[ Miladinbos @ 25.11.2013. 17:50 ] @
| Postovani, u problemu sam vec par dana i ne znam koliko je veliki taj problem
Naime, Vozim gorenavedenu skodu fabiu i letos mi se desilo to da je sat na instrument tabli kad je auto bio iskljucen poceo sam od sebe da vrti brojeve svake sekunde. Tad kad sam dao kontakt sat je normalno radio i pojavila mi se poruka "service oil" sto znaci da trebam da menjam ulje iako nije vreme bilo za to. Kad sam dosao kuci iskopcao sam akumulator i vratio kleme i tad je prestao problem oko sata, "service oil" sam resetovao (pronasao nacin na interentu) i sve je bilo super do sad.
u petak sam primetio da se problem sa satom i "service oil" ponovo pojavilo. Pokusao sam na isti nacin da resim problem medjutim nisam uspeo, odneo sam kod elektricara koji je resetovao kompjuter i problem je i dalje bio prisutan, rekao mi je da problem sa instrument tablom i da mora da se menja.
Otvorio sam tablu jer imam neko znanje iz elektronike i pokusao da pronadjem kvar ali nisam uspeo sad mi uz sve to svetlni neprestano lampica od air bag-a.
E sad posto meni licno ne smeta to sto sat otkucava sam od sebe i sto pise to za servis da li mi se moze nesto desiti ako ja vozim i dalje auto kao i obicno jer sve ostalo radi korektno? |
[ Nocni @ 25.11.2013. 18:15 ] @
Tablu treba obavezno popraviti jer je u sadržaju njene eeprom memorije i kod od ključa pa tabla ima funkciju imobilajzera odnosno čita da li je ispravan ključ i daje motornoj centrali komandu da pali ili da ne pali...
Imao si sreće što ti auto uopšte može upaliti kad se desio kvar table... možda si primijetio da auto ne može da upali kad je tabla skinuta...
To što se uključila lampica airbaga nije strašno i to je posledica toga što si davao kontakt dok je tabla bila skinuta... treba samo obrisati grešku dijagnostikom...
Tabla se ne mora mijenjati vjerovatno se može popraviti...
[ vladd @ 25.11.2013. 18:15 ] @
Odvezi auto kod nekog ozbiljnog elektricara, da ne bi zaista morao da kupujes drugi klaster...i jos ponesto.
I zamoli ga da ti kaze sta je TACNO uradio sa podesavanjem servisnog intervala, preko OBD dijagnostike, i uzgred da proba da ispravi air bag gresku, ako je moguce.
Umesto da se malo temeljnije pristupi sitnom problemu, zaslo se u nedozvoljena resenja i prosirenje kvarova.
Servisni interval se resetuje, postavlja na odredjeni broj kilometara, a ne "racunar".
Lampica er bega je posledica skidanja instrument table, verovatno bez otkacinjanja accu, ili se nije dovoljno cekalo da se isprazne elektroliti.
Bice problema ako je elektronika er bega zapamtila gresku...
[ Miladinbos @ 26.11.2013. 09:22 ] @
Hvala ljudi.
Ovaj elektricar vazi za najboljeg u okolini a i prijatelj mi je pa sam tamo odneo auto, kaze da mora nova tabla da se kupi.
Jel znate od prilike da mi kazete okvirnu cenu za polovnu tablu jer cene variraju mnogo po oglasima? i da li ovakva tabla moze da mi prouzrokuje jos neke probleme?
Mislio sam da kupim kabal za dijagnostiku ima po netu od 15-40e pa da odradim sam testove i uklanjanje gresaka ako uspem, jer mi za jedno uklanjanje majstori znaju uzeti 10-15e. Sta mislite o tome?
[ deki111 @ 26.11.2013. 10:10 ] @
Citat:
Miladinbos:
Ovaj elektricar vazi za najboljeg u okolini a i prijatelj mi je pa sam tamo odneo auto, kaze da mora nova tabla da se kupi.
Električar može da ti zameni tablu, a za popravku nađi elektroničara.
Citat:
da li ovakva tabla moze da mi prouzrokuje jos neke probleme?
Može, već je pisano u ovoj temi.
Citat:
Mislio sam da kupim kabal za dijagnostiku ima po netu od 15-40e pa da odradim sam testove i uklanjanje gresaka ako uspem, jer mi za jedno uklanjanje majstori znaju uzeti 10-15e. Sta mislite o tome?
Možeš da probaš...
[ vladd @ 26.11.2013. 18:33 ] @
Bas tako, mozes da probas, sa jeftinim dijagnostickim alatima, ali se prvo dobro informisi koji i kako radi, da li je bilo problema i koji su mu moduli nedostupni.
Neke jeftine dijagnostike mogu jako skupo da kostaju.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.