To je gotovo obicaj i jedini nacin da se obezbedi vrhunski kvalitet. Naravno, monteri su "ograniceni" i vrhunskim komponentama predproverenim za montazu.
U takvim montazama su i komponente sa manjim "rasturom" tolerancija, sporije i preciznije izradjene, odsustvo potrebe za zurbom je olaksavajuca stvar da se izradjuju komponente specificnijim tehnologijama...
Poslednju inspekciju vrse visokokvalifikovani majstori na samoj montazi.
I to je "problem" maloserijske proizvodnje, zahteva visokoobucene mehanicare, za razliku od trake, gde je "skill" znacajno manje bitan, drugaciji su troskovi obuke, cena radnog sata, produktivnost(koja nije neophodna)..
To je kao "odelo po meri", a ne konfekcija, s tim sto visoki renome montera prave, naravno sami monteri, ali i casting grupe iz menadzmenta, sistemi edukacije i otvorenost firme za informacije koje ce pruziti takvom monteru.
Za te poslove se zaista mogu nazvati "super ljudi", sadrze velike sposobnosti i veliku kolicinu vestine i informacija. Oni su u stvari mnogo veci dragulj od motora.
A da su ruzni...jesu...