkeri krivi u 66% slučajeva. Okači ovaj snimak na neki bajkerski forum, i odjednom će bajkeri da budu krivi u 0% slučajeva a krivci su naravno demoni koji voze automobile i samo vrebaju kako da ubiju kojeg bajkera. Kao onaj slučaj od pre par godina kada je lik u Obrenovcu navukao jedno 160 kroz centar, digao ga na zadnji, prošao kroz crveno i ubio dedu koji je u tom trenutku prelazio na pešačkom (ne sećam se da li je i on poginuo, ali je nebitno)... Uglavnom svi ti bolesnici su redom osuli paljbu po dedi, u fazonu šta je tražio na pešačkom ako nije dobro pogledao, jer kako je bajker mogao da ga vidi (pošto je vozio na zadnjem, jelte).
Lično, vozim motor, volim da ga vozim, nije u pitanju igračka tj. skuter, ali sebe ne smatram bajkerom i bila bi me sramota da me neko tako nazove, kad vidim kakvi se mentoli ubrajaju u tu grupu.
[Ovu poruku je menjao ventura dana 31.07.2013. u 21:43 GMT+1]
[ Java Beograd @ 31.07.2013. 21:01 ] @
Citat:
jnk:... a to kako su motociklisti uvek krivi je klasična predrasuda nekog ko nikad nije seo na motor.
Ko se čuva, i Bog ga čuva. Kad si motociklista, mojne da se natežeš sa šleperom "ko ima prednost". Jer, možda nije jasno ko ima prednost, ali jasno je ko će da nayebe.
[ pero_brzi @ 01.08.2013. 00:35 ] @
Citat:
ventura:
Jutros se vraćam iz Novog Sada, na deonici pred Beogradom posle naplatne rampe lik sa nekim kamionetom se provlači kroz ogradu sa leve strane, preseca trake iz suprotnog smera, provlači se kroz neke čunjeve i kroz preticajnu traku mog smera ulazi i nastavlja normalno srednjom trakom ko da se ništa nije desilo...
Taj deo je pred Batajnicom, to traje vec vise od godinu dana , onaj ko radi te puteve defintivno nije normalan, zato sto stalno postavljaju nekakve prepreke ali istovremeno otvaraju mogucnost da se moze proci, pa ih pomeraju i sam sam se par puta tu ukljucivao jer sam na aerodromu za manje od 10min i svaki put je nova avantura. Direktor puteva kaze onakvu kamencugu bi i slepac video, a nije se potrudio da je ofarba flurescentnom bojom.
Kad ides kroz Hrvatsku svagde postoji ta boja za ivicu puta ne samo na autoputu, jer fora je nocu i jos se ljudi malo ubrzaju i eto ti belaja
Recimo ko zuri na aerodrom ili negde na obilaznici on tu strasno skracuje put , a sa druge strane oni koji hoce da idu u Zemun nemaju gde da se iskljuce u tome je sva caka , ne mogu da idu prema onoj lakat krivini nego sada svi moraju obilaznicom pa onda moze na Zagrebacki autoput eventulno
[ Lavlja_Jazbina @ 01.08.2013. 06:55 ] @
Citat:
botr: U oduzimanje prednosti se racuna i kada on ide 200, a ti se ukljucis iz sporedne ulice koja nema prvenstvo.
Jos jedan debilni deo zakona.Vozilo koje se sigurno krece 60 i kusur metara u sekundi na 200 i ako je neka blaga krivina
u pitanju,sudar je neizbezan.Da li ima neka baza skupljenih nelogicnih i smesno primenjivih zakonskih radnji koje su
u praksi jako lose pa da se u sledecoj reviziji i isprave?
[ cika dacha @ 01.08.2013. 12:00 ] @
pravi motoras/bajker je odgovorna licnost koja kroz naseljena mesta postuje propise!
svi ostali koji divljaju su BALVANI! njima ne treba motor da pokazu kakvi su, oni i kad sede u kaficu na 1km se vidi da je balvan ili covek! tako da motor nije kriv sto amateri imaju novac da ga kupe!
ima nepisano pravilo koje kaze da se motorasi dele na one koji su pali i one koji ce tek pasti!
znajuci rizik svesna i odgovorna osoba se izabrati da padne na 50km/h a balvan na 200km/h.
Lično, vozim motor, volim da ga vozim, nije u pitanju igračka tj. skuter, ali sebe ne smatram bajkerom i bila bi me sramota da me neko tako nazove, kad vidim kakvi se mentoli ubrajaju u tu grupu.
