[ dusans @ 07.12.2013. 14:48 ] @
Ne znam u koji forum ovo treba da ide, pa Vas molim da premestite gde mislite da je najbolje.

Aktivirao sam danas Premium+ Subscription na Deezer-u.
Na desktop računaru, sve radi normalno, mogu da slušam cele pesme.
Na mobilnom telefonu, takođe sve u redu.

Kada probam Deezer App na TV-u još uvek stoji ograničenje od 30 sekundi.
Deezer account koji koristim je ispravan, provereno više puta,
sve favorite i ostalo vidim i na TV-u i na računaru.
Probao sam više puta da se izlogujem i ulogujem u TV app-u, nije dalo rezultata.
Probao sam više puta da ugasim i upalim TV, nije dalo rezultata.

Pisao sam Deezer podršci, ne odgovaraju još uvek.
Jel imao neko sličnih problema ili možda zna u čemu je problem i zašto se na TV-u ne aktivira Premium+?
[ dusans @ 07.12.2013. 21:38 ] @
Da napišem da je proradio Premium+ i na TV-u posle nekoliko sati.
Da li je u pitanju bilo neko podrazumevano "kašnjenje" ili
je podrška reagovala i sredila problem, to ne znam.

Uglavnom, problem rešen, možete da obrišete temu
ili da premestite negde pa možda zatreba nekome.