[ pedjam @ 30.10.2013. 12:10 ] @
Dobar dan,

Interesuje me misljenje poznavaoca ovog automobila (najnoviji accord sa motorom 2.4 benzin):

1. Da li su motori pouzdani, odnosno kolike kilometraze su u stanju da predju pre vecih problema uzimajuci u obzir da je u pitanju benzinac?
2. Da li ugradnja plina ima negativnog uticaja na ovaj motor?

Hvala
[ vladd @ 30.10.2013. 19:05 ] @
Pouzdani su i mogu da predju vece kilometraze..

Ono sto je cudno u pitanju je nabavka motora od 200KS, sa registracijom od 800 evra i "prica" o plinu...:)

Treba godisnje preci 12000km da bi se "ustedela" registracija, a zatim nove hiljade km, za ostale "ustede"..

Mislim da ima drugih automobila za "stedljivu" voznju, ova Honda je naginje luksuzu, a luksuz u auto industriji je najskuplji od svih luksuza...

Ili je mozda, pitanje o plinu, briga o ekologiji?

Onda je OK, moze plin, ali je nesto skuplji od "standardnih", posto je za 140KW motor
[ bakara @ 30.10.2013. 20:47 ] @
Citat:
vladd:

Ono sto je cudno u pitanju je nabavka motora od 200KS, sa registracijom od 800 evra i "prica" o plinu...:)

Treba godisnje preci 12000km da bi se "ustedela" registracija, a zatim nove hiljade km, za ostale "ustede"..

Ko da je 12000 godisnje neka kilometraza, pa to je 30km dnevno, a toliko napravis ako vozis decu do obdanista.

Registracija je oko 550eur, ugradnja plina 500eur...mislim da mu se isplati racunica.
[ vladd @ 30.10.2013. 21:42 ] @
Racunam da se toliko MORA preci, da bi plin "ustedeo"samo porez i osnovnu premiju za 200ks i 2400ccm. S tim, sto na 10000 ide zamena membrane, servis plina, a na 15k servis motora... da ne ulazim o ostale tekuce troskove. Bez kvarova, pa i laksih..

Ali, nekako se, pri racunici sa plinom, uvek na par mesta zanemari po 100 evra..da bude jos isplatljivije...

Na cenu kola, u prvoj godini, treba mu 1500-2000 evra plus, a mozda i nesto vise..plin, atest, registracija, prenos, servis...a onda godisnje, 400 evra vise nego za manji motor, ispod granice "kaznenih" taksi...

Malo detaljnija racunica, koja uracunava potrebe, troskove, namenu vozila je neophodna, da se ne ispostavi da je vozilo ozbilnija rupa bez dna.

Naravno, ko moze da isprati troskovnik, vozila ionako skupog u posedovanju i eksploataciji, ispostavi zelje i placa racune...
[ su27killeryu @ 31.10.2013. 10:14 ] @
a ako ne ugradi plin onda ne mora da plati registraciju? ;)
[ Nemanja @ 31.10.2013. 10:16 ] @
Meni bi bilo zao na takav motor ugradjivati plin.
[ vladd @ 31.10.2013. 13:57 ] @
Meni je malo cudno kupovati luks auto i razmisljati o ustedama tipa voznje na plin. Jeste legitimna zelja, ali ako se zeli jeftin prevoz iz tacke A...postoje stedljivija resenja.

Uzimati auto, ja licno ne bih podneo odrzavanje, pa bih ga se sto pre resio, koji je napravljen da pruza konfor i jede novac, sa jedne, a briga o novcu sa druge..to je ono, meni nelogicno..
[ Flo33 @ 31.10.2013. 15:47 ] @
Vladd, mislim da je u pitanju samo stvar psihologije. Lakse je dati odjednom 500€, i 2000€ nego svake sedmice na pumpi 20€ vise.
[ pedjam @ 31.10.2013. 16:35 ] @
Cilj ovakvog pristupa je sledeci:

U pitanju je bio izbor izmedju bmw, audija i honde.