Ne znam šta si zamislio da znači reč bajker ali po meni svako ko vozi motor je bajker, kao što svako ko vozi kola je automobilista a to da li neko to vidi kao životno opredeljenje je druga stvar. I kao što postoje mentoli tako postoje i dobri ljudi u sličnim razmerama kao i u bilo čemu u životu. A ovo tvoje izlaganje je primer snobizma iz udžbenika.
[ ventura @ 01.08.2013. 19:20 ] @
Citat:
jnk: Ne znam šta si zamislio da znači reč bajker ali po meni svako ko vozi motor je bajker, kao što svako ko vozi kola je automobilista a to da li neko to vidi kao životno opredeljenje je druga stvar. I kao što postoje mentoli tako postoje i dobri ljudi u sličnim razmerama kao i u bilo čemu u životu. A ovo tvoje izlaganje je primer snobizma iz udžbenika.
Moje iskustvo sa bajkerima je da među njima gotovo da nema normalnih ljudi.. Na izgled je većina normalna, ali kad krene da se priča o saobraćajkama vidiš da im fali dosta dasaka u glavi... Jedini normalni su oni koji voze motore ali se ne deklarišu kao bajkeri niti su deo te zajednice, niti ih to zanima.
Bio sam par godina član jednog domaćeg bajkerskog foruma.. Pa to je takva psihoza da je to neverovatno... Bajkeri, braća, rod najrođeniji, mi pa svi ostali, prvo motor pa sve ostalo u životu... Idi begaj, nisam ja u tom fazonu.. Da sam hteo da budem član čopora, pridružio bi se nekim navijačima ili onim homićima iz obraza koji biju sve redom, za to mi bar ne treba motor...
Kad mi se vozi motor sednem na njega i vozim se, ne treba mi niko ni da se vozi samnom, ni da me tapše po ramenu, ni da mi govori kako sam do jaja lik, uzor deci iz ulice jer vozim motor (WTF?)...
[ X Files @ 01.08.2013. 20:15 ] @
Citat:
Deep|Blue:Ovakvi snimci bi definitivno trebali da se nađu kao obaveza na sadašnjim obukama vožnje.
Negde na ES-u postoji link, mislim da ga je davno bakara postavio, sa fotografijama nakon udesa, bez cenzure. Akcenat je bio na slikama nastradalih na licu mesta. Sećam se da sam dobio nagon za povraćanjem gledajući i skrolujući te fotografije na ekranu. Bilo ih je brdo. Nikada ih nisam do kraja pregledao.
E, i to bi trebalo prikazati na dodeli dozvola :)
[ Nenadxtz @ 01.08.2013. 20:53 ] @
Citat:
ventura:
Citat:
jnk: Ne znam šta si zamislio da znači reč bajker ali po meni svako ko vozi motor je bajker, kao što svako ko vozi kola je automobilista a to da li neko to vidi kao životno opredeljenje je druga stvar. I kao što postoje mentoli tako postoje i dobri ljudi u sličnim razmerama kao i u bilo čemu u životu. A ovo tvoje izlaganje je primer snobizma iz udžbenika.
Moje iskustvo sa bajkerima je da među njima gotovo da nema normalnih ljudi.. Na izgled je većina normalna, ali kad krene da se priča o saobraćajkama vidiš da im fali dosta dasaka u glavi... Jedini normalni su oni koji voze motore ali se ne deklarišu kao bajkeri niti su deo te zajednice, niti ih to zanima.
Bio sam par godina član jednog domaćeg bajkerskog foruma.. Pa to je takva psihoza da je to neverovatno... Bajkeri, braća, rod najrođeniji, mi pa svi ostali, prvo motor pa sve ostalo u životu... Idi begaj, nisam ja u tom fazonu.. Da sam hteo da budem član čopora, pridružio bi se nekim navijačima ili onim homićima iz obraza koji biju sve redom, za to mi bar ne treba motor...
Kad mi se vozi motor sednem na njega i vozim se, ne treba mi niko ni da se vozi samnom, ni da me tapše po ramenu, ni da mi govori kako sam do jaja lik, uzor deci iz ulice jer vozim motor (WTF?)...
Danas kada motociklista ima u toliko velikom broju i nisu retkost kao nekada, glupo je generalizovati sliku o njima na osnovu pojedinaca (koje inače i bodu u oči). Brz i moćan motocikl nije teško danas priuštiti sebi i za kormanom istog mogu se naći vaš prvi komšija, ujak, bratanac, sin, otac... Iste osobe koje su i za volanom kamiona, auta, kombija. Ima savesnih i nesavesnih učesnika u saobraćaju, stim što na motociklu se dosta ranije pokaže kolika je nečija samokontrola.
