[ inobradovic @ 07.01.2014. 21:55 ] @
| nema ni jedne teme o Smartu Fortwo, zanimam me kako se brise servisni interval, da li mogu sam kao recimo na citroenu pikasu (drzi dugme 10 sek ovo ono) ili mora dijagnostikom ? mozemo posle nastaviti i o drugim stvarima vezanih za smart ovde.
video sam ovo na youtube da se bez dijagnostike resetuje ali ne razumem jezik kojim prica .
https://www.youtube.com/watch?v=v8DWS-E02V0
[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 07.01.2014. u 23:18 GMT+1] |
[ sasa022 @ 08.01.2014. 03:31 ] @
[ inobradovic @ 08.01.2014. 09:02 ] @
moj nema ovakvu tablu sa tvog snimka, vec ima kao sa mog snimka tablu .
[ vladd @ 08.01.2014. 12:00 ] @
Koliko shvatam, poenta je u drzanju (istovremenom) nekog tastera, dok se daje kontakt...i drzanje doticnog neki period, dok se ne dogodi promena na displeju...
[ Nocni @ 08.01.2014. 12:04 ] @
- das kontakt
- 2 puta brzo pritisnes to dugme sa lijeve strane table
- ugasis kontakt
- pritisnes to dugme i drzis ga pritisnuto a drugom rukom das kontakt... cekas desetak sekundi
- kad prebaci na novi interval odnosno na 10K, pustis dugme i ugasis kontakt.
[ Predrag Krstic @ 08.01.2014. 19:25 ] @
Ovde ti je objašnjeno.
Inače ovo je najbolji sajt za sve modele Smart vozila. Neka ti ovo bude prva stanica za svaki problem.
[ inobradovic @ 08.01.2014. 20:45 ] @
ok, probacu pa javljam.
[ inobradovic @ 09.01.2014. 14:01 ] @
odradjeno je funkcionise kao sto je nocni napisao, hvala i krsticu .
[ inobradovic @ 25.01.2014. 09:54 ] @
gledao sam malo po strani oglasima i primetio svaki jeftin smart ima problem sa motorom, a pravih ih mercedes kao kvalitetan brend,
sta je u pitanju losa konstrukcija ili nemar vlasnika ?
[ Zarko Silic @ 25.01.2014. 11:00 ] @
U pitanju je los i veoma skup za odrzavanje automobil. Neretko, za odrzavanje, skuplji i od normalnog Mercedesa.
Primera radi, CR grana za Smarta je 1200 eura, dok se slican deo za Mercedesa 2000 ccm, cdi moze kupiti za 600 i sve tako redom
[ inobradovic @ 25.01.2014. 14:16 ] @
najcesce sto sam primetio po oglasima pise da ne radi jedan cilindar ili nema kompresiju.
[ vladd @ 25.01.2014. 14:55 ] @
Mala debljina cilindara, lose uradjen motor, aljkavo koncipiran, naravno ciljem na maksimalnim ustedama, a ne na pouzdanom radu.
Vec vise od decenije se stalno, svake godine "unapredjuje", a svake godine je sve gori.
Ocekuje se odnos prema tom vozilu kao prema upaljacu, kada se isprazni rezervoar, da se baci...
Na onim prvima, motor je crkavao na 15000km...
[ Nocni @ 25.01.2014. 18:44 ] @
Riječju rečeno, smart je veliko g*vno.
Ima ekstremno glupih rješenja da to nije normalno... nabrajali bi do sjutra... neki banalan zahvat tipa da skinete alnaser na dizelu je veliki poduhvat...
Nikad mi nije bilo jasno na koji način razmišljaju ljudi koji to kupuju...
Najviše me nerviraju oni koji dođu na ideju (posto je to vozilo u kojem se djeca ne smiju voziti) da svoje dijete ubace pozadi na onaj prostor iza sjedišta i voze ga tako da mu je glava prislonjena na zadnje staklo...
[ tdusko @ 25.01.2014. 21:31 ] @
Ne ulazim u to kakvog je kvaliteta i kakva su mu resenja, ali ako vi kazete da su losa onda nemam razloga da ne verujem. Steta, auto je genijalan za grad, svi ostali mogu samo da sanjaju o ovome
[ deki111 @ 25.01.2014. 23:46 ] @
Imate preveika očekivanja od auta starog 13-14 godina sa motorom od 600 cm3 koji je u najvećem broju slučajeva preživeo ovakvu torturu:
[ Zarko Silic @ 26.01.2014. 00:23 ] @
Taj crveni je iz reklamne kampanje u kojoj ucestvuju i ona dva susedna vozila. U praksi se ovakva pozicija moze ocekivati cesto koliko i prolaz Halajeve komete.