BMW je dosta nepouzdan i skup za odrzavanje
Audi dosta skuplji prilikom nabavke

Honda se pokazala kao vrlo pouzdana, plus je benzinac sto znaci nema problema tipa dpf, plivajuci zamajac, dizne i sl.
2.4 model jedino dostupan na nasem trzistu u executive opremi, a pri tome i nabavna cena je dosta povoljnija
[ bakara @ 31.10.2013. 16:46 ] @
Citat:
Nemanja: Meni bi bilo zao na takav motor ugradjivati plin.

Sta ga ti zalis kad auto nije tvoj

Moj komsija u novog C5 tovari metalne cevi (covek je bravar) pod parolom nije on kupio mene nego ja njega.

Citat:
vladd: Meni je malo cudno kupovati luks auto i razmisljati o ustedama tipa voznje na plin. Jeste legitimna zelja, ali ako se zeli jeftin prevoz iz tacke A...postoje stedljivija resenja.

Uzimati auto, ja licno ne bih podneo odrzavanje, pa bih ga se sto pre resio, koji je napravljen da pruza konfor i jede novac, sa jedne, a briga o novcu sa druge..to je ono, meni nelogicno..

On tek hoce da ga nabavi, nece da ga se resava

A i ne znam sta je tu cudno covek hoce luksuzan, udoban i malo da trosi...pa zar to necemo svi?

Tih 2400ccm je takodje namerno odabrao zbog jeftinije nabavne cene relativno novog i ocuvanog vozila.





[ vladd @ 31.10.2013. 18:06 ] @
Svi mi nesto hocemo samo na razlicite nacine.

Moja glavna, neizrecena preporuka je da se sve dobro sracuna...

Citat:
Flo33: Vladd, mislim da je u pitanju samo stvar psihologije. Lakse je dati odjednom 500€, i 2000€ nego svake sedmice na pumpi 20€ vise.


U psihologiju se ne mesam, javno, posto sam nekompetentan.
Ali logikom, uporedjujem i zakljucujem, da platu primam periodicno, da prihode imam periodicno, pa su mi periodicni troskovi laksi i prihvatljiviji, nego iznenadni ili planirani izlivi velikih svota.

Mogu da kazem, da mi je "manji"(laksi, komotniji) trosak 20 x 10 evra(ili obrnuto), nego 200 evra u "komadu"...iako nemam "matematicki" dokaz
[ Flo33 @ 31.10.2013. 20:40 ] @
Ma dobro, ako necemo pricati o stvarima za koje nismo kompetentni 100% onda bi svi cutali, tj ne bi pisali. Masa ljudi kupuje dizele, iako prave smesne kilometraze godisnje, samo zbog potrosnje. A razlika u ceni pokrije recimo 3-5 godina raubovanja. A auto proda posle 2. Tako je to, i za cudo, mnogo puta vidjeno..
[ Hltman @ 31.10.2013. 21:00 ] @
Citat:
pedjam
2.4 model jedino dostupan na nasem trzistu u executive opremi, a pri tome i nabavna cena je dosta povoljnija


Nije tacno. Type S je takodje 2.4
Odlican motor, jedan od najpouzdanijih automobila na trzistu. Jedino sto je registracija malo jaca.
[ jnk @ 01.11.2013. 08:05 ] @
Ne vidim ništa loše a ni nelogično u tome da čovek uštedi na plinu. Auto će polovan da košta recimo 10k evra(+500 plin) i ako godišnje prelazi 20,000 km ušteda će mu biti više nego značajna na ukupnu cifru a stvarno će se voziti u luksuznom automobilu u poređenju sa tim da je recimo kupio novog suzuki swifta ili ford fiestu što je u tom cenovnom rangu dobra kupovina.

Ako troši u proseku 10L goriva ili 12L plina, za 20,000 km će po trenutnim cenama platiti 300,800 dinara benzina ili 197,760 dinara plina, što znači da će posle prve godine isplatiti plin, razliku u registraciji u odnosu na 2.0 i dobiti 100 evra kusura da se časti a od sledeće godine 100,000 dinara čiste uštede. U prevodu ako auto koristi 5 godina i pređe na plin 100,000 km sa njim i ako da 500e na ugradnju i 500e na servis plina u tom periodu, ušteda će biti skoro 400,000 din. Malo li je??

