[ HoT_Steppa @ 06.08.2013. 19:35 ] @
Pokusavam da napravim listu malih dizelasa koji mogu da se kupe kod nas 2002-2008. godiste i da vidim kod koga mogu da se jave koje potecijalno skupe popravke, kao sto su plivajuci zamajac, turbo, dizne, dpf filteri i sta vec drugo usled eksploatacije u nasim uslovima, lose gorivo itd. Koji imaju plivajuci zamajac a koji nemaju.

1.3 mjet (razlika izmedju motora koji se ugradjuju u Fiate/Alfe/Lancie i Opele)
1.4 tdci/hdi (razlika izmedju motora koji se ugradjuju u Ford, Pezo i Citroen)
1.4 tdi (o ovom motoru ne znam nista)
1.5 dci
1.6 tdci/hdi (isto pitanje kao za 1.4)
1.6 crdi
1.8 tddi
1.8 tdci
1.9 jtd
1.9 mjet
1.9 tdi (pd i cr)

za svaki krecem sa idejom da je kupljen krs (sto i nije daleko od istine u nasem slucaju) i da treba sve sto moze da crkne da se menja. Koliko kosta koji deo za koju marku/motor?

Bilo bi lepo skupiti ove informacije na jednom mestu.

[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 07.08.2013. u 14:38 GMT+1]
[ damic @ 07.08.2013. 13:29 ] @
Mala primedba na naslov teme, pretpostavljam da treba da bude rec najisplativiji umesto navedene. U prvi mah sam pomislio da pise neisplativi.

Inece, 1.6 crdi (Kia Cee'd 115 ks) nema plivajuci zamajac.
[ HoT_Steppa @ 07.08.2013. 13:47 ] @
Hvala na ukazanoj gresci, ispravljeno.

Ono sto ja znam za Kia/Hyundai dizele je da ima 1.5 crdi u 2 verzije, stariji je sa 3 cilindra nastao odsecanjem cetvrtog cilindra i pokazao se lose, naslednik je isto 1.5 sa 4 koji je bio kultivisaniji, a ovaj 1.6 crdi je njegov naslednik.

Fiatov 1.3 mjet od 70 konja nema plivajuci, a jaca verzija od 90 KS ima, ili opet zavisi u sta je ugradjen jer Corsa 1.3 ima plivajuci.
Fordov 1.8 tddi nema plivajuci.
Fordov 1.8 tdci ima plivajuci.
1.9 JTD/MJTET/TDI svi imaju plivajuci.
Za Fordov/PSA 1.6 tdci/hdi postoje razlicite informacije, po nekima svi imaju plivajuci, a po nekima zavisi od toga u koji je auto ugradjen, pa tako Citroen nema, Ford ima, a za Peugeot ne znam.
[ botr @ 07.08.2013. 14:07 ] @
tddi nema plivajuci, ali ima Lucas pumpu, pa je bolje da ima plivajuci :)

Za jtd je plivajuci najjeftiniji, negde oko 200-250 evra.
[ vladd @ 07.08.2013. 14:19 ] @
Dobro je samo kada su ovi 1.8 i 1.9 "mali":)
[ srdjee @ 07.08.2013. 14:20 ] @
Ja se lomim između:

1.3 mjet 75ks
i
1.9 jtdm 150ks

2006 i mlađe
[ Zarko Silic @ 07.08.2013. 17:16 ] @
Citat:
botr:
tddi nema plivajuci, ali ima Lucas pumpu, pa je bolje da ima plivajuci :)

Za jtd je plivajuci najjeftiniji, negde oko 200-250 evra.



Tddi ima Bosch VP30 pumpu. Ne Lucas.




Plivajuci zamajac ne sme biti nikakva prepreka pri odluci kod kupovine. Naprotiv, uvek je bolje kupiti automobil sa plivajucim zamajcem. Ovo je vise pota naglaseno na ESu, a jedan od poslednjih korisnih komentara napisao je Nocni.
[ botr @ 07.08.2013. 17:24 ] @
Ok, moja greska, ali bitno je da je pumpa problematicna i da popravka nije ni malo jeftina. Za popravku te pumpe moze da se promeni plivajuci zamajac.

