[ feru @ 30.12.2013. 15:01 ] @
gde se nalaze slavinice za grejanje u golf 2, benzin 1.3. 90godiste..trazio sam ispod haube ali nisam imao srece
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2013. 15:07 ] @
Do pozarnog zida.Prati creva koja ulaze u kabinu !


[ deki111 @ 30.12.2013. 16:24 ] @
Golf 2 nema "slavinu" za grejanje kao golf 1 kod koga je ona bila u motornom prostoru. Kod dvojke se grejanje reguliše klapnom za vazduh koja se nalazi u kaseti između centralne konzole i požarnog zida.

Ako si ostao bez grejanja, najverovatnije su se raspali sunđeri koji ne dozvoljavaju protok vazduha kroz grejač kabine.
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2013. 16:42 ] @
DA moguce,treba se prisetiti mada sam ja imao neki ventil zbog klime.Ko ce ga znati.Proslo je dosta.
[ feru @ 30.12.2013. 16:50 ] @
ondak cu jos malo bolje da pogledam...nisam izgubio skroz grejanje, duva topao vazduh...ali nedovoljno topao
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2013. 17:58 ] @
To kod 2 nemoj da te cudi.Mozda je hladnjak kabine izgubio dovoljan protok vode.Te klapne imaju po obodima koliko se secam
sundjer koji dihtuje pri zatvaranju klapne.Sve sam to probao sastaviti kada sam se skrljao 91 sa jetom.

p.s.Mora da se menja,nije to stara buba. :).
[ Cezar Corolla @ 30.12.2013. 20:52 ] @
Ako su oba creva koja idu u sace i iz saca jednako i dovoljno topla, onda je verovato problem sa klapnama. One preko cele povrsine imaju glupi golfov sistem sundjera, koji se od starosti ili antifriza raspadne.
[ deki111 @ 31.12.2013. 06:45 ] @
Citat:
feru:
ondak cu jos malo bolje da pogledam...nisam izgubio skroz grejanje, duva topao vazduh...ali nedovoljno topao

Ako imaš na krajevima rešetki za ventilaciju komadiće sunđera nalik dihtung trakama za zaptivanje drvenih prozora, znaj da je u tome problem. To je sasvim očekivano posle više od 20 godina korišćenja.


Citat:
Lavlja_Jazbina:
DA moguce,treba se prisetiti mada sam ja imao neki ventil zbog klime.Ko ce ga znati.Proslo je dosta.

To je bilo luksuziranje, džeta dvojka sa klimom. :)