Mada verujem da postavljač teme vrlo dobro zna da će na plinu uštedeti a pravo pitanje je koji su stvarno negativni efekti, kako se nosi sa v-tecom itd...

[Ovu poruku je menjao jnk dana 01.11.2013. u 09:16 GMT+1]
[ vladd @ 01.11.2013. 10:16 ] @
O tome i pricam.

Racunica leprsava i pausalna...trosi se manje novca za plin, racunaju se predjeni kilometri i milina...a sitni troskovi vrebaju iza coska...

A gde to ima plin sa atestom za 500 evra za motor od 200ks? Mozda za Yugica...ili Ladu..

Drugo, 20kkm zahteva bar jedan servis motora(ako je LL), i DVA servisa za plin..

Znaci, PRVA godina ima trosak 800 za plin(620, bar, kazu "od te cifre, pa navise", Tomaseto, atest...)+ servis plina, plus 400(ili 350, nepotrebnih) za registraciju..plus papirologija, troskovi prenosa i sto ide uz prenos...

Predpostavljam da uz elegantan auto ne sleduju situacije sa "ovlascenjima" i polovnom instalacijom
[ bakara @ 01.11.2013. 10:30 ] @
@vladd

pale su cene sekvent uredjaja, a cena plinskog servisa je 1000 dinara.
[ pedjam @ 01.11.2013. 11:30 ] @
Citat:
jnk:

Mada verujem da postavljač teme vrlo dobro zna da će na plinu uštedeti a pravo pitanje je koji su stvarno negativni efekti, kako se nosi sa v-tecom itd...

[Ovu poruku je menjao jnk dana 01.11.2013. u 09:16 GMT+1]


Upravo to :-)

Da li plin moze da ima negativnih uticaja na ivtec, uzimajuci u obzir da ima kapalicu.
Takodje, u pitanju su kilometraze koje planiram da predjem pre prodaje auta cca 200-300k km....
[ vladd @ 01.11.2013. 13:14 ] @
Citat:
bakara: @vladd

pale su cene sekvent uredjaja, a cena plinskog servisa je 1000 dinara.


Citat:
Cenovnik (cene) za ugradnju autogas uredjaja

Cenovnik (cene) je promenljiv u zavisnosti od mnogih faktora pa će ovde biti samo informativno a za konkretnu ponudu nazovite telefonom i dodjite lično za objašnjenje....


Citat:
Cenovnik (cene) za Sekvencijlni sistem
...4 cilindra do 100 KW-a----- od 500 Evra...


Ovo je jeftinija, a dobra varijanta..ali ne za 140KW motor..

Za 120KW, Tomaseti, krece od 620(pojeftinio sa 650)

Na atest se dolazi sa PUNIM rezervoarom..a ovaj "plin", ili neki drugi, kvalitetan, MORA da se vozi delimicno "na benzinu", nemoguce je izbeci...i praviti varijante "palim na plin...zimi malo teze..."

Samo napominjem da racunica nije prosta...

Motor ce izdrzati, ako se uradi kvalitetna i ozbiljna instalacija, inace, slaba vajda od mogucih "prelazaka" zeljenih kilometara po "povoljnoj" ceni...okumice se sa majstorima...
[ jnk @ 01.11.2013. 13:36 ] @
Šta zapravo hoćeš da kažeš, ok nije 500 nego 650 sa atestom, servis plina je 1,000 dinara. Ok, pali se i zagreva na benzin al kad voziš samo na benzinu onda se i samo vozi na benzin dok računicu uštede gledaš u trenutku dok voziš na plin i to porediš sa situacijom kad bi u suprotnom vozio na benzin. Znači 100,000 km pređenih na plin umesto na benzin će ti uštedeti sumu od cca 500,000 dinara na razlici u ceni goriva.

Od te sume treba oduzeti troškove ugradnje i održavanja i u svakom mogućem slučaju se stiže do dosta velike uštede osim u slučaju da plin ne prouzrokuje neki veći kvar koji bi tu razliku anulirao a to je upravo i tema ovde, kako konkretni motor podnosi plin i da li se mogu očekivati neki problemi koji bi tu uštedu obesmislili.