[Ovu poruku je menjao botr dana 07.08.2013. u 18:41 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 07.08.2013. 17:39 ] @
Svaki polovnjak je skup za odrzavanje, a velicinu te skupoce odredjuje trenutno stanje (i sama cena) polovnjaka.

Najskuplji su primamljivo najjeftiniji polovnjaci.
[ botr @ 07.08.2013. 17:43 ] @
Malo sam ostao nedorecen, pa da dovrsim. Ono sto sam hteo da kazem je da kod tog auta ne postoji nikakva usteda, u smislu da auto ima "manjak" "kvarljivih" i skupih delova. Dakle, ko je mislio da ustedi kupujuci taj motor kako bi izbegao plivajuci zamajac nece nista ustedeti, jer ce ga kad tad sacekati pumpa, bas kao sto bi i plivajuci nastradao.
[ HoT_Steppa @ 08.08.2013. 07:35 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Svaki polovnjak je skup za odrzavanje, a velicinu te skupoce odredjuje trenutno stanje (i sama cena) polovnjaka.

Najskuplji su primamljivo najjeftiniji polovnjaci.



Da li je tako? Od pobrojanih dizela najskuplji su 1.9 TDI u svim modelima, od Skode do Audija, a delovi (pumpe, zamajac i sta vec ) nisu nista jeftiniji od drugih, niti se redje kvare.
[ Nemanja @ 08.08.2013. 20:38 ] @
Nije rec o marki nego stanju polovnjaka ...
[ HoT_Steppa @ 08.08.2013. 20:47 ] @
Pa ne pricamo u ovoj temi o stanju polovnjaka nego o ceni delova koji dolaze na zamenu.
[ goat @ 11.08.2013. 10:16 ] @
... 1.3 jtd u puntovoj karoserji: mali potrošač, lagana i dovoljno prostrana karoserja...

PS. plivajući zamajac da ne valja nebi ga ni ugrađivali ... luksuz ima cenu...
[ sasa022 @ 11.08.2013. 14:41 ] @
@HoT_Steppa

Dzabe pricamo samo o motorima kada auto cine i drugi sklopovi ( delovi ) koji se vremenom trose i kvare i koji se moraju odrzavati i menjati....

[ HoT_Steppa @ 12.08.2013. 06:27 ] @
Nista nije dzabe, ali aktivni clanovi vise vole da izbegavaju ovu temu. Najskuplji delovi na savremenim dizelasima jesu turbo, dizne, zamajac, pumpa. Ideja je OK, sabrati te troskove na broj km koji mogu da izdrze da bi se doslo do ukupne cene kostanja drzanja takvog auta posle xy predjenih km.
[ HoT_Steppa @ 01.10.2013. 13:14 ] @
Danas sam procitao na jednom forumu o novoj vrsti zamajca, fiksnom ali sa setom kvacila sa oprugama koji ce zameniti trenutni plivajuci zamajac, a cena ce biti dosta niza i ubrzo ce se pojaviti zamenski setovi za automobile koji su do sada koristili plivajuce zamajce da ovaj nov sistem moze da se ugradi. Zna li neko nesto o tome?
[ Lavlja_Jazbina @ 01.10.2013. 17:07 ] @
Cista glupost.Nemoj verovati u svasta kao to sto si naveo da si procitao [quote]o novoj vrsti zamajca, fiksnom [quote]
Pre je bio fiksni,nista novo,a o zamenskim setovima isto nista novo.To postoji par godina unazad samo sto Valeo,Luk,Sachs ubacuju po neki "novi"model u proizvodnju.
Plivajuci zbog velikog obrtnog momenta i postoji a u praksi ti je ako uzmes auto starije generacije ( 2000 ) i vozis recimo 60 u 4 i das pun gas video bi zbog cega je plivajuci potreban.
Svako stavljanje fiksnog na mesto plivajuceg ti stvara dodatne vibracije karoserije i mogucnos da pri agresivnoj voznji ( ko tako vozi ) otkines radilicu.
[ Zarko Silic @ 01.10.2013. 17:36 ] @
Citat:
HoT_Steppa:
Danas sam procitao na jednom forumu o novoj vrsti zamajca, fiksnom ali sa setom kvacila sa oprugama koji ce zameniti trenutni plivajuci zamajac, a cena ce biti dosta niza i ubrzo ce se pojaviti zamenski setovi za automobile koji su do sada koristili plivajuce zamajce da ovaj nov sistem moze da se ugradi. Zna li neko nesto o tome?


