Sta mislite sta je isplativije / realno po cijeni od ovih automobila? Evo primjera pretrage na mobile.de
Recimo prva 3 rezultat nude dobar prikaz mogucih opcija za 5000€:
[att_img]
Posto nemam apsolutno nikakvog iskustva u kupovini automobila, bilo koji savjet je dobrodosao. Zanima me isto jesu li ove cijene "realne" za ove automobile (pogotovo Golf V) ili postoji neka kvaka. Ipak, ovi rezultati ukljucuju garancije i nove TÜV / Dektra ili kojekakve preglede.
[ da.li.sam.to.ja @ 23.11.2013. 00:26 ] @
Preporucujem astru!
[ Nebojsa Milanovic @ 23.11.2013. 01:27 ] @
Focus.
[ Nemanja @ 23.11.2013. 07:07 ] @
Nijedan od ovih. Posto vec zivis u D, prati oglase i kupi od privatnog lica.
[ botr @ 23.11.2013. 09:07 ] @
Fiat Bravo :) Mozes naci 2007-2008 god za taj novac.
[ Sapphire @ 23.11.2013. 10:12 ] @
Citat:
Nemanja: Nijedan od ovih. Posto vec zivis u D, prati oglase i kupi od privatnog lica.
Zasto smatras da je kupovina privatno bolja? Ima li razlike u placanju poreza ili nesto slicno?
Usput, da li netko moze reci koliko se moze pouzdati u recimo nov TÜV da je sve stvarno u redu sa automobilom? Koliko su oni detaljni u svojim pregledima / moze li se zatraziti "detaljniji" (skuplji?) pregled?
[ vladd @ 23.11.2013. 10:14 ] @
Ako mora da se bira bas od ova tri onda Focus, inace su sva tri los izbor.
Posmatrajuci relativno neadekvatne, motore karoserijama. A uz takve motore obicno ide i cmoljava oprema.
Mada je opste stanje presudnije, nego posmatranje vozila po marki, modelu ili konfiguraciji. To je beneficija za kupce novih automobila.
Polovnjak mora da ima neke druge dominantne kvalitete. Da ne bi postao nocna mora.
[ vaske2 @ 23.11.2013. 10:26 ] @
Golfa i Astru sa ovim motorima ti ne bih preporučio,dakle od ova 3 konkretna auta bih predložio Fokusa i to isključivo zbog 1.6 motora kojem ova dva 1.4 nisu dorasla...
[ Sapphire @ 23.11.2013. 10:49 ] @
Izbor uopste nije u ona 3 konkretna primjerka, nego generalno u tom cjenovnom rangu. Naravno da ne trazim da netko kaze: "e kupi ovaj", nego jednostavno neke generalne savjete tipa sta izbjegavati i zasto itd...
Ako se pogleda medju ostale primjerke ima tu i 1.6 motora:
[att_img]
[ Sapphire @ 23.11.2013. 11:03 ] @
Citat:
botr:
Fiat Bravo :) Mozes naci 2007-2008 god za taj novac.
Zanimljivo, nisam znao za ove Bravo-e ... Iako ih nema mnogo ovdje u okolini (malo sam potrazi po Internetu), mozda vrijedi baciti oko... Thx!
[ bakara @ 23.11.2013. 15:07 ] @
@Sapphire
Nemam pojma dal je u cenovnom rangu, ali sto ne gledas focus 1.6 sa tdci motorom?
[ botr @ 23.11.2013. 15:38 ] @
Pitanje da li moze da se nadje sa pristojnom km, jer ipak to nije Srbija gde mozes da skines dpf, katalizatore itd. i da normalno prolazis tehnicki.
[ BB308 @ 23.11.2013. 16:05 ] @
Vredi li cemu opelov 1.9 CDTI 150ks? Poz.
[ vaske2 @ 23.11.2013. 16:09 ] @
Odličan je...ali nije Opelov već Fijatov.
[ BB308 @ 23.11.2013. 16:23 ] @
U opel vectri je pa reko opelov. Hvala na brzom odgovoru.170-180mkm jel pametna kupovina?Poz.
[ Sapphire @ 23.11.2013. 17:21 ] @
Citat:
bakara:
@Sapphire
Nemam pojma dal je u cenovnom rangu, ali sto ne gledas focus 1.6 sa tdci motorom?
Pa dosta ih ima sa ovim motorom (ispod 5k) ali nekako kad sam sracunao koliko mi auto zaista treba tokom godine (nesto manje od 15000km) ispadne da je benzinac bolja kupovina (zaosnovano na kombinaciji cijene goriva, poreza i potencijalnog odrzavanja benzinca vs disela po iskustvu nekih resursa po Internetu).
Ipak, i dalje je sve u igri tako da cu definitivno baciti oko i na ove motore...
[ deki111 @ 23.11.2013. 17:53 ] @
Citat:
Sapphire:
Usput, da li netko moze reci koliko se moze pouzdati u recimo nov TÜV da je sve stvarno u redu sa automobilom? Koliko su oni detaljni u svojim pregledima / moze li se zatraziti "detaljniji" (skuplji?) pregled?
Nemoj slepo da veruješ u TÜV, jer i kod njih znaju da muljaju. Koliko god da košta, isplativije ti je da odvezeš auto na pregled, nađeš eventualne nedostatke ili potvrdiš ispravnost.
Citat:
botr:
Pitanje da li moze da se nadje sa pristojnom km, jer ipak to nije Srbija gde mozes da skines dpf, katalizatore itd. i da normalno prolazis tehnicki.
Slažem se, a dodao bih i blokiranje EGR-a i vožnju na ložak.
[ Nemanja @ 24.11.2013. 13:08 ] @
Koliko bi ti verovao tehnickom pregledu koji je uradjen kod istog dilera koji automobil i prodaje? Samim tim ti nece dati ni da ga vodis na nezavisan pregled, jer toboze su oni vec sve pregledali.
Mozes naci auto koji si zamislio, ali za tu cenu trebas cekati da se pojavi pravi primerak na oglasima ne da uzimas neki zamaskirani les od dilera.
[ deki111 @ 24.11.2013. 13:32 ] @
Citat:
Nemanja: Koliko bi ti verovao tehnickom pregledu koji je uradjen kod istog dilera koji automobil i prodaje?
Nimalo.
Citat:
Samim tim ti nece dati ni da ga vodis na nezavisan pregled, jer toboze su oni vec sve pregledali.
U tom slučaju ne bih sa njima ulazio u posao.
Kod nas se u poslednjih par godina pojavio veliki broj placeva za prodaju polovnih automobila, pa kako konkurencija čini svoje, neki prodavci daju i garanciju na motor i menjač, ako kod njih uradiš veliki servis i održavaš kupljeni auto.
Neki koji nemaju servis u okviru placa dozvoljavaju da prebaciš auto šlep službom u servis na kontrolu i samo sa takvima vredi trgovati, a drugo je pitanje da li je kupac spreman da plati 2x3000 dinara šlep i pedesetak evra pregled ili želi da uštedi i rizikuje.
[ Sapphire @ 24.11.2013. 15:11 ] @
Citat:
Nemanja:
Koliko bi ti verovao tehnickom pregledu koji je uradjen kod istog dilera koji automobil i prodaje? Samim tim ti nece dati ni da ga vodis na nezavisan pregled, jer toboze su oni vec sve pregledali.
Mozes naci auto koji si zamislio, ali za tu cenu trebas cekati da se pojavi pravi primerak na oglasima ne da uzimas neki zamaskirani les od dilera.
Razlog zasto sam spomenuo ova auta sa novom TÜV-om je zato sto kontam da je u startu nekako manji rizik, a tek na to bi ja sam uvijek odvezao auto na pregled. Ako bi netko to zelio zabraniti samo bi rekao dovidjenja.
Moj glavni problem u toj cijeloj prici je koliko je TÜV pouzdan. Ako oni detaljno testiraju auta onda jedan razlog manje za kupovinu od auto kuce jer privatno sigurno ima prostora i za cjenkanje.
Btw, pitao sam vec dvoje ljudi ovo i dobio dva suprotna odgovora - da li su ove cijene na mobile.de brutto ili netto? Nesto mi je u glavi da na ova auta iz auto kuca treba dodatno i porez platiti?
[ inobradovic @ 24.11.2013. 23:02 ] @
u astri su sedista ocajna za duza putovanja, toliko su slabo profilisana, kratka i tvrda da sam dodavao jastuce da ublazim bol u du.etu.
ako korisis za krace relacije do max sat vremena voznje onda ok.
[ Sapphire @ 24.11.2013. 23:25 ] @
Citat:
inobradovic: u astri su sedista ocajna za duza putovanja, toliko su slabo profilisana, kratka i tvrda da sam dodavao jastuce da ublazim bol u du.etu.
ako korisis za krace relacije do max sat vremena voznje onda ok.
Vecinom za duza putovanja, jer za krace relacije skoro uvijek bi favorirao public transport / pjesice / biciklom. Iako pomalo favoriziram ove Focuse nekako, mislio sam da je Astra mozda opcija B. Da li se ovo odnosi na sve modele ili samo na neki sa skrndelj opremom?
[ vaske2 @ 25.11.2013. 08:48 ] @
Od pomenuta 3,najbolji je Golf 5 tj. onaj po kome je ova klasa i dobila ime,uostalom to pokazuje i sama cena jer je polovni Golf najbolje drži. Pitanje je samo da li se za te novce može uopšte kupiti neki Golf tdi sa pristojnom kilometražom,ja mislim teško. Fokus uopšte nije loš i mislim da je nepravedno zapostavljen,čak po pouzdanosti veoma dobar,dok bi Astra po meni bila opcija br. 3...
[Ovu poruku je menjao vaske2 dana 25.11.2013. u 19:04 GMT+1]
[ vladd @ 25.11.2013. 18:26 ] @
Golf 5 tek nije za duza putovanja. Tvrdo vesanje izmori taman kao i tvrdo sediste, mozda sa manje posledica na donji deo ledja.
U ovom konkretnom, sto navodno "drzi cenu", motor je ocaj. I slab i potrosac.
Fokus je u najboljem odnosu snage i tezine, od ova tri, sto ce omogucavati normalniju voznju, i manju prosecnu potrosnju(nece morati bas da se vrti preko pola skale obrtaja da bi se pokrenuo), a ne kao da je prikolica zakacena.
[ AstralPro @ 27.11.2013. 10:32 ] @
Fokus
[ drajver2 @ 27.11.2013. 10:57 ] @
Isključivo DAS AUTO,tj Vw...Nisu mu ova druga 2 navedena ni do kolena,pogotovo Astra,još ako nađeš(kao što je neko naveo) 1.9 tdi od 77kw sa nekom normalnom km.U mojoj firmi ih je bilo 10-tak što Škoda što Golfova sa tim motorom i mogu sa sigurnošću da tvrdim da prelaze ogromne km bez nekih većih poteškoća(na zadnjem servisu na jednoj Octaviji su nam rekli da je malo popustila turbina),a na satu je tek oko 480000km:)-.Ima tu nekih dečijih bolesti kao i kod svih uostalom ali Golf 5 je u suštini jedan od kvalitetnijih...
