[ Java Beograd @ 10.10.2013. 06:34 ] @
Sve je rečeno u video klipu ! |
[ Java Beograd @ 10.10.2013. 06:34 ] @
[ Branko Santo @ 11.10.2013. 10:28 ] @
Nekoliko stvari nisu uzeli u posmatranje a koje su prednosti kruznog toka:
- Kada se ulazi u kruzni tok moze samo jedna osoba da vas udari, to je ona sa leve. - Ogranicava brzinu tako da sudari koji se i dese se desavaju pri manjim brzinama [ sasa022 @ 11.10.2013. 11:24 ] @
Da li su racunali na period privikavanja na kruzne tokove ?
Neka izvrse test u seoskim sredinama gde ne postoje kruzni tokovi , kako se vozaci snalaze kada naidju na kruzni tok... [ HoT_Steppa @ 11.10.2013. 12:10 ] @
Sta sam ja vidjao po svetu, magistralni put sirine kao auto putevi, picis 150 i samo ispred tebe iskoci kruzni tok :D
[ Nemanja @ 11.10.2013. 12:13 ] @
U skoro svim selima u Austriji imas kruzne tokove, u dosta sela u Sloveniji i manje u Madjarskoj. Treba da preciziras , da li si mislio na sela u Srbiji, Africi ...
A za Hot Steppu ... Pa imas znak za ogranicenja brzine, bar za dva nivoa na dva mesta samo sto ti nastavljas da picis 150 Km/h i onda se cudis otkuda kruzni tok. Sigurno nije za svakog Balkanca koji misli da na njega znakovi ne vaze. [ jnk @ 11.10.2013. 12:29 ] @
Kod nas su se ljudi bunili kad se uvodila pruga, zamisli kako bismo primili kružne tokove.
Postoje i primeri loše projektovanih kružnih tokova poput kružnog toka na NBG. [ HoT_Steppa @ 11.10.2013. 12:35 ] @
Citat: Nemanja: A za Hot Steppu ... Pa imas znak za ogranicenja brzine, bar za dva nivoa na dva mesta samo sto ti nastavljas da picis 150 Km/h i onda se cudis otkuda kruzni tok. Sigurno nije za svakog Balkanca koji misli da na njega znakovi ne vaze. Ako bih ti rekao da tamo nema ni linije na putu, a kamoli znakova, da li bi mi verovao :) [ deki111 @ 11.10.2013. 12:45 ] @
Citat: Branko Santo: Nekoliko stvari nisu uzeli u posmatranje a koje su prednosti kruznog toka: - Kada se ulazi u kruzni tok moze samo jedna osoba da vas udari, to je ona sa leve. Ovo ne važi za kružni tok na Bogosloviji, kad ideš iz Mirijeva prema gradu, moraš da paziš na one što se uključuju sa parkinga ispred stadiona. Druga je situacija kad neko uđe suprotnim smerom u kružni tok, jednom sam video neki kamion koji je vozio prečicom iz Mije Kovačevića prema Pančevačkom mostu. [ Branko Santo @ 11.10.2013. 12:46 ] @
Jedna losa stvar kod velikih kruznih tokova na auto putu je sto se GPS dosta cesto zaglupi ili nije jasno koji je 4. a koji 5. izlaz. Doduse resenje u toj situaciji je beskonacno kruzenje kroz kruzni tok dok ne ukapirate koji je vas izlaz :)
U situaciji sa raskrsnicom/odvajanjem i pogresnim skretanjem to moze da bude laganih 10km+ voznje. [ cozmo_im @ 11.10.2013. 13:09 ] @
Citat: Nemanja: da li si mislio na sela u Srbiji, Africi .. U Africi je maltene sve regulisano kruznim tokovima... recimo ceo Tunis je pokriven kruznim tokovima. [ Nemanja @ 11.10.2013. 14:34 ] @
Citat: HoT_Steppa: Citat: Nemanja: A za Hot Steppu ... Pa imas znak za ogranicenja brzine, bar za dva nivoa na dva mesta samo sto ti nastavljas da picis 150 Km/h i onda se cudis otkuda kruzni tok. Sigurno nije za svakog Balkanca koji misli da na njega znakovi ne vaze. Ako bih ti rekao da tamo nema ni linije na putu, a kamoli znakova, da li bi mi verovao :) Pa osim ako nisu reciklatori pokupili znakove, mogao bi ti ,a verovatno i svi drugi koji tamo prolaze tamo da lepo zarade na tuzbi za ugrozavanje zivota. [ cyBerManIA @ 12.10.2013. 01:11 ] @
:) [ tdusko @ 12.10.2013. 08:29 ] @
Hahaha, ali motociklista na 1:02 je pobednik
[ HoT_Steppa @ 12.10.2013. 10:25 ] @
Citat: Nemanja: Citat: HoT_Steppa: Citat: Nemanja: A za Hot Steppu ... Pa imas znak za ogranicenja brzine, bar za dva nivoa na dva mesta samo sto ti nastavljas da picis 150 Km/h i onda se cudis otkuda kruzni tok. Sigurno nije za svakog Balkanca koji misli da na njega znakovi ne vaze. Ako bih ti rekao da tamo nema ni linije na putu, a kamoli znakova, da li bi mi verovao :) Pa osim ako nisu reciklatori pokupili znakove, mogao bi ti ,a verovatno i svi drugi koji tamo prolaze tamo da lepo zarade na tuzbi za ugrozavanje zivota. Razmisljas evropski ili americki. U pitanju je Azija i Afrika. [ mmix @ 12.10.2013. 21:03 ] @
Citat: HoT_Steppa: Sta sam ja vidjao po svetu, magistralni put sirine kao auto putevi, picis 150 i samo ispred tebe iskoci kruzni tok Upravo ovaku situaciju imas na prilazu Kragujevcu. Jos ako se zagledas u krstacu a neko obrce iz suprotnog smera ode mast u propast [ mulaz @ 14.10.2013. 09:58 ] @
[ X Files @ 14.10.2013. 11:00 ] @
Najgori mogući scenario, kada su u pitanju kružni tokovi, je da nadležni promene opšta pravila koja važe na kružnim tokovima.