Kako to mislis "novoj vrsti koja tek treba da se pojavi"?

Golf 6 1.6TDI vec ima nesto slicno. (Bez plivajuceg) samo sto antigofovci o tome jos nisu obavesteni
[ vladd @ 01.10.2013. 17:54 ] @
Jos jedna od usteda, na racun kupca?


Ja bih vam prodavao golfa bez motora, za duplo vece pare...kada je takvo trziste...em laksi, em ne trosi gorivo..
Savrsen..

Citat:
To solve this troubling issue, Valeo has designed and brought Solid Flywheel Conversion Kits to the market. Now, with one of these kits, a failed DMF setup can be completely replaced. The key advantages include:


Cost savings of about 30% - 50%


[ Lavlja_Jazbina @ 01.10.2013. 18:33 ] @
Vagen prednjaci da mu covek bude na sisi. 1.2-1.4-1.6 G7 ( 5G1) model 2012 imaju samo zamenski cilindar kvacila ( u menjacu ).Za 2.0 nema nista a za modele iz 2013 ni to.
[ Zarko Silic @ 01.10.2013. 18:50 ] @
Ako vec neko nije obavesten, onda bar nek ne bude neopredeljen.

Da li se zeli slozeen i skup, ili se zeli jednostavan i jeftinijin automobil za ordzavanje.

Ako bi se, na primer Golf placao po principu po kome se placa na primer laptop, njegova cena bi umesto 20 bila 200 hiljada eura.
[ Lavlja_Jazbina @ 01.10.2013. 19:00 ] @
A,gresis.Ta grupacija iz nekog,spontanog razloga je kod mene.Nema ja nista protiv golfa,nego sam pomenuo segment koji je pomenut od STEPE.
Ako je neko posten u tome sto si sada pomenuo,ja to mislim za sebe.Kupio bi noviji auto, i ovako me srce zaboli pri svakom odlasku na plac a kamoli da imam novi auto.
[ HoT_Steppa @ 01.10.2013. 22:09 ] @
Jos neke informacije koji automobili imaju plivajuci, kopirano sa drugih foruma:

Na Mazdi je kod svih novijih. Sve Mazda6, 5 i MPV dizel (posle 2003, a tada su i pocele da se proizvode), navodno Mazda 3 nema osim na 1.6 i 2.0 dizel motoru.

honda samo na novim hjihovim dizelima i-ctd..

civic 1.7 isuzu i accord sa roverovim dizelom nemaju

Renault
od 82 ks je za kombije (F9Q 760 i 762), a 130 (tacnije 131) od sredine 2005 (F9Q804).. Ubacivali su zamajce sa kombija u putnicke u automobile..
varijanta od 82 ks nema plivajuci zamajac, vec obican.. varijanta od 100 ks (privredni program) je takodje bez plivajuceg zamajca.. kao ni laguna od 100 ks.. Tek Laguna od 110 KS (F9Q754 -nosi menjac PK6) ima plivajuci zamajac i kosta 350 evra u Luk varijanti u EU.. Ceo set-regularna cena originalnog dela je 800 evra, ali su akcije u toku i prodaje se za oko 480 evra, u toj istoj EU.
[ vladd @ 01.10.2013. 22:39 ] @
Citat:
Zarko Silic:

Ako bi se, na primer Golf placao po principu po kome se placa na primer laptop, njegova cena bi umesto 20 bila 200 hiljada eura.



Ne nego bi golf kostao 2000 evra

A Nemci bi imali standard kao Bugari
[ Lavlja_Jazbina @ 01.10.2013. 22:40 ] @
Pa vidis da svi preko 110 ks sto si naveo imaju.Sta to govori?
[ Nemanja @ 01.10.2013. 22:47 ] @
Citat:
vladd:
Citat:
Zarko Silic:

Ako bi se, na primer Golf placao po principu po kome se placa na primer laptop, njegova cena bi umesto 20 bila 200 hiljada eura.



