[ ezamur @ 02.08.2013. 08:55 ] @
| Pozdrav svima...
Jedno pitanje me muci. Gledam specifikacije za novu mazdu 3 vec par dana i nesto mi nije jasno.
Benzinski motor od dve litre ce imati dve verzije, specifikacije izgledaju otprilike ovako:
- slabija verzija
-- snaga: 120KS
-- 0-100: 8.9sec
-- obrtni momenat: 210Nm (4000 o/min)
-- max: 195km/h
- snaznija verzija
-- snaga: 165KS
-- 0-100: 8.2sec
-- obrtni momenat: 210Nm (4000 o/min)
-- max: 210km/h
Dakle, ono sto mene muci je sto ne vidim gde je ova razlika od 45KS. To nije mala razlika u snazi, a ne bih rekao da je vidljiva na ovim brojkama.
Cisto diskusije radi i boljeg razumevanja stvari, da li neko moze da mi pojasni gde su ti konji jer ovako na razumem zasto bi bilo ko uzeo taj jaci motor.
Cifre govore da ovaj slabiiji radi skoro isto kao i taj jaci.
|
[ Nebojsa Milanovic @ 02.08.2013. 09:37 ] @
Odlično pitanje, to sam i ja mislio da napomenem u priči o Mazdi 6.
Naravno da razlika u snazi ne može da bude tolika, čak i nevezano od tih praktično jednakih fabričkih podataka, jer je fizički nemoguće iz iste zapremine u drugom slučaju ostvariti toliko više snage, a bez velikih hardverskih razlika između ta dva motora.
Dakle, raspitaj se detaljno koje su sve razlike u konstrukciji a naročito u tipu napajanja gorivom i usisa između ta dva motora, i onda će moći preciznije da se oceni koliko je realno taj drugi motor jači.
[ Branko Santo @ 02.08.2013. 09:43 ] @
Ja kad bih morao da pogadjam isao bih kontra logikom.
Jaci je onaj obican a slabijem je elektronski smanjena snaga.
Ili ovo sto je Nebojsa rekao :D
[ jnk @ 02.08.2013. 10:04 ] @
A što mislite da nisu velike hardverske razlike?
0.7s do 100 je sasvim zadovoljavajući dobitak za 45 ks u tom rangu snage.
[ ezamur @ 02.08.2013. 10:13 ] @
Da li bi imalo smisla ako bih pretpostavio da se ova razlika od 45KS vidi u medjuubrzanjima?
Brojevi kazu da je maksimalni obrtni momenat isti. Meni je nekako logicno da ovom slabijem brze opada posle te tacke od 4000 o/min.
Ispravite me ako gresim.
[ jnk @ 02.08.2013. 10:26 ] @
Ne može se reći sa sigurnošću bez gledanja dijagrama i krive obrtnog momenta.
Moja pretpostavka je da bi osetio više snage u višim obrtajima. Ispod 4,000 rpm vrlo malo.
[ vladd @ 02.08.2013. 10:36 ] @
Ne bi pogresio. Vise snage je vise snage.
Slabija verzija je za stednju i ekologiju, dok je kod snaznijeg motora ugradjen i-ELOOP sistem sa alternatorom 12-25 volti i regenerativnim kocenjem.
Kalkulisalo se sa verzijama za razlicito trziste(u USA koriste niskooktanski benzin), medjutim oba motora imaju stepen kompresije 14:1
[ Nocni @ 02.08.2013. 10:53 ] @
Vjerovatno ta jača ima dvije bregaste a slabija jednu... ima i ona MPS mazda 3 od 260 konja koja je dobra za ljubitelje turbo benzinaca kojih ovdje na forumu ima dosta... ima solidne performanse...
Svakako ne tako dobre kao neki lanser evo X FQ koji iz 2.000 kubika ima 400 konja sa samo jednom turbinom ali u svakom slučaju respektabilne da se bez problema može nositi sa nekim golfom gti i sl.
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 02.08.2013. u 12:05 GMT+1]
[ AstralPro @ 02.08.2013. 11:29 ] @
Ovaj slabiji je isti kao jaci samo softverski ustrojen. VW to radi godinama.
[ Nemanja @ 02.08.2013. 11:33 ] @
[ tdusko @ 02.08.2013. 11:38 ] @
Citat: AstralPro: Ovaj slabiji je isti kao jaci samo softverski ustrojen. VW to radi godinama. 45 PS na atmo benzincu samo sa softverskom korekcijom?
[ vladd @ 02.08.2013. 11:49 ] @
Ne bi to dozvolili. Pa da neko olako, sa malo hakerisanja "vrati" 45KS.
Posto je direktno ubrizgavanje, verovatno su manje brizgaljke, drugacija bregasta, pa tek onda druga mapa i rezimi rada.
[ AstralPro @ 02.08.2013. 12:08 ] @
Ne znam, ali npr vw polo 6n2 ima sa 1.4 16v od 75 ks i od 100 ks.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|