[ golf intercoler @ 21.08.2013. 20:40 ] @
koji je najbolji motor za golfa 2, dizel 40 kw, 44 kw, 51 kw, ili 59 kw intercoler |
[ golf intercoler @ 21.08.2013. 20:40 ] @
[ sasa022 @ 21.08.2013. 23:18 ] @
@golf intercoler
Dobar je svaki koji je jos ziv i moze da ide.Golfovi 2 su odavno zasluzili da odu u penziju OBRATI PAZNJU NA DATUME - nemoj dirati stare teme [ codeNO @ 22.08.2013. 01:27 ] @
A sto ne 40 kW, 55 kW, 66 kW, 72 kW, 82 kW, 95 kW, 102 kW, 120 kW, 150 kW....
Pa naravno da je najbolji u Golfu 2 GTI-G60 sa 210 konja, a ne čađe [ vladd @ 22.08.2013. 06:37 ] @
44KW
[ AstralPro @ 23.08.2013. 15:35 ] @
Bilo koji 1.8 benzinac ali da je golf na ovu foru
[ Burgos @ 23.08.2013. 16:03 ] @
Ali nemaju ti ljudi pojma da na Balkanu nema hasfaltiranih puteva!
[ AstralPro @ 23.08.2013. 16:23 ] @
Odvrnes gevinde i vozdra
[ vladd @ 24.08.2013. 09:21 ] @
Ima i drvenih sanduka, nije obavezan metalni..:)
[ AstralPro @ 24.08.2013. 13:52 ] @
Dobar je golf :)
[ vladd @ 24.08.2013. 14:41 ] @
Pravi tinejdzerski san. Jedino je mnogo vidniji problem zadnjeg vesanja, koje bi trebalo zgodno i lako izbaciti, i zameniti sa ozbiljnijim, naravno pri ozbiljnom stajlingu.
Inace za tu vrstu karoserije, jednostavnih sklopova, upotrebno je idealan dizel sa svojih 50-55KS, i potrosnjom do ispod 6 litara, cak postoje i potrosnje oko 4,5 litara, ali je tada znacajno slabiji, sa zahvatima na bos pumpi. Poprilicno jednostavan za kucnu radinost, odrzavanje i popravke na parkingu, a ako se ispostuje par sitnih detalja, oko brige za creva, spojeve, kablazu i kaiseve, redovna zamena 4,5L ulja i filtera..to je ozbiljna mazga koja moze da priusti odlican transport i zavrsavanje velikog broja poslova i potreba. Dok ih be sahrane, sa svima ostalima, ostrijim postovanjem Euro eko-normi... Ubacivanje snaznog motora, u laku karoseriju, kracu od 4m, sa dronjavim zadnjim vesanjem, bez ozbiljnih zahvata na trapu, kocnicama, tockovima... proizvodi "crash-rocket" kojem je jedino bezbedno jurcanje..na pravoj i ravnoj pisti.. Takav je sahranio vise balkanaca, nego balkanski ratovi... P.S. Jedan odlican stajling su sa "obrijanim", "shaved", motorskim prostorom. [ AstralPro @ 24.08.2013. 15:24 ] @
Bio je nekada jako zahvalan golf dizel zbog male potrosnje i velike razlike u ceni benzina i nafte, sad ne verujem da postoji neki kome nisu uradjene bar 2 generalne i da je tehnicki ispravan.
Styling je neki poseban sport i uzivanje je videti na ulici sredjen stari auto :) [ vladd @ 24.08.2013. 19:03 ] @
Pa vidi, generalka za G2 je oko 700 evra, sa remontom bos pumpe.
Servo letva za cetvorku je 650 evra... A posle ozbiljne generalke je motor kao nov!..Jos kada bi ga "majstori" oprali:) A ovo "brijanje" je nesto najlepse. Malo sam skeptican oko brzopletog izmestanja instalacije, nastavaka i budzenja, ali ako se vec pucaju pare na niklovanja ili hromiranja, mogu se nabaviti i kvalitetni kablovi..ionako ih nema nesto previse.. [ HoT_Steppa @ 24.08.2013. 20:08 ] @
Trulez je sve to, rizik za saobracaj.
[ vladd @ 25.08.2013. 14:11 ] @
Moze to sve da se dovede u tip top stanje, samo da vecina vlasnika nisu..pileci proizvod..
Postoje silni sklopovi i blokovi od lima, postoji gotovo svaki sraf na trzistu...bukvalno SVE kriticne komponente mogu da budu NOVE. [ HoT_Steppa @ 26.08.2013. 09:48 ] @
Da, ali cena rada prevazilazi cenu auta, znaci neisplativo je, osim za egzotiku tipa G60 ili Country.
[ vladd @ 26.08.2013. 13:40 ] @
Ne vidim bas sta je tu "neisplatljivo".
Ako hoces da imas ispravan auto to kosta, ako se sredjuje za prodaju, to kosta puno manje. I nisu svi kosevi i krila losi, nisu svi patosi i vezni limovi losi, nisu svi oslonci trapa losi. Ako jesu, onda je to "vozilo" za 15 do 17 dinara po kilogramu...a ne za "sredjivanje".. Pa kada stavis felne od 200 evra, ipak je auto skuplji za 200 evra, ili bar 150, sigurno ne "ostaje" u prosecnoj ceni.. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|