[ peromalosutra @ 27.08.2013. 20:58 ] @
| Dakle vozim danas neki put od 100-ak kilometara i osjetim kako motor blago trza na gasu. Na pocetku sam mislio da mi se ucinilo, ali onda se trzanje postepeno povecavalo i bord je pokazao poruku "Motor control system failure", "Go to dealer", itd.
Motor kao da radi na 3 cilindra, a kada pustim gas i kocim motorom sve se umiri i radi normalno, naravno dok opet ne dam gas. Uspio sam se nekako dovuci do kuce, sutra sam vec zakazao termin kod majstora, ali zanima me sta mogu ocekivati.
Moja pretpostavka je da je u pitanju injektor jer sam radio dijagnostiku prije nekih 2 mjeseca kad sam kupovao auto i nasli su da jedan od injektora blago odstupa od standardnih vrijednosti.
Zanima me da li se zacepljeni injektori mogu cistiti (citam nesto o ultrazvucnom ciscenju) i da li to pije vode? Koliko kosta ciscenje, a koliko nov i vrijedi li rizikovati sa polovnim, nasao sam ih za 100e u oglasu, e sad znam da je to macka u dzaku jer mozde da crkne isto kao i ovaj moj.
U pitanju je Alfa 156 1.9mjet, 110KW (2005 godiste).
|
[ botr @ 27.08.2013. 21:06 ] @
Mislim da ciscenje i remont idu u kompletu kod dizela. Ukoliko su ostala 3 ok, moze da se radi samo jedan.
[ Nocni @ 28.08.2013. 07:18 ] @
Dzabe cistis injektor na cr motoru... tu ima nekih 300 bari na leru pa do 1.500 bari kad vozis tako da tu tesko moze bilo kakva necistoca da ostane.
Injektor treba remontovati a ni polovni nije lose rjesenje jer na mjet-u crkava rijetko, vecinom je razlog lose gorivo.
[ peromalosutra @ 28.08.2013. 07:32 ] @
I meni onako laicki to ciscenje nema logike, ako toliki pritisak ne moze ocistiti ne vidim sta moze ultrazvuk.
Uglavnom, sad mi se malo odmatava film, prosle sedmice sam osjetio da je motor trznuo jednom / dvaput dok je bio hladan, medjutim radio je ok. Juce sam stao na pumpu na kojoj inace ne tocim gorivo (ali bila guzva a ovo mi bilo usput) i napunio rezervoar do vrha prije nego sto sam krenuo na put i vec poslije nekih par km mi se pocelo desavati ovo intenzivnije trzanje, dok se nije skroz zeznulo.
Jel moguce da je gorivo na toj pumpi zaprljano, ja kontam da ipak ima kakva takva kontrola i da bi i drugi ljudi imali probleme.. Takodje, da li promjena filtera za gorivo tu ista pomaze u smislu prevencije ovakvih problema u budcnosti, ili su necistoce tako male da prolaze kroz filter, a zacepljavaju diznu?
[ peromalosutra @ 28.08.2013. 10:17 ] @
Evo da zakljucim temu, nije u pitanju dizna, nego se otkacio pin na kompjuteru koji kontrolise diznu, sad mi javlja majstor da su to sredili i da je sve ok. Sad odoh po auto pa cemo da vidimo :)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.