[ vladd @ 27.11.2013. 14:06 ] @
E to je sindrom. Kupis 1.4 i uzdises eh da je TDI...mogao bi da predje...
TDI bi bio druga prica, u poredjenju sa ova dva navedena, ali je limit 5000€...
Ako se racuna (VW)linearno, ovaj 1.4 je nesto ispod trecine cene, a trecina cene za TDI bi bila izmedju 7 i 9000
Nekako imam osjecaj da je Golf V ipak malo skuplji za pronaci u dobrom stanju. Zato bi se okrenuo na ove Focuse, sa pristojnom kilometrazom. Ovi 55kW motori stvarno jesu malo slabi ...
Btw, vidio sam i par Focus-a sa 2008 godistem sto je apsolutno smjesno (jedan je bio 4500€), manje od 100k km, sa slika su se cinili savrseno ispravnima i u dobrom stanju. Prva slika sto mi dodje pred oci je https://www.youtube.com/watch?v=9ov4TlKlCog
[ Nemanja @ 27.11.2013. 17:17 ] @
Moj savet bi ti bio da ustekas jos nesto love onda lakse mozes naci nesto zglavno.
[ HoT_Steppa @ 08.12.2013. 10:54 ] @
Nisam nasao za G5 ali evo za G4 pa sami zakljucite da li ISLJUCIVO VW
[ Lavlja_Jazbina @ 08.12.2013. 11:11 ] @
Moze da se ne vole VW ali materijali uvek duze izdrze od konkurencije ako gledamo posle velike eksploatacije
vise od X k/km.Tesko ovde dolaze autici ispod 300k/km pa da budu dobri.
[ Nebojsa Milanovic @ 08.12.2013. 11:23 ] @
Ovaj lik je klasičan Golfadžija sa svim osobinama koje to nosi, nema osobine koje su potrebne da verno prenese utiske o tom autu.
Ali stoji konstatacija da je G4 jedan od najboljih auta u dotičnoj klasi, jedini je problem što nije lako naći komad koji nije dosta raubovan.
[ Zarko Silic @ 08.12.2013. 11:40 ] @
85kw (115KS) TDI ne poseduje Bosch pumpu i jos dosta toga pogresnog, pocev od predjene kilometraze
[ vladd @ 08.12.2013. 12:03 ] @
G4 izbegavati u sirokom luku, nakon 10 god, pogotovo sa nejasnim kilometrazama...
Bolje dodati par hiljada evra i uzeti G5, najboljeg medju golfovima, nego dati nekoliko hiljada na sredjivanje G4...
Ako treba da nabrajam..kocnice, servo(volana), klima, trap, brave...plastike koje se ljuste...a sve matoro 10-ak godina.
Na petici je dosta stvari poboljsano, elektroservo, dodate opruge na rucnoj, bolje zadnje vesanje, doradjeniji motori...i mladji auto..pre svega
[ botr @ 08.12.2013. 12:28 ] @
Ma ovaj lik lupa kao otvoren prozor. Najvise mu se svidja startovanje motora?! Kako ce motor startovati to zavisi od dosta faktora, pocevsi od stanja anlasera, akumulatora, grejaca, kod dizela, svecica kod benzinaca, zupcenja, pa do stanja motora. A pazite odgovor na you tube, inace rasprava je oko oznake motora:
Citat:
TestAutomobila
1 week ago
U pravu si motori sa crvenim Di su jaci, pa trebalo bi da imaju "common rail fuel injection" ti motori se razlikuju od klasicnog dizel sa rotacionom pumpom( bos-pumpa) po tisem zvuku u radu motora i po mnogo manjem zveckanju karakteristicnog za dizel motore u leru, proveravam sutra saobracajnu ovog golfa pa ti pisem kolko je tacno snazan, pozdrav.
Toliko o tome koliko se ovaj lik razume :D
Nisam ni ja najbolji poznavalac materija, ali znam da su 1.9 tdi motori u golfu 4 PD.
[ HoT_Steppa @ 08.12.2013. 13:03 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ovaj lik je klasičan Golfadžija sa svim osobinama koje to nosi, nema osobine koje su potrebne da verno prenese utiske o tom autu.
Ali stoji konstatacija da je G4 jedan od najboljih auta u dotičnoj klasi, jedini je problem što nije lako naći komad koji nije dosta raubovan.
Zbog takvih dolazi do pisanja bajki o VW-u. U predstavljanju je jasno stavio do znanja da G4 nije uopste bolji od drugih automobila iz svoje klase, bez obzira da li mu je to bila namera ili upravo suprotno.
[ Nebojsa Milanovic @ 08.12.2013. 13:12 ] @
Može se tako reći, jer neke dobre osobine nije predstavio kako treba, neke je predstavio netačno (npr. kvalitet tapacirunga i kokpita), a neke mane nije naveo (mali prostor nazad, brundanje TDI motora kada se upali).
[ HoT_Steppa @ 08.12.2013. 13:15 ] @
Drugo, zar nije trebao da saceka da se odradi provera sistema pa da kresne kontakt? On se zaleteo kao da je G2.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.12.2013. 13:27 ] @
On i misli da je g2,ustvari ubedjen je.Pitanje je da li je ikada otvorio haubu na tom autu.
Inace taj motor kada se cipuje ide kao nevreme.
[ Zarko Silic @ 08.12.2013. 13:39 ] @
Nisam detaljno pogledao klip ali evo oanako na prvu loptu par nelogicnosti:
1.Motor od 85 kw postoji samo u PD verziji. U G4 motori sa Bosch pumpom deklarisu se sa 90 i 110 KS.
2.Na ovom Golfu nalaze se najobicnija sedista iz trendlajn paketa a ne hajlajn kako kaze ovaj lik.
3.Digitalna klima i CD sarzer ne mogu biti u opremi bez ESP (ASR) kakve nema na ovom Golfu.
4.Kozni trokraki volan sa ovakvom klimom u CDom nije u opremi bez bord komputera kakvog nema na ovom modelu.
5.Instrument tabla na modelu sa ovakvim volanom i digitalnom klimom ne izglada kao ova na ovom Golfu.
6.Na 80.000 km na Golfu TDI ne manja se ni filter vazduha, a kamoli nekakva Bosch pumpa kakvu ovaj lik spominje. Za modele sa Bosch pumpom kilomtraza izmedju 2 remonta je od 200 do 300.000 km (prema statistici iz servisa Zeravica).
7.Tvrd kuplung i otezano ubacivanje u brzine posledica je 300.000 predjenih kilometara (potrebno je zameniti lamelu), a ne tehnickog resenja na Golfu TDI kako kaze lik.
8.Prostor na zadnjoj klupi kod Golfa 4 kao i kod svih modela iz familije baziranih na PQ34 platformi je najveca mana ovog modela. Nema govora o bilo kakvom konforu za putnike pozadi.
9.Remont letve volana ne znam kada se obavlja, ali cifre su blize pola miliona nego ovim 160.000 koliko lik kaze da ima u autu.
itd, da sad ne davim.
Da treba birati skuplje polovnjake jeste tacno sto je rekao.
P.S. Sve sto sam nabrojao ukazuje na zanimljivu istoriju ovog testiranog primerka.
[ vladd @ 08.12.2013. 15:31 ] @
Potrosio sam 24 minuta na film, i saznao ono sto sam znao. Profil djidje koji prica neke price, pravi seoski saner koji prica gluposti i "valja robu"...
Falio je samo sesiric
Da ne navodim sve gluposti o kojima je pricano(tipa divnog enterijera koji nije bas divan i malo skrljan), ocito sakriveng lesa, i dominantnog zahteva "platite sto vise" posto to garantuje "dobro" odrzavanje...
A onda remontovana letva, remontovana bos pumpa, na lesu od bar 400kkm. Da mu i ja smanjim jedno 200kkm
Letva volana moze da traje i 200kkm, medjutim, ako se povredi gumena manzetna, a sklona je povredjivanju(cak odrzavanje predvidja proveru i zamenu..zamenu za kvalitetnu, a ne najjeftiniju, podmazivanje gume silikonom, ili mastima, kao i svakog kedera), a tada je vek letve zavistan samo od brzine rdjanja i kidanja zaptivki.
PVP je takodje izdrzljiva sprava, osim ako nije sipana nafta sa slepa i bazna ulja..
Ambijent padezi, prazna prica..momentalno treba da odbiju kupca, makar i da je namera da mu pokloni auto...
Dobro odrzavanje zahteva mnogo vise, pogotovo na G4 platformi..a cena neodrzavanja je skupa, cak i remonti su skupi, ali nisu trajni..
BTW, nova letva je 680 evra, remont je od 120-150(nasao sam dobar remont za 120evra), remont majstori su previse "opusteni" i experti, nakon remonta trpaju dextron ulje, zbog efekta(gusto ulje nabija veci pritisak) na musteriju...a ne traju dve godine(remontovane najcesce izdrze 15-18 meseci, a garancija je 12)..i to je termin u kojem je neophodna hitna prodaja lesa.
Licno sam nosio letvu na remont, remont je odradjen vrhunski, sam sam montirao, zastitio maksimalno, ali je jasno da je prava zastita hromiranje letve, ne samo brusenje i poliranje, pa se nadam malo duzem veku, uz dvonedeljnu kontrolu manzetni i stanja letve..ali ne gajim nadu vecnosti..racunam sto duze..to bolje..
Inace me je, uz moj rad, kostalo 280 evra, 120 remont, 30-40, lepkovi paste i maze, a ostatak je bilo "otvaranje posla", kugle, krajevi spona, gumice...boravak na prednjem trapu je neprijatan, finansijski..
Od ostalih detalja, nije spomenut ABS, koji je verovatno umro, sa sve senzorima, zamena pumpe za vodu...ono sto sam primetio je nedostatak drzaca za naocare(postavlena je rucka) iznad vozacevih vrata...da se vozac drzi za nesto u voznji..
Tvrdo kvacilo je takodje oznaka za les, kvacilo je normalno i mekano, ako je sve ispravno..ali je u najavi i plivajuci zamajac..osim ako nije zamenjen za klasicni, pa ubacivana neka tvrdja korpa..
Motor i menjac su najbolje stavke tog auta...birac brzina je u vrhu klase...zapinjanje je posledica verovatnog tezeg lupanja vozila
Krs...les..prezentovan i nalickan od sanera...
P.S.
Mislim da je naslon za ruke naknadno ugradjen, sa otpada, da bi se glumila highline oprema...zaboravilo se na naslone za glavu na zadnjim sedistima..
