|
[ marshalapis @ 29.12.2013. 17:00 ] @
| Alfa Romeo 156 2.0 SELESPEED 2003 god. interesujeme ima li kakvih mana kod ovog automobila, dal je povoljan za odrzavanje.
Zamolio bih ako neko ima losih iskustva sa ovim tipom vozila ili slicnim njemu da mi iskreno kaze ukratko probleme koje je imao, razmisljam dal da ga uzmem pa su mi potrebne neke informacije... |
[ KrkaCiC @ 29.12.2013. 17:19 ] @
Baci pogled na ovu temu!
Dakle,ne moras bas taj selespeed
[ marshalapis @ 29.12.2013. 17:35 ] @
Nemam mogucnost da biram, taj mi je ponudjen za razmenu... :D
[ KrkaCiC @ 29.12.2013. 17:39 ] @
Onda pretpostavljam da je neki losiji primerak
Ako nije tajna koji auto dajes za tu alfu?
Pitam jer,da znas,dobra alfa se u krugu prijatelja ili alfista prodaje tako da i ne dodje do oglasa,a takva koja ide u zamenu je vec sumnjiva,pogotovo sto ima Selespeed. Ne znam mnogo tehnickih detalja oko samog menjaca,ali znam da ih ne radi svako i da su skupi za sredjivanje
A u principu taj menjac je malo glupost,u fazonu pritisnes dugme a "robot" umesto tebe ubaci u brzinu
[ marshalapis @ 29.12.2013. 17:53 ] @
Imam Skodu roomster 1.6 16v 2007god. a ponudu za njega AR 156 SS 2.0 2003god. + opel vektra 2.0 dti 2001god.
[ marshalapis @ 29.12.2013. 18:00 ] @
Ar je uvezena pre 1 mesec a upravo je uradio celokupan servis, i kaze da ce je voditi na dijagnostiku i kod servisera kad odem da je gledam. Sad me samo interesuje dal cesto izbacuje probleme, kod 147 na temu koju si mi poslao video sam da je kod tog modela motor odlican i da nema cestih kvarova a da je potrosnja kao i za ovaj model veoma visoka ali svestan sam toga.
[ KrkaCiC @ 29.12.2013. 18:24 ] @
Kod te je najbitnije u kakvom je stanju menjac! A to se nece videti na dijagnostici,vec ces morati da odvezes kod nekog ko to radi u Bg,a to ce kostati.
Ja to ne bih uzimao,pogotovo ne bih dti. Sacekaj malo,javice se pismeniji ljudi od mene koji ce te ubediti da to ne uzimas,jer ako se vencas sa tom SS alfom,neces joj brzo naci novog vlasnika a tebi mislim da nece biti isplativo da je vozis prvenstveno zbog potrosnje (mada ako ti cena benzina ne smeta slobodno ) i zbog tog problematicnog SS menjaca. Nije taj menjac toliko los,ali vecina primeraka koji su stigli kod nas su raskantani,pa eto onog "alfinog" zacaranog kruga
I te price preprodavaca,uvezena juce (zar je bitno?) i uradjen celokupan servis wtf? Sumnjam da je uradjen neki normalan servis jer takav servis kosta kao polovina cene koliko je preko platio tu alfu,a mozda i vise
[ marshalapis @ 29.12.2013. 19:13 ] @
naravno sve to stoji, ici ce na proveru to je sigurno. Voleo bih da se neko da mi kaze iz licnog iskustva probleme koji su moguci ili koji se cesto javljaju kod AR, na sta najvise da obratim paznju prilikom pregled auta tj. koje su to kritivcne tacke a ne tako lako uocljivi nedostaci...
[ KrkaCiC @ 29.12.2013. 19:42 ] @
Citat: marshalapis: na sta najvise da obratim paznju prilikom pregled auta tj. koje su to kritivcne tacke a ne tako lako uocljivi nedostaci...
U tome je caka Za to nadji nekog specijalizovanog za AR i on ce ti dati najbolju sliku. Prosecan majstor ni ne zna da taj motor ima 2 svecice
[ marshalapis @ 29.12.2013. 20:00 ] @
samo 2 svecice ili 2 po cilindru/klipu tj 8 svecice?
