[ Nebojsa Milanovic @ 03.08.2013. 17:49 ] @
Nadam se da je jasno da su to uvek vrlo male grupe vrhunskih zaljubljenika u zvuk čeličnih konja.

Kada je reč o jednom od najjačih automobila današnjice, Nissanu GT-R, njegov motor od 550KS koji je pravi tehnički dijamant, sklapaju samo četvorica (nad)ljudi.

Evo filma o njima:



Pogledajte ih i pokušajte da zamislite da neko od njih pusti u prodaju proizvod koji nije 101% savršen... Pa mislim da bi pre umrli...
[ Nocni @ 03.08.2013. 18:35 ] @
Zato sam ja rekao da bi u zatvor poslao onog ko u ovakvo savršenstvo od motora uspe neko smeće od benzina kakvo je na 80% naših pumpi...
Jedino ručno sklapanje i iskusno oko majstora u kombinaciji sa specijalnim alatima mogu da daju takav kvalitet kakav je GT-R...
Sto se tiče kvaliteta ostalih nisanovih auta on je mnogo lošiji nego ranije dok nije bilo saradnje sa renoom... 5 puta su kvalitetniji nisanovi motori nego renoovi u istim modelima auta...ali GT-R je svakako priča za sebe.
[ boyan3001 @ 04.08.2013. 00:42 ] @
Cisto sumnjam da je i jedan GT-R postigao dovoljno kilometara i godina da bi se sudilo o kvalitetu izrade.
[ KrkaCiC @ 04.08.2013. 02:10 ] @
Citat:
boyan3001: Cisto sumnjam da je i jedan GT-R postigao dovoljno kilometara i godina da bi se sudilo o kvalitetu izrade.


On i nije pravljen za to,vec za neke drugacije stvari

Kao sto se zna da bajkeri coper kupuju uglavnom zbog uzivanja tako se i zna da se sportski motor od 1000 kubika ne kupuje samo zbog prevoza od A do B

Po meni,jeste kvalitetna izrada potrebna da bi postigao svoje performanse.

Ako se zeli auto koji ce preci stotine hiljada km kupuje se auto totalno drugaciji,kao nekad npr 123 250D
[ HoT_Steppa @ 04.08.2013. 09:37 ] @
Ne postoji 123 250D, ili si mislila na 123 240D ili na 124 250D.
[ cika dacha @ 04.08.2013. 11:14 ] @
MB AMG taj princip rada 1 covek 1 motor radi vec godinama! ipak su za mene svabe prvaci sveta u automobilima!
[ vladd @ 04.08.2013. 13:43 ] @
To je gotovo obicaj i jedini nacin da se obezbedi vrhunski kvalitet. Naravno, monteri su "ograniceni" i vrhunskim komponentama predproverenim za montazu.
U takvim montazama su i komponente sa manjim "rasturom" tolerancija, sporije i preciznije izradjene, odsustvo potrebe za zurbom je olaksavajuca stvar da se izradjuju komponente specificnijim tehnologijama...

Poslednju inspekciju vrse visokokvalifikovani majstori na samoj montazi.
I to je "problem" maloserijske proizvodnje, zahteva visokoobucene mehanicare, za razliku od trake, gde je "skill" znacajno manje bitan, drugaciji su troskovi obuke, cena radnog sata, produktivnost(koja nije neophodna)..

To je kao "odelo po meri", a ne konfekcija, s tim sto visoki renome montera prave, naravno sami monteri, ali i casting grupe iz menadzmenta, sistemi edukacije i otvorenost firme za informacije koje ce pruziti takvom monteru.
Za te poslove se zaista mogu nazvati "super ljudi", sadrze velike sposobnosti i veliku kolicinu vestine i informacija. Oni su u stvari mnogo veci dragulj od motora.

A da su ruzni...jesu...
[ codeNO @ 11.08.2013. 00:33 ] @
Mozda je tema mogla krenuti kao opsta prica o sklapanju malo serijskih automobila. Jer takvi se automobilh sklapaju uvek sa posebnom paznjom. Ko je cuo za RR i Bentli zna kako se takvi automobili sklapaju. Trebala je prica bas i krenuti od njih pa Veyron, italijani, par amera, engleza itd itd.
[ goat @ 11.08.2013. 09:44 ] @
ova tema "baca" u tešku zabludu !!!

... voleo bih znati kakav bi biser gospoda japanci sklopili od delova iz DMB-a, P.Drapšina, ex Zastava kovačnice...

... drugo: u čemu je prednost ručno sklopljenog motora u odnosu na robotizovan postupak!?...

1. mašine prave delove...
2. umesto ljudske ruke i robot može da postavi deo (preciznije)
3. pritezanje vijačnih veza gospoda japanci je rade "po osećaju" koliko videh na videoklipu.. opet izbačen faktor čovek..

..........

i da ne nabrajam dalje....

.. svi proizvodi-motori koji se ručno sklapaju rade se u malim serjama za šta ne postoji ekonomska opravdanost izrade automatizovane linije za sklapanje...

.. tako da priča o kvalitetu koja se vezuje za manuelnu montažu-sklapanje ne pije vodu 100%...

... istina je tamo negde...
[ Nebojsa Milanovic @ 15.08.2013. 22:41 ] @
I kao da je čitao ovu temu pa želi da se pokaže, jedan od ovih monstruma se večeras parkirao ispred moje zgrade












Raspitaću se čiji je pa možda padne i vožnja
[ Zarko Silic @ 16.08.2013. 07:13 ] @
Ako padne voznja, pogledaj DOT oznaku na pneumaticima.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.08.2013. 08:54 ] @
Ja mislim da nije ozbiljno imati u ovom stanju pneumatike,po mom misljenju celave.


[ ventura @ 16.08.2013. 09:23 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Ja mislim da nije ozbiljno imati u ovom stanju pneumatike,po mom misljenju celave.

Gde da mu staješ na muku, da ga koštaji više gume nego što je platio auto :)

Ovaj švajcarac GTR i još jedan R8 već duže vremena kruže čaršijom, znam da su jesenas tražili 11 hiljada po komadu, a sad ne verujem da je više od 8 hiljada, ili su dali na dođeš mi, pošto nema mnogo interesanata za toliko upadljive automobile bez roaminga :)
[ Java Beograd @ 16.08.2013. 09:24 ] @
Bila je na diskaveriju emisija o Ferariju. Ista priča: jedan čovek sklapa jedan motor. I pri tome, nije vremenski ograničen. Radi isključivo u svom ritmu.
[ Zarko Silic @ 16.08.2013. 20:41 ] @
Citat:
ventura:


Ovaj švajcarac GTR i još jedan R8 već duže vremena kruže čaršijom, znam da su jesenas tražili 11 hiljada po komadu, a sad ne verujem da je više od 8 hiljada, ili su dali na dođeš mi, pošto nema mnogo interesanata za toliko upadljive automobile bez roaminga



Previse je to para za 2 kruga po čaršiji.
[ jnk @ 16.08.2013. 21:34 ] @
Pre bih rekao da su to polu slikovi pa vam se čini da su ćelave.
[ Zarko Silic @ 17.08.2013. 08:25 ] @
Treba da su slikovi ("specijalni" slikovi) koji se menjaju na svakom redovnom servisu, najduze na godinu dana.


Zato sam i rekao da pogleda DOT


Ovi sa fotografijen deluju kao umjetni slikovi Nova Potenza ne izgleda ovako.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 17.08.2013. u 09:38 GMT+1]