[ Zarko Silic @ 08.12.2013. 16:29 ] @
Futrola za naocare je benefit Beetle-a. Golf 4 to nema ni u jednom paketu opreme mada moze da se postavi i taj iz Beetle-a, ali je stvarno nejasno cemu rucka za odmor iznad vozacevog sedista. Obicno se vozi ili levom rukom ili sa obe. Ne znam za varijantu desna ruka na volanu a leva podignuta uvis.
Mozda je specijal za americko trziste, mada mi se cini da je bas za highline... ali sam ga vidjao u nekoliko vozila(bora i g4, pasat ima nesto drugaciju), sumnjam da je aftermarket(slaze se plastika sa ruckama)..
Srafi se u postojece rupe za drsku, i kosta pravu sitnicu..tri puta je jeftiniji od poklopca unutrasnje rucke vrata.
Ali za filmic nebitno..prava "sabacka mafija"...full fulova...
[ Zarko Silic @ 08.12.2013. 22:18 ] @
U Jetti je ovaj nosac za naocare standard, ali za Golfa se mora posebno kupiti. Kosta vise nego obloga rucice vrata. Originl kosta oko 25 eura dok obloga kvake vrata kosta oko 12 eura u osnovnoj, antracit izvedbi. Naravno, sve original. Emitacija drveta kao i karbon izvedba su skuplje.
Ne znam zasto se dize prasina oko te plastike na ruckama ako kostaju koliko porcija sladoleda u boljem restoranu?
[ vladd @ 09.12.2013. 12:54 ] @
Kosta pet puta vise nego sto treba. Ova za bubu je 45$, a pokriva dva montazna srafa. Za te pare se kupi ceo printer od iste plastike, ili usisivac...
Kao da je licno Merkelova potpisuje..
[ Zarko Silic @ 09.12.2013. 17:50 ] @
A ko ovde prica o Bubi.
Vise puta sam, rekao da je besmisleno kupiti takav automobil ovde u Srbiji. On nema nikakve veze sa Golfom. VAGovo serviseri uzimaju godisnje odmore kad vide da im neko u halu dotera taj auto
Ovde je tema Golf a ne Buba, a za golf originlna plasticna obloge rucice vrata kosta 12 eura. U Porsheu je 2000 dinara.
[ Nocni @ 09.12.2013. 19:08 ] @
Čovjek koji "testira" ovog golfa je polupismen...
Ima stvarno urnebesnih komentara kao npr. "volan je pravo ispred vas" a riječ "ergonomija" koristi skoro u svakoj rečenici... ne samo da ne zna ništa o tom autu nego je smiješno na koji način objašnjava kako su rađeni zahvati na ovoj lešini od auta...
Nisam do danas znao da golf ima kazaljku za pritisak ulja
@botr je objasnio koliko ovaj cigo zna o onom što priča kad je iskopirao onaj komentar sa youtube-a...
P.S. vladd, onu ručku iznad vozačkih vrata koriste većinom stariji ljudi kad izlaze iz vozila...
[ vladd @ 10.12.2013. 19:42 ] @
Citat:
Ovde je tema Golf a ne Buba
Ajde?
Tema je golf 5(pet), a ne golf.."imaginarno"..posto su mnogi "golfovi" obicne lesine, a dok su bili novi, tezi promasaji..
Ovo je samo bilo upozorenje da se NE posmatra platforma 4...kao specijalno losa..bez obzira na neke nekada dobre motore, uz balkansko odrzavanje je sve doslo na nivo ruine..
Tako da je "buba" i "golf" 4 apsolutno ISTA platforma, sa istim glupostima i problemima...
Da ponovim...da se nikada ne zaboravi...kada se kaze "golf" na sta se tacno misli
Golf je veeeelika paleta....itd...
[ Zarko Silic @ 10.12.2013. 20:33 ] @
Zajednicka platforma ne znaci i jedniki automobili. Izmedju Golfa 4 i Bube koja se proizvodi u Americi razlika je ogromna. Osim samo jednog dela mehanike (a i to nije sigurno) sve drugo je razlicito. Od 100% delova karoserije pa sve do potpuno suludih resenja koja su se zbog vratolomnog dizajna focvagenovki pokojnog dizajnera , moralo primeniti da bi motor uopste mogao stati tamo gde mu je mesto.
Ne znam koliko neko treba da je debil kada spominje plastiku koja kosta kao porcija sladoleda, a menja se svakih 10 godina koriscenja i 200.000 predjenih kilometara i to samo zato sto se malo ogulila, a 100% funkcionalna
[ Lavlja_Jazbina @ 10.12.2013. 20:42 ] @
Mislim da je 3B1 867 171E A94 mala cena ili je praistorijska ETKA,Mene je kostala 25 € u Beogradu.
[ Zarko Silic @ 10.12.2013. 20:45 ] @
Tema jeste Golf 5 ali je HoT_Steppa, sa pravilnom logikom postavio link ka Golfu 4 jer postoji mnogo veca sansa da se za 5000 eura kupi bolji Golf 4 polovnjak nego sto se za taj iznos moze kupiti Golf 5
P.S.
Ja sam plastike kupovao za 1600 do 2000 dinara u ovlascenom servisu, ali dileri nece ni toliko da plate. Ofarbaju mat sprejom za 300 dinada.
[ Lavlja_Jazbina @ 10.12.2013. 20:51 ] @
Dobar si :), kao ova.Samo sto je mnogo matora.Ovo je od g4.Mojoj se zagrebala ona smola.
Mada da ti kazrm da ova plastika ide do 67 € ,ako se gleda nijasa opreme.
[ Zarko Silic @ 10.12.2013. 21:30 ] @
A ako se gleda Limundo ume to da bude i 50 eura za aftermark
pa ko se upeca, upeca.
Inace aftermark sam cuo da na pijaci kupuju za 500 dinara.
[ Lavlja_Jazbina @ 10.12.2013. 21:33 ] @
Ma bilo mi krivo kada sam ukucao kataloski na EBAYu.Tek tamo da vidis,a cena od 12€.Moja karbon zlatna je 67.
[ Zarko Silic @ 10.12.2013. 21:46 ] @
Pa to sam rekao, karbon, emitacija drveta i alu su skuplji. Mislim da komplet za cetvoiro vrata kosta oko 130 eura.
Antraciti je osnovni i on je skoro po pravilu jeftiniji original od aftermarka. bilo da je u pitanju Limundo ili Ebay.
Nije ovo jedinstven slucaj da se original dobija po manjoj ceni. Na primer kod Golfa 5 suspleh u servisu kosta manje od aftermarka na Ebayu. Doduse ni u servisu nije original iz prve ugradnje ali opet, nelogicno je da je fabricki servis jeftiniji. Ja sam mnogo delova za VW pronasao jeftinije u Porsheu nego sto je cena na Ebayu, cak i u Kini.
[ vladd @ 11.12.2013. 19:44 ] @
Ista je platforma i isti PROBLEMI..
Ako je porcija sladoleda za rucku, bogami za letvu mora da napuni gepek sa sladoledom...
Poenta "linkovanja" je promasena..NE MOZE se naci dobar G4...jednostavno, nije toliko trajan da bi izdrzao deset godina, a da nisu u izgledu kvarovi za min jos toliko novca..koliko bi se dalo za "odrzavanu" lesinu..
Ako neko kaze "odrzavan" golf 4, pogledajte odmah ramena, kocnice, amortizere, pa ako to nije u "novom" stanju, odnosno zamenjeno u bliskoj proslosti...zaboravite pridev "odrzavano"...btw, preporuka je da se menja i poklopac rezervoara za kocionu tecnost, kod svake promene kocionog ulja...sto bi bilo ravno planetarnom cudu ili dolasku marsovaca da je zamenjen..na Balkanu...pogotovo "ispravan"..
Tako da... G4 je odsvirao svoje, da bi bio auto za neku preporuku...pogotovo po aktuelnim cenama rezervnih delova...
Starija gospođa kasnih pedesetih i ranih šezdesetih godina sa istančanim ukusom za automobile.
Ona je vrlo pobožna žena, ide u crkvu svojim četvorotočkašem svake nedelje, redovno posećuje zelenu pijacu, ponekad ode sa drugaricama na bingo i poneku partiju bridža a uživa u istančanom ukusu šerija pred spavanje.
Vrstan poznavalac automobilizma, ne zanimaju je prdavci nego samo provereni modeli sklepani u najfinijim laboratorijama Nemačke kuhinje.
[ vladd @ 15.12.2013. 13:52 ] @
Legendarno
Citat:
Matori upala mi kašika u med. Passat, 2009, iz Nuremberga vozila ga baba do pijace i nazad, nači ono koža, klima, senzori, DVD, EMS, SMS, PMS, GPS, HIV. Znači brate sve, baba ga u treću nije ubacila.
Skoro se nisam ovako nasmejao
[ Goran AR @ 15.12.2013. 19:23 ] @
WV Golf ....na zalost Opel astra je nakon pocetnog uspeha pokvarila drasticno kvalitet....ovo su informacije koje sam dobio u nekoliko pouzdanih servisa u Beogradu...
[ Zarko Silic @ 15.12.2013. 19:27 ] @
Jel mozes nesto vise saznati o kakovom se to gubitku kvaliteta radi.
Na vise mesta se nesto slicno moze procitati, ali niko jos nije izneo konkretan odgovor na postavljne tvrdnje.
[ botr @ 28.12.2013. 14:33 ] @
Ja sam u sicnoj dilemi, pme inresje, moze li Golf 5 kupljen u Nemackoj, 1.9 tdi, sa oko 200k km da bude ok u smislu tehnicke ispravnosti i slicno? Takodje me interesuje koliko mogu da izdrze katalizatr i dpf?
Potrebno mi je i nesto vise informacija o 1.4 i 1.6 benz motorima, osim sto je 1.4 preslab, pa cu gledati da ga izbegnem, ali sta ako nadjem neki sa malo km iza sebe, a da auto u globalu bude izuzetno ocuvan?!
[ Nemanja @ 28.12.2013. 15:15 ] @
Da utvrdimo gradivo...
Citat:
vladd:
Legendarno
Citat:
Matori upala mi kašika u med. Passat, 2009, iz Nuremberga vozila ga baba do pijace i nazad, nači ono koža, klima, senzori, DVD, EMS, SMS, PMS, GPS, HIV. Znači brate sve, baba ga u treću nije ubacila.
Skoro se nisam ovako nasmejao:)
ili dodaj jos para ili promeni izbor. Svi balkanci hoce golfa, a samo ih cekaju ovi gorespomenuti sto su ih bake vozile na pijacu...
[ botr @ 28.12.2013. 16:00 ] @
Planiram da platim vise 6-7k eura + dazbine, kupim u Nemackoj, prvenstveno od privatnog lica ili nekog ozbiljnog placa, ne od Mehmeda i slicnih, nego pitam u ovoj temi, posto se vec prica o tome.
Nisam bas toliko naivan.
