[ pisac @ 09.11.2013. 18:13 ] @
Farbanje čeličnih felni izgleda prosto, išmirgla se i ofarba dvaput sprejem za felne, ali problem je što takvu felnu kasnije dosta lako izgrebati, mnogo lakše nego sa originalnom bojom felne.

Pitanje je dakle kako postići otporniju boju prilikom farbanja felni? Da li je problem u spreju (tj. koji je dobar?) ili je problem negde drugde? Možda nakon farbanja koristiti i neki bezbojni lak (koji)?
[ deki111 @ 09.11.2013. 21:43 ] @
Mogao bi da ih nakon farbanja odneseš na plastifikaciju, ali ne znam koliko bi to bilo otporno na rizlu.
[ reler @ 09.11.2013. 21:49 ] @
Ako zelis kvalitet,sprej za felne zaboravi.
Imas vise opcija za pripremu i farbanje a za koju ces se odluciti zavisi od stanja felni.
Za samo farbanje koristi kombinaciju boja-baza+lak,i to po mogucnosti keramik lak koji je dosta tvrdji od klasicnih.

[Ovu poruku je menjao reler dana 09.11.2013. u 23:11 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 09.11.2013. 22:50 ] @
Hammerite
[ pisac @ 03.12.2013. 19:46 ] @
Za ovu zimu sam izlakirao sa 3-4 sloja nekog "racing" laka na kome je naslikan mercedes , pa ćemo videti šta će biti.

Gde u Beogradu iskopati dobre lakove za sledeću sezonu? Ja obišao par autoprodavnica i farbara, ali mrka kapa.
[ vladd @ 03.12.2013. 23:09 ] @
Rece ti Zarko, hamerit, mislim da ga ima u Ugrinovackoj..nije Beograd, ali je Zemun.
[ botr @ 07.12.2013. 16:44 ] @
Dobro resenje je i plasti dip. Jos postoji i metalik varijanta, idealna za alu felne.
[ brainless @ 09.12.2013. 10:45 ] @
Citat:
deki111:
Mogao bi da ih nakon farbanja odneseš na plastifikaciju, ali ne znam koliko bi to bilo otporno na rizlu.


Ne,ne,ne, da bi se felne plastificirale moraju da budu savršeno očišćene, do metala. Čak mnogi majstori neće
da prihvate posao ako nije prethodno ispeskareno. Znači peskarenje+plastificiranje, i to je super kombinacija za
felne.
[ deki111 @ 09.12.2013. 17:46 ] @
Hvala na ispravci.