[ vukd @ 15.11.2013. 22:56 ] @
Ovako, problem se pojavio pre 2 dana.
Isao sipao gorivo (euro dizel) vozio po gradu, sve u fullu.
Posle 2 dana mirovanja na parkingu, sednem, ugrejem grejace sve po PS-u, okrenem, zavergla upali i ugasi se. Posle toga svaki pokusaj da ga upalim je bezuspesan, samo vergla i nista dalje.
Nisam imao problema sa paljenjem, bilo -10 ili +35, radi kao sat.
Danas sam sa komsijom koji se razume kolko tolko prockao sve zivo, odrvrnuli filter za gorivo koji je cist, odvrnuli sve dovode goriva koji je pljuckao gorivo pri verglanju, (tu se posle vadjenja i vracanja filtera pojavio vazduh), dosipali jos 5litara dizela za svaki slucaj da izuzmemo prazan rezervoar, duvali u cev koja dovodi gorivo. Posle milionitog pokusaja da se upali i nove serije verglanja akomulator istrosio,pa smo pokusali preko kablova, sve isto. Vergla i ne ide dalje od toga.
DAkle, radio u fulu, posle 2 dana ni da upali...
Hvala puno na pomoci i resavanju problema ako je moguce, jer mi je neophodno da svedem trosak popravke na minimum
[ vladd @ 15.11.2013. 23:57 ] @
Da li ste probali guranjem ili slepovanjem da upalite auto?

Ako je kompresija na granici, a recimo starter oslabio, ulje se bitumenizovalo..prosto nema dovoljno obrtaja da startuje motor.

Nagli otkaz poslusnosti, i ne paljenja, moze recimo prezupcenje da izazove, nagorelost ventila, zapusenost nekog dela pumpe ili kvar pumpe visokog pritiska.

Ovo sto je probano, to su najprostije opcije(uz veliku srecu, da su one uzrok), ali ispravna pumpa lako prevazilazi privremeni vazduh u filteru(osim ako ne postoji trajni usis vazduha krz pukotinu ili los spoj).

Nakon stajanja, uz paljenje i kratak rad sa gasenjem, ja bih posumnjao na prezupcenje, kao "prostiju" opciju, i na kvar pumpe visokog pritiska
[ Cezar Corolla @ 16.11.2013. 08:59 ] @
Da li si probao da odvrnes holendere na ulazu u dizne i da vidis da li prska gorivo, dok verglas? Sada nakon svega, posle provere filtera.

Citat:
(tu se posle vadjenja i vracanja filtera pojavio vazduh)


Mozda sada ima vazduha u bos pumpi.
[ vukd @ 16.11.2013. 10:08 ] @
@ vladd: nisam pokusao na gurku, palo mi je to na pamet ali sam odustao od ideje jer ako ne upali nemam ga gde osim na sred ulice da ga ostavim..da ipak probam?


[quote]Cezar Corolla: Da li si probao da odvrnes holendere na ulazu u dizne i da vidis da li prska gorivo, dok verglas? Sada nakon svega, posle provere filtera.

jesam, izlazili su baloncici, i onda je izaslo malo goriva (providno je bilo, kontam da je goriveo jer je eudizel providan)
Da, kad sam izvukao filter za gorivo, iz kanistera sam ga napunio do vrha dizelom i ponovo zavrnuo gde je bio. Posle, posto na toj pumpi ima klip za pumpanje da ga tako nazovem, posle svakog 'pumpanja' se pojavljuju baloncici.
[ Cezar Corolla @ 16.11.2013. 11:25 ] @
Baloncici su vazduh. Trebalo bi otvoriti sve holendere i verglati dok na sve holendere ne pocne da gura gorivo. Ako ti izvazdusiras pumpu, moze biti jos vazduha u cevima koje idu do dizni i nista ne vredi sto si pumpu izvazdusirao. Pogotovo sto ti je sad akumulator slabi i dosta sporije vergla.
Ali ako se pojavio vazduh u sistemu, moras prvo naci gde ulazi, pa tek onda vazdusirati i ocekivati da bude dobro.

Ili probaj slepanje, ali budi pazljiv pri pustanju kvacila, da ne prezubi. U drugoj brzini ga slepaj. Ako ima vazduha, trebace malo vise da te neko vuce.
[ pajapop @ 16.11.2013. 20:22 ] @


Koliko se meni cini,... ovde niko nije pomenuo sistem grejaca, a bez toga...ne mere.
[ Nocni @ 16.11.2013. 20:33 ] @
Treba mu kupiti jedno kilo kompresije pa će paliti... nije tu nita čudno što ford dizel star 17 godina ne pali na hladnoći...
Prvi korak je mjerenje kompresije a drugi je ispitivanje boš pumpe.
[ pajapop @ 16.11.2013. 20:36 ] @
Citat:
vukd:

Isao sipao gorivo (euro dizel) vozio po gradu, sve u fullu.
Posle 2 dana mirovanja na parkingu, sednem, ugrejem grejace sve po PS-u, okrenem, zavergla upali i ugasi se. Posle toga svaki pokusaj da ga upalim je bezuspesan, samo vergla i nista dalje.


Evo jos jednom sam procitao prvi post, i gotovo sigurno znam sta se desilo. Sipano je gorivo koje ima vodu u sebi. Kad je prvi put startovao hladan motor, voda iz goriva je zapljusnula grece, koji i nakon startovanja hladnog motora izvesno vreme ostaju ukljuceni, i oni su u tom trenutku... "riknuli". Ispravnost grejaca moze se proveriti merenjem njihove otpornosti. Ovo gorivo pre svake popravke treba eliminisati iz rezervoara...inace problem nece nikad biti resen jer ce grejaci stalno crkavati.