U Novom Sadu vlasnici Smarta i Iq-a nisu u obavezi da placaju parking i to im je mozda jedina prednost.
Ali odlazak na prvi servis sa Smartom automatski anulira dozivotne troskove parkinga
[ tdusko @ 26.01.2014. 08:23 ] @
Ja sam tu situaciju sreo bezbroj puta, valjda zavisi od toga na kojoj planeti zivis ;) Ja ne znam koliko puta dnevno ti sedas u tvoj auto sa opterecenjem na mozgu da ces zakasniti negde gde si posao samo zato sto ces morati da trazis parking mesto do iznemoglosti. Meni se to recimo desava minimum 2 puta dnevno, a ne da nisam usamljen nego smo vecina, bar na ovoj planeti gde ja zivim i radim. Valjda i ne cudi to sto ih ovde ima u tolikom broju i parkiraju se gde god nadju metar i po slobodno :).
@deki111
Odacu ti jednu tajnu. Sixt ukoliko je u pitanju corporate country, a ne franchise, flotu menja na max 6 meseci ili 25k Km nakon cega ih vraca nazad. Ne retko se desava da idu nazad sa 15k i manje Km nakon cega im svakako sledi detaljan pretres i novi kupac dobija uredno garanciju. Tako da, ako ti neko ponudi nemacki auto koji je bio u Sixt floti, mozes slobodno da ga uzmes. Problem je jedino taj sto zbog ogromne razlike u list price-u takav auto kosta vise nego isti nov u Srbiji ;)
[ ventura @ 26.01.2014. 09:50 ] @
Citat: tdusko:
Odacu ti jednu tajnu. Sixt ukoliko je u pitanju corporate country, a ne franchise, flotu menja na max 6 meseci ili 25k Km nakon cega ih vraca nazad. Ne retko se desava da idu nazad sa 15k i manje Km nakon cega im svakako sledi detaljan pretres i novi kupac dobija uredno garanciju.
Offtopic:
Ali gde je tu poslovna logika kad je poznato da auto najviše gubi na vrednosti upravo u prvih godinu dana?
BTW u Srbiji neće biti moguće kupiti smarta do kraja godine, jer u Novembru očekuju novi model pa uvoznik neće poručiti nijedan stari (genijalno).
[ Zarko Silic @ 26.01.2014. 10:05 ] @
Ne zavisi od planete vec od drskosti korisnika takvog automobila i spremnosti vlasti u pojedinim gradovima da takovo ponasanje tolerisu. Na nekim mestima ova govanca koriste i zloupotrebljavaju svoju privilegiju pa se parkiraju i na mestima namenjenim motociklima, a neretko i na samom trotoaru, ali ona fotografija na kojoj se sa obe strane nalazi parkirano vozilo iz istog tabora pre snimanja je precizno rezirana.
Inaci, tamo gde ima mesta da se parkira ovo govance, ima mesta i za normalni automobil. Na primer Punto, ili slican.
[ Java Beograd @ 26.01.2014. 10:22 ] @
Citat: Zarko Silic:Inaci, tamo gde ima mesta da se parkira ovo govance, ima mesta i za normalni automobil. Na primer Punto, ili slican. Bez ikakave namere da govrim o kvalitetu ovog automobila, mogu ti reći da ja Hamburg pun i prepun ovakvih slučajeva parkiraja - popreko. Ja lično video. I ne znam otkud ti ideja da "tamo gde ima mesta da se parkira ovo govance, ima mesta i za normalni automobil." Nema.
[ mozdasamjaamozdainisam @ 26.01.2014. 10:27 ] @
Znam da ima dosta problema sa smartovima, ali cale mi vozi jednog evo 5-ta godina, dizel kupljen polovan (2004-o godiste) sa 'navodno' manje od 100.000 na satu. Do sada, za 5 godina i oko 30.000 km je ulozio:
- servis odmah nakon kupovine, oko 400e
- prednja (zimska) guma, njegovom krivicom;
- nesto na klimi je crklo, 90e;
- otisao je bio neki senzor, zbog cega je automat ponekada zezao, 30e.
Auto se vozi svaki dan, iskljucivo po gradu - sem vikendom. 95% ga vozi cale, ponekad sestra. Samo sipaju dizel i voze.
Za 5 godina, troskovi ~500e su vrlo vrlo prihvatljivi po meni za tako mali auto. Naravno nisam racunao redovan servis posto to vazi za svako vozilo.