U ovom slučaju se gleda auto gde je plin već ugrađen tako da bih tu bio posebno oprezan jer je mnogo više katastrofalnih nego prihvatljivih ugrađivača plina.
[ vladd @ 01.11.2013. 16:25 ] @
Hocu da kazem da usteda moze da se ostvari tek posle 2, ili 2,5 godina, normalne voznje...ili taxi..

I nije bas duplo manje novca za voznju na plinu, posto i plin poskupljuje..

I cifru od 500 evra moze komotno da ZABORAVI u racunici, posto je za 140KW i DIREKTNO ubrizgavanje potpuno druga prica sa plinom..

Moze da racuna od bar 700, mozda i 800 evra(ako ne i znacajno vise), zavisno od "opreme" instalacije.... bez atesta

Kada se "racuna plin" ne zanemaruju se stotine evra tako lako da bi se "ustedelo" 5 dinara po kilometru VOZNJE...
Das odma 1000 evra(ili koliko god stotina), a onda "brojis kilometre" i "sabiras" ustedu...nema ludje


A "ustedelo" na cemu? Na potrosnji od 11-12-13 do 16 litara benzina, "po gradu", neka ISTO trosi plina(a ne 10% vise)...pa super je "usteda" na necemu sto loce plin(i benzin)...

Nema tu "ustede"..tu je usteda privid, samo u relaciji (odnosu) prema benzinu, a objektivno je bacanje novca za predjene km..

Bolje racunati cenu POSEDOVANJA vozila i cenu predjenog km...pa da bude jasnije..

Ono sto hocu da kazem...PAZLJIVA racunica, bez zanemarivanja "letecih" evrica, ovde stotkica, tamo stotkica...a pogled usmeren samo na 90din po litri plina......oni deciji zadaci i kalkulatori cena benzina minus cena plina pa puta x litara na 100km...to je kada vec imas "muku" u posedu, a ne planiras da se "ukopavas"....

A ne dao bog da negde "ustedi" na nekom delicu 30-50 ili 80 evra pri instalaciji...koja ce "doneti" kvar od nekoliko stotina evra..

Nije ni motor ni auto za igranje, plitkim racunicama...i "ustedicama"

Racunice koje vaze za keca i ladu, ne vaze za cetiri puta snaznije(i skuplje) ale..delovi su desetostruko skuplji..


Da bi plin "isplatio" troskove i doneo "ustedu", auto treba da se VOZI..a ne da STOJI...da bi se "preslo" 200kkm..mora masno da se odrzava, da bi bio voznom stanju, i pravio "ustede"..

U ovakvoj, privatnoj konstelaciji, nakon postavljenog pitanja..o predstojecoj nabavci i daljnjim planovima

Licno mislim da vec moze da se nadje, za slicne pare, vec sa ugradjenim plinom...ako se vec neko nije "isplatio" sa predjenih nekoliko stotina kkm

P.S.

Posmatrati malo drugacije..ne gledati "ustedu" od 5 ili 6 dinara po km, vec posmatrati koliko kosta predjeni km..

Plin ce napraviti doticnu razliku, ali nije sve jedno da li je izmedju 8 i 14 din po km ili 13 i 19 din po km...
Bolje uzeti dizela i voziti se za 5-6 din po km...

[ bakara @ 01.11.2013. 18:00 ] @
Ok, skapirali smo da ne volis plin...(ne volim ga ni ja, ali pare volim), ali matematika ti nije bas dobra, jednostavno cifre su mnogo manje, a i seti se da je plin do skoro bio 68 din i da osim sto poskupljuje cesto za razliku od benzina ume i da pojeftini.

Citat:
vladd
Bolje uzeti dizela i voziti se za 5-6 din po km...

To sigurno, ali mislim da takva honda kosta vise od ove sa ugradjenim plinom.



[ Hltman @ 01.11.2013. 20:39 ] @
Ko kupuje 2.4, uopste ni ne treba da razmislja o ugradnji plina jer je to skrnavljenje jednog takvog motora. Za plinadzije je 2.0
[ vladd @ 01.11.2013. 21:31 ] @
Nisam bas hteo tim recima..o tom motoru..

Inace, zasto da ne volim plin?

