[ Stankosava88 @ 09.12.2013. 15:30 ] @
Navedeno vec u naslovu teme, danas primjetih da je nivo ulja preko maximuma, voda nije usla, dihtung glave je nov i nivo tecnosti je isti. Ostaje samo benzin. Kuda sve moze uci i da li je popravka skupa?
Da napomenem da se auto se auto normalno ponasa, nikakvih simptoma nema ali eto redovna provjera i primjetih ovo.
[ Lavlja_Jazbina @ 09.12.2013. 15:32 ] @
Kroz karburator(usisnu granu)ako preliva(plovak neispravan), ili kroz bezinsku pumpu (membranu).
[ botr @ 09.12.2013. 15:35 ] @
Nemoj tako da vozis, benzin razgradjuje ulje, sto dovodi do smanjenog podmazivanja, i eto belaja.
[ Stankosava88 @ 09.12.2013. 15:42 ] @
Istresao sam visak ulja sto je bio preko maximuma da mogu do majstora doci, nadam se da nisu skupe popravke... Do usisne grane ne vjerujem u avgustu je zamjenjen i dihnung i ta neka gumica na njoj sto ima.


[Ovu poruku je menjao Stankosava88 dana 09.12.2013. u 16:52 GMT+1]
[ vladd @ 09.12.2013. 17:12 ] @
Izvadi sipku ulja i pomirisi. Ako mirise na benzin, onda je benzin. Ako ne, onda je antifriz..dihtung na glavi je p(r)opustio

Da bi karburator slio par litara goriva u karter, auto mora da stoji i na nizbrdici, da je rezervoar bar u nivou karburatora.

Potrebno je da se konstatuje nivo razredjenosti ulja, ako je previse razbijeno, moguc je tezak kvar, los pritisak ulja i zaribavanje.

Jeftinije je kupiti 4 litre najjeftinijeg ulja i sipati novo ulje za "samo do majstora"..posto se generalka meri stotinama evra
[ Stankosava88 @ 09.12.2013. 17:35 ] @
Citat:
vladd: Izvadi sipku ulja i pomirisi. Ako mirise na benzin, onda je benzin. Ako ne, onda je antifriz..dihtung na glavi je p(r)opustio

Da bi karburator slio par litara goriva u karter, auto mora da stoji i na nizbrdici, da je rezervoar bar u nivou karburatora.

Potrebno je da se konstatuje nivo razredjenosti ulja, ako je previse razbijeno, moguc je tezak kvar, los pritisak ulja i zaribavanje.

Jeftinije je kupiti 4 litre najjeftinijeg ulja i sipati novo ulje za "samo do majstora"..posto se generalka meri stotinama evra

Nije antifriz napisao sam vec gore, dihtung nov i ravnanje glave uradjeno prije 4 mjeseca, nivo vode je isti dugo dugo...
Benzin je sigurno, nema sta drugo vise, prosuo sam 2 puta filter ulja tj ono sto u njeg stane, a sto se tice ulja gustoca je ok, s obzirom da ke oreslo 4000. Kuca mi je 100 km udaljena, necu da ga vozim nekome ko ce da me odere, hocu kod svog majstora, mislim da ce izdrzati. Sto se tice ulaza na karburator, auto nikada nije stajalo nanvelikom nagibu, uvijek u ravni da bi se na tsj nacin desilo sto si opisao...
[ deki111 @ 09.12.2013. 18:01 ] @
Citat:
Stankosava88:
Do usisne grane ne vjerujem u avgustu je zamjenjen i dihnung i ta neka gumica na njoj sto ima.

Dihtung usisne grane nema veze sa tim kvarom, a ta gumica stoji na kanalu za rashladnu tečnost između glave i usisne grane.
Citat:
Istresao sam visak ulja sto je bio preko maximuma da mogu do majstora doci, nadam se da nisu skupe popravke...

Najverovatnije je popustila membrana benzinske pumpe. Ako je to u pitanju, popravka je jednostavna i to ti može uraditi svako ko se razume u mehaniku. Na 1.3 pumpa je na glavi, a na 1.6 na bloku prema hladnjaku. Obe imaju po dva šrafa, pazi samo na raspored creva za odvod i dovod, a mislim i da su razčiti prečnici pa ih je teško pomešati.

Ukoliko auto voziš u takvom stanju, popravka može biti veoma skupa.
[ Stankosava88 @ 09.12.2013. 18:23 ] @
Pa tjesim se da je to, djeluje mi kao jeftino za popraviti ali ako je nesto vece ond je vec problem
[ Stankosava88 @ 10.12.2013. 08:50 ] @
Zamjenjena benzinska pumpa, majstori kazu da je do nje bilo, nasuo novo ulje i vidjecemo sad praticu par dana opet nivo ulja
[ vladd @ 10.12.2013. 13:21 ] @
Sad si miran bar sledecih 10 godina:)
[ Stankosava88 @ 10.12.2013. 14:30 ] @
Haha nek drzi i 5, a ova sto je otisla je izgleda stara kao i samo auto, bila je Pierburg-ova.
[ Stankosava88 @ 22.12.2013. 15:36 ] @
Ponovo imam visak ulja, a benzinska pumpa zamjenjena prije 10 dana, il nije do nje il je ona bas smece pa je vec "gotova". SVASTA
[ vladd @ 22.12.2013. 15:50 ] @
Kakvo god da je smece, trebalo je da izdrzi mnogo duze, nego dve nedelje.

