[ golf 2 benzin @ 03.08.2013. 12:24 ] @
golf 2 86 motor 1.3 baca ulje na hiberlauf,valjda se tako pise. zanima me da li je zreo za generalnu i ako jest koliko se krece
[ cika dacha @ 03.08.2013. 13:05 ] @
nije
samo lepo crevo (h)Iberlaufa vratis u motor gde ce se ulje vracati pod jacim gasom i tako moze jos brat bratu 120.000km preci! Ipak je to GOLF!

[Ovu poruku je menjao cika dacha dana 03.08.2013. u 20:01 GMT+1]
[ pajapop @ 03.08.2013. 17:11 ] @
Ne pise se "hiberlauf", kaze se iberlauf, potice iz nemacke reci "das uberlaufventil" sto oznacava - prelivni ventil i imaju ga svi motori sa unutrasnjim sagorevanjem. To je inace uredjaj za cirkulaciju benzinskih i uljnih isparenja. Pri radu motora, u procesu sagorevanja razvija se veoma korozivni gas. U toku poslednjeg dela takta u procesu sagorevanja u cilindru, izvesna kolicina nesagorelog goriva i tih gasova prolaze pored klipnih prstenova i odlaze u karter. Ovo curenje u karter cesto se naziva "produvavanje" i normalno je do izvesne granice. Sve u svemu, kroz taj ventil prolaze gasovi, koji se odvode nazad u usisnu granu i ponovo se recilkulisu, u cilju smanjenja aero zagadjenja. Takodje, unutar bloka motora dolazi do kretanja delova (radilice, klipova) koje dovode do promene zapremine unutrašnjosti motora, stvarajući pritisak. Pored toga, ulje koje se zagreva stvara još veći pritisak u motoru. Iberlauf služi tome i da oslobodi unutrašnjost motora tog pritiska. E kad taj pritisak postane nedozvoljeno visok...onda pored gasova izbacuje se i ulje...E sad treba utvrditi, sta dovodi do tog viskog pritiska...karike....ventili...mora se izvrsiti merenje komresije u cilindrima...moguca je "generalka"...
[ golf 2 benzin @ 04.08.2013. 19:24 ] @
hvala vam puno. a ako se radi generalna koliko ce to kostati otprilike
[ botr @ 04.08.2013. 19:32 ] @
Zavisi sta se radi, za jedno 150-200 evra moze da se odradi "osvezenje" motora, zamena karika, ventila, gumica ventila, vodjica, itd.
[ vladd @ 04.08.2013. 23:41 ] @
Pod uslovom da je moguce samo "osvezavanje", koje je principijelno bacanje para, i radi se na motorima za uvaljivanje naknadnom muceniku.
Ako nisu cilindri jajasti, a verovatno jesu, ili konusni, otvaranje, zamena karika i sredjivanje glave je jako kratkorocno resenje.