Ne nego bi golf kostao 2000 evra:D:D

A Nemci bi imali standard kao Bugari:)



Sigurno , daj Bugarima nemacku industriju pa bi opet sve pokrali... Nije sve u standardu, i nije sve za svakoga, pa ni Golf.
[ Marko83 @ 02.10.2013. 08:21 ] @
Citat:
Nemanja: Sigurno , daj Bugarima nemacku industriju pa bi opet sve pokrali... Nije sve u standardu, i nije sve za svakoga, pa ni Golf.


Ubiste svaku temu sa golfom

Koju god temu otvorim na autozone uvek je VW vs .......

Tema o malolitraznim dizelima je verujem interesantna vecini(bar meni jeste) i umesto da prica ide ka tehnickim karakteristikama pomenutih modela i prednostima/manama, uvek mora da ode na besmislenu raspravu o golfu...




[ vladd @ 03.10.2013. 13:10 ] @
I ja im to pricam, besmislena rasprava o besmislenom vozilu.
Pride uporni. Malo malo, pa neko istrci sa bespredmetnom, nicim potkrepljenom(imaginacije se ne racunaju) hvalom, kao da se odrzi neki imidz, za koji se zna kako je nastao, a sa kvalitetom nema puno veze.
Ali za drugo ne znaju
Neinformisanost, pre svega, velika prisutnost favorizacije i fanovskog pozicioniranja, sto i nije problem, jeste off, ali ipostoje forumi za golfove, pa neka grupno uzivaju, vec je problem sto se svi kunu u objektivnost.

A golf je objektivno bacanje para, pride se pojavljuje u svakoj temi.

To sto je banuo i u ovu temu je greska postavljaca teme, sto je prikljucio dizele preko 1500ccm kao "male", pa se ne zna sta je cudnije.

Ipak je ovo "auto" zone, da bi 1900ccm bilo "malo", cak nije ni "srednje", da je "moj kamion zone", pa da razumem..

Mislim da, trenutno, pored 1.3 multijeta, nema isplatljivijeg malog dizela. Kazem trenutno, posto bliska buducnost donosi nove modele, trend malog(ispod 1400-1300ccm) dizela je (opste)prihvacen u Evropi.

Jedino na sta korisnik treba da obrati paznju je koncepcija, ubacivanje relativno malog motora u tesku karoseriju, moze da poveca potrosnju i raubovanje.
I taj koncept je aktuelan(za razliku od pre par decenija, kada su u mala vozila ubacivali motore velike kubikaze), mada, ako se poseduje vozilo nekoliko godina, pa se obnovi vozni park, takav koncept nije sporan.

Sporno je samo ako se zeli provesti koja decenija sa istim vozilom, sto je prinudno "balkanski" obicaj, procentualno je najveci broj takvih korisnika, mada, i kao obicaj svih drugih siromasnijih predela..
[ Marko83 @ 03.10.2013. 14:30 ] @
Citat:
vladd: Mislim da, trenutno, pored 1.3 multijeta, nema isplatljivijeg malog dizela. Kazem trenutno, posto bliska buducnost donosi nove modele, trend malog(ispod 1400-1300ccm) dizela je (opste)prihvacen u Evropi


Apsolutni sam laik, ali vidim 2 dodatna motora koji bi mogli uci u ovu pricu o malim dizelima 1.4 HDI i 1.5 DCI

Oni su losiji zbog vece potrosnje, skupljih delova....? Sta bi to bilo bitno za obicnog korisnika da izabere 1.3MJT?
Laksa popravka? Dostupniji delovi?

Licno i meni je prvi izbor neki Grande punto sa 1.3MJT, za ove nase uslove...
(Za potencijalnu, skoru, nabavku vozila)


[ vladd @ 03.10.2013. 15:27 ] @
1.3 multijet engine je savremeniji motor.
Prvo, ima najveci odnos snage prema tezini, ima ubrizgavanje goriva u vise unapred definisanih "paketa".

