Postoje sprejevi za MAF. Ne koristiti agresivne, kao npr neki karb kliner koji mirise na nitro razredjivac, Suvi kontakt sprej je odlican, mada se teze nalazi. Svi imaju u radnji da "zamaste".
Moze i alkoholom, mozda i sa izoporopilom ali sam najsigurniji u maf sprej. Da ne napada plastike.
Elem, mora se traziti malo vise informacija, kada se "pojavi" konstatacija kvara dela koji ozbiljno kosta. I neki "dokazi.
Maf kod dizela je u intrakciji sa EGR-om, pa im se i greske "poklapaju".
Ja bih zahtevao malo ozbiljniju argumentaciju, osim "konstatovan problem"..kakav, koliki, da li nema signala, da li je mozda crkao samo merac temperature, da li su nivoi signala ispod potrebnih(takav maf se moze cistiti, onaj bez signala je mrtav)...
Mozda MAF daje korektne signale, ali EGR ne moze da odradi..iz poznatih egr razloga zaprljanosti...
Kako se motor ponasa u eksploataciji..da li pali, da li stuca, recimo pri ubrzanju, da li se gasi nakon paljenja, da li pravi dim(cinu)...sve su to priblizniji simptomi problemu...osim "konstatovano je...da nam u servisu nedostaje malo parica na racunu"...