PS
I drugi automobili dolaze u obzir.
EDIT
Evo sad gledam oglase, moze se naci i Corolla, Civic, itd. za slican novac, 2005+
[Ovu poruku je menjao botr dana 28.12.2013. u 18:17 GMT+1]
[ vaske2 @ 28.12.2013. 17:21 ] @
Hoće taj auto iz uvoza mnogo da ti izađe,trenutno su auta najjeftinija ovde,a može se naći takav Golf od prvog vlasnika i sa veoma pristojnom km za manje para nego gore...Evo jedan npr...
Nije problem u novcu, problem je naci dobar auto, koji ce dugo da sluzi uz redovno odrzavanje. Mislim da je bolje dati 1000 vise u startu, nego gubiti vreme po servisima.
[ Nemanja @ 28.12.2013. 17:39 ] @
Auti su kao novi mnogo skuplji u zapadnoj Evropi nego u Srbiji, nema logike da kao polovni budu jeftiniji, osim ako nisu sastavljeni od dva. Potrazi u Srbiji, od poznatog vlasnika. Bar bih ja tako uradio da zivim tamo. I dizela bih uzeo samo novog, nikako polovnog. 1.6 benzinac bi trebao biti dobar izbor u celoj toj klasi.
[ Zarko Silic @ 28.12.2013. 21:38 ] @
Vise puta je receno da se dobar automobil ne moze kupiti za sitne pare. Medjutim, ako polovni automobil kupuje automehanicar, onda postoji kalkulacija. On moze, a uglavnom i biva, da kupi cak i Alfu . U mom kraju samo automehanicari voze (i hvale) Alfu. Razumljivo zasto.
Oni koji nisu automehanicari treba da gledaju manje automobile, novije, ili potpuno nove sa kreditnim varijantama ako se nema mnogo gotovine.
Ko hoce jeftin automobil a da nije jako los, mozda je trenutno najbolji izbor Focus ili Mondeo.
[ Lavlja_Jazbina @ 28.12.2013. 22:04 ] @
Daj neko svoje misljenje o deplhi diznama-pumpi u tim modelima.
[ vladd @ 28.12.2013. 22:56 ] @
Ja sam los trgovac i jos gori kupac. Pa da ne bi bilo narusavanja medjuljudskih odnsa, ostao mi je izbor, ili NOVO vozilo, ili polovnjak do 500 evra....pa da mi bar nije zao truda i novca za nove delove...
[ botr @ 29.12.2013. 08:23 ] @
Ja nisam mehanicar, a vozim Alfu, i zadovoljan sam. Osim potrosnih delova nista drugo nije pravilo problem, za 40+ k km, sa TS motorom.Od vecih ulaganja posle 10k km promenjeni trapovi, ocekivana investicija, niko nece da ulozi 300 evra pa da ti proda auto, mada su neki delovi mogli jos da guraju, ali kad sam vec otisao u Kg menjaj sve, i set kvacila, korpa, lamela, potisni lezaj, nesto preko 200 evra sa radom majstora. Od ostalih investicija, smao su se sijalice kvarile
Medjutim, posto je ovaj auto presao preko 200 k km, a ima i poprilicno godina iza sebe, resen sam da uzmem nesto mladje, sa malo km, da se vozim i ne razmisljam.
Ko hoce jeftin automobil a da nije jako los, mozda je trenutno najbolji izbor Focus ili Mondeo.
Kad ovo dolazi od nekoga ko voli VW onda ima jos vecu tezinu. Za pohvalu.
[ Nemanja @ 30.12.2013. 03:09 ] @
Nije rekao da je bolji od VW, vec da polovan kosta manje nego sto u stvari vredi :)
[ HoT_Steppa @ 30.12.2013. 07:36 ] @
Ne stavljaj mi u usta reci koje nisam izgovorio, procitaj opet sta sam napisao.
[ Zarko Silic @ 30.12.2013. 11:15 ] @
Problem je u tome sto se VWa niko normalan nece odreci ako prethodno automobil nije maksimalno izraubovan (bar 2 puta vise nego sto se to cini sa modelima drugog proizvodjaca), ili ima neku skrivenu manu ("nedefinisanu" istoriju), ili nekakav drugi problem (konkretan) koji bi mogao skupo da kosta.
Prednost vagena je ta sto se i tako izraubovan moze relativno lako i brzo dovesti u nekakvu normalu, za razliku, od na primer Mitsubichia koji ne moze da predje ni polovinu toga kao VW i koji se u normalu ne moze dovesti nikada (kosta previse vremena, novaca i zivaca). Zato im je tolika i razlika u ceni kao polovnjacima.
Ford je neka sredina i mozda pruza solidan kompromis izmedju rizika da se pukne, cene koja se za njega plati, mogucnosti da se povrati u normalu i konfora (performansi) koje pruza njegovom vlasniku.
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Daj neko svoje misljenje o deplhi diznama-pumpi u tim modelima.
Ne mora uvek da bude Delphi. Kod Forda sa moze sresti i Siemens i Bosch, ali najcesce je Visteon.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 30.12.2013. u 12:29 GMT+1]
[ vladd @ 30.12.2013. 12:24 ] @
Teske izjave uvrede za Mitsubishija, i neopravdane pohvale za VW. Nicim argumentovane...
Istina je ...tamo negde...
90% vw-a koji se voze su raubovani, i verovatno se voze u "zavrsnoj" putanji veka, pred prodaju
Ne tvrdim da Mitsu nije izraubovan, to je prosto obicaj na trzistu ponudjenih polovnjaka, ali s moze kvalitetno popraviti, ali NE u prirucnim radionicama ili na njivama...
Sami sklopovi za popravku su kvalitetniji i nema sirokog asortimana tursko-kineskih kopija, pa su cene vece, ne vece nego za pezoa, ali ugradjen deo prestaje da bude problem veliki naredni period eksploatacije..
Sto se za trapove VW-a ne moze reci..
Pri kupovini, na slepo, moze se tvrditi da je kod Mitsubishija manji procenat skrivenih kvarova, manji procenat delova koji su u poslednjem stadijumu eksploatacije, i manji broj kriticnih delova spremnih na trenutni otkaz.
Kupci se opravdano plase, mogucih troskova, ali je veca verovatnoca manjih nakbadnih troskova kod Mitsubshija.
Delom i zbog nedostatka spretnih mehanicara i velikog broja raspolozivih vozila, spremnih za dramaticne budzevine...
Sto ne znaci da se ne moze kupiti krs, bilo kog proizvodjaca...
[ Zarko Silic @ 30.12.2013. 13:34 ] @
Nisu neopravdane.
Mitsubici Colt za 1.3 benzinskim motorom jedva prelazi 100.000 km nakon cega se ventili istope. Ovo je gotovo redovna pojava kod ovog modela pa ne cudi sto se relativno novi (desetogosnjaci) polovnjaci prodaju za 1000 eura. Nakon ravnanja glave, i zamene plahanog krsa, cekanja po nekoliko meseci za dopremu delova, motor ide jos (ne mnogo), ali sa ozbiljnim intervencijama svakih desetak hiljada kilometara, a posle par takvih intervencija, zreo je kontejner. I to je sudbina skoro svakog primerka.
Sa evropskim 1.5 dizelasem, kao sto je onaj u Acentu, situacija nije losa kao sto je to sa benzincem.
Samo da podsetim, kilomeraza nakon koje ovaj Japanac ispusta dusu je tek ona na kojoj se Volksvakenov motor razradjuje.
Svakodnevno se srecem sa kilomtrazama poput na primer ovakve iz Golfa III (mada mnogi uporno tvrde da se sat nakon 330.000km sam resetuje i da ne moze da pokaze vecu vrednost od nje ) :
Mislim da od ovoga nije potrebna nikakava bolja reklama.
[ bakara @ 30.12.2013. 14:58 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Ko hoce jeftin automobil a da nije jako los, mozda je trenutno najbolji izbor Focus ili Mondeo.
Znaci, po tebi samo VAG ili ford, ostali su jako losi???
Interesantno je sto neki ljudi bas te zaobilaze...
Citat:
Zarko Silic: Problem je u tome sto se VWa niko normalan nece odreci ako prethodno automobil nije maksimalno izraubovan (bar 2 puta vise nego sto se to cini sa modelima drugog proizvodjaca), ili ima neku skrivenu manu ("nedefinisanu" istoriju), ili nekakav drugi problem (konkretan) koji bi mogao skupo da kosta.
Pa niko ga se ni ne odrice, vec ga prodaje :)
Inace ja do sada ni jedan auto nisam sahranio, da bih ga se tek tada "odrekao", a bilo je tu i VAGena, po tebi spadam u tu grupu nenormalnih, i trebao sam voziti dok se ne raspadne.
Mitsubici Colt za 1.3 benzinskim motorom jedva prelazi 100.000 km nakon cega se ventili istope. Ovo je gotovo redovna pojava kod ovog modela pa ne cudi sto se relativno novi (desetogosnjaci) polovnjaci prodaju za 1000 eura.
Moze neki link, gde ima tih micubisija sa 100000km za 1000€?
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2013. 15:05 ] @
Citat:
Ne mora uvek da bude Delphi. Kod Forda sa moze sresti i Siemens i Bosch, ali najcesce je Visteon.
Da ostao sam na 2004.Prevideo sam da moze novije da kupi za 5k.Bas su jeftini.
[ etjen @ 30.12.2013. 21:35 ] @
ne bih nešto mnogo da pametujem, ali i mene zanima gde to ima za soma eura Colt sa 100kkm i po kojoj statistici oni ne prelaze više od te kilometraže?!?
Malo suviše smela izjava rekao bih...
[ botr @ 30.12.2013. 22:01 ] @
Znam dosta ljudi koji voze Mitsubishi, i stare i nove, i niko se ne zali na motor.
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2013. 22:05 ] @
Smela po pitanju cene(drugi si na listi)ili predjene kilometraze?
[ etjen @ 30.12.2013. 22:46 ] @
oboje
[ vladd @ 30.12.2013. 23:42 ] @
Od 2002-e godine, restilizovani Colt je uradjen na platformi Smatr forfour, i otisao u supermini klasu, za razliku od ranijih hecbekova.
Jedan od motora je bio i 4g15T sa 1500 kubika i 160(i nesto malo) KS..sto se tice poredjenja, da se vratimo u 2003-u po pitanju VW-a i sta je on to imao u klasi do 1.6?..na autima oko tone...i ispod 4m?
Koncept je predaleko od VW-a, koncept je osmisljen, pogotovo ako mislimo bas na ovog kolta(2002-danas), a ne na nekog drugog..
Da ne spominjem Mivec motore, kvalitet, pouzdanost, malu potrosnju u svim rezimima, ne samo na leru i ispod 2000 obrtaja...
Starije ne smem i da spominjem, iz 90-ih su neuporedivi sa starudijom i matrakukama koje je nudio VW(za vece novce)...