Tehnoloski napredniji, izradjen u 5 miliona primeraka, prihvacen i na dalekom istoku i od strane GM. S obzirom da Fiat nije ekstremno agresivan u marketingu, ocito je da su sirom planete motori prepoznati, u tom segmentu, i nameni, kao dobri.
Sa 1250 kubika, sa projektovanom malom potrosnjom i bez start stop sistema, sa kompleksnim, ali logicnim, inzenjerski odlicno zamisljenim sistemom "paketnog" ubrizgavanja, koje osim male potrosnje, omogucava sagorevanje smese u cilindru u (bar)tri faze, sa definisanom kolicinom goriva za svaku fazu(za veca opterecenja se povecava broj paketa u srednjoj fazi).

Sa druge strane, sto se delova tice, verovatno su priblizni, tako da ne vidim neke benefite u razlikama cene od par desetina evra na 100-200kkm, ako je vec usteda goriva ostvarila benefit od nekoliko stotina evra...
[ botr @ 03.10.2013. 15:56 ] @
Ima lanac, ima vise varijanti, recimo, najslabija od 75ks nema ni plivajuci zamajac ni dpf. Za srpske uslove, i (ne)odrzavanje vozila definitivno best buy.
[ BokasaTzar @ 06.10.2013. 01:09 ] @
Iz ličnog iskustva - 1.3 mjet Fiat Evo 2011 je prava mala džepna raketa

Problem je u tome što svako ko sedne u njega (novog), odmah shvati da sa lakoćom može da odere skoro sve
na šta naletiš na putu.
Ide pa ubija ! Troši veoma malo.

Kada dođe polovan u bantustan Srbistan iz Italije - bolje da spremiš pare za nov motor ili ga je neko napolju provozao na krovu,
pa ga pošteni domaći preprodavac vratio ‚‚u libelu‚‚ ovde u kućnoj radinosti.

Mogu samo predpostaviti kako izgleda vožnja sa Bravom 1.9 mjet twin cam od 150 ks
[ vladd @ 06.10.2013. 10:03 ] @
BTW, ne pricam o bantustan Puntu(koji je dva puta umro u Telkomu italija), vec kupljenom ovde, tek je na pola kredita....cisto kao dopuna informacija..
[ Mali_Milojica @ 06.10.2013. 10:34 ] @
Pre četiri godine kupio sam ćerki polovan SEAT Arosa 1,7 SDI.
Šta reći, u gradu troši oko 4,5 litara + što guta sve od D2, lož ulja, bio dizela...i ne kvari se.
Malo je lenj ali kada se "zalaufa" ide kao munja.
Jednostavno, za grad idealan, malo troši, ne traži mnogo prostora za parking a jeftin za održavanje.
[ botr @ 06.10.2013. 11:00 ] @
Citat:
BokasaTzar:
Iz ličnog iskustva - 1.3 mjet Fiat Evo 2011 je prava mala džepna raketa :-)

Problem je u tome što svako ko sedne u njega (novog), odmah shvati da sa lakoćom može da odere skoro sve
na šta naletiš na putu.
Ide pa ubija ! Troši veoma malo.

Kada dođe polovan u bantustan Srbistan iz Italije - bolje da spremiš pare za nov motor ili ga je neko napolju provozao na krovu,
pa ga pošteni domaći preprodavac vratio ‚‚u libelu‚‚ ovde u kućnoj radinosti.

Mogu samo predpostaviti kako izgleda vožnja sa Bravom 1.9 mjet twin cam od 150 ks :-) :-) :-)



PA sad, bas da je raketa i nije. Ipak je to samo mali 1.3 motor. O Bravu 1.9 mjet cemo pricati, nadam se uskoro :)
[ BokasaTzar @ 06.10.2013. 15:26 ] @
„PA sad, bas da je raketa i nije. Ipak je to samo mali 1.3 motor.... “

E tačno to sam i ja rekao i mislio da je neko petljao sa čipom motora
Kako sam se samo prevario !!!