Zvuči skoro nadrealno, ali u Požarevcu je godinama jedini kružni tok imao dve ili tri zaustavne linije za vozila koja su u njemu. Te zaustavne linije nemaju nikakve veze sa eventualnim pešačkim prelazima, jer pešačkih prelaza koji presecaju kružni tok i nema. Poenta je bila da se propuste vozila koja ulaze u kružni tok iz bočnih pravca. Ovakvo rešenje je u osnovi dovodilo do dva problema: 1. Ko god "sa strane" dođe u Požarevac, očekujući uobičajena pravila kružnog toka, uporno čeka/propušta vozila u kružnom toku; a i oni njega čekaju, pa kome pre dosadi 2. Kad Požarevljanin naiđe na neki normalan kružni tok, često po navici uleti u njega Hvala bogu, kasnije je ovaj kružni tok dobio uobičajena pravila. Posle godina i godina vožnje i po jedno i po drugom sistemu, stvorila mi se nekakva mala emocionalna neprijatnost, pa se svaki put iznova preslišavam "kako beše sad treba"... [ DaliborP @ 14.10.2013. 11:22 ] @
Citat: Java Beograd: Sve je rečeno u video klipu ! Ovaj video klip ima smisla samo na americkom kontinentu. Ja jos nisam nigde u Evropi video 4-way stop raskrsnicu? [ bakara @ 14.10.2013. 13:31 ] @
Kruzni tok je uvek bolje resenje od klasicne raskrsnice jer nema zaustavljanja saobracaja.
[ mmix @ 14.10.2013. 13:37 ] @
Pa nije bas. Englezi su recimo bili prinudjeni da na dosta lokacija montiraju ulazne semfore na kruzne tokove da bi omogucili "sporednim" kracima da uopste udju u kruzni tok.
[ bakara @ 14.10.2013. 13:52 ] @
Naravno da nije kruzni tok resenje za sve, ali na dosta raskrsnica se moze smanjiti zastoj kruznim tokom.
Meni samo smeta sto ne obelezavaju azurno trake u kruznim tokovima pa se desava da neko iz unutrasnje trake skrene desno rezonujuci da je sve to jedna traka. [ mmix @ 14.10.2013. 13:59 ] @
Ja mislim da to mozes da primenis samo na Slaviju AKo se ne varam to je jedini kruzni tok u Srbiji sa dve trake koji zaista tako i radi. Ako ne racunamo one na nadvoznjacima kod Arene gde linije niko ne je*e 2 posto
[ Java Beograd @ 14.10.2013. 14:08 ] @
A još bolje je pre kružnog toka staviti znak u koju traku kružnog toka treba ući (i voziti) da bi se izašlo na izlazu 1, izlazu 2, izlazu 3 i slično.
Nešto ovako: Ali, džaba nama da diskutujemo o ovako naprednim tehnikama regulisanja saobraćaja, kad je udarna vest u medijima onomad bila da su postavoljene oznake na petlji Orlovača da bi vozači znali gde vodi koji put. - Postavili smo nove table koje ukazuju vozačima gde se za šta skreće i osvetlili saobraćajnicu kako se ne bi zbog toga događale nezgode - rekao je danas Zoran Drobnjak, direktor JP "Putevi Srbije" i dodao da je obilaznica oko Beograda u potpunosti opremljena adekvatnom saobraćajnom signalizacijom. blic [ jnk @ 14.10.2013. 14:21 ] @
Dobar je i znak koji podseća na davanje migavca pri isključenju što takođe ubrzava tok.
[ Shadowed @ 14.10.2013. 18:21 ] @
Citat: mmix: Ja mislim da to mozes da primenis samo na Slaviju AKo se ne varam to je jedini kruzni tok u Srbiji sa dve trake koji zaista tako i radi. Ako ne racunamo one na nadvoznjacima kod Arene gde linije niko ne je*e 2 posto Za Srbiju ne znam, al' u Vojvodini ih ima [ Nemanja @ 16.10.2013. 13:55 ] @
I u Ljubljani imas kruzni tok sa 3-4 trake ( ne secam se tacno ) i semaforima sa ulaznih pravaca, tako da je u sustini kruzna raskrsnica.
[ deki111 @ 18.10.2013. 10:12 ] @
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|