Ne volim "trosadzije" goriva, bilo kako da se zove gorivo. Ne volim, ali trpim

Pocetkom septembra je plin bio 68, u oktobru je "probio" 80 din..sada je oko 82..a "mace" su i dalje gladne...

Malo li je "racun" da je poskupeo 30% za par meseci?

A buducnost neizvesna?
[ bakara @ 02.11.2013. 17:12 ] @
Citat:
vladd
Pocetkom septembra je plin bio 68, u oktobru je "probio" 80 din..sada je oko 82..a "mace" su i dalje gladne...

Malo li je "racun" da je poskupeo 30% za par meseci?

Prosle godine u novembru je plin bio skoro 89-90 din, (koliko je to u eurima?), znaci da je letos doslo do pojeftinjenja od 30%.

Benzin je prosle godine u ovo vreme bio 152 din, sad je isto toliko.
[ pedjam @ 03.11.2013. 06:42 ] @


Ako izostavimo elemenat ustede goriva ugradnjom plina i ako se plin ugradi u jednom od boljih servisa, koji/koliki su rizci po motor (uzimajuci u obzir konkretan 2.4 motor)?
Hvala
[ Hltman @ 03.11.2013. 09:28 ] @
Nema rizika po motor, 2.0 i 2.4 ivtec su motori koji odlicno podnose plin.
[ vladd @ 03.11.2013. 17:22 ] @
Bas tako, podnose.

NAkon 200-300kkm su blizi otpadu, sa plinom.

Ono sto je bitnije je da se uradi dobar remap, fabricki je napravljen za bogatiju smesu i na granici detonacija.

Zato "dobro" podnosi plin, u radnom delu.

Motor je napravljen od dobrih, novih materijala, pa nece biti primetnih problema u zeljenom periodu voznje na plin.
Konkretno, klipovi, cilindar, ventili..

Izduvni gasovi su znatno topliji na plinu, pa ozbiljna prepravka zahteva neke dodatke, ali, balkanski plin mentalitet to zanemari i eventualno(po obicaju) skine katalizator, da ne smeta...

Motor je vrlo slozen, i vrlo slozen princip rada bregaste(sa dve vrste bregova, niskim i visokim), pa ne bi bilo lose i u toj zoni odraditi softverske dorade...

Motor je ozbiljno daleko od prostog "ugradjivanja plina i jeftine voznje", ali se svi ti zamarajuci detalji mogu zanemariti ....

Staviti ga u isti kos sa ladom i teraj....
[ AstralPro @ 03.11.2013. 22:04 ] @
Za te pare dobar auto ko voli japance,svidja mi se enterijer. Registracija nije skupa a i ne trosi puno ne treba mu plin.
[ pedjam @ 04.11.2013. 20:49 ] @
Auto realno trosi 12l/100km, sto je znacajno veci trosak kada se uporedi sa dizelom.
Zbog toga je pozeljan plin.

U odgovorima vidim razlicita misljenja o ugradnji plina.

Zamolio bih one koji su protiv da navedu da li je njihovo misljenje zasnovano na iskustvu/saznanju kada je u pitanju konkretni model ili je u pitanju samo misljenje.

Hvala


[ su27killeryu @ 06.11.2013. 14:53 ] @
Citat:
vladd:
Bas tako, podnose.

NAkon 200-300kkm su blizi otpadu, sa plinom.

Ono sto je bitnije je da se uradi dobar remap, fabricki je napravljen za bogatiju smesu i na granici detonacija.

Zato "dobro" podnosi plin, u radnom delu.

Motor je napravljen od dobrih, novih materijala, pa nece biti primetnih problema u zeljenom periodu voznje na plin.
Konkretno, klipovi, cilindar, ventili..

Izduvni gasovi su znatno topliji na plinu, pa ozbiljna prepravka zahteva neke dodatke, ali, balkanski plin mentalitet to zanemari i eventualno(po obicaju) skine katalizator, da ne smeta...

Motor je vrlo slozen, i vrlo slozen princip rada bregaste(sa dve vrste bregova, niskim i visokim), pa ne bi bilo lose i u toj zoni odraditi softverske dorade...