[ peromalosutra @ 29.12.2013. 20:51 ] @
TwinSpark motori imaju 2 svjećice po cilindru, za JTS nisam siguran.
Sto se kupovine 156-ce tiče, kao što rekoše ljudi, najbolje je da nadjes majstora koji je i prije radio sa tim autima. Generalno ne znam da imaju neke posebne probleme, gornja ramena ljudi navode kao osjetljivija pa bi bilo dobro da pregledas komplet trapove, da nesto ne lupka i slično, ali to opet svakako radis kada kupujes bilo koji auto.
Ja sam skoro uzeo 156-cu, ali 1.9mjet varijantu, od problema od tad sam imao polomljenu plastiku birača brzina, te zaprljan EGR ventil i neispravan termostat. Kad smo već kod termostata, on je još jedan čest problem, tako da obrati pažnju i na to, zamjenski košta oko 50e.
[ etjen @ 29.12.2013. 21:01 ] @
nemoj da si blesav da menjaš normalan auto za dva krša. Sačekaj malo, naići će kupac za keš, pa onda biraj sam..
Pitanje da li je Alfa sa Selespeed menjačem skupa za održavanje je stvarno biser
[ deki111 @ 29.12.2013. 21:40 ] @
Citat: KrkaCiC:
Citat: marshalapis: na sta najvise da obratim paznju prilikom pregled auta tj. koje su to kritivcne tacke a ne tako lako uocljivi nedostaci...
Prosecan majstor ni ne zna da taj motor ima 2 svecice
Natprosečni su ga prekrstili u twins park.
Citat: peromalosutra:
TwinSpark motori imaju 2 svjećice po cilindru, za JTS nisam siguran.
AR 156 2.0 JTS ima jednu svećicu po cilindru.
Citat: etjen:
Pitanje da li je Alfa sa Selespeed menjačem skupa za održavanje je stvarno biser
Ma tu ima samo dugmiće.
[ skocimish @ 29.12.2013. 21:52 ] @
Kad uzmeš tu Alfu (ovo važi i za bilo koju drugu), obavezno u gepek stavi jedno kanapče, ako ti ne daj Bože nešto gekne.
Cena kompleta tih svećica koje pominjete je između 150 i 200 eura, ako me kolega koji vozi taj auto nije slagao.
[ vladd @ 29.12.2013. 23:32 ] @
Oko 100 evra su svecice i menjaju se na 50-60000km..problem je sto ih ima 8 a svaka long life, iridium ili platinium kosta 10-12 evra komad.
Selespeed je za izbegavanje kod raubovanog auta. Mada moze biti problem u ulju, prekidacima, konektoru ili releu, kao npr "sitni" problemi, neprijatno je iskustvo...
Dva lesa za jednog prosecno pristojnog polovnjaka..dobijas samo veci zbir godina starosti vozila ...i potencijalno siru paletu glavobolja...
[ botr @ 30.12.2013. 21:57 ] @
Najveca mana, selespeed. Zaobci taj menjac! Dok je nov sve je ok, taj auto ima oko 15 godina, pitanje je kako je odrzavan, i moguci su mnogi problemi sa robotom menjaca, a retko koji majstor zna da popravi, Nije to neka mudrost, niti puno kosta, ali treba da nadjes pravog majstora i da izgubis odredjeno vreme. Posto si iz Beograda, trazi Desu da pogleda. Termostat kod benzinskih motora nije problem, kao kod jtd-a, i duplo je jeftiniji. Traje 3-5 godina.
2.0 TS motori su obicno izmuceni, a traju krace od 1.6 i 1.8, euro 2 varijante ovih motora guraju po 300-400k km uz normalno odrzavanje i vozenje. UZ to u gradskoj voznji trosi bas dosta.
Originalne NGK svecice su oko 100 evra, traju 100k km. Zamenske, razne kombinacije, od 30 pa na gore. Otprilike, koliko kostaju u evrima, toliko hiljada km traju. Garnitura Champion svecica je oko 30 evra, traju 30k km, Brisk oko 50, traju 50k km. itd.
U sustini, ne menjaj svoj atuo za ta dva, ne isplati se, osim ako ni tvoj auto nije u nekom zadovoljavajucem stanju.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|