imam problem s passatom 2 1.6 benzin, puno vergla kad je vruc. Problem se javlja kada je motor zagrijan na radnu temperaturu i kada ostoji jedno 5-10 minuta puno vergla i sa stisnutim gasom i sa pustenim gasom.
Karburator je 2e2 pierburg ociscen potpuno ispravan, zamjenjena guma izmedju karburatora i usisne grane, nov filter vazduha, gorivni filter, razvodna kapa, finger, pljenje dobro nastelovano svi vakumi ispravni, ne znam sta da mu dalje gledam,
dobro vuce dobra kompresija.
svaki savjet dobro doso. POZDRAV
[ vladd @ 17.08.2013. 23:14 ] @
Proveriti putanju creva za gorivo. Moguca je vaporizacija(pretvaranje u paru, sa povisenim pritiskom) goriva.
Pokusaj da izolujes creva do karburatora sa alu folijom pa probaj tada. Ali pre svega proveriti da se ne provlace pored vrucih delova motora.
[ ahmo88 @ 17.08.2013. 23:52 ] @
stavio sam kanister u haubu i stavio u njeg povrat i glavni vod za benzisku, jedno mi crijvo prolazi preko dekla motora tj ono od razdjelnika goriva u karburator ono je dugo 30-35 cm, kad ugasim auto cujem curenje goriva u kanister iz povratnog crijeva to je valjda ono sto je ostalo u crjevu.
[ edi maj @ 18.08.2013. 07:46 ] @
Samo kao ideja. Jedno vrijeme sam imao sličan problem na dvici zbog lošeg kontakta glavne mase na šasiju.
[ ahmo88 @ 18.08.2013. 09:48 ] @
provjercu al mislm da je to pritegnuto
[ Lavlja_Jazbina @ 18.08.2013. 10:24 ] @
@ahmo88....ti si bas sto ti pise ispod nika,i posto poto hocec oziveti tu mrcinu ( u pozitivnom smislu ).
Vidi varnicu kada je auto zagrejan ( samo molim te dalje od te kante sa benzinom ). Probaj sa zamenom bobine.
[ edi maj @ 18.08.2013. 11:44 ] @
Nije stvar u dotegnutosti nego u zahrđalosti. Treba odvrnuti, očistiti, nasprejati i ponovo zavrnuti.
[ ahmo88 @ 18.08.2013. 12:50 ] @
Nemoj tako ovaj passat je masina, hehhehe. Sad idem da zamjenim bobinu i da ocistim masu. i vidicemo kakvo je stanje
[ ahmo88 @ 18.08.2013. 13:01 ] @
Zaboravio sam pitati, dali moze ovaj problem uzrokovati losi hidropodizaci, cuju se malo vrijeme je mjenjati.
[ vladd @ 18.08.2013. 13:50 ] @
Citat:
ahmo88:
stavio sam kanister u haubu i stavio u njeg povrat i glavni vod za benzisku, jedno mi crijvo prolazi preko dekla motora tj ono od razdjelnika goriva u karburator ono je dugo 30-35 cm, kad ugasim auto cujem curenje goriva u kanister iz povratnog crijeva to je valjda ono sto je ostalo u crjevu.
Zagrejane pare goriva guraju gorivo kroz crevo. A pumpa losije radi a zagrejanom membranom, i nema dovoljno pritiska da probije cep goriva koje je isparilo.
[ ahmo88 @ 18.08.2013. 15:41 ] @
sta da radim da stavin nepovratni ventil na glavno crijevo, neprolaze mi crijeva uz motor odmako sam, a ako ostaje gorivo u casici karburatora trebo bi upaliti.
[ Lavlja_Jazbina @ 18.08.2013. 20:37 ] @
Pa valjda ima toliko goriva u loncetu karburatora da bi upalio.
Citat:
Nemoj tako ovaj passat je masina
Nista nisam rekao.Ja sam sa b2 presao 300k km.
[ ahmo88 @ 18.08.2013. 20:47 ] @
Uticu li hidropodizaci na to dugo verglanje
[ Lavlja_Jazbina @ 18.08.2013. 20:52 ] @
Ti ako sumnjas na to premeri pritisak ulja!
[ ahmo88 @ 18.08.2013. 20:56 ] @
Pritisak ulja uredu, provjeravo sam, lupaju hidropodizaci dok nestisnes jedno 3 puta gas do daske tad se utisaju i opet nakon paljenja se cuju, kupio sam nove trebam ih postaviti
[ Lavlja_Jazbina @ 18.08.2013. 21:22 ] @
Mozda uljna pumpa.Mislim da pritisak ostvaruju 2 zupcanika.
[ ahmo88 @ 19.08.2013. 15:33 ] @
Sve je u redu sto se tice ulja pritiska itd, sad kad sam odvto svjecice bile su crne skroz i malo se moze poznati dje je iskra bila,