Sada to zalazi u neke mracne vode, analiziranja kvara.

Prvo, konstatovati da li je ponovo do pumpe. Zatim, ustanovljavati sta je uzrok kratkog veka pumpe.

Mozda nesto pri montazi, mozda izuzetni pritisak ulja na doticnom mestu(pritisak benzina nije sigurno), mozda je pumpa aljkavo ugradjena, bez "priprema" i provera, onako "sa police" pa na blok...pa je membrana skrtila, ili je ubacena polovna pumpa, koja je malo radila, pa je membrana vec promenila karakteristike posto se rasusila nakon dodira sa gorivom..

Moguce da nije dodat distancer-dihtung, pa je imala prevelik hod(diistance se skidaju kod starih pumpi sa istegnutim membranama, da bi postigle pritisak), i prenapregnula membranu...
Da li ce majstor priznati eventualne aljkavosti(posto su retki kao bele vrane oni koji mere pritisak goriva), i pri novoj zameni odraditi sve kako treba...? A ne samo pljas pumpu na blok, zakaci creva i plati pa vozi...


Skidanjem pumpe, lako se moze proveriti da li postoji "prolaz" izmedju zone ulja i zone goriva. Tu bi cak trebala da bude dupla membrana, pa da visak, ulja ili goriva, curi napolje, sto signalizira kvar i zamenu, bez da se fluidi mesaju.
[ Stankosava88 @ 22.12.2013. 15:57 ] @
Nije polovna, nova je bila. Kineska je i kostala je 35 maraka ili 2000 din. zavisno odakle neko cita...
Mislim da ima neki distancer-dihtung, izmedju bloka i pumpe, a i stavljena je diht masa. Stvarno ne znam vise doslo mi je da ga prodam ili da vozim dok totalno ne rikne, postalo mi je svejedno
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2013. 16:44 ] @
Da li je benzinska pumpa pertlovana ili rasklopiva ?
Proveri plovak,da li je busan.
[ Stankosava88 @ 22.12.2013. 18:18 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Da li je benzinska pumpa pertlovana ili rasklopiva ?
Proveri plovak,da li je busan.


Ovakva je samo sto je oznaceni dio na mojoj od plastike.
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2013. 18:47 ] @
Obicno kad popusti membrana na toj rupici krene da curi ulje.Ima jos jedna pumpa sa krivim pipkom ali je ona za 1,8.
Da li imas ovaj fiber (pozicija 11) pri montazi?



[ trivo @ 22.12.2013. 19:01 ] @
Meni je na golfu 2 nova pumpa trajala svega 20 dana ali zato sledeca je bila ok,sa njom sam i prodao auto.Ti jeftini delovi za dvojku su nazalost propast.
[ Stankosava88 @ 22.12.2013. 19:06 ] @
Imam, i stavljena je crna diht masa izmedju bloka i njega i izmedju njega i pumpe. Antifriz sam opet gledao, nivo je isti, mozda da je malo spao/ispario jedno 2 mm ili je to do terena.. Napominem opet da sto se tice antifriza, nemoguce da je on usao, jer sam ljetos mjenjao dihtung glave, ravnao glavu, i zamjenio tu neku gumicu na usisnoj grani kroz koju moze voda u motor... Opet sumnjam na pupmu, tj da je ova vec gotova, sto se tice te membrane u karburatoru, ne znam kakve jos simptome moze imati ako je do nje ali meni auto ne pravi probleme u voznji, jedino trza ako ga ne zagrijem kad je hladno. Mirisao sam sipku sa uljem, ne osjeti se benzin
[ pajapop @ 22.12.2013. 19:26 ] @
Citat:
Stankosava88:
Nije polovna, nova je bila. Kineska je i kostala je 35 maraka ili 2000 din.


Ja mislim da je u ovome problem...los kvalitet...
[ LazarBeliNikolic @ 05.01.2014. 19:07 ] @
Pozdrav

Imao sam problem sa tim !
Trošio mi je preko 25L na 100Km
I pored svega toga upropasti unje pa sam menjao par puta ulje.....

Majstori svi negiraju kada kažem da je do pumpe... Kao "Pumpa kad crkne onda crkne...." bla bla....
I onda sam na svoju ruku zamenio i punpu pored tolikih troškova i sada radi normalno.

ZNAČI NE SLUŠAJTE MAJSTORE NEGO ZAMENITE PUMPU ! A da.... Punpe su dosta loše pa dešava se da brzo crkavaju....Ova moja već par meseci radi savršeno