|
[ Lesa_HGT @ 19.11.2013. 18:01 ] @
| Pozz svima...
Kupio sam fiat bravo 2.0 154ks 20v ali mi se cini da slabo vuce za tu konjazu i kubikazu ne znam da li gresim....Motor je dobar ali ne ide bas nesto,vuce u klasi sa pasatom 1.9 116ks...Mislim da bi trebao da ide mnogo bolje.Sta bi trebao da mu uradim??? |
[ pajapop @ 19.11.2013. 18:27 ] @
Osnovno, sto treba da se uradi je da se izmeri kompresija u cilindrima, da se vidi stanje motora. Ako je to u redu, a ako i dalje nisi zadovoljan njegovim performansama, sigurno treba uraditi i servise pratecih sistema...Na ovom forumu je aktivan jedan clan (da ga sad ne reklamiram) koji je iz Novog Sada, a koji bi ti mogao pomoci u mnogim stvarima koje se ticu kompjuterske regulacije. A probaj i neke odgovore da nadjes i na ovom forumu, nisi jedini sa slicnim problemom... http://www.bhtuning.com/thread...-hgt-155-iskustva.56299/page-2
[ Zarko Silic @ 19.11.2013. 22:08 ] @
Ako si siguran da ide kao TDI Passat od 115 KS onda ne diraj nista.
[ botr @ 20.11.2013. 19:36 ] @
Pravac dijagnostika, mozda je do nekog senzora, a mozda i do zupcenja, sto nije tako redak slucaj kod italijanskih 16v motora.
[ deki111 @ 20.11.2013. 20:04 ] @
U pitanju je motor sa 20 ventila, ne koristi se alat za zupčenje od 16v.
Svakako si u pravu da proveri zupčenje.
[ botr @ 20.11.2013. 20:13 ] @
Da, greska, ali samo u kucanju :) Taj motor takodje ima dve bregaste, i jos gore je to sto je 20v, redji motor, pa se alat razlikuje, a znamo da nasi "servisi" sve rade uz pomoc stapa i kanapa. ovo pricam iz licnog iskustva. Kada je pravi majstor odradio posao pravim alatom, drugi auto.
[ etjen @ 23.11.2013. 09:03 ] @
ma slab je to motor. Treba ti bar 200 konja da bi išao dobro
[ KrkaCiC @ 23.11.2013. 10:24 ] @
Cisto da se zna poredjenje baba i zaba
HGT vs TDI
[ botr @ 23.11.2013. 11:20 ] @
Jeste malo spam, ali veoma zanimljivo
http://www.zeperfs.com/en/duel7-4515.htm
Dizel ima veci obrtni momenat, pa ima bolja medjuubrzanja u petoj, medjutim, ako benzinca presaltas u nizu brzinu, a i dizela i vozis tako sto izvlacis maksimum iz motora, benzinac ga razbija.
[ vladd @ 23.11.2013. 13:25 ] @
Najbolje da se porede tako sto se stave na vagu, pa je uljara uvek teza=znaci bolja:)
Taj motor treba proveriti malo ozbiljnije. Nisu problem ni kojske snage ni momenti, ono sto realan automobil pravi upotrebljivim su upravo sitni detalji, vakuumi, senzori...
Moze da ima neogranicen momenat, i konjazu, na papiru, ali ako spadne crevce ili crkne protokomercic...kraj bajke o "moci":)
[ KrkaCiC @ 25.11.2013. 13:06 ] @
Citat: botr:
Jeste malo spam, ali veoma zanimljivo
http://www.zeperfs.com/en/duel7-4515.htm
Dizel ima veci obrtni momenat, pa ima bolja medjuubrzanja u petoj, medjutim, ako benzinca presaltas u nizu brzinu, a i dizela i vozis tako sto izvlacis maksimum iz motora, benzinac ga razbija.
Tako je,sa slicnim snagama. Ali zato je tu razlika u potrosnji koja je na strani dizela ali je zvuk definitivno na petrol strani
[ vladd @ 25.11.2013. 18:30 ] @
To "ubrzanje u petoj", ili "poslednjoj" brzini je najgluplji test koji su smislili u marketingu, ali eto, neki vole da "pobedjuju"...pa makar i u skokovima sa petog sprata.
Drugi motor, drugi menjac, drugi diferencijal, drugi tockovi....situacija koja se ne dogadja u voznji(propisnoj, naucenoj u auto skoli, a ne izmisljenoj)...ne postoji koristan podatak iz te informacije..ni o motoru, ni o menjacu, ni o voznim osobinama..
SLican "test" su mogli da smisle da ubrzanjima 0-30 u rikvercu..
Ili od 0-100 sa povucenom rucnom...kao dogodi se vozacu...kao sto mu se i "dogodi" da zaboravi da menja brzine..
[ Zarko Silic @ 25.11.2013. 20:00 ] @
Bolje medjuubrzanje u poslednjem stepenu prenosa je u direktnoj vezi sa potrosnjom goriva i to najdirektnijom koja moze biti. Skoro linearnoj sto u prevodu znaci:
Dvostruko vece medjuubrzanje, dvostruko veca potrosnja goriva.
Ako je vec nesto besmisleno onda je to ubrzanje od 0 do 100. Potpuno nebitan podatak.
Nikako to nije medjuubrzanje u visokim stepenima prenosa. Jedna od "tajni" niske potrosnje dizelasa krije se bas u tom podatku medjuubrzanja u visokim stepenima prenosa, odnosno, velikom obrtnom momentu.
[ vladd @ 25.11.2013. 22:22 ] @
Ja mislim da je "tajna" u korelaciji velikog obrtnog momenta i predpostavljenih "niskih" obrtaja pri koriscenju vozila, posto se pojavjuje dovoljno snage na nizim obrtajima za upotrebu vozila, a u toj zoni, malog broja "paketa" goriva se prividja usteda.
Ali to ima samo jako udaljenu vezu sa "ubrzanjem u poslednjem stepenu", posto su drugacije koncipirani menjaci motora na teska ulja u odnosu na motor sa laksim derivatom.
Pojavom visestepenih menjaca, 6, 7, i u skoroj buducnosti vise, izgubice se "stedljivi" efekat dizela na nizim obrtajima, ali ce osati besmislena razlika "ubrzanja u poslednjem stepenu"..koja je, iako prazna prica, aktuelna samo sa trenutnim tipovima menjaca.
Kod motora na teska ulja ce biti slabiji prenosni odnos u nizim brzinama, posto je menjac "transformator" obrtnog momenta, dok ce kod lakih derivata(namerno ne spominjem dizel i benzin, posto su aktuelniji Sabate i Atkins), nizi prenosi biti sa vecim prenosom, sto ce ujednaciti niske potrosnje i upotrebnu voznost.
Vise mi lici da ce se preslikati situacija kao sa kamionima, sa par redukcija i odredjenim brojem brzina, zavisno od nacina voznje i opterecenja.
I ta igra ce trajati do ubacivanja elektromotora za potrebe sporih voznji, ili krstarenja, dok ce sus motor biti za druge potrebe, ili punjenje baterija ili neke druge voznje, mozda sportske, posto "igra" sa obrtnim motorom ima ishodiste, odnosno zavrsetak kod elektromotora..ni jedan sus motor ne moze da postigne maksimalni OM sa 0 obrtaja...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|