Licno mi se ne svidjaju modeli oko 1996, mada je u tom periodu egzistirala opsta losa ponuda(kao da su svi nesto lutali), u vozilima srednje klase...
Svaki deo odise inzenjeringom, svaki deo je kvalitetno izradjen, srafovi su 10.9 kvaliteta(ne 8,8 kao kod VW-a ili dacije)..
Vrlo je za ocekivanje da se nakon 5-6 godina pojavi neki "check engine"..ali je to neuporedivo sa potrebnim servisima kod VW-a..
Samo je problem informisanosti..kasno i sporo je pristizala na ove livade...opcinjeni smo bili matorom vesticom, dok su uspavane princeze soavale neprimecene
[ asus1 @ 17.01.2014. 10:54 ] @
Moja lista:
1. Opel Astra, za taj novac se moze naci dosta mlad i dobro očuvan auto
2. Ford Focus, udoban ali treba biti oprezan
3. Golf V, za 5000 praktično se može naći samo krš jer su ovi automobili baš precenjeni
[ asus1 @ 17.01.2014. 10:56 ] @
Citat:
botr:
Znam dosta ljudi koji voze Mitsubishi, i stare i nove, i niko se ne zali na motor.
Micubisi je sigurno dobar kao i svi japanci, mada je malo odrzavanje skupo. Ali ako se nadje dobar Japanac onda je to definitvno best buy!
[ vladd @ 17.01.2014. 11:57 ] @
Preciznije receno, odrzavanje "japanca" je naporno, zbog nabavke kvalitetnih delova, inace lako postane "balkanac" sa jeftinim kopijama...
A inace su svi u rangu cena, 10-20 evra gore dole...
[ bakara @ 17.01.2014. 17:24 ] @
Skupo odrzavanje japanaca pominju samo oni sto ne voze japance.
Nikad nisam cuo da se zale ovi sto ih voze.
[ Zarko Silic @ 17.01.2014. 18:51 ] @
Odrzavanje pojedinih Japanace nije skupo vec je bolno.
Od cene prosto usi otpadaju.
[ bakara @ 17.01.2014. 20:52 ] @
^^
Ne secam se da sam video ljude bez usiju
[ vladd @ 18.01.2014. 11:06 ] @
Ima skupih delova, ali se ne kvare, pa nema potrebe da se kupuju. I na te delove se pozivaju obozavaoci VW-a kada se porede cene odrzavanja.
Ali, postoje situacije, nakon sudara, kada se odredjeni delovi moraju kupiti, pa zato i postoje na trzistu.
Recimo, cetiri agregata, kao "dela", alternator, alnaser, servo pumpa i kompresor klime nisam pipnuo za 12 god koriscenja japanca.
Najskuplji, nov deo enterijera, koji sam kupio je kostao 30-ak evra, koji ne spada u relativno redovno odrzavanje, podizac zadnjeg stakla(nakon sto me zakucao drugi auto u vrata). Od kupljenih polovnih, najskuplja bi bila felna 60 evra...i to zato sto sam zeleo 14", a polovna 20...
Cenu su imali i kablovi za svecice, ali ne neku vatrenu 30-40evra, menjani jednom u tom periodu, prednji amortizeri su kostali po 45 evra...koliko i homokineticki(jedan se cuo, zamenjena oba) a trajali su bar 300kkm...zadnji amortizeri, i opruge jos dobri, kod novog vlasnika..
Set klipova 300 evra, generalka, puna, da punija ne moze biti, 700 evra..sta je tu papreno? I to zato sto je progoreo klip od vode u gorivu...
E, da, i nov aluminijumski hladnjak, onaj veci, zbog klime, 250 evra..crkao mojom greskom, nisam dolio rashladnu tecnost(skidao crevo da zamenim kais na klimi pa razlio vodu, a nisam imao antifriz kod sebe), a pozajmio sam auto "na kratko" sto nije bas bilo "kratko"...i pukao od pritiska...
Auspuh 70 evra...da valja, to je jedini deo koji nije "japanski"...posebna prica..
Kada se sve sabere i uproseci, tekom 12 godina 100 evra godisnje na rezervne delove, ukljucujuci i ulje i filtere, onda 150...
Te troskove su neki u okruzenju imali za tri godine vozenja golfa 2, a i dalje nije u stanju kakav je japanc bio, niti ima konfor kakav je japanac imao... niti ce biti.....a "vrsnjaci" su, s tim sto su, 90-ih, kao novi, bili slicne cene...
Za razliku od prosecnog g2, postedjen sam bio zamena ramena, opruga, tapaciranja sedista, kvaka i brava, mracnih farova, zadnjih brisaca, grejanja kabine, zamena creva i kablova, beskonacnih stelovanja paljenja, pumpi i karburatora, zamena benzinskih pumpi, alternatora, alnasera, kugli i letvi volana.... dodavanja masa na motoru, haosa od zica i creva pod haubom, visecih zica i mracnog gepeka...
Ovo sto sam radio, ionako se radi na svakom od doticnih g2, osim elektropodizaca zadnjih stakala
Oni g2 sa klimom i servom su, na Balkanu, retki kao bele vrane..prevelika i preskupa glavobolja
[ Zarko Silic @ 18.01.2014. 11:18 ] @
Citat:
bakara:
^^
Ne secam se da sam video ljude bez usiju
He, he,
Onda ocigledno ne koristis ogledalo
Zar nisi rekao da si imao udes sa Mazdom?
Zar nisi zakljucio da se ne isplati popravljati?
Zar nisi rekao da si automobil momentalno prodao i da su se grabili za tako razbijen automobil? Sta mislis zasto?
Pametnom je ovo sasvim dovoljno da izvuce zakljucak.
[ deki111 @ 18.01.2014. 11:25 ] @
Citat:
vladd:
Za razliku od prosecnog g2, postedjen sam bio zamena ramena,
Ramena sigurno nisi menjao. ;)
[ vladd @ 18.01.2014. 11:36 ] @
Sigurno nisam menjao ramena, zasto ih ne bih nabrojao.
A kostaju 500 din skuplje od ramena za G2
I da je trebalo, makar iz razloga natrulosti(a da samo "izgledaju" zdravi) gubitka farbe, ja bi ih menjao, bar u tom periodu kada sam nestedimice gurao pare u kola.
Menjane su gumice balans stangle i par osovinica za stabilizaciju, sveukupno ni 20 evra. I dva diska..
Ni priblizno da su se morali menjati cilindri, pojacavaci kocenja...
Potpuno drugacije "odrzavanje" od vecine onih koje sam imao... nekoliko desetina razlicitih vozila..
Ako cu da nesto lazem, zasto bih pisao svoje iskustvo?
Niko ne bi bio srecniji od mene(i mog dzepa), da sam prelaskom sa Mitsubishija na VW doziveo NAPREDAK!
A za ovo MK4 cudo...cene su posebna prica..ali tako MORA, posto je to strasna firma koj naplacuje i vazduh kroz koji prodje VW vozilo...
O njemu i ne pricam, sada, da ne pomisle da mrzim VW, vec pojasnjavam pogresnu(nejasnu) informaciju o karakteru CENA DELOVA
[ deki111 @ 18.01.2014. 11:53 ] @
G2 ima viljuške.
[ inobradovic @ 18.01.2014. 12:07 ] @
kad niko ne reaguje ajde ja ,
procitajte naslov teme ljudi i sta je covek pitao a ne ovako nesto bezveze da se prepucavate u zadnjim postovima.
[ vladd @ 18.01.2014. 16:25 ] @
Odgovaramo coveka od problema, nema prepucavanja.
S tim, sto neki vole i druge da uvuku u problem, valjda im lakse:), a neki su izgubilli emocije prema brendovima, i gledaju odnos ulozenog novca prema kvalitetu, trajnosti i robusnosti, sto VW izgleda, NIKADA nije bio..uvek su bili skuplji a losiji, od parnjaka.
Bili su "bolji", malo konforniji, samo od onih od kojih su bili 2-3 puta skuplji, ali je pitanje da li su bili toliko "puta" i bolji
Oni su uveli termin "skupe plastike", on su zamislili da se "redovno" menjaju delovi koji se ne menjaju kod drugih brendova, oni su pokrenuli koncepciju vozila prema jeftinoj proizvodnji a ne prema potrebama kupca..
Zar nisi rekao da si imao udes sa Mazdom?
Zar nisi zakljucio da se ne isplati popravljati?
Zar nisi rekao da si automobil momentalno prodao i da su se grabili za tako razbijen automobil? Sta mislis zasto? ;)
Pametnom je ovo sasvim dovoljno da izvuce zakljucak.
Jeste imao sam udes, isplacena mi je totalna steta, ono sto je ostalo od auta sam prodao.
Da sam ga popravljao, samo bi potrosio pare u auto a to bi posle toga opet bio polupan auto.
Meni to nije rentabilno, radije kupujem drugi auto, a da ne pominjem da sam tako jos i zaradio.
Taj sto je kupio auto je posle to nekako sklepao pa je i on zaradio.
vladd:Niko ne bi bio srecniji od mene(i mog dzepa), da sam prelaskom sa Mitsubishija na VW doziveo NAPREDAK!
Ovo crvenim podvuceno mozda bi i moglo da sa prihvati ako bi nam objasnio jednu nelogicnost:
Kako je onda maoguce da si 4 puta za redom, kako sam kazes, kupio bas Volksvagena, a ne recimo Mitsubichia?
Nesto tu opasno ne stima
Citat:
bakara:Da sam ga popravljao, samo bi potrosio pare u auto a to bi posle toga opet bio polupan auto.
Meni to nije rentabilno, radije kupujem drugi auto, a da ne pominjem da sam tako jos i zaradio.
Taj sto je kupio auto je posle to nekako sklepao pa je i on zaradio.
Svi zaradili. Hm?
Jedino je nejasno zasto onda trgovci polovnjacima beze od Japanaca kao djavo od krsta?!
Jedino je nejasno zasto onda trgovci polovnjacima beze od Japanaca kao djavo od krsta?!
Verovatno su gadljivi na zaradu :D
Moj auto i jeste kupio trgovac, malo ga sredio (izlupao sta se moglo ispraviti, zamenio stopaljke i ofarbao, daleko od besprekornog) i prodao za 1800€ vise...
Nedelju dana kasnije me je zvao kupac da prevede auto.
Priznajem bilo mi malo krivo, ali opet on je imao semu kako jeftino da ga sredi, ja nisam...
Sto se trgovine polovnjaka tice, moje je misljenje da se trguje sa onim sto je povoljno, dostupno i donosi najlaksu zaradu, a japanci su em optereceni dazbinama, em manje dostupni u okolnim zemljama.
[ vladd @ 21.01.2014. 12:12 ] @
Ono od cega "beze" preprodavci, to i treba kupovati. Znaci da nemaju besomucne zarade, i da se nudi realnu robu za adekvatne pare..ne moze PROSTIJE..
