[ ahmo88 @ 26.09.2013. 20:21 ] @
Dali neko zna mozeli se raskolopit hidro podizac kod golfa 2, i kako se rasklapa da se lijepo ociste i kako se zna jeli dobar ili los,,,,, jer ovi novi nisu neki kvalitet?? |
[ ahmo88 @ 26.09.2013. 20:21 ] @
[ ahmo88 @ 28.09.2013. 22:25 ] @
imal ko da je petljo sa njima..
[ edi maj @ 28.09.2013. 23:15 ] @
Možda pomogne:
http://www.nuvision.ndo.co.uk/tappets.htm [ veselinovic @ 29.09.2013. 12:25 ] @
Izvadis podizac.
Sada uzmes gripcange ili neka slicna klijesta i iscupas klip. Sve to potopis u benzin ( ili natopis karburator sprejem) i ostavis da stroka popusti Onda sklopis podizac i to je to. Naravno probas kako radi. Preporucujem da ne pomiejsas klipove i cilindre. [ vladd @ 29.09.2013. 16:53 ] @
Ja ne bih preporucio smirglanje, ma kako povrsina srecno izgledala nakon toga.
Povrsina je dodatno ojacana u eksploataciji, delovanjem cinkditiofosfata iz ulja, a smirglanjem je taj ojacani sloj uklonjen. Dovoljno je pranje sumnjivih delova hidropodizaca i sklapanje, sledeca aktivnost je verovatno zamena, pa je bolj sto kasnije da se dogodi. [ ahmo88 @ 03.10.2013. 22:28 ] @
ma nikako nemogu da izvucem onog klipica izadje malo i onda ko zapadne nece nikako vani ko da ga neki zeger drzi
[ veselinovic @ 04.10.2013. 05:55 ] @
Mora ispasti.
Gripcange i okreci malo lijevo-desno dka ne nadjes polozaj. Doduse ima malo otpora prilikom vadjenja. Ako vec ide klip gore dole, a ne mozes da ga izvadis, onda potopi sve u benzin ili nitro razredjivac i tako potpopljen drndaj gore dole da se fino ispere stroka. [ ahmo88 @ 04.10.2013. 22:52 ] @
kolko treba da ulazi klipic pod pritiskom palca, imam neke koji su kruti i neke koji su skroz mehki koje sam skino, kako znati da je ispravan
[ Lavlja_Jazbina @ 04.10.2013. 23:45 ] @
Citat: kako znati da je ispravan Nikako.Taj sto mozes prstom pritisnuti je prazan,kao sto i svi pri montiranju moraju biti,posebno na dizelu. [ deki111 @ 05.10.2013. 09:24 ] @
Kako se kontrolišu vw hidropodizači imaš objašnjeno ovde na 10. strani.
Motor zagreješ na temperaturu pri kojoj se pali ventilator hladnjaka, zatim ga držiš 2 minuta na 2500 obrtaja. Pustiš gas i ako se čuje neki podizač na leru, ugasiš motor, skineš poklopac ventila, doteraš bregastu tako da su oba brega na posmatranom cilindru nagore (kao kad podešavaš zazor ventila na OHC motorima). Drvenom drškom (može od manjeg čekića) potiskuješ hidropodizač naniže i ako se pomeri više od 0.1mm, on ne valja i potrebno ga je promeniti. Na isti način proveriš i ostale podizače. Savetujem ti da kupiš polovne skinute sa stranca. [ Lavlja_Jazbina @ 05.10.2013. 10:27 ] @
Citat: deki111: Kako se kontrolišu vw hidropodizači imaš objašnjeno ovde na 10. strani. Motor zagreješ na temperaturu pri kojoj se pali ventilator hladnjaka, zatim ga držiš 2 minuta na 2500 obrtaja. Pustiš gas i ako se čuje neki podizač na leru, ugasiš motor, skineš poklopac ventila, doteraš bregastu tako da su oba brega na posmatranom cilindru nagore (kao kad podešavaš zazor ventila na OHC motorima). Drvenom drškom (može od manjeg čekića) potiskuješ hidropodizač naniže i ako se pomeri više od 0.1mm, on ne valja i potrebno ga je promeniti. Na isti način proveriš i ostale podizače. Savetujem ti da kupiš polovne skinute sa stranca. Ovo si probao licno ili tako vw u svom zvanicnom biltenu ELSA preporucuje ? [ deki111 @ 05.10.2013. 11:19 ] @
@Lavlja_Jazbina
Nisam lično probao, malo je veći posao promeniti ih i definitivno rešiti problem. Kad već postoji opisana procedura u literaturi, vredi pokušati da bi se skinula sumnja sa drugih sklopova motora koji takođe mogu da proizvode lupkanje i čudne zvukove. Video sam taj isti postupak kontrole hidropodizača u nekoj staroj isfotokopiranoj nemačkoj knjizi o remontu pasatovih motora. Nažalost nemam naslovnu stranu, ne znam ko je izdavač. [ Lavlja_Jazbina @ 05.10.2013. 13:27 ] @
Dobro,a sta daje pritisak hidro podizacu.Ja bi poceo odatle pa posle do te procedure koja da je vise od 100 dukata pa da se i bavi time.Inini aftermarket podizaci su vise
nego solidnog kvaliteta. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|