[ svr @ 10.10.2013. 18:58 ] @
Kupio sam 2 nove zimske gume. Prva montirana sve ok, kada je vulkanizer pokusao da montira drugu, problem.
Tri puta je izduvavao i balansirao gumu ali je masina pokazivala da treba teg od preko 100gr (valjda na spoljni deo felne).
Na kraju je zvao gazdu i rekli su mi da je guma fabricki defektna.
Narucili drugu gumu i sutradan ponovo ista prica, stim da je sada u pitanju 70 gr.
Opet je nekoliko puta montirao - demontirao gumu -zaokretao je na felni, ali opet je pokazivala 70 gr.
Na kraju je montirao tako i nalepio 5-6 -ako ne i vise tegica sa unutrasnje strane felne. Kazem nalepio - a ne zakacio kao sto sam do sada svaki put kod balansiranja video da rade.
Sad sumljam da je i ta guma problematicna, i plasim se da ce da se potrosi i propadne brzo?
Ako se neko razume u tematiku - do koje tezine postoje oni tegici za balansiranje i da li je normalno da treba 70gr radi balansiranja?

[ inobradovic @ 13.10.2013. 20:29 ] @
mozda ti je kriva felna.
[ svr @ 13.10.2013. 21:16 ] @
Ma jok felna, ko nova. Guma je u pitanju, jedna pa druga, druga je malo manje bila u problemu.
Fulda gume. Ko zna sta nam prodaju, sav defekt se proda u Srbiji.
Nego pitam za buduce. Nemam pojma kako da znas da je guma defekt
Ako ne vuce levo desno i sl.
Da ne cekam da izadje iz garancije.
[ Java Beograd @ 14.10.2013. 07:45 ] @
A zašto nisi vratio i drugu gumu, tj, tražio treću ? Sav defekt se proda u Srbiji, onom ko je spreman da kupi. Pazi, trgovci vrlo dobro znaju kakvu robu nabavljaju, šta imaju na zalihama i šta uvaljuju kupcima. Kad kupe škart po ceni manjoj od 10% prave vrednosti, onda idu logikom app. Ako kupac ćuti, za njih odlično. Ako se kupac pobuni, odglume savesnog trgovca i brigu za mušteriju i opet uvale isti onakav škart u nadi da će kupcu biti neprijatno da se po drugi put žali.

Trebalo je da tražiš treću gumu, pa četvrtu, i na kraju, ako ne dobiješ kvalitetnu gumu, da vratiš i onu prvu i kupiš kod nekog drugog.