A zasto sam ja uzeo bubu, to valjda nije u redu da sedamnaesti put objasnjavam...svakako da nije razgledan kvalitet, vec izgled i zelje (razmazene)vlasnice.
To sto ga ja vozim, odrzavam, i psujem ...spiskove iscitavam vec osmi krug...to su posledice..:)
Iskreno, ispao sam konjina, verujuci u telalenja povrsno, ne upustajuci se u razmatranja realnog kvaliteta, i nadajuci se da je bar deo marketinskih lagarija istinit..i bio je, ali strasno mali, zanemarljivi deo..
Cak sam zanemario i smesne omaske koje su se drugima desavale, sluzilo je za salu i zabavu..dok se nije "vratilo"..po glavi i po dzepu...
Pride, posmatrajuci vozila malo ozbiljnije, osamaren losim iskustvom, primetio sam da nije sjajna situacija ni medju "japancima". Imaju neki svoj "imidz", koji vec pomalo odudara od onoga sto mi je simpaticno, delovi su im kvalitetniji od evropskih(tehnoloski), ali je evropa sa cenom(zastitnim taksama) izasla van smisla, pa vozila nisu bas povoljna, kao na drugim meridijanima. Plus nasi alavci, koji gube dane u salonima, i zele "evropske" plate...
I nakon opsteg posmatranja, za nase uslove, standard i kolicinu preprodavaca(svih fela, koji su se nakacili da sisaju krv potrosacima auto industrije), italijanska vozila su idealna. Sve ostalo su varijante, sa "posebnim" potrebama ili prosto prilikama za kupovinu...
[ vladd @ 23.01.2014. 22:46 ] @
Odakle ti ti biseri?
Golf 4 je druga generacija losih vozila(nakon tesko popljuvanog G3, koga su i nase novinarske slihtare kritikovale), pravljnih da ustede sto vise u proizvodnji.
Sledio je najkompleksniji od svih Golfova, u seriji, Golf 5, prakticno najslozeniji i najbolji golf ikada, jedina "usteda" koja je radjena je proizvodnja u jeftinim lokacijama(Kina, Meksiko), pa i tada je bio (pre)skup za proizvodnju. Mala zarada je razjedala VW.
G6 je neuspeli fejs lifting i pokusaj poboljsanja palete motora. Pokazalo se da i dalje lutaju(zbog tezih problema sa motorima, sto je pretilo da narusi poljuljani imidz), gasenjem doticne palete,
I polako se krenulo ka "modularnom" golfu 7, kojem je koncepcija okrenuta jeftinoci proizvodnje(ne samo G7 vec i nekoliko modela, prakticno se razlikuje samo spoljni lim i dizajn plastika enterijera), moduli su sada za veci broj primeraka, vozilo tezi koncepciji(davno odbacenoj na zapreminama ispod 2 litra) ekologije, gasenjem par cilindara, sa modularnom paletom modularnih motora, kojima su vec poceli da skidaju skuplje delove(superpunjac)...za istu cenu proizvoda..
Tako da je G5 korektan izbor, nije nepodobno da je na listi, ali svakako bi trebalo razmotriti konkretno vozilo, kada je polovnjak u pitanju, a manje glavobolja ce sigurno praviti Focus...
[ Sapphire @ 02.02.2014. 22:12 ] @
Evo update sa moje strane:
posto se zbog nekih poslovnih prilika polaganje vozackog u DE malo oduljilo, imao sam vremena i da se "predomislim" i ipak odlucim za nekog karavana.
Auto jos nije kupljeno, ali ovo mi je n1 izbor trenutno
Btw, gledajuci ova auta iz naslova stvarno sam dosao do zakljucka da je Golf V za 5k sa dobrim dizel motorom skoro nemoguca kupovina, Focus i Astra su super, ali nikako mi se ne svidjaju u karavan verziji (Vectra je nesto bolje recimo, mislim meni licno).
Ima li netko generalno iskustva sa Mazdama, pogotovo sa 6-icom? Gledam dijelove i cijene, manje vise sve se to svede na isto koliko vidim?
[ Lavlja_Jazbina @ 03.02.2014. 06:16 ] @
O autu ti ne mogu reci bas nista ,samo bi te pitao sta znaci 5390€ a sta 4990€.Kes?Ona sjajna plastika na motoru me potseca na nase preprodavce(ako se i tako mogu nazvati).
Nema kozu :(.Zasto ne Vekktra,mladja 3 godine,VELIKI karavan.Recimo ova za manje para. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=243350084&asrc=st
Ta kilometraza za mazdu je garantovana?Kakvi su servisi,cene i sta je odradjeno?
[ botr @ 03.02.2014. 08:30 ] @
Rdja, rdja, rdja.
[ jnk @ 03.02.2014. 08:47 ] @
Obrati pažnju na DPF, zamena je par hiljada evra i to je najčešći razlog niske cene.
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 09:26 ] @
Citat:
Sapphire:Gledam dijelove i cijene, manje vise sve se to svede na isto koliko vidim?
Odakle ti ova ideja?
Citat:
jnk:
Obrati pažnju na DPF, zamena je par hiljada evra i to je najčešći razlog niske cene.
Kako mislis da obrati paznju?
Gatanjem?
Ovo je valda jedini motor (Mazdin) kod koga se na svakom malom servisu trebaju promenuti svi grejaci. Nije skupo, jedno 800 eura pride
Ako se to ne uradi, a obicno se ne uradi, vek trajanja tom motoru je otprilike koliko i vek trajanja jednom Mitsubichiu benzincu iz generacije Golfa 4.
120.000 kilometara i dovidjons i sasvim je razumljivo zasto je kao polovnjak, za "istu" ocuvanost kao sto je ovaj sa oglasa, duplo jeftiniji od Golfa 5
Edit: "Mazdin"
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 03.02.2014. u 12:05 GMT+1]
[ botr @ 03.02.2014. 09:39 ] @
PS
Za dizel ces platiti jedno 200 evra vise aime poreza na zagadjenje nego sto bi ga platio za benzinca. Ako ne prelazis neku veliku km, dizel ti se ne isplati, pored potencijalnih problema s njim.
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 10:00 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
O autu ti ne mogu reci bas nista ,samo bi te pitao sta znaci 5390€ a sta 4990€.Kes?Ona sjajna plastika na motoru me potseca na nase preprodavce(ako se i tako mogu nazvati).
Nema kozu :(.Zasto ne Vekktra,mladja 3 godine,VELIKI karavan.Recimo ova za manje para. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=243350084&asrc=st
Ta kilometraza za mazdu je garantovana?Kakvi su servisi,cene i sta je odradjeno?
Ova Vectra je ofucana najstrasnije samo sto je tako fotkana da se to ne vidi na prvi pogled. Da li namerno ili slucajno, lik nije fotkao ono najzanimljivije, ali i ovako, iskusan kupac moze uociti ofucanost. Kolometraza je za najmanje 100K poterana u nazad, ako je samo toliko.
Kao kompromis svega po malo:mladog vozaca, cene registracije, lakoce odrzavanja, prostora (karavan) i udobnosti, potrosnje i performansi ja bih predlozio ovako nesto
Auto treba gledati da se kupi kod servisera, dilera koji daje garanciju i po mogucnosti da je od prvog vlasnika
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 03.02.2014. u 11:12 GMT+1]
[ tdusko @ 03.02.2014. 10:15 ] @
@Sapphire
Bacio sam pogled na pocetak teme i video da se interesujes za to koliko je svez TUEV pouzdan pokazatelj stanja auta. Moje misljenje je da je bolje da TUEV bude sto sveziji jer to pokazuje da su vitalni sklopovi poput sistema za upravljanje i kocenje ispravni. Medjutim, svez TUEV ti nece reci da li je auto lupan, da li je vracana kilometraza, da li je motor na izdisaju itd itd. Ono sto tebi treba je ADAC voll gebrauchtwagenscheck, kosta oko 100* Eur za sta dobijes detaljan pregled od strane nezavisnih(:)) profesionalaca kompletnog auta. To uklucuje stanje limarije, laka, motora, elektronike, kocionog sistema, sistema za osvetljenje, za upravljanje itd itd. Ovo je moguce izvesti pre kupovine i to tako sto ti sam vozis auto. Prijatelj i ja smo upravo tako za njegovu suprugu pre par nedelja kupili jednu A klasu gde je sa prodavcem napravljen ugovor, data kapara i mi smo oterali auto bez njega u ADAC ovde u Minhenu gde su ga pretresli uzduz i popreko. Ukoliko ADAC da negativnu ocenu, odnosno neki od kriticnih sistema nisu u redu, prodavac mora da vrati kaparu. U nasem slucaju sve se zavrsilo na obostrano zadovoljstvo jer je ADAC potvrdio nasu procenu da je auto kao nov. U pitanju je 9 godina stara A klasa presla 75k Km koja je placena 4k Eur sa manjim ostecenjima od grada :)
Sto se samih auta tice, moj ti je prijateljski savet da ako kupujes auto ovde u DE i planiras tu da ga vozis, da razmislis dobro pre nego sto pomislis da za male pare(ca 5k eur) mozes da kupis dobar dizel karavan mladji od 10 godina. Ako vec mora da bude karavan i jos dizel, za te pare bolje lovi stariji nemacki auto. Ima ih super ocuvanih s kraja devedesetih za te pare.
*Nisam siguran da li je ovo cena ako nisi ADAC clan, treba proveriti
[ deki111 @ 03.02.2014. 10:35 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Ovo je valda jedini motor kod koga se na svakom malom servisu trebaju promenuti svi grejaci. Nije skupo, jedno 800 eura pride
Kako to, kad Nemac kaže da je procedura za zamenu grejača sledeća:
otvoriti haubu, skinuti plastični poklopac motora, priključke za grejače i samo ih odvrnuti.
Nisu spomenuli razbušivanje...
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 11:03 ] @
Moj post vezan za zamenu grejaca, odnosio se na Mazdin MZR CD motor, a ne na Fiatov u Opelu.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.02.2014. 11:48 ] @
Budimo ozbiljni,nismo deca.;).Ne taj model,koji si ti nekako zakljucio da je los,nego kao model karavana.Isto kao Mondeo,pa passat itd.
To je karavan,a igracke kao golf,focus,megan su samo abortusi necega sto se zove karavan.Stvar ukusa ali i PROSTORA!.
Isto vazi i za novi golf karavan,cemu bacanje lima.