A velika većina ovih sa kamerama na motorima zna se i zbog čega ih postavljaju, normalnom vozaču tako nešto uglavnom i nije potrebno.
[ pero_brzi @ 01.08.2013. 21:31 ] @
Citat:
ventura:
Citat:
jnk: Ne znam šta si zamislio da znači reč bajker ali po meni svako ko vozi motor je bajker, kao što svako ko vozi kola je automobilista a to da li neko to vidi kao životno opredeljenje je druga stvar. I kao što postoje mentoli tako postoje i dobri ljudi u sličnim razmerama kao i u bilo čemu u životu. A ovo tvoje izlaganje je primer snobizma iz udžbenika.
Moje iskustvo sa bajkerima je da među njima gotovo da nema normalnih ljudi.. Na izgled je većina normalna, ali kad krene da se priča o saobraćajkama vidiš da im fali dosta dasaka u glavi... Jedini normalni su oni koji voze motore ali se ne deklarišu kao bajkeri niti su deo te zajednice, niti ih to zanima.
Bio sam par godina član jednog domaćeg bajkerskog foruma.. Pa to je takva psihoza da je to neverovatno... Bajkeri, braća, rod najrođeniji, mi pa svi ostali, prvo motor pa sve ostalo u životu... Idi begaj, nisam ja u tom fazonu.. Da sam hteo da budem član čopora, pridružio bi se nekim navijačima ili onim homićima iz obraza koji biju sve redom, za to mi bar ne treba motor...
Kad mi se vozi motor sednem na njega i vozim se, ne treba mi niko ni da se vozi samnom, ni da me tapše po ramenu, ni da mi govori kako sam do jaja lik, uzor deci iz ulice jer vozim motor (WTF?)...
Upravo to. Meni se desilo da mi je covek na motoru bez kacige sa detetom po zadi pretio zato sto sam s ukljucio u ulicu a on j ebio najmanje to metara iza jer zaboga mogao sam d augrozim njedovih 150 na sat a dozvoljeno je 60. Uf tad mi je doslo da dete ubacim u auto a barabu tako ispickam da da mu ne padne na pamet da to vise radi
[ Flo33 @ 02.08.2013. 00:18 ] @
Motorista...
[ ventura @ 02.08.2013. 08:15 ] @
Ja bi obavezno uveo zakon da porodica ovog fucktarda mora da plati odštetu vozaču koji će ga ubiti, jer nije u redu da normalan čovek trpi psihološke posledice zbog ovakvog idiota.
[ jnk @ 02.08.2013. 08:25 ] @
Citat:
ventura: Moje iskustvo sa bajkerima je da među njima gotovo da nema normalnih ljudi.. Na izgled je većina normalna, ali kad krene da se priča o saobraćajkama vidiš da im fali dosta dasaka u glavi... Jedini normalni su oni koji voze motore ali se ne deklarišu kao bajkeri niti su deo te zajednice, niti ih to zanima.
.
Kad malo bolje razmisliš generalno je sa svim ljudima tako, nevezano da li voze motor ili trotinet. Ili je možda problem u tebi?
[ cozmo_im @ 02.08.2013. 08:49 ] @
Citat:
ventura:
Ja bi obavezno uveo zakon da porodica ovog fucktarda mora da plati odštetu vozaču koji će ga ubiti, jer nije u redu da normalan čovek trpi psihološke posledice zbog ovakvog idiota.
Najjaci komentar ispod snimka:
"Nothing would be more glorious than someone suddenly opening their doors."
[ ventura @ 02.08.2013. 08:49 ] @
Citat:
jnk:
Kad malo bolje razmisliš generalno je sa svim ljudima tako, nevezano da li voze motor ili trotinet. Ili je možda problem u tebi?
Daleko od toga da je sa ljudima generalno tako. Normalna i odrasla osoba je u stanju da snosi odgovornost za svoje posledice i neodgovorno ponašanje osudi, a ne pravda ga nekim idiotskim izgovorima i opravdanjima.
Poginuo si jer si divljao? To treba tako i reći, i prikazati stvari onako kako jesu. Šta kažu bajkeri - pa naravno, bajker je možda malo brže vozio ali to nema veze, kriv je demon za volanom koji je namerno skrenuo da ga ubije. To je nivo infantilnog ponašanja kao kad navijači traže pravdu za uroša, bogdanov politički zatvorenik, ili sad šta je najnovije onaj francuz taton sam skočio u provaliju a njih jadne juri policija bez veze....