Motor je ozbiljno daleko od prostog "ugradjivanja plina i jeftine voznje", ali se svi ti zamarajuci detalji mogu zanemariti ....

Staviti ga u isti kos sa ladom i teraj....


za koliko ovih Accorda znaš da im je motor otišao i to baš od plina i na kom otpadu se nalaze?
[ vladd @ 06.11.2013. 15:21 ] @
Ne znam ni jednog koji je sa plinom presao 200000-300000km, nakon ugradnje,...iz kog razloga, ne znam, ali znam da je ta tura, oko 10-15000 evra, samo za gorivo...koje god...

A to su bile "zelje"...ako se prisetimo...

Tesko da ce nakon 200kkm na benzinu(ako nije skinuta jos neka stotkica, za prodaju), pa jos 200kkm sa plinom, biti bas za "jos jednu turu"
[ bakara @ 06.11.2013. 16:59 ] @
Citat:
vladd:
Bas tako, podnose.

NAkon 200-300kkm su blizi otpadu, sa plinom.

Bilo koji auto polovan preko 2000ccm je vrlo blizu otpada i vrtoglavo mu pada cena u srbiji.
Jos ako nema plin...ovde nema nikakvu buducnost osim za delove.


[ Hltman @ 06.11.2013. 21:19 ] @
Citat:
pedjam:
Auto realno trosi 12l/100km, sto je znacajno veci trosak kada se uporedi sa dizelom.
Zbog toga je pozeljan plin.

U odgovorima vidim razlicita misljenja o ugradnji plina.

Zamolio bih one koji su protiv da navedu da li je njihovo misljenje zasnovano na iskustvu/saznanju kada je u pitanju konkretni model ili je u pitanju samo misljenje.

Hvala




Auto realno trosi 9 litara (2.4 motor) grad 80%/20% auto put. Jos jednom, motor odlicno podnosi plin i uz redovno odrzavanje prelazi velike kilometraze bez problema.
[ vladd @ 06.11.2013. 23:23 ] @
U gradu ne silazi ispod 11, naravno bez klime i sa laganom voznjom.

Van grada, na otvorenom, moze da sidje i do 9 litara, mozda i koji mililitar manje, s tim, sto su u Srbiji retke relacije duzine 100km, koje se mogu provozati "nekom" voznjom, bilo ekono, bilo snaznijom...bez ometanja, promene rezima..sto utice na potrosnju.

Dvesta ks, tona i po, retki su trenuci srece sa jednocifrenom potrosnjom na takvom vozilu..mislim ko brine o nekoj potrosnji sa takvim vozilom..ili o par litara..

Fabricka specifikacija mu je 8.8 za "mix" voznju, za koju znamo kako se obavlja, i koliko proizvodjaci vole da prikazuju vise nego sto jeste..
[ Hltman @ 07.11.2013. 11:35 ] @
Vozilo nema "tonu ipo" vec 1390 kg. Ne znam odakle ti to da su retki trenuci srece kad je potrosnja ispod dvocifrenog broja kad je meni vec 2 godine voznje prosecna potrosnja 9 litara po gradu 80% i auto put 20%.
[ vladd @ 07.11.2013. 14:42 ] @
MA ok, nema tonu i po, nego sam uracunao 50-ak litara goriva i mojih 98 kila..mislim, bez "mene" za volanom tesko moze da "trosi" gorivo...

Rekao sam "tona i po"..to je otprilike masa koja staruje sa parkinga..jos nema daljinsko upravljanje


P.S>

Ma auto je pusla, dobar, mocan i konforan, jedino sto nije opcija na kojoj treba zapoceti nekakvu stednju

[ Nemanja @ 07.11.2013. 15:45 ] @
Moguca je i stednja, sa dizel motorom. U ovoj varijanti je auto za vikend-uzivanje i mislim da bi tu ulogu sasvim dobro ispunio.
[ su27killeryu @ 07.11.2013. 18:48 ] @
Citat:
vladd:
Ne znam ni jednog koji je sa plinom presao 200000-300000km, nakon ugradnje,...iz kog razloga, ne znam, ali znam da je ta tura, oko 10-15000 evra, samo za gorivo...koje god...

A to su bile "zelje"...ako se prisetimo...