[ Sapphire @ 03.02.2014. 19:29 ] @
@ oko skopoce dijelova: http://www.daparto.de/. Nisam bas mjerodavan da sad objasnjavam sta sam protumacio da je jeftinije a sta skuplje :)
@ Lavlja_Jazbina: Hvala na preporuci, ali iskljucivo gledam händler-e znaci ne zelim privatno sad kupovati. Znam da to nije neka ogromna razlika u sigurnosti ali barem mi se ne moze desiti ovo: https://www.youtube.com/watch?v=9ov4TlKlCog (pogledati sami kraj klipa)
Bacio sam pogled na pocetak teme i video da se interesujes za to koliko je svez TUEV pouzdan pokazatelj stanja auta. Moje misljenje je da je bolje da TUEV bude sto sveziji jer to pokazuje da su vitalni sklopovi poput sistema za upravljanje i kocenje ispravni. Medjutim, svez TUEV ti nece reci da li je auto lupan, da li je vracana kilometraza, da li je motor na izdisaju itd itd. Ono sto tebi treba je ADAC voll gebrauchtwagenscheck, kosta oko 100* Eur za sta dobijes detaljan pregled od strane nezavisnih(:)) profesionalaca kompletnog auta. To uklucuje stanje limarije, laka, motora, elektronike, kocionog sistema, sistema za osvetljenje, za upravljanje itd itd. Ovo je moguce izvesti pre kupovine i to tako sto ti sam vozis auto. Prijatelj i ja smo upravo tako za njegovu suprugu pre par nedelja kupili jednu A klasu gde je sa prodavcem napravljen ugovor, data kapara i mi smo oterali auto bez njega u ADAC ovde u Minhenu gde su ga pretresli uzduz i popreko. Ukoliko ADAC da negativnu ocenu, odnosno neki od kriticnih sistema nisu u redu, prodavac mora da vrati kaparu. U nasem slucaju sve se zavrsilo na obostrano zadovoljstvo jer je ADAC potvrdio nasu procenu da je auto kao nov. U pitanju je 9 godina stara A klasa presla 75k Km koja je placena 4k Eur sa manjim ostecenjima od grada :)
Sto se samih auta tice, moj ti je prijateljski savet da ako kupujes auto ovde u DE i planiras tu da ga vozis, da razmislis dobro pre nego sto pomislis da za male pare(ca 5k eur) mozes da kupis dobar dizel karavan mladji od 10 godina. Ako vec mora da bude karavan i jos dizel, za te pare bolje lovi stariji nemacki auto. Ima ih super ocuvanih s kraja devedesetih za te pare.
*Nisam siguran da li je ovo cena ako nisi ADAC clan, treba proveriti
Pa TÜV je meni pokazatelj koliko si i sam napisao. Hvala za ADAC, nisam znao da oni rade te testove. Nasao sam isti centar ovdje u Nürnbergu pa cu definitivno odvesti kad budem kupovao. Btw, 80€ je za clanove ADAC-a ;)
Da produzim topic, i u vezi benzinaca, sta mislite na ovo:
Istina je da benzin moze biti dobar gledajuci porez i odrzavanje.
Zna li itko protumaciti sta je ovo "R" na ovome testu karoserije (pise da je imalo auto nekih problema sa korozijom, jbg 10+ godina ima) ali opet "mala" je kilometraza (ima knjigu odrzavanja i servisa). Sta kazete?
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 19:44 ] @
Samo se jedan (onaj manji i finansijski bezopasnijih) aftermarket delova moze gledati i kupovati na ovakav nacin. Postoje i oni drugi, maligni delovi koji se moraju kupovati u originalu sto ume biti veoma bolno.
Zna li itko protumaciti sta je ovo "R" na ovome testu karoserije (pise da je imalo auto nekih problema sa korozijom, jbg 10+ godina ima) ali opet "mala" je kilometraza (ima knjigu odrzavanja i servisa). Sta kazete?
Nisam video da to negde u piše u oglasu. Citiraj taj deo ili postavi sliku.
[ inobradovic @ 03.02.2014. 20:19 ] @
te mazde generalno imaju problem sa rdjom, ne znam kakav je tehnicki da li moze prodji za godinu dve ili ga moras posle baciti prodavati negde i stvoris sebi obaveze,
vozio sam kromu mogu ti reci od astre mnogo bolja, razmisli o njoj.
[ Sapphire @ 03.02.2014. 20:48 ] @
Citat:
deki111: Nisam video da to negde u piše u oglasu. Citiraj taj deo ili postavi sliku.
Medju slikama, 11/11. Sa desne strane je inspekcija karoserije koja se radi na 10. godinu. Ispod je stavljeno veliko slovo R, sto mozda moze da znaci Rost (Hrdja) ali da nema konkretnih mjera. Posto je ovo napravljeno sa 117.000, a auto trenutno ima 118.000 to moze znaciti da ga je vlasnik bas zbog ovoga odlucio prodati. Sad ono sto mene zanima je koliko je to stvarno problem, jer nasao sam dosta izvora po Internetu da mnoge Mazde imaju s ovim problema, ali isto tako da mnogi voze vec dugi niz godine BEZ tih problema. Jos zanimljivije pitanje je cak ako se ovaj problem i pojavi, da li to ulazi pod obavezni warranty (ako je samo prelakirao hrdju to se moze protumaciti kao namjerno prikrivanje umjesto konkretnog popravljanja).
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 21:07 ] @
Pre kupovine treba dobro otvoriti oci i pregledati sve pazljivo. Obratiti paznju na ove detalje kod Mazde 6
Narocito je ugrozena generacija 2003-2007. zbog loseg i agresivnog lepka koji je koriscen prilikom sklapanja limarije, a koji izaziva galopirajucu koroziju. Brzu nego sto je ona kod Stojadina
[ Sapphire @ 03.02.2014. 22:51 ] @
Yup, ocito je to nesto na sta treba obratiti mnoogo paznje. Ove slike me podsjecaju na one reklame protiv pusenja na samim kutijama od cigareta :)
Btw, dva pitanja extra:
1. ove mazde sa benzin motorima nemaju plivajuci, ili?
2. koliko je "korisno" uraditi nesto kao preventivna zastita od korozije i sl?
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 23:11 ] @
Po prvom pitanju ne trebas lupati glavu kada je u pitanju benzinac, a za drugo pitanje jedina preventiva je udomljavanje.
Ako je za utehu, ni Mercedesi proizvedeni u slicnom vremenkom periodu (mozda malo stariji) nisu po pitanju korozije mnogo bolji. Ako vec zivis u Nemackoj obrati samo paznju koliko su okci truleksi.
[ deki111 @ 04.02.2014. 00:18 ] @
@Sapphire
Izostavio sam taj detalj zato što nisam pažljivo pogledao fotografije do kraja. To što je upisano slovo "R" definitivno ima veze sa korozijom jer je iznad štiklirana kućica "Korrosion" na pregledu karoserije. Koje je to mesto sa oznakom 4 nisam uspeo da saznam.
Samo sam video gomilu žalbi vlasnika tih automobila na koroziju.
[ HoT_Steppa @ 04.02.2014. 08:00 ] @
Moguce da su to automobili iz poplava koji nisu bili bas skroz potopljeni pa baceni na reciklazu nego recimo samo do pragova, dovoljno da se voda uvuce gde ne treba.
[ Zarko Silic @ 04.02.2014. 09:16 ] @
Kako to mislis do poplava?
Samo Mazde su poplavljene, samo Mazde su poplavljene slanom morskom vodom, samo Mazde ne smeju da se peru da ne bi slucajno voda zacurila tamo gde ne treba, ili nesto cetvrto?
A mozda ga je kera zapišala (Neki Njemački ovčar što ne voli Japance pa se, pre nego što će da zapiša, napio sumporne kiseline. Sram ga bilo.)
Ako se neko seca nedavnih poplava u Italiji kada je nastradalo mnogo vozila. Neka od tih vozila zavrsila su i na nasem trzistu. Mislim da smo diskutoveli i o jednom javnom oglasu sa jednim drasticnim primerom. Uglavnom su to bili Fiati.
Ja sam imao prilike da vidim par takvih automobila (nepopravljivih) ali ni na jednom nije bila ugrozena limarija ni na koji nacin. Prilikom takvih nepogoda, pogotovo poplava, mnogo pre limarije na vozilima stradaju druge komponente. Limatija je tu najmanji problem.
Ovo sto se dogadja sa Mazdama (i to relativno novim Mazdama ne starijim od 7 godina) posledica je neceg drugog, a ne poplava.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 04.02.2014. u 10:31 GMT+1]
[ vladd @ 04.02.2014. 17:12 ] @
Pa tio su ona potopljena vozila, sto smo se zezali za vreme cunamija, kako ce preprodavci da ih plaknu, i zavale na Balkan
STIGLA!!!
[ Nemanja @ 04.02.2014. 19:57 ] @
Pre nekih godinu dana sam na nemackoj TV gledao u emisiji koja se bavi pravima potrosaca dve godine staru Mazdu 5 sa rdjom... jos je bila u fabrickoj garanciji od 3g. Tu prodavac nije hteo da uvazi garanciju , pa se to razvlacilo dok nije stigao slucaj i na TV. Na kraju emisije se samo pisalo da su se nakon sto je diler saznao za emisiju, sporazumno dogovorili bez objavljivanja detalja.
[ Lavlja_Jazbina @ 04.02.2014. 20:05 ] @
Pominjali smo u negativnom kontekstu nase preprodavce polovnih vozila.Nemanja sada pomenu,Zarko za Vektru,zaobidji.
Pa zar to sredjeno drustvo dozvoljava prevare.Zar ne treba za svaki auto naglasiti njegove nedostatke pri prodaji kupcu?
[ Zarko Silic @ 04.02.2014. 20:34 ] @
Citat:
Nemanja: TV gledao u emisiji koja se bavi pravima potrosaca dve godine staru Mazdu 5 sa rdjom... jos je bila u fabrickoj garanciji od 3g.
Jel to mozda ta famozna skajaktiv Mazda sa najboljim srafovima u klasi ?
[ Nemanja @ 05.02.2014. 06:53 ] @
Ne, to je bila 2 g. stara Mazda, tako da jos uvek nije bila SA.
[ Zarko Silic @ 05.02.2014. 07:49 ] @
Ma znam, salim se.
Ta Mazda 5 koju si spomenu je bila ozbiljan kandidat za najgori automobil ikada napravljen pa su morali malo da se operu tako sto su pristupili temeljnijoj izradi pa je tako nastao SA. Verovatno su i uspeli, SA poseduje primetan kvalitet, ali su se kanda malo preracunali jer su sa cenom uleteli u grupaciju Audi
Na evropskom trzistu treba da "pobede" Skodu, a cenom zakacili Audi.
P.S. Prema mojim saznanjima oznaka R4 znaci da je doticni automobil izgubio pravo na dvogodisnji tehnicki pregled jer se na ROST lestvici od 1 do 5 nalazi na poziciji 4. Mozda nisam u pravu jer sam pitao ljude koji voze drugacije automobile i sa ovim problemom se nikada nisu sretali. Neko ko zivi "blize" TUV-u moze da proveri. Mozda Dusko?
Isto tako, vazno je obratiti paznju, ako se zeli kupiti korektno vozilo, da na autmobilu ne stoji napomena "nur export".