Smart niti trosi ulje, niti dimi, nista mu ne fali. Steta je samo sto je najnizi nivo opreme pa mu je unutrasnjost jednobojna, no dobro.
Ah da, kaze cale da je na parkingu do sada ustedeo vise negoli sto je ulozio u kola :) Posto ima svoju (dnevnu) marsutu, uvek negde ima slobodno mesto izmedju 2 drveta, bandere i zida, dve zgrade... ma svuda stane sa smartom :)
Za grad je po meni idealna stvar!
[ mozdasamjaamozdainisam @ 26.01.2014. 10:30 ] @
Citat: Zarko Silic:
Inaci, tamo gde ima mesta da se parkira ovo govance, ima mesta i za normalni automobil. Na primer Punto, ili slican.
Odgovorno tvrdim da nije tako. Nemam sliku iz BG-a, ali evo jedne iz Amsterdama (koji je za parking, veruj mi - gori nego Beograd):
http://www.switchimage.org/phl...71001/Phlog_Smart_DSC_0162.jpg
Jedini automobil koji sam jos video da je uspeo da stane na mesto gde cale redovno parkira Smarta jeste bio Sceicento (Fiat).
[ tdusko @ 26.01.2014. 10:36 ] @
Citat: Zarko Silic:
Inaci, tamo gde ima mesta da se parkira ovo govance, ima mesta i za normalni automobil. Na primer Punto, ili slican. Ne slazem se sa ovim jer fizicki to nije moguce. Ne mozes smestiti auto od 4 m u 3 metra prostora, to je jednostavno fakat i takvih situacija imas kad god zadnjes u deo grada gde je frka za parking. Zato je smart najbolji auto za po gradu ako se posmatra sam koncept gde je svrha automobila prevoz jedne do dve osobe na kratkim relacijama sa skucenim prostorom za parking. Problem je sto osim koncepta, taj auto ocigledno nista drugo ne ispunjava jer osim velicine, nista drugo ne radi bolje od pravih automobila. List price mu je prevelik, previse trosi goriva, nepouzdan je i preskup za odrzavanje.
Da je cena novog max 5k eur, da trosi max 2 litra goriva i da je odrzavanje jeftino, druga bi se prica pricala. Na zapadu bi ga svaka porodica imala i kapacitet parkinga bi se povecao duplo.
Citat: ventura: Offtopic:
Ali gde je tu poslovna logika kad je poznato da auto najviše gubi na vrednosti upravo u prvih godinu dana? Re Offtopic: Sixt(a verujem i konkurenti) ima ukupno 0(nula) vozila u svom vlasnistvu pa se sva vozila uzimaju direktno od proizvodjaca na leasing. Zasto su uslovi leasing-a takvi to ne znam, ali kapiram da je to nesto do cega se doslo u pregovorima. Sa jedne strane mi trazimo min mogucu cenu jer uzimamo kontigente od desetina hiljada vozila od jednom, a sa druge strane oni vuku na stranu min moguceg leasing perioda jer posle treba nekome tolika vozila i da prodaju, a niko ne voli da kupi auto sa rent a car-a koji ima 200k Km na satu :)
[ Nemanja @ 26.01.2014. 10:38 ] @
Popularnost Smarta u zapadnoj Evropi je uzrokovana i cinjenicom da u nekim zemljama ( Nemacka, Austrija od onih za koje ja znam ) ukoliko vlasnik ima vise vozila, moze koristiti samo jedan par registarskih tablica i prebacivati ih na vozilo koje koristi. Naravno, registracija se placa za vece vozilo, ali onda Smart dodje za dzabe.
[ Nemanja @ 26.01.2014. 10:43 ] @
Citat: mozdasamjaamozdainisam:
Citat: Zarko Silic:
Inaci, tamo gde ima mesta da se parkira ovo govance, ima mesta i za normalni automobil. Na primer Punto, ili slican.
Odgovorno tvrdim da nije tako. Nemam sliku iz BG-a, ali evo jedne iz Amsterdama (koji je za parking, veruj mi - gori nego Beograd):
http://www.switchimage.org/phl...71001/Phlog_Smart_DSC_0162.jpg
Jedini automobil koji sam jos video da je uspeo da stane na mesto gde cale redovno parkira Smarta jeste bio Sceicento (Fiat).
Ovo gde je parkirao, ne bi ni bicikl smeo da se parkira , posto ga ne smes nasloniti na drvo.... jedino ovo g... kako mu Zarko tepa, je tako zavuceno da mu ni pauk ne sme prici.
Zar taj bezobrazluk stvarno vredi 500m setnje do obliznje parking kuce?