Dizel koji se vrti do 4500 regularno, to je da ne veruješ.
Ubrzava već od 2000 obrtaja do 4000, skoro konstantno.
Koliko to utiče na trajnost mašine, mogu samo da predpostavim

Ovaj konkretni auto je ovde preuzet sa nečijeg lizinga sa 60.000 km, znači da je bio održavan solidno.
Zameram mu što nema ESP i jače kočnice. Moraš da baš znaš da voziš, da bi ga vozio na granici proklizavanja.
Dakle opasan je za početnika. I svetla su mu slaba. I nema usb priključak nego samo radio.
I onaj naslon za ruke kad spustiš ne možeš da menjaš brzine normalno, jer je predugačak. I nervira sa start/stop sistemom.
Opstrujavanje vazduha u kabini je nekako naštelovano da dobiješ leti upalu sinusa od klime.
Ali što reče onaj pametni čovek: „službenom autu mane nema“


„O Bravu 1.9 mjet cemo pricati, nadam se uskoro“

I tata bi sine
Kad sam to rekao ženi, konstatovala je da imam krizu srednjih godina i nadigla dreku do Boga
A za taj auto sam se veoma naglo naložio kad sam video kako ide Punto 1.3 mjet.

Odsada se deklarišem kao neki obožavalac Fiat motora.
Kad mogu ovi na paradi da se deklarišu, evo i ja sam rešio da se deklarišem
[ botr @ 06.10.2013. 18:23 ] @
Onoliki farovi a slaba svetla?!

Kupovina Bravo-a je vec postala sasvim izvesna, samo je pitanje vremena kada ce se naci pravi primerak :)
[ peromalosutra @ 06.10.2013. 20:16 ] @
1.9mjet 110KW povlaci vec od 1100 obrtaja, nisam ga nikad tjerao do blokade racunam da je to ipak dizel, ali pri nekom preticanju saltam na oko 4000 obrtaja i ne osjeti se da mu fali snage..

Na otvorenoj cesti u sestoj sa 95km/h ide ispod 2000 obrtaja.
[ Dr.sima @ 06.10.2013. 21:10 ] @
Punto 1.3 mjet definitivno nije raketa! Zivahan mali autic za grad jeste.
Clio 1.5 dci sa 101ks dere tog punta u svako doba dana i noci :)
[ Nebojsa Milanovic @ 06.10.2013. 21:17 ] @
A sve njih dere KIA Rio 1,5 CRDi od 110 KS, auto koji se pojavio pre svih njih :)
[ Dr.sima @ 06.10.2013. 21:56 ] @
Kia rio je klasa megana, a ne clia...
[ bakara @ 06.10.2013. 22:00 ] @
Kako Rio moze biti u klasi megana?

Gde onda smestas Ceed i picanto?
[ Java Beograd @ 07.10.2013. 06:23 ] @
Ovakva diskusija "ko koga dere" asocira me na jednu diskusiju koju sam pre puno godina čuo u Loznici. Naime, u tom društvu, kvalitet auta i snaga motora meri se vremenom potrebnim da se stigne do Beograda.

- "Preko dva sata" - znači krš
- "Ma, za sat sigurno" - znači sasvim solidan auto
- "Garantovano za manje od sata" - tip top auto u odličnom stanju
- "Za pola sata" - (ovo je uzdah kad se priča o Poršeu, Ferariju, Lamborginiju i sličnima)

Zato, ljudi, dajte da ova diskusija liči na nešto više od pijane kafanske rasprave. Iako znamo da nema boljeg auta od Moskviča, kad ove druge upoređujemo međusobno, neka parametri budu snaga motora i težina auta.

A ako neko i dalje trvrdi da njegov Moskvič sa tonu i po i 35 KS "dere" auto sa od 950 kg i 120 KS, neka mu bude, verovaćemo na reč.
[ Dr.sima @ 07.10.2013. 10:36 ] @
Twingo 3600mm duzina 1000kg tezina
Clio2 3773mm duzina 1035 kg tezina
Megane2 4209mm duzina 1195kg tezina

Kia Picanto 3,595mm duzina 1030kg tezina
Kia rio 4046mm duzina 1093kg tezina
Kia ceed 4310mm duzina 1250kg tezina


