[ MAX75 @ 26.09.2013. 21:43 ] @
| Naime cijenjeni poznavaoci limenih ljubimaca rijec je o Golfu 4,1.8 GTI"Amerikanac"2002.
Moj problem je skoro pa mistican,poslednjih 20 puta u zadnjih 8 mjeseci mi se desava na istoj dionici puta(150 metara makadama gdje vozim skoro na ler-gasu)automobil pocne blago da trza,obrtaji motora variraju,"trokira"kao da radi na dva klipa,potrosnja strasno raste,nema snage...(U ovom kraju me poznaju kao"dobrog majstora-amatera").Zakacim ga tad na Autel-ovu rucnu dijagnostiku izbaci mi 5-7 gresaka od kojih su neke:Maf senzor,protokomjer,neka od bobina,O2 senzor...Iste greske pokazuje i na profi dijagnostici u ovlastenom servisu.Zamjenjen protokomjer,bobine,lambda sonda,...naravno nisam nista platio jer se sve ponavljalo za max.mjesec dana i to na istoj dionici puta i to bez obzira na temperaturu motora???
E onda sam slucajno jedanput cim se problem javio skinuo svijecice(bile su mokre)ocistio,(ili stavim nove)ponistio greske i auto radi savrseno.Greske sam pokusavao ponistiti i bez ciscenja svijecica,ali bez rezultata.Da ne zaboravim od kad je kupljen obrtaji motora blago variraju oko 50 obrtaja ritmicno,ali ne pokazuje ni jednu jedinu gresku dok mi se nedesi"ono".
Molim strucnjake ili one iskusnije da pomognu posto nemam vise ni volje niti ideje sta da radim,osim ciscenja svijecica,vracanja...Hvala. |
[ Zarko Silic @ 26.09.2013. 22:18 ] @
Za pocetak trebas zameniti sva vakumska i iberlauf creva. Bukvalno sva, a ima ih podosta.
Ako je morotorni racunar (ME7.5.xx) ispravan na 18T motoru greske je moguce izbrisati bez obzira na ostale okolnosti. Ovo sto si naveo ukazuje na to da ti ili nije ispravan ECU, ili imas prekid na instalaciji sto je verovatnije. Brisanje gresaka nema nikakve veze sa zaprljanoscu svecica.
[ MAX75 @ 26.09.2013. 22:57 ] @
Ta ideja sa nekim crijevima mi je padala na pamet,ali i zamijeniti sve nije lose.Nismo se bas razumili u vezi svjecica,greske ponistim naravno i bez zamjene svjecica,ali kvar ostaje,i ako ih ne zamjenim greske se vracaju za minut.
Pokusat cu sa crijevima,hvala puno.
[ Zarko Silic @ 26.09.2013. 23:33 ] @
Tesko je napamet nesto reci i trebalo bi to detaljnije pregledati.
Nije svejedno ako stalno pali iste greske ili ako ponekad pali neke druge greske.
Potencijalni uzrocnik takvom ponasanju moze da bude i jedna od bobina koja probija na masu. Taj motor u kucistu kape same svecice sadrzi bobinu koja ume da probije. Zatim, kablovi koji vode do bobina takodje umeju da propadnu od visokih temperatura, ali pre bilo kakve intervencije creva trebas zameniti.
Lako je moguce da tvoj motor napada vise kvarova odjednom.
Obrati paznju na Te i na Y pipe. Te je od gume a ipsilon je od plastike. DV ventil proveri obavezno. N249 kao i N75 takodje, ali pre bilo kakve akcije zameni sva creva.
U Te pipeu ima jedan nepovratni ventil koji isto ume da pravi problem.
Taj motor savrseno radi samo ako su sva creva ispravna a ima ih na pretek. Sam motor je prakticno neunistiv. Pretpostavljam da je u pitanju AUQ u tvom Golfu.
[ MAX75 @ 26.09.2013. 23:44 ] @
U pravu si to je taj motor,cujemo se kad izmjenjam cevke.
Pozz
[ Zarko Silic @ 27.09.2013. 00:01 ] @
Ti definitivno imas problem sa strujom vec 3 godina, ako ti se autoradio nelogicno ponasa.
[ Java Beograd @ 27.09.2013. 07:39 ] @
Ja bih išo sledećom logikom: makadam - trucka, trese, cima gore - dole. A neki kontkat je OK, sve dok auto ne počne da trucka, trese, cima gore - dole.
[ Zarko Silic @ 27.09.2013. 15:36 ] @
Da, kod nekog drugog automobila, ali ovaj motor (automobil) nema problema sa kontaktima pod uslovom da nije prethodno negde havarisan pa je eventualno negde usla voda gde je ne sme biti i tamo napravila darmar.
[ MAX75 @ 27.09.2013. 16:36 ] @
Kontakti definitivno nisu,bar ono sto je dostupno iole.A za Javinu informaciju isao je golfic i po gorem makadamu i nikad nista.Mislim da mi se svega jednom desilo van te dionice i to na asfaltu.I ja sam se vodio tom logikom o truckanju???
[ Zarko Silic @ 27.09.2013. 17:58 ] @
Pogledaj u kakvom su stanju gumena creva koja se nalaze ispod (iza) usisne grane. Moze se napipati prstima.
Variranje ler gasa ukazuje na nepravilnosti u vakumskoj grani.
[ vladd @ 28.09.2013. 09:55 ] @
Velike probleme je pravila varijanta "coil on plug" na 1.8T i VR6 modelima.
Naravno, to se ne priznaje(VW-u nikada nista ne fali:)) i jure se duhovi, dok nije postala nocna mora. Mokre svecice, preskakanje paljenja, pucanje plastike na bobini, neravnomeran rad.
Na kraju je priznat recall i tek je kod varijanti J i L(tzv revizija J i L) bobina, doslo do poboljsanja.
Prema tome, proveriti koja je "revizija" bobina, posto ako nisu ove poboljsane, nece ni "nove" pomoci.
[ MAX75 @ 24.10.2013. 20:43 ] @
Zarko svaka cast,bio si u pravu.Kvar je definitivno TE ili Y pipe,mada kad sam poskidao nisam mogao ustanovit nikakav nedostatak.Ali je problem rijesen 100%,obrtaji miruju,vec sedam dana ga maltretiram po raznim dzombama i nista.
Sta da kazem,hvala momci super ste.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|