[ jnk @ 24.12.2013. 08:06 ] @
... premesten post.

Voleo bih da čujem Vladdovo mišljenje da li je i novi audi a8 sa 2.0 tfsi motorom(i nekim dodatnim električnim od 45 ks) podjednako promašen koncept kao i 1.2 t(f)si u C segmentu Registracija džabe, potrošnja malo preko 6 L(doduše deklarisana) i ide korektno. http://www.autoexpress.co.uk/a.../64034/audi-a8l-hybrid-20-tfsi


Edit:

pitanje zasluzuje posebnu temu.





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 24.12.2013. u 09:26 GMT+1]
[ vladd @ 24.12.2013. 10:44 ] @
Mogu blanko da kazem da nije, nije sigurno promasen koncept.

Ono sto je promaseno, to je razumevanje koncepta vozila. Konkretno mislim na Golf 7 ISKLJUCIVO sa motorom 1.2TSI...
Zabasurivanje zadnje osovine podvodim pod "prodaju jeftinog dela za velike pare".

Promasen koncept neadekvatnog motora, u automobilu reprezentativnog imena, perjanici marketinga...

Preigrali su se. Dosli su do limesa sopstvenih uslova, u koje su prikljucili i relativno nisku cenu, kreirajuci "liniju" proizvoda, i ne vidim sta je tu sporno.
Taj auto, vise niko ne razmatra(od korisnika po raznim forumima, preko novinara, do prezentera), i samo se spominje u kontekstu "najnize" cene doticne palete. Sem fanova koji se dive nekim alama, i "pristaju" da skupo plate kompromise..kada vozis 1.2TSI, na zalost NE vozis 2.0TSI..

Ostala vozila imaju svaka svoju pricu..

Ono sto je simptomaticno za izbezumljene fanove, kada im se spomene aljkkava koncepcija malenog, nekada ambicioznog motora(umlacenog kvarovima i solidnim stepenom neupotrebljivosti), kojeg je konkurencija VEC nadmasila(a da se nije korektno ni oporavio od decijih bolesti), je da se vade nekakvi "bocni argumenti"

"A sta mislis o 20TSI"...pa zabole me uvce za doticno MESO, kada se na stolu nudi KUPUS..i o kupusu i pricam..

A sta VI to mislite, da li 2.0TSI moze da se nadje u vozilu u ceni 15000 evra..ne moze..valjda naravno...naviknuti smo da NE moze, posto "njemac" mora da bude skup, boze moj..oni prave mercedesa..al' u Kini
Najslabija opcija karoserije uz taj motor je Oktavija iRS..22000..min, kao odlican izbor, za one koji mastaju o 220KS...i svim lepotama koje doticna snaga nudi...

Morate da razumete KONCEPT pravljenja vozila, kao i valer kod boja, da bi pricali o automobilima, davajuci ocene..
Ispaljivanje odusevljenih epiteta nije ocenjivanje...

Kada je nesto uradjeno neadekvatno, kada motor koji treba da "stedi", poloce 8...9 i vise litara/100km, bececi se da isporuci snagu, onda je "koncept" njegove "ekologije" promasen. I "stednje" goriva..
Izjednacio se po ekologiji i prosecnoj potrosnji sa 2000 i vise kubika, turbo ili nonturbo...
Predvidjen da se vrti na niskim obrtajima a prisiljen da se vrti na visokim(pobijajuci sve svoje planirane prednosti)

Kada ima zadatak da od 0 do 100 postigne ispod 10 sekundi, a on zbog ugradnje u neadekvatno okruzenje, ni uz pomoc menjaca ne moze da sidje ispod 11(u G7, u Polu obavlja taj zadatak, i sve ostale..), jesta JEDNA sekunda mala, ali je u pitanju 10%...ni taj "zadatak" nije ostvaren..
Fanovi golfa, su uvek imali "racer" pretenzija, oduvek naviknuti na "pomalo" jurcanja... I golfu 7 pripisuju "street race" pretenzije..koje ostvaruje tek od motora 1.4TSI...pa na vise...za pare koje traze...

Cemu onda dotican motor, 1.2TSI nasilno uguran u G7... ako nije ispunio zadatke. Zadatke KONCEPTA Golfa 7
Sami su ga "zakopali" u neispunjivim zadacima...u toj karoseriji, odlikovanoj medaljama na svim kontinentima

Izvinjavam se sto ne spominjem 2.0TSI, mislim da je KONCEPT osnovna tema i njegovo nerazumevanje, a ne mahanje Audi quatrom ili RS8, kada opisujemo VW Up..ne prica se o istom vozilu..audi je za S'audijce, a ono sto mi vozimo su eventualno izraubovane lesine..