[ jnk @ 02.08.2013. 09:58 ] @
Evo čak i među ovim klipovima po tebi je u 33% slučaja kriv vozač automobila. Šta da kaže svaki treći motorista koga je pokupio neki automobil a on nije bio kriv? Da li treba da se izvini što su ga oborili i da osudi svoju vožnju? Ne vidim odakle ta potreba da opljuješ jednu celu kategoriju vozača jer si imao neko negativno iskustvo sa moto forumom. Moram i da izrazim sumnju u tu tvoju izjavu da voziš motor, jer da je tako znao bi u kakve situacije se dolazi svakodnevno, čak i u slučaju da voziš 100% po ps-u. Eventualno ako prelaziš 1,000 km godišnje.
[ cika dacha @ 02.08.2013. 11:54 ] @
ventura@ forum i real life nisu isto! nemoj osudjivati sve bajkere da su isti! u svakom zitu ima kukolja pa i u IT populaciji!
[ ventura @ 02.08.2013. 12:28 ] @
Citat:
jnk: Evo čak i među ovim klipovima po tebi je u 33% slučaja kriv vozač automobila. Šta da kaže svaki treći motorista koga je pokupio neki automobil a on nije bio kriv?
Ne treba da kaže ništa. To je rizik koji prihvata vozeći motor.
Citat:
jnk:
Moram i da izrazim sumnju u tu tvoju izjavu da voziš motor, jer da je tako znao bi u kakve situacije se dolazi svakodnevno, čak i u slučaju da voziš 100% po ps-u. Eventualno ako prelaziš 1,000 km godišnje.
Tako i prelazim... hiljadu-dve kilometara godišnje, a po gradu se gotovo i ne vozim... Nema poentu da se po gradu vozim sa FZ8, jer nit možeš da se provučeš, niti je udobno da stojiš u mestu dok te prlji sunce... Kad mi se vozi ja lepo ušaltam u šestu i lagano 50-60kmh do Kosmaja, Divčibara, Topole... Vrlo, vrlo retko vozim preko 80kmh prosto jer mi to nije udobno, volim da dignem vizir i da me povetarac rashlađuje, a 140kmh sam navukao samo jednom u životu eto čisto da probam, video da to nije za mene i to je to.
Dakle sa mojim stilom vožnje smatram da sam prilično bezbedan sa moje strane, naravno uvek postoji šansa da me neko drugi pokupi ne mojom krivicom, ali to je rizik koji sam prihvatio sedajući na motor. Po gradu (ako se kojim slučajom zadesi da odem motorom) vozim isto tako sporo, ne moram po svaku cenu da se provučem kroz kolonu i da budem prvi na semaforu, nikada ne vozim između automobila u pokretu, nikada ne obilazim sa desne strane itd itd... Rećićeš da drugi voze motor zato što moraju pa 'ne mogu' da voze penzionerski kao ja, ali to je samo izgovor... Ako voziš kao idiot, samo je pitanje trenutka kada će ti se nešto loše desiti, jednako bi bilo ida pokušavaš to isto da radiš sa nekim smartom, ali kad te neko slučajno zakači u smartu bi imao ogrebotinu na limu, a na motoru si oboren i ko zna gde bi završio.
Možda bi mogao da pronađem jedan video od prošle godine, išao sam sa drugarom do reke Gradac (Valjevo), i imao sam par nervoznih situacija koje se lepo vide, ali jedini razlog tome je što sam vozio kao majmun pokušavajući da ga pratim... To su upravo one situacije tipa isecanje, naglo kočenje, ono što vozači 'namerno' rade motoristima... To mi je samo učvrstilo mišljenje da ne treba uopšte da se vozim zajedno sa nekim, ili da ako se već vozim da se dogovorimo gde je destinacija, i lepo svako nek ide svojim tempom.
[ Lavlja_Jazbina @ 02.08.2013. 16:22 ] @
^Ja ti ne verujem da do Kosmaja ides tom brzinom, iz prostog razloga sto kada se ja vozim tim avalskim
putem a 60 km/h je bas brzina pri kojoj se i ne pipa kocnica u krivini,uzitak kvare automobilisti kojima "smetas"
na putu pri toj brzini i onda pocinjes da ubrzavas ili odlazis,a ni tada nije opasnost manja jer se onda kao sumanuti pretvaraju u
sumahera jureci te.Posebno ti cestitam na samokontroli vozeci se na tom modelu motora.
[ ventura @ 02.08.2013. 16:42 ] @
Nije retkost da me automobili obilaze :)
Kad bi vozio 80kmh onda bi morao da spustim vizir, a to je bez veze :)