Cisto poredjenja radi...
[ tdusko @ 07.10.2013. 11:27 ] @
A zasto dimenzije za clio2, a ne clio3?
[ Dr.sima @ 07.10.2013. 11:37 ] @
Zato sto sam poredio punta i clia koji su iz te generacije 2002-2007?
[ tdusko @ 07.10.2013. 12:49 ] @
Pa napisao si:
Citat:
Dr.sima: Kia rio je klasa megana, a ne clia...
sto je malo neodredjeno posto je od clia2 izaslo jos 2 modela i u medjuvremenu je isti porastao za 30-ak cm sto ga skoro u milimetar izjednacava sa kijom rio. U svakom slucaju, kia rio nikad nije bio niti je sada u klasi megana.
[ HoT_Steppa @ 07.10.2013. 16:42 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
A sve njih dere KIA Rio 1,5 CRDi od 110 KS, auto koji se pojavio pre svih njih :)



Tema je najisplativiji, a ne onaj koji najvise dere. U to se racuna i cena popravke koja nije najjeftinija za Kia.
[ Nemanja @ 07.10.2013. 17:19 ] @
Kiu jos mozes uzeti u garanciji.
[ AstralPro @ 07.10.2013. 19:03 ] @
Kia je skupa kao nova. Ali 3 god stara je dobra kupovina.
[ HoT_Steppa @ 07.10.2013. 20:40 ] @
Citat:
Nemanja:
Kiu jos mozes uzeti u garanciji.


Naslov teme, najisplativiji polovni mali dizeli.
[ bakara @ 07.10.2013. 20:45 ] @
Pa moze polovan i u garanciji kada je garancija 7 godina.
[ HoT_Steppa @ 07.10.2013. 20:58 ] @
Retko ko ce ga dati u garanciji osim ako nije vec izraubovan.
[ vladd @ 07.10.2013. 21:44 ] @
Nece niko da ga "da", ali za neku svoticu suski, dolazi do zamene dobara.

U sustini, vraceni sa lizinga ili zbog zakasnelih ratica, nisu losa kupovina.

Ili recimo puntic, "preuzimanje" kredita nakon pet godina..
[ Nemanja @ 08.10.2013. 05:27 ] @
Citat:
HoT_Steppa:
Citat:
Nemanja:
Kiu jos mozes uzeti u garanciji.


Naslov teme, najisplativiji polovni mali dizeli.


Vec su ti svi rekli da je najisplativiji polovnjak onaj koji je dobro odrzavan, a ti ako bas zelis neki krs sa placa, za koji ti je neko ovde rekao da "dere" ili se kune da malo trosi, onda ne znam sta da ti kazem.
[ Goran Mijailovic @ 08.10.2013. 05:49 ] @
Citat:
Java Beograd:


A ako neko i dalje trvrdi da njegov Moskvič sa tonu i po i 35 KS "dere" auto sa od 950 kg i 120 KS, neka mu bude, verovaćemo na reč.


Moskvic nema tonu i po :)

Citat:
Tehnični podatki (velja za model 412)


motor: štirivaljni
prostornina: 1470 ccm
moč motorja: 75 KM
teža praznega vozila: 1000 kg
dolžina: 4090 mm
širina: 1550 mm
višina: 1480 mm
posoda za gorivo: 45 l
najvišja hitrost: 140 km/h
poraba: 10 l

http://sl.wikipedia.org/wiki/Moskvi%C4%8D
[ Lavlja_Jazbina @ 08.10.2013. 06:14 ] @
Hipoteticki ima i vise.
[ BokasaTzar @ 14.10.2013. 06:32 ] @

Juče sam video na Bubanj potoku zelenu Moskvu, onaj najnoviji model sa crnom uzdignutom konzolom gde su cajgeri

Sveže omalan 88 godište 350 EUR i REGISTROVAN do marta 2014. Prodaje ga neki penzioner u onom parkingu u njivi iznad Slap pumpe.

Plašeći se reakcije ukućana - nisam ga dovezao kući. Ali malo mi je falilo

Pretpostavljam da bi na kilo mogao da se proda otpadu za 150 EUR bez problema

Inače Punto 1.3 mjet najnormalnijom vožnjom po gradu troši 4,5 L dizela.
Ja mu redovno isključujem ono gašenje motora na semaforima - nervira me do besvesti.
Što se isplativosti tiče dosta je isplativ + održavanje nije nešto preterano skupo. I dosta nezvaničnih majstora ga radi.