Nisam verovao da u prodaji na sajtu PA golfova dvojki sa klimom ima na tri strane. Ovaj primerak ima opis kakav dugo nisam pročitao.
Citat:
Poštovani posetioci oglasa,
Da ne bi po hiljaditi put odgovarao na ista pitanja:
1. Auto nije udaran niti truo!!! Pre par godina ofarban zbog matirale boje!
2. Slikan je telefonom i uzivo izgleda još bolje - ali mora da se DOĐE, da se VIDI I PROBA, a ne da telefonom trenirate i ocenjujete moje retoričke i fotografske sposobnosti gledajući slike na kompjuteru!!!
3. Motor je odličan, mirno radi, ne varira ler gas i suv je k'o barut,
4. K-glava extra, pritisak na diznama 4, 7 bara, na externoj pumpi 5, 2 bara, potapajuća veoma tiha i ne menja zvukove,
5. Zamenjena su kućišta i gumice dizni i filter goriva,
6. Novi amortizeri napred i pozadi, pogače amortizera i prednji nosač motora,
7. Kočnice su odlične, ABS ispravan, trapovi takođe itd. - postoji dokaz sa vanrednog tehničkog pregleda - jednostavno nerastrešen i održavan auto!!!
8. Podizači na svim prozorima ispravni,
9. Elektropodisiva sedišta - ispravno vozačevo - neispravan prekidač na suvozačevom sedištu,
10. Na vozačevom sedištu postoji malo oštećenje na bubregu (RECARO) a ostala su odličnom stanju,
11. Tapaciri i tepih u odlicnom stanju,
12. Na instrument-tabli (blizu ventilacioniog otvora) postoji jedno sitno oštećenje (pukotina) kože,
13. Nebo ne valja - potrebna zamena,
14. Klima ispravna i FABRIČKA - nije naknadno ugrađivana - ograničena serija!
15. Zamenjen kaiš za servo - potrebno zameniti kaiš alternatora- povremeno se čuje i nervira (350 din), inače puni dobro,
16. Body kit je fabrički - nije naknadno ugrađivan - prednja maska nije OEM l!!
17. Sportski izduv sa hromiranim završetkom,
18. Centralna brava ispravna, dva daljinska,
19. Kazaljka brzinomera ne trese i nije vraćana km,
20. Zimske gume 15" sa BBS felnama- poklon,
21. TNG uređaj sa cilindričnom bocom - poklon, (uređaj je bio na autu ali mi je bio potrebniji prtljažnik zbog dečijih kolica),
22. Lavlja kandža- poklon,
22. Vlasnik lično,
23. Registrovan do 05.10.2014. godine.
24. Ne stižem da ga vozim i to je jedini razlog prodaje (samo 1000 km godišnje)
Nadam se da sam bio od pomoći zainteresovanima te ukoliko neko želi da dođe- nek' izvoli.
Korekcija cene- dogovor-isključivo po viđenju vozila!
SMS stop! Imate još najmanje 700 oglašenih Golf 2 pa trošite sa nekim drugim svoje besplatne poruke!
Smaračima želim srećnu Novu 2014. godinu i najljubaznije ih molim da me zaobiđu sa SMS licitacijom,
Sve najbolje i srećna kupovina!!!
[ Lavlja_Jazbina @ 31.12.2013. 07:29 ] @
Luksuz je bio naci delove u to vreme,3k DM je bila cena sa klimom za nov i naravno isto tako dizel.
Ja sam dodao digitalni sat tada.Nego sto ne postavi i cenu posle ovog opisa prodavca.
[ Goran Mijailovic @ 31.12.2013. 08:57 ] @
1750 €
[ vladd @ 31.12.2013. 10:14 ] @
Ja ovakvom prodavcu ne bih komentarisao cenu. Ili kupi ili ne davi.

Dobro je je da pocinju da se pojavljuju i ovakvi prodavci....ili je u pitanju da je "nervozni" namirisao nervoznog..
[ deki111 @ 31.12.2013. 10:23 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Nego sto ne postavi i cenu posle ovog opisa prodavca.

Da se neko ne bi šlogirao. :)

S druge strane cenu diktira tržište, potražnja i troškovi održavanja.
Citat:
Posebno je zanimljivo da se Golf 2 još uvek prilično traži čime se dokazuje da je naše tržište zaista “zaljubljeno” u ovaj automobil i da smo prema toj ljubavi odmah iza Bosanaca.

Ovo su najtraženiji polovni automobili u Srbiji!
[ vladd @ 31.12.2013. 14:34 ] @
Pa sta onda sa izjavama i statistikom telegrafa nije u redu?

Troskovi odrzavanja ili potraznja? Gde je tu A4?

Kao prvo, nema veze sa mozgom spominjati "najtrazeniji", moze se konstatovati na sajtu koji se najvise nude, a ne koji se traze
Koliko ja pratim net oglase, najtrazeniji su HAVARISANI..sto donekle opravdava trziste spremno na budzenje i sitan biznis krpljenja vozila.
[ deki111 @ 31.12.2013. 14:57 ] @
Citat:
S druge strane cenu diktira tržište, potražnja i troškovi održavanja.

To gore se odnosilo na visoku cenu one dvojke u oglasu.



Voleo bih da saznam na koji način se radi ta statistika o kojoj pričamo. Po meni je najrealnija ona po broju završenih kupoprodajnih ugovora vezano za model auta, ali na tako nešto ćemo izgleda još dugo čekati.

Evo rezultata od prošle godine:
Citat:
Kada govorimo o konkretnim markama automobila najtraženiji su:

• “golf 4″ i “golf 2″
• “opel astra”
• “fiat punto” i “fiat stilo”
• “reno megan” i “reno klio”
• “pežo 206″
• “ford fokus”
• “alfa romeo 147″

POLOVNI AUTOMOBILI: Karakteristike tržišta polovnjaka u Srbiji u 2012. godini
[ feru @ 31.12.2013. 15:24 ] @
preomenio sam termostat danas..pa cu videti da nije slucajno do njega..ko ce ga znati..
e sad nisam najsigurniji da li sam ga dobro zamenio. posto ide manji termostat gumica koju sam dobio uz njega je imala proseceno sa unutrasnje strane,pa sam pretpostavio da ta gumica ide oko termostata. posle sam samo stavio u kuciste termostat...da li je trebalo da ga nabijam ili da udje skroz u kuciste
[ vladd @ 31.12.2013. 16:49 ] @
Ako ne otvoris konzolu, i zalepis bar selotejp preko rupetina na klapnama, neces imati grejanje.

