|
[ etjen @ 08.01.2014. 12:25 ] @
| Da li neko ima neku informaciju o Peugeotu 308 starom par godina?
Da li ima nekih posebnih mana?
Čuo sam da je 307 bila vrljava sa elektronikom i da je imala bagove, da li je to ispravljeno na 308?
I uopšte šta znate o 1.6 hdi motorima? Interesuje me da li ima nekih stvari oko kojih treba posebno obratiti pažnju jer su sva ta polovna kola prešla oko 120-150kkm, koji tu servisi idu?
(filter čestica da