Mogu blanko da kazem da nije, nije sigurno promasen koncept.
Ono sto je promaseno, to je razumevanje koncepta vozila. Konkretno mislim na Golf 7 ISKLJUCIVO sa motorom 1.2TSI...
Zabasurivanje zadnje osovine podvodim pod "prodaju jeftinog dela za velike pare".
Promasen koncept neadekvatnog motora, u automobilu reprezentativnog imena, perjanici marketinga...
Preigrali su se. Dosli su do limesa sopstvenih uslova, u koje su prikljucili i relativno nisku cenu, kreirajuci "liniju" proizvoda, i ne vidim sta je tu sporno.
Taj auto, vise niko ne razmatra(od korisnika po raznim forumima, preko novinara, do prezentera), i samo se spominje u kontekstu "najnize" cene doticne palete. Sem fanova koji se dive nekim alama, i "pristaju" da skupo plate kompromise..kada vozis 1.2TSI, na zalost NE vozis 2.0TSI..
Ostala vozila imaju svaka svoju pricu..
Ono sto je simptomaticno za izbezumljene fanove, kada im se spomene aljkkava koncepcija malenog, nekada ambicioznog motora(umlacenog kvarovima i solidnim stepenom neupotrebljivosti), kojeg je konkurencija VEC nadmasila(a da se nije korektno ni oporavio od decijih bolesti), je da se vade nekakvi "bocni argumenti"
"A sta mislis o 20TSI"...pa zabole me uvce za doticno MESO, kada se na stolu nudi KUPUS..i o kupusu i pricam..
A sta VI to mislite, da li 2.0TSI moze da se nadje u vozilu u ceni 15000 evra..ne moze..valjda
naravno...naviknuti smo da NE moze, posto "njemac" mora da bude skup, boze moj..oni prave mercedesa
..al' u Kini
Najslabija opcija karoserije uz taj motor je Oktavija iRS..22000..min, kao
odlican izbor, za one koji mastaju o 220KS...i svim lepotama koje doticna snaga nudi...
Morate da razumete KONCEPT pravljenja vozila, kao i valer kod boja, da bi pricali o automobilima, davajuci ocene..
Ispaljivanje odusevljenih epiteta nije ocenjivanje...
Kada je nesto uradjeno neadekvatno, kada motor koji treba da "stedi", poloce 8...9 i vise litara/100km, bececi se da isporuci snagu, onda je "koncept" njegove "ekologije" promasen. I "stednje" goriva..
Izjednacio se po ekologiji i prosecnoj potrosnji sa 2000 i vise kubika, turbo ili nonturbo...
Predvidjen da se vrti na niskim obrtajima a prisiljen da se vrti na visokim(pobijajuci sve svoje planirane prednosti)
Kada ima zadatak da od 0 do 100 postigne ispod 10 sekundi, a on zbog ugradnje u neadekvatno okruzenje, ni uz pomoc menjaca ne moze da sidje ispod 11(u G7, u Polu obavlja taj zadatak, i sve ostale..), jesta JEDNA sekunda mala, ali je u pitanju 10%...ni taj "zadatak" nije ostvaren..
Fanovi golfa, su uvek imali "racer" pretenzija, oduvek naviknuti na "pomalo" jurcanja... I golfu 7 pripisuju "street race" pretenzije..koje ostvaruje tek od motora 1.4TSI...pa na vise...za pare koje traze...
Cemu onda dotican motor, 1.2TSI nasilno uguran u G7... ako nije ispunio zadatke. Zadatke KONCEPTA Golfa 7
Sami su ga "zakopali" u neispunjivim zadacima...u toj karoseriji, odlikovanoj medaljama na svim kontinentima
Izvinjavam se sto ne spominjem 2.0TSI, mislim da je KONCEPT osnovna tema i njegovo
nerazumevanje, a ne mahanje Audi quatrom ili RS8, kada opisujemo VW Up..ne prica se o istom vozilu..audi je za S'audijce, a ono sto mi vozimo su eventualno izraubovane lesine..
Valjda sam bar maaaalkice razjasnio...makar u tragovima...