[ mozdasamjaamozdainisam @ 26.01.2014. 10:57 ] @
Da je 500m niko ne bi pravio problem :)
Medjutim, Amsterdam je isaran kanalima, te je mesta za parking u samom startu jako malo.
Ako tome dodas da je jedan deo rezervisan za stanare, ostaje jos manje parking mesta za ostale.
Pa dodaj na to da je u Amsterdamu puno turista, poslovnih predstavnistva i slicno - shvatices da je opsti haos za parking. Jos u poslednje vreme jedan deo parking mesta je rezervisan iskljucivo za elektricna vozila (uticnica je prisutna na parkingu) sto je jos vise smanjilo parking za 'sve ostale'.
Inace, u strogom centru grada je sat vremena parkinga 5 evra! U garazi 6 evra! I opet je gotovo ne moguce pronaci parking mesto.
A poslednji hit u Amsterdamu su elektricni Smartovi na iznajmljivanje ( https://www.car2go.com/en/amsterdam/). Jedino sto su opasni jer em su malecni em su necujni (a Amsterdam prepun turista koji zevaju levo / desno) :)
[ Zarko Silic @ 26.01.2014. 12:01 ] @
Taj primer parkiranja izmedju dva drveta je bas primer zloupotrebe koji sam spomenuo
Za razliku od vas ja nisam video ni jedno mesto za parkiranje na kome je mogao da se smesti Smart a da normalan mali automobil iz "A" segmenta, pa i veci, to ne bi mogao. Cak se i na ovom mestu izmedju 2 drveta mogao parkirati normalan automobil. Jedini uslov je da vlasnik bude dovoljno drzak.
Verujem da sistem registarskih tablica jedna za vise auta ima presudanu ulogu pri kupovini najskupljeg tricikla na svetu.
[ sasa022 @ 26.01.2014. 13:18 ] @
Na OZNACENO parking mesto Smart moze da stane , ali Smart staje i u razne budzake gde ostali nemaju mesta.
Kakvo misljenje imate o mikro-automobilima ( Aixam , Ligier , Microcar , Piaggio M ) ???
[ endre85 @ 26.01.2014. 15:23 ] @
Ne znam za ostale prozivodjace, ali kada sam letos video cene Microcar-a, ostao sam bez teksta. Ocekivao sam 50% nizu cenu.
http://microcar.at/das-beste-leichtkraftfahrzeug/m8/
[ vladd @ 26.01.2014. 18:58 ] @
Sa lombardini common rail dizelom od 440 kubika, kompozitnom karoserijom sa delovima od aluminijuma, sa ozbiljnim vesanjem..kompletno koncipiran mikro automobil ...sta drugo ocekivati.
[ inobradovic @ 30.01.2014. 21:18 ] @
danas vidim u novinama smart za 8000e, a 10godina ili 100oookm besplatni servisi.
[ deki111 @ 31.01.2014. 10:25 ] @
Evo uputstva za resetovanje servisnog intervala za Roadster i na papiru:
[ bakara @ 13.02.2014. 16:55 ] @
Citat: Zarko Silic:
Za razliku od vas ja nisam video ni jedno mesto za parkiranje na kome je mogao da se smesti Smart a da normalan mali automobil iz "A" segmenta, pa i veci, to ne bi mogao.
Evo jos jedan primer:
[ drajver2 @ 13.02.2014. 17:09 ] @
U ovom slučaju ide i kazna za pogrešno parkiranje...pošto su zauzeli i dobar deo trotoara:)
[ bakara @ 13.02.2014. 17:35 ] @
Na dosta mesta je zbog uskog kolovoza dozvoljeno 2 tocka na trotoaru.
[ Nemanja @ 13.02.2014. 18:03 ] @
Ali dva tocka paralelno sa putem, ne sa gepekom na stazi. Tako je i obelezeno parking mesto sa prosirenjem na ivici trotoara.
[ Lavlja_Jazbina @ 13.02.2014. 19:40 ] @
Citat: Ali dva tocka paralelno sa putem,
Gde si procitao da je to tako definisano.Ta 2 tocka i gepek kako kazes (ako se moze tako nazvati ) zauzima manje nego auto sa retrovizorima.
[ Nemanja @ 13.02.2014. 20:22 ] @
Nije dobro definisano jer zakon nije pretpostavio ovakve indijance da ce voziti tostere... ali zato kaze : parking mesto je označeni deo parkirališta isključivo namenjen za parkiranje jednog vozila.
[ bakara @ 13.02.2014. 20:36 ] @
Ovi placanju po pola
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|