Tesko da ce nakon 200kkm na benzinu(ako nije skinuta jos neka stotkica, za prodaju), pa jos 200kkm sa plinom, biti bas za "jos jednu turu"


OK, kazi fino "lupio sam"

Citat:
vladd:
U gradu ne silazi ispod 11, naravno bez klime i sa laganom voznjom.

Van grada, na otvorenom, moze da sidje i do 9 litara, mozda i koji mililitar manje, s tim, sto su u Srbiji retke relacije duzine 100km, koje se mogu provozati "nekom" voznjom, bilo ekono, bilo snaznijom...bez ometanja, promene rezima..sto utice na potrosnju.


meni duplo jaci auto sa par stotina kg vise trosi jednocifreno na otvorenom ako ne jurcam, vjerovao ili ne
[ vladd @ 08.11.2013. 09:35 ] @
Naravno da, ne da me ne zanimaju lovacke price, i naravno da postoje momenti(retki trenuci srece) kada trosi jednocifreno i naravno da me ne zanima kako se ponasa motor od 400KS(ako sam dobro pomnozio), koji navodno trosi nekoliko litara na 100km...i da je tema, a pogotovo ako nije...

Citat:
meni duplo jaci auto sa par stotina kg vise


Ovaj auto trosi koliko trosi, mozda neko ima meksu nogu, ja znam da vozim pazljivo i znam da sracunam potrosnju..koliko kome trosi, nemam potrebe ni da verujem ni da ne verujem..
A koliko trosi neki drugi auto, to je valjda za temu o potrosnji..ne razumem cemu ubacivanja..nekakvih "primera"..

Da ponovim za neverne tome i andersene, honda, ova, tona i po, 200ks, nije osnova za "stednju".

Za konfor i uzivanje da, ko moze da plati konfor...
Kada se zenis starletom, ne ocekuj dobru sarmu..
[ Marko83 @ 08.11.2013. 09:47 ] @
Ko ima android telefon preporučio bi aplikaciju FuelLog
Ne spadam u one koji preteruju u lovačkim pričama sa potrošnjom, baš naprotiv, ali sam se mogao zakleti da mi auto troši između 11-12L
Nakon 5 meseci revnosnih upisa svih sipanja goriva i pređene kilometraže ispostavilo se da je to realnih 13L, čak i malo preko toga
A nisam loš ni sa matematikom da odmah napomenem

Izvinjavam se na off ali kad ste već započeli...
[ jnk @ 08.11.2013. 11:10 ] @
@vladd

Ukoliko posmatraš naspram dizel automobila C ili B segmenta, onda istina, accord teško može da bude štedljiv. Al ako je alternativa D segment benzinac(gde pripada akord) i ako se saberu svi životni troškovi, accord može biti među jeftinijim opcijama. Uporedi samo depresijaciju i održavanje akorda i recimo 159ke i kolko god akord trošio više on će biti jeftiniji automobil tj. manje će se para baciti na kraju života.

Svakako D segment u startu predstavlja luksuz al valjalo bi porediti automobile u istoj klasi i onda izvoditi računice koliko koji košta sveukupno i koji je štedljiv.
[ vladd @ 08.11.2013. 11:25 ] @
I to se slazem, ali davati solidne pare, zatim instalirati plin, "presaltovati" se na nekakvu stednju, nalik na onu sa Ladama, a onda "brinuti" o motoru, to mi je jako specificno, neracionalno i nepotrebno. Ili "briga" ili auto..nesto je suvisno..

Ako se pokvari, bacis i kupis drugo. Ako je luksuz u pitanju, onda se luksuzno i ponasa..

A ne da se zakoraci, zagazi u luksuz i D segment, a onda se ubacuju "obicaji" iz A segmenta..okrece se unazad i posmatra "obala" stednje..

Koliko trosi trosi, koliko traje traje, i ende..
[ Zarko Silic @ 08.11.2013. 12:03 ] @
Kupac automobila mora pre svega resiti problem sam sa sobom.

Da li mu ne smeta stisnuto dupe, ili zeli normalno da prdne.
Nikako ove dve stvari ne idu zajedno.