Valjda sam bar maaaalkice razjasnio...makar u tragovima...
[ jnk @ 24.12.2013. 11:48 ] @
Uporno zaboravljaš da je 1.2 bazični motor koji je u golfovoj ponudi zamenio nekadašnji 1.4 mpi i od njega je bolji u svakom pogledu(potrošnja, snaga) dok ti očekuješ neke preterane performanse a njegov cilj je zapravo samo da bude pristojan osnovni motor što po meni svakako uspeva. Interesantno da niko tada nije postavljao pitanje za 1.4 mpi da li je dovoljan za osnovni motor dok će danas i laik prilikom razmatranja ponude pomisliti kako je 1.2 previše slab za golfa a da ne pominjem koliko je ponuda opreme i cene bolja danas sa 1.2 nego recimo kad se prodavala golf 6ica sa 1.4 mpiem. Uhvatio si se za krutu gredu i ne puštaš a garantujem da je sveukupno oslanjanje na 7ici 1.2 tsi značajno bolje nego na golfu 6ici 1.4 mpi iako on ima nezavisno zadnje oslanjanje. I civic se u type R-u vratio na krutu gredu pa niko nije rekao da je rezultat bio katastrofa.

Nego prežvakasno ovu temu stotinu puta, a kad je već izdvojena tema o audiju bilo bi zanimljivo videti da li ova motorizacija ima smisla u ovako velikom automobilu pored 3.0 tdi od 204 ks.
[ KrkaCiC @ 24.12.2013. 18:29 ] @
Da imam dosta kesha nikad ne bi uzeo doticni 2.0,pre bih se odlucio za 3.0 dizela. Ipak je to A8,podrazumeva se da takva limuzina ima snazan motor,a ne nabudzeni "motorcic"

Ispada da nemci hoce da priblize raji za manje para A8?
[ AstralPro @ 24.12.2013. 20:08 ] @
Za A8 najmanje 3.0 i 250 ks, obrtni moment bar 600 nm

Potrosnja od nesto preko 6l u limuzinama visoke klase nije nista novo i lako je ostvariva u vangradskoj voznji i umerenoj voznji na auto putu. Mislim da nijedan auto tezi od 1500 kg ne moze da trosi u gradu oko tih 6l kakav god bio, mora bar 8l.

A8 je od svoje prve verzije bio vodeci model audija i takav treba da ostane,ekskluzivan u svakom pogledu napucan opremom i dobrim jakim motorima.
Ko ima 80.000 e za njega sigurno ne misli o litar dva manjoj potrosnji i 500e godisnje razlike u registraciji.





[ su27killeryu @ 24.12.2013. 20:51 ] @
Citat:
KrkaCiC:
Da imam dosta kesha nikad ne bi uzeo doticni 2.0,pre bih se odlucio za 3.0 dizela. Ipak je to A8,podrazumeva se da takva limuzina ima snazan motor,a ne nabudzeni "motorcic" :)

Ispada da nemci hoce da priblize raji za manje para A8?


pa taj 3.0 dizel je nabudzeniji od 2.0 benzinca, kad bi bili bez turbine benzinac bi imao oko 150 konja a dizel 110-120 max...
[ deki111 @ 24.12.2013. 22:54 ] @
Citat:
AstralPro:
Za A8 najmanje 3.0 i 250 ks, obrtni moment bar 600 nm :)

Hibrid iz naslova ima sličnu snagu u ograničenom vremenskom intervalu jer istovremeno može da koristi oba motora:



[ vladd @ 24.12.2013. 23:49 ] @
Citat:
jnk:
Uporno zaboravljaš da je 1.2 bazični motor koji je u golfovoj ponudi zamenio nekadašnji 1.4 mpi i od njega je bolji u svakom pogledu(potrošnja, snaga) dok ti očekuješ neke preterane performanse a njegov cilj je zapravo samo da bude pristojan osnovni motor što po meni svakako uspeva. Interesantno da niko tada nije postavljao pitanje za 1.4 mpi da li je dovoljan za osnovni motor dok će danas i laik prilikom razmatranja ponude pomisliti kako je 1.2 previše slab za golfa a da ne pominjem koliko je ponuda opreme i cene bolja danas sa 1.2 nego recimo kad se prodavala golf 6ica sa 1.4 mpiem. Uhvatio si se za krutu gredu i ne puštaš a garantujem da je sveukupno oslanjanje na 7ici 1.2 tsi značajno bolje nego na golfu 6ici 1.4 mpi iako on ima nezavisno zadnje oslanjanje. I civic se u type R-u vratio na krutu gredu pa niko nije rekao da je rezultat bio katastrofa.

Nego prežvakasno ovu temu stotinu puta, a kad je već izdvojena tema o audiju bilo bi zanimljivo videti da li ova motorizacija ima smisla u ovako velikom automobilu pored 3.0 tdi od 204 ks.



Ne sporim ja baznu ponudu i njihovo marketinsko igranje sa koncipiranjem vozila..Mogli su i motor od kosacice da ubace u "pocetak" linije.

Ako je kupac slep, gluv i ***, moze da proguta takvu "nahvaljenu" koncepciju za velike pare..

Promasili su koncepciju na "pocetku" palete, i to "brend lider palete"..i sta to nekome smeta?

Mislim, moze da smeta sto ne mogu da tvrde da je bas "super vozilo", a da ne dobiju kritiku, koju dobijaju...toliko "blanko" poverenje nemaju, i ne zasluzuju..s obzirom, koliko je labilan i svilen 1.2 TSI

Realno, nemam nista protiv GREDE, da ne kazem torzije(kod Yuga je sramotno nazvan greda, ali ikona se "ne dira"), ali imam protiv da mi GREDU prodaju pod "luks" vozilo, sa luks cenom, i samo treba da zanemarim sve, da obratim paznju na MQB(koji je njihova usteda u proizvodnji, marketinska perjanica za praznu pricu, korisniku ama bas nista ne znaci) da ne primetim lose lezanje i podizanje zadnjeg tocka, i da nasilno "primetim"(ubedili me lazovi marketinga) kako ce mi MQB pomoci u lezanju na drumu, odmah sutra..morgen??
GREDA, tj torzija, Mc Pherson su PROSEK PROSEKA, najniza po kvalitetu i najjeftinija vesanja...a na to se lepe sertifikati vrh vrhova...

Ima Civic istu gredu, ali mu niko ne tuli da ima "strasno lezanje" na drumu...lezanje je primereno prosecnoj konstrukciji i niko ga bezvezno ne dize u nebesa..

Sto se tice hibridnog Audija, zaista nemam nikakvo misljenje, niti me nesto vuce da ga formiram..da bih nesto izricito tvrdio..
Enterijer je impresivan, kao i cena, malo je smesno da "ako se drzi kazaljka u zelenom podrucju, ako se ne ubrzava naglo.." ostvaruje se nekakva "usteda" goriva..auto je napravljen bahato i luksuzno i kosta rasipnicki..ko da misli o par litara goriva...:)

VAG se ortodoksno opirao hibridima, i sada je stisnut eko-normama. Napregli su svu snagu velike drzave, da odloze eko norme za sest godina. Sto im ne zameram, oni ZIVE pretezno od auto industrije, vojnu su im oteli..
Sada su krenuli u razvoj, usli su lagano u sumu u kojoj nisu bili(bar ne rado), i mislim da ipak treba sacekati da prodju pocetne korake, pre nego sto ih kritikujemo ili hvalimo.
Sto se i vidi, losiji je od BMW-a i Leksusa..hibrida, naravno..svaki pocetak je naporan.

Dobro je da Audi vodi glavnu rec, posto je VW postao marketinska meka, tu bi hibridi odlutali ko zna gde..

Licno, nisam preveliki fan hibrida, preskupi su, prave se nategnuto, propagira se ekologija(koja mi je smesna), a destimulisu se hibridi visokim cenama..suludo visokim..
[ Zarko Silic @ 25.12.2013. 23:07 ] @
Citat:
vladd: Dobro je da Audi vodi glavnu rec, posto je VW postao marketinska meka, tu bi hibridi odlutali ko zna gde..



Malo drugacije.

elektomobil moze da postane popularan samo tada kada se VW bude prihvatio posla. Ovo sto se na tom polju trenutno vidi samo su manje, ili vise uspesni (uglavnom manje) eksperimenti.
[ vladd @ 27.12.2013. 13:12 ] @
Mozda, u ruralnom delu balkana.

Ne mogu da se "prihvate posla", ma kako im dobri(odlicni) bili inzenjeri, posto im je industrija na maksimumu, raste, i okrenuta je "ortodoksnim" vozilima.

Dok ih ne puste da srecu traze u prodaji oruzja, auto industrija ce im biti primarna tehnoloska grana, i privrede i razvoja..
A vise nema dovoljnog priliva od "licenci" i patentnih prava...

Elektronika, robotika, automatika, to je vec "rasporedjeno" po svetu, drugi su u razvoju daleko ispred...nedostizno

No nije tema ono sto bi se mastalo da bude tema, zato su i mizerni parametri elektropogona doticnog vozila, medjutim, konkretno vozilo ima svoje luksuzno mesto u paleti vozila, i elektro pogon je jedna simpaticna sitnica, bez pretenzija da bude "sustina" vozila.
Bar ne u ovom trenutku.
[ cika dacha @ 29.12.2013. 17:45 ] @
http://www.bydeurope.com/vehicles/e6/index.php BRAVO KINEZI !!! ovo je pun pogodak!