Sto se naseg trzista tice, taj navedeni golf2, sa sve tim nabrojanim, ima poprilicno reaalnu cenu u odnosu na G2 ruine za koje se trazi 500-600-700 evra, i u koje treba upucati bar 1000 evra(ako je moguce, ako ima za sta da se zakace novi delovi) da bi dosle na nivo doticnog, ali i dalje bi ostali bez serva i klime.


Citat:
Voleo bih da saznam na koji način se radi ta statistika o kojoj pričamo



Izmedju dve rakijice, prodje urednik i kaze da se napise nesto na tu temu, pa uz par klikova i ranijih povtsnih saznanja ispali tabela..
Naravno, nikome se ne odgovara za netacnost, a ionako su to podaci kao "svedski sto" svako vidi ono sto mu se svidja.

Ja prosto ne razumem toliku nepismenost(ili namernu nepreciznost), da se koristi termin"trazen"..valjda zbog policijskog porekla novinara, ili sto je popularno da se misli da se samo milicija bavi saobracajem
[ feru @ 01.01.2014. 18:41 ] @
Citat:
vladd: Ako ne otvoris konzolu, i zalepis bar selotejp preko rupetina na klapnama, neces imati grejanje.


mozes li me malo uputiti gde se nalaze te klapne....jednom sam nasao ovde u vezi toga..ali sad nikako ne mogu da nadjem
[ vladd @ 02.01.2014. 20:19 ] @
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=68989.0

Ove klapne sa velikim rupama.

Ne mora sve pomno da se rastura, moze se provuci ruka kroz delimicno otvorenu konzolu i polepiti siroke trake(unared secnute na meru) da se zatvore otvori.

Ako se skida, onda nije lose zalepiti sundjer, najbolji je od maus pada, ali ih treba nekoliko...
[ Lavlja_Jazbina @ 04.01.2014. 17:23 ] @
Ja koliko se secam ove rupe nisam video.Plasticna klapna sa sundjerima po obodu,ali dobro.
Ovo posle vratiti a da ne krcka je big problem,posebno one zabice (okrugli lim prosecen na + po sredini)pri
skidanju se razlebi pa izgubi svrhu pritezanja kutije grejanja sa unutrasnje strane.
Isto se mora obratiti paznja na zupcanike same klapne.Posao za nekog ko to ima u praksi.IMHO.


[ vladd @ 04.01.2014. 19:03 ] @
Odradio bez skidanja, istina aljkavo i sa trakom za farbanje..i radi vec par god.

Grejac je stalno u cirkulaciji, posto su blagovremeno povadjeni redni termostati. A rupe na koje sam mislio su na klapnama, koje kanalisu vruc-hladan vazduh. Ako su ostale rupe-nema grejanja, samo hladan vazduh, odnosno blagi miks, nedovoljan da se primeti da je zagrejan.

Na ovo sam mislio









[ Lavlja_Jazbina @ 04.01.2014. 19:52 ] @
Te rupe mislim da su neki luft pri zatvaranju zbog vakuma vazuha u tunelu.Znas ono,DUF sto se cuje pri zatvaranju-otvaranju. :-).
[ vladd @ 05.01.2014. 13:19 ] @
Te rupe su "ogoljena koska" klapne kojoj je otpao truli sundjer. Rupe su standardna usteda u materijalu klapne...

Pronadjoh konkretniji link
http://forums.vwvortex.com/sho...-How-to-fix-your-heat-for-2-99
[ deki111 @ 05.01.2014. 14:03 ] @
Gubitak grejanja i ventilacioni otvori kao na slici (link koji je iznad @vladd postavio) znak je da su propali sunđeri na klapnama.

[ Lavlja_Jazbina @ 05.01.2014. 18:54 ] @
vladd...Da,ovo je manje posla u rasklapanju a efetno odradjene klapne.Mozda diht traka na mestu gde se dodiruju sa fiksnim delom kutije.