Nije razumljiva logika kupovine bezmalo 5 metaraskog automobila da bi se njime 80% kilometara prelazilo u gradskoj voznji.
[ jnk @ 08.11.2013. 13:55 ] @
Kupe ljudi i S klasu dizel jer im ne smeta da uštede na gorivu, čak verujem i da je najveći broj S klasa dizel.

Vi ovde dovodite u pitanje sam čin ugradnje plina kao nešto što priliči ladama i jugerima, tj. hoćete da kažete da nijedan proizvođač ni ugrađivač nije dovoljno ozbiljan da propisno adaptira auto na drugo gorivo? Nisam siguran da je to istina pogotovo u današnje vreme gde maltene sam možeš da šteluješ mapiranje uz neki uređajčić iz kine...
[ bakara @ 08.11.2013. 15:43 ] @
Citat:
jnk
Vi ovde dovodite u pitanje sam čin ugradnje plina kao nešto što priliči ladama i jugerima, tj. hoćete da kažete da nijedan proizvođač ni ugrađivač nije dovoljno ozbiljan da propisno adaptira auto na drugo gorivo?

Apsolutno se slazem sa ovim, i ne kontam sto bi neko imao protiv nacina na koji ce neko da koristi svoje vozilo i sta ce sa njim da radi.

Ugradio plin u juga, ili najnoviju mecku, kakve veze ima?

Ako je kupio rols rojs to ne znaci da mora da ima i vozaca, moze mu se da ga vozi sam i na plin, nemojte gledati u tudji dzep i procenjivati sta se kome isplati po vasim kriterijumima.
[ pedjam @ 08.11.2013. 16:20 ] @
Vidim da je diskusija na temu otisla u pogresnom smeru.

Skup luksuzan dobar benzinac na plin = sup luksuzan dobar dizel.....sa aspekta stedljivosti.

Na kraju se sve svede u kakvom stanju je auto.
Ukoliko se pronadje dobar benzinac, zasto ga ne kupiti i u njega ne ugraditi plin kako bi troskovi voznje bili na nivou dizela?
[ vladd @ 09.11.2013. 09:26 ] @
Tu si u pravu, problem je naci dobar auto. Benzinac ili dizel.

Ali i dalje nije isto. Mozda je, ne neki nacin, slicno u novcaniku, ali ako se posmatra SAMO gorivo, medjutim, velika potrosnja jeftinog plina je smor posebne vrste. Nema konfora. Svakih 200-250km na pumpu, znaci par km bespotrebno razbacanih, minuti i sati izgubljenog vremena.
Kod dizela, "sipas i ne mislis" bar 600, a cesto i preko 800km
Kao primer "nekonfora".

Poenta je u velicini potrosnje, ako se vec o tome brine, i to je ono na sta korisnik utice. Moze da utice.

A trenutna niska cena plina je "u rukama" birokratije, vrlo neizvesna pojava.

Sa trece strane je specificnost motora, slozenost i snaga, neophodan je ozbiljan, zahtevan plinski uredjaj, koji ne trpi zakidanja i "presitne" ustede na komponentama.

Poenta je da se konforan auto vozi, a ne da se provodi vreme na nabavci goriva i "stelovanjima" kod majstora..

P.S.

Potpisujem Zaretov post.

@ Bakara
Ako je vec postavljeno pitanje, dajemo neka misljenja.
Ako se svoj auto koristi po zelji, onda se ne "pita" i ne "traze savznici" ili istomisljenici, nego se radi sta se hoce.
A valjda je normalno da imamo razlicita misljenja, to je konstruktivan razgovor, da smo u jednoumlju, onda bi pitanje bilo samo "provera" jednoumlja.
[ su27killeryu @ 10.11.2013. 02:53 ] @
Citat:
vladd:

Kada se zenis starletom, ne ocekuj dobru sarmu..:)


opet stereotipi, ima lijepih(i pozeljnih) zena koje jako dobro kuvaju, vjerovao ili ne... osim ako je po tvojoj definiciji starleta iskljucivo silikonska podrigusa sa obaveznim ucescem u farmi

a sto se komfora tice radije cu ici svakih 250 km na pumpu nego slusati traktor pa makar nikad pumpe ne gledao, razliciti prioriteti jbg