[ Srdjan Stojanovic @ 13.09.2013. 21:09 ] @
U toku voznje mi se auto jednostavno ugasio. Gorivo do bos pumpe dolazi ali do dizni ne. Proverio sam oba elektricna ventila na pumpi ali rade, ne verujem da je bas pumpa otisla ali nesto jeste. Pre kvara auto je malo teze palio , ali nije dimio ... Ukoliko ste imai situacije slicne ili znate sta je pomognite mi ...
[ pajapop @ 15.09.2013. 21:11 ] @

Pa ako gorivo dolazi do pumpe, a ne dolazi do dizni, onda je samo problem u pumpi. Mozda kvar nije veliki...ako je gorivo vremenom, bilo sa dosta vode, ona moze da izazove koroziju na pumpi i njeno zaglavljivanje i prestanak rada. Ako dugo nisi proveravao precistace goriva, ili su uvek bili jako zaprljani i puni vode onda ti je sigurno tu problem...korozija pumpe.
[ botr @ 16.09.2013. 18:58 ] @
Pumpa.
[ AstralPro @ 17.09.2013. 20:15 ] @
Pumpa verovatno cim ne gura gorivo u dizne. Treba da odes u neki dobar servis.
[ AstralPro @ 27.02.2014. 22:18 ] @
Da ne otvaram novu temu, imam pitanje za iskusne.

Mondeo td od 90 ks, problem je sa prvim paljenjem.
Jako sporo kilavo i dugo vergla i jedva upali, onda izbaci belog dima i posle radi i pali odlicno.
To paljenje na hladan motor je bas postalo problem posto se desava i bez obzira na spoljasnju temperaturu, tacnije cim se ohladi motor jedva upali. Kada je zagrejan pali odlicno.
Na pumpi goriva je zamenjen (gornji okrugli) ventil koji je propisao. Na dovodno crevo je po mom predlogu stavljen ventil koji sprecava vracanje goriva nazad, filter goriva zamenjen a gumena pumpica iznad filtera radi.
Veliki servis uradjen na vreme (pre 23000 km), auto se u voznji dobro ponasa solidno vuce i malo trosi, ne dimi nikako.

Bio je kod dva majstora i nista, nisu resili.

Imate li predloge sta da se prekontrolise i zameni (a da nije ceo auto)?
[ deki111 @ 28.02.2014. 00:52 ] @
Citat:
Jako sporo kilavo i dugo vergla

Nijedan dizel motor ne može da upali sa malim brojem obrtaja.

Probaj sa drugim akumulatorom, proveri instalaciju do anlasera, masu motora i sam anlaser na kraju.
[ pajapop @ 28.02.2014. 17:19 ] @

Slabo pali kad je hladan zbog loseg "rada" grejaca. Slabo verglanje ukazuje ne veliki pad napona, koji moze biti uzrokovan slabim akumulatorom, losim klemama, losim spojem mase sa karoserijom ili motorom. Taj pad napona se sigurno odrazava i na rad grejaca koji se slabo zagrevaju a samim tim je i slabo paljenje goriva. Treba prvo proveriti ispravnost akumulatora merenjem njegovog napona i merenjem gustine tecnosti, proveriti koliki je pad napona pri startovanju, proveriti sve spojeve sa akumulatorom i alnaserom. Treba proveriti i zategnutost klinastog kaisa alternatora. Kad upali, treba proveriti i napon punjenja akumulatora. Ali, ako je akumulator stariji od 4 godine, sigurno je zreo za zamenu...
[ Lavlja_Jazbina @ 28.02.2014. 19:08 ] @
Taj auto po difoltu i leti bez 2 grejanja nece da upali.I ja mislim grejaci.Mislim da taj anlaser inace musavo vergla a prica postoji da od focusa mk1 moze da da se montira i bolje vergla.
Isti slucaj kao i sa starim tipom anlasera golfa g1 i planetarni od g2.
[ AstralPro @ 28.02.2014. 20:53 ] @
Hvala na odgovorima,
tacno je, i leti i zimi prvo paljenje dugo vergla tako je od kad je kod nas godinama unazad ali u zadnje vreme sve gore.
Akumulator je bio na proveri u servisu za akumulatore posto je po garancijom jos uvek, mislim da je neki firecell ili energizer od 74ah,kazu da je ispravan jer je bio kod njih nekoliko dana. Punjenje je u granicama ispravnosti tako da nije alternator.

Ako je bolji anlaser od fokusa i odgovara onda cu kupiti.
U nedelju cu pregledati spojeve mase sa motorom i karoserijom, kleme cu promeniti za svaki slucaj.
Video sam da je debeli kabal od mase na delu kod kleme delimicno istopljen tj ostecen a i zagreje se dosta kad se vergla.

Grejaci se lako skidaju tako da mogu i njih proveriti.
Problem oko auta je sto se vozi bukvalno svaki dan i od 7 do 7 je zauzet ide cesto na teren tako da nema mnogo vremena da lezi kod majstora osim nedeljom a oni tad ne rade.


[ pajapop @ 28.02.2014. 22:43 ] @
Citat:
AstralPro:
Video sam da je debeli kabal od mase na delu kod kleme delimicno istopljen tj ostecen a i zagreje se dosta kad se vergla.


MIslim da ti je upravo ovde problem...Svi kablovi koji se greju, znaci da su ili nepropisnog (malog) preseka i samim tim malog energetskog kapaciteta, ili im je losa fiksacija. Fabricki, sigurno nisu malog kapaciteta, ali ako je kod kleme kako kazes zatoplen, videces kad ga skines da mu je los kontakt sa klemom i da je u tom delu skoro prekinut, naverovatnije se drzi na malom broju licni. Ako je to, dovoljno je da ga u tom delu skratis, i ceo deo pricvrstis za klemu.
[ vladd @ 01.03.2014. 10:09 ] @
Na skoro svim, bolje receno, najcescim vozilima koje srecemo, starijim od 5 godina, treba "revidirati" kablove i kontakte mase, makar osrafljivanjem srafova, ciscenjem i zastitom kontakata.

Ja to pod obavezno radim, na svim vozilima koja su mi dosla pod ruku, zastia ili farbom ili barsilom. Mrzim kada se napravi rdja oko spojeva, a ta mesta su nekako "prepustena" sama "ebi, i lakim povrsinskim zastitama..koje imaju svoj vek...
[ nikolapetkov @ 22.05.2018. 10:18 ] @
Koji je bio problem, ja imam sad isti problem, stavio sam nepovratni ventil al djaba.