[ hexabiblos @ 19.10.2013. 19:16 ] @
Pozdrav svima, Imam Saab 9-3 2.2 TID (2004. godište) i nedavno mi je prilikom servisa konstatovan problem sa protokomerom. Da li je neko imao sličan problem i može li se voziti sa tim problemom? Da li to na neki način može da ošteti turbinu? Takođe, kako se kreću cene opravke ili zamene tog dela? Hvala unapred na odgovorima!
[ vladd @ 19.10.2013. 23:59 ] @
Da li je sniman oscilogram rada protokomera, ili je olako ispaljena dijagnoza.

U principu, pre zamene, pokusa se sa pranjem meraca protoka vazduha(pretpostavka) i probom..
[ hexabiblos @ 23.11.2013. 11:43 ] @
Citat:
vladd: Da li je sniman oscilogram rada protokomera, ili je olako ispaljena dijagnoza.

U principu, pre zamene, pokusa se sa pranjem meraca protoka vazduha(pretpostavka) i probom..


Hvala na odgovoru. Da li znaš na koji način se merač protoka vazduha pere i da li imaš preporuku ko bi to znao dobro da uradi?

Da li je sniman oscilogram zaista ne znam, samo me je nakon pregleda automobila sačekala informacija da protokomer nije u redu.
[ vaske2 @ 23.11.2013. 14:19 ] @
Vrlo teško to čišćenje uspeva,možeš probati sa alkoholom al to ti vladd mora detaljnije objasniti. Moja iskustva su, da ako je protokomer neispravan,pomaže samo novi...Voznju sa neispravnim ne preporučujem,uostalom trebalo bi da imaš neke simptome,ako je zaista neispravan.
[ vladd @ 24.11.2013. 18:24 ] @
Postoje sprejevi za MAF. Ne koristiti agresivne, kao npr neki karb kliner koji mirise na nitro razredjivac, Suvi kontakt sprej je odlican, mada se teze nalazi. Svi imaju u radnji da "zamaste".

Moze i alkoholom, mozda i sa izoporopilom ali sam najsigurniji u maf sprej. Da ne napada plastike.

Elem, mora se traziti malo vise informacija, kada se "pojavi" konstatacija kvara dela koji ozbiljno kosta. I neki "dokazi.

Maf kod dizela je u intrakciji sa EGR-om, pa im se i greske "poklapaju".

Ja bih zahtevao malo ozbiljniju argumentaciju, osim "konstatovan problem"..kakav, koliki, da li nema signala, da li je mozda crkao samo merac temperature, da li su nivoi signala ispod potrebnih(takav maf se moze cistiti, onaj bez signala je mrtav)...

Mozda MAF daje korektne signale, ali EGR ne moze da odradi..iz poznatih egr razloga zaprljanosti...

Kako se motor ponasa u eksploataciji..da li pali, da li stuca, recimo pri ubrzanju, da li se gasi nakon paljenja, da li pravi dim(cinu)...sve su to priblizniji simptomi problemu...osim "konstatovano je...da nam u servisu nedostaje malo parica na racunu"...