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.02.2014. u 09:18 GMT+1]
[ tdusko @ 05.02.2014. 09:25 ] @
Nisam uspeo da nadjem na netu objasnjenje za ove strane za inspekciju karoserije. Malo je teze jer ono nije izvestaj TUV-a, on izgleda drugacije, ono je obicna servisna knjizica koju je popunio serviser kada je radjen servis. Ono sto je sigurno jeste da auto ima korozije jer je to jasno cekirano, a oznaka R na poziciji 4 moze da znaci I poziciju na automobilu gde se nalazi; patos npr. Inace nista cudno za Mazdu, ko ne veruje neka ukuca "mazda rost problem" pa ce videti cega sve tu ima. Sto je najcrnje, najcesce se radi o automobilima mladjim od 5 godina.
Zanimljiv je tekst oglasa gde prvo pise da je auto pregledavan I odrzavan u kucnoj radinosti, a odmah ispod pise da je besprekoran i servisiran u Mazdinom servisu. Takodje pise da je rdja otklonjena sa tipicnih mesta za taj model. Ja bih iskreno drza prste dalje od ovog auta, sto bi nemci rekli :D. Inace, koliko vidim, kupci novih Mazdi u DE masovno odmah po kupovini voze auto na konzerviranje.
[ Nemanja @ 05.02.2014. 09:47 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Verovatno su i uspeli, SA poseduje primetan kvalitet, ali su se kanda malo preracunali jer su sa cenom uleteli u grupaciju Audi :D
Na evropskom trzistu treba da "pobede" Skodu, a cenom zakacili Audi. :D
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.02.2014. u 09:18 GMT+1]
Da, sada je Mazda 6 cenom usla u katagoriju A4-ke, mada je i Passat to isto uradio... Sada ce Audi postati "narodni auto".
[ Sapphire @ 05.02.2014. 16:21 ] @
Evo update od mene, otisao sam pogledati ovu 6-icu benzinca. Utisci:
- karoserija oko straznjih tockova je vidno bila pod korozijom nekad, i to je onako prefarbano ali na glavnim dijelovima se vec vidi da se krenulo napuhavati i to zestoko. Po dosta drugih mjesta vidio sam manje znakove pocetka korozije.
- Sva vrata i stakla imaju pomalo "labal" osjecaj. Ne ocekujem cvrstocu novog auta ali je vidljivo da je auto jako dugo stajalo negdje napolju, te da dosta dihtunga bas i nije u najboljem stanju
- Dihtung prtljaznika je pukao na jednom mjestu, znaci moze se ocekivati zestoko curenje (ili zamjena naravno)
- Sajla gas pedale je prilocno lose zategnuta, te pedala ima hod od jedno 4-5cm prije nego pocinje imati efekat!
- mjenjac je veoma cudam hajmo reci u najmanju ruku. Nakon prebacivanja u brzinu ima isti hod kao da je auto u leru, znaci prebacis u prvu a mozes ga micati lijevo desno kao da nije u brzini. Veoma interesantna situacija kada prebacujes recimo iz 5. u 3. brzinu (u sustini povuces dole pa samo vratis gore :) )
- straznje gume veoma izlizane, moze se reci da su na 1.6mm tacno
G-din Avdic nije naglasio da je vozilo "Unfallfrei". Pogledaj zazore na vratima sa leve strane.
[ tdusko @ 05.02.2014. 21:05 ] @
^Sa tim zazorima nikad nisi nacisto. Pojedini modeli Renaulta izlaze takvi iz fabrike . Salu na stranu, ocigledno je da je ovaj auto udaran. Pogledati kako hauba stoji i sve je jasno. Pored toga, treba proveriti koliki je porez za ovaj auto. Preko 200 g CO2 i 140 i kusur PS nije beznacajna cifra. Posebno kad se uzme u obzir koliko ovaj auto trosi.
[ Nemanja @ 05.02.2014. 21:19 ] @
Za te pare se ne moze naci takav auto citav ... Narocito ne kod preprodavaca. Narocito ne onih poreklom sa Balkana.
A ovaj jest stvarno bio udaren u vozacevu stranu , ja nisam ni zagledao dok tdusko nije rekao.
[ tdusko @ 05.02.2014. 21:38 ] @
Mala ispravka sto se poreza tice. Snaga ne utice na porez vec kubikaza. Za benzince, na svakih 100 cc ide po 2 eur, a na svaki gram CO2 preko 120 takodje ide 2eur.
[ Zarko Silic @ 05.02.2014. 21:59 ] @
Citat:
Sapphire:
Evo update od mene, otisao sam pogledati ovu 6-icu benzinca. Utisci:
- karoserija oko straznjih tockova je vidno bila pod korozijom nekad, i to je onako prefarbano ali na glavnim dijelovima se vec vidi da se krenulo napuhavati i to zestoko. Po dosta drugih mjesta vidio sam manje znakove pocetka korozije.
- Sva vrata i stakla imaju pomalo "labal" osjecaj. Ne ocekujem cvrstocu novog auta ali je vidljivo da je auto jako dugo stajalo negdje napolju, te da dosta dihtunga bas i nije u najboljem stanju
- Dihtung prtljaznika je pukao na jednom mjestu, znaci moze se ocekivati zestoko curenje (ili zamjena naravno)
- Sajla gas pedale je prilocno lose zategnuta, te pedala ima hod od jedno 4-5cm prije nego pocinje imati efekat!
- mjenjac je veoma cudam hajmo reci u najmanju ruku. Nakon prebacivanja u brzinu ima isti hod kao da je auto u leru, znaci prebacis u prvu a mozes ga micati lijevo desno kao da nije u brzini. Veoma interesantna situacija kada prebacujes recimo iz 5. u 3. brzinu (u sustini povuces dole pa samo vratis gore :) )
- straznje gume veoma izlizane, moze se reci da su na 1.6mm tacno
da li ti stvarno misliš da možeš naći auto više srednje klase koji je star 10+ godina sa kilometražom do 100kkm?!?
Ovaj auto sa linka je prešao makar 300kkm a piše mu 98000! Mislim, to je smejurija...
[ tdusko @ 06.02.2014. 08:59 ] @
Citroen Xara Picasso je jedan od retkih automobila koji se ovde u DE mogu naci u dobrom stanju za relativno male pare. Na mobile.de ih ima dosta 10-ak godina starih koji izgledaju kao novi sa kilometrazom od 60-ak hiljada Km za ispod 5k Eur. Iskren da budem, ne znam kakvog je kvaliteta taj auto, ali sto se prostora tice tu nudi dosta.
[ Zarko Silic @ 06.02.2014. 09:05 ] @
I sigurno nema rdju ni u najavi
Naime, nisam do sada video ni jedan C5, relativno cest automobil u ovim krajevima, a koji je napadnut sa korozijom. Mozda paradoksalno zvuci, ali je to tako.
[ Nemanja @ 06.02.2014. 11:18 ] @
Mislim da je Fiat najbolja kupovina u DE-AT... Nisu nesto na ceni, brzo im pada cena kao polovnim, a pristupacni su za odrzavanje, motori su im dobri. Japanci i Nemci su dosta skuplji , ako su iole ocuvani.
[ vladd @ 06.02.2014. 11:44 ] @
PA zar osim proste cifre 5000€ i potrebe za trosenjem doticne na vozilo, ne poostoje neke druge zelje, potrebe ili namere?
[ Sapphire @ 08.02.2014. 13:05 ] @
OK; onu sljedecu Mazdu 6 nisam ni otisao pogledati, ocito tome autu isto mnogo toga fali.
Citat:
etjen: da li ti stvarno misliš da možeš naći auto više srednje klase koji je star 10+ godina sa kilometražom do 100kkm?!?
Ovaj auto sa linka je prešao makar 300kkm a piše mu 98000! Mislim, to je smejurija...
Ocito da to trazim, iako to ne znaci da imam nekog posebnog pojma o kupovini automobila :)). Pravo pitanje je moze li se vjerovati ovim knjigama odrzavanja, jer bas to auto pise da dolazi sa knjigom odrzavanja u kojoj stoji svaki servis kada i pri koliko km je napravljen (+ pecat i potpis)...
Naime, nisam do sada video ni jedan C5, relativno cest automobil u ovim krajevima, a koji je napadnut sa korozijom. Mozda paradoksalno zvuci, ali je to tako.
Veoma je zanimljiv ovaj specijalni broj Auto Bild-a sa TÜV analizom svih polovnjaka za 2014-u godinu. Citroeni su hajmo blago reci - vema lose ocjenjeni. Lose ocjene su pokupile i Opel Astre, dok u vrhu vidim Golf-a, razne Toyote te Mazde (!!!) (2ica i 3ica).
Zupcasti promjenjen na 115.000km. Jeste da je dizel ali u ovome slucaju cini mi se da odrzavanje bas i nije neki rizik.
Ako koga posebno zanima neki model u ovome TÜV reportu samo neka kaze pa cu okaciti ovdje.
Hvala na pomoci svima!
Citat:
vladd: PA zar osim proste cifre 5000€ i potrebe za trosenjem doticne na vozilo, ne poostoje neke druge zelje, potrebe ili namere?:)
Doticna? ^^
[ etjen @ 08.02.2014. 13:53 ] @
ova Toyota sa linka deluje realno. Km, godište i cena mi deluju skroz prihvatljivo, ali sa slika je često nemoguće reći kakav je stvarno auto.
Poenta je da ne veruješ baš previše servisnim knjigama i pričama.
Naravno, ukoliko je moguće proveriti servisnu istoriju u zvaničnom servisu, onda je to druga priča.
[ botr @ 08.02.2014. 18:39 ] @
Otac se nedavno upustio u kupovinu auta u Nemackoj, nedostaci cesto nisu navedeni u oglasu, ali da znate, nemojte da gledate automobile koji su jeftini, jer cena nije bez razloga takva. Trazite da vam daju garanciju, cenjkajte se, osim ako nije naznaceno da je cena fiksna. Nemcivole da se cenjkaju, ali ne ocekujte da ce drasticno spustiti cenu. Na kraju, uzeo Megana 2 Grandtour, od drugog vlasnika, prodavan u auto kuci u kojoj je prodat kao nov auto, verovatno potice iz zamene staro za novo, 121k km, potkrepljena knjizicom i racunima, 1.6 benz, 2004, placen oko 3500.
[ Zarko Silic @ 08.02.2014. 20:01 ] @
Pise da daju garanciju za ovu Toyotu.
Ima solidnu opremu, i ne pronalazim da nesto ne stima.
Toyota nema korozionih problema kao sto to ima Mazda. Osim sto je ruzna
Ne znam sta i kako su gledali u Autobildu ali C5 nisam video da ima problema sa korozijom. Ne znam tacno, ali vise desetina mi je sigurno proslo kroz ruke.
Ne hvalim ga, ali korozije nema.