[ Lavlja_Jazbina @ 05.01.2014. 19:11 ] @
Ovo je slika bez klime,za razliku od zadnje postavljene od VLADDa koju sam komentarisao.


[ pajapop @ 05.01.2014. 21:30 ] @
Sve je tako jednostavno...ali i ne mora da bude...Grejac kabine je sastavni deo sistema za hladjenje motora. Sistem grejanja, je u stvari prilicno jednostavan. Sastoji se od radijatora kroz koji protice tecnost za hladjenje motora. Kroz radijator struji vazduh koji se zagreva i rasprsuje se po kabini ili prema vetrobranu a potiskuje se ventilatorom u kabini. U taj sistem spada jos i regulacioni ventil koji regulise kolicinu toplote (koji moze da postoji a moze i da ga nema - kao u ovom slucaju), kao i klapne koje usmeravaju vazduh i odredjuju kolicinu toplote u slucaju da nema ventila. Da bi se utvrdila ispravnost sistema za grejanje, treba obratiti paznju na sve njegove delove. Sistem za grejanje moze da radi pomocu vakuumskih ili kablovskih komandi. Da bi se ustanovilo koji je sistem u kolima, treba obratiti paznju da li sistem radi kada je motor iskljucen. Ako postoje kablovske komande, treba proveriti da li se komande slobodno pokrecu uz mali otpor. To znaci da su kablovi spojeni i celi. KOd vakuumskih komandi, sistem radi samo kada je motor ukljucen, zbog stvaranja vakuuma. Tada treba proveriti sva vakuumaska creva kako u prostoru za motor, tako i ispod table da bi se uverilo da nema popucalih mesta na crevima i labavih spojeva.
Curenje rashladne tecnosti cesto predstavlja problem u sistemu za grejanje. Tada odavanje toplote grejaca moze da postane nestabilno, a moze da dodje i do potpunog gubitka toplote. S toga sve spojeve treba proveriti da nema negde curenja, otkloniti uzrok curenja a sistem dopuniti preko hladnjaka. (a prvo i proveriti nivo tecnosti za hladnjenje, manjak tecnosti u hladnjaku ukazuje na curenje).
Pre nego sto se pocne sa proverom sistema za grejanje, motor treba da dostigne normalnu radnu temperaturu, grejanje je u uklucenom polozaju, a zatim treba opipati oba creva grejaca. To su ona dva creva koja idu od motora i spajaju se sa radijatorom kod protivpozarne pregrade, sa strane na kojoj se nalazi motor, i prepoznaju se po tome sto obicno imaju oko 2-3cm. u precniku. Ako su oba creva vruca...znaci da je protok u radijatoru normalan i taj deo sistema je ispravan. Ako su creva samo topla, a u hladnjaku ima dovoljno tecnosti, tada mozda termostat nije ispravan i sprecava rashladnu tecnost da dostigne odgovarajucu temperaturu i tada ga treba zameniti. Ako je jedno crevo vruce, a drugo nije, ili je samo toplo, tada je mozda samo jezgro grejaca (radijatora) blokirano. To se moze ponekad srediti ispiranjem (skidanjem kamenca i prljavstine) nekim sredstvom ili njegovim skidanjem i nosenjem kod majstora na popravku. Takodje...sam radijator, tj. njegove lamelice, znaju da se napune prljavstinom i propulzija vazduha kroz njega je mala ili nikakva, a samim tim i zagrevanje vazduha. Tada treba skinuti radijator i dobro spolja oprati...Ako postoji regulacioni ventil, treba opipati crevo koje ide do njega...Ako je crevo vruce sa jedne strane, a samo toplo sa druge, kvar je u samom ventilu (pod uslovom da se ventil otvara i zatvara). Otvaranje i zatvaranje ventila se proverava tako sto neko u kabini pomera poluguce a drugi posmatra sta se desava. Tada se ustanovljava i da li je kablovski ili vakuuumski sistem regulacije ispravan, tj, da li su kablovi pokidani i da li vakuumski sistem negde propusta.
Sto se tice klapni...one samo usmeravaju topli vazduh, i zavisi od njihovog otvaranja (proveriti sarke i sistem regulacije) i zaptivanja (sto je ovde cesto spominjano)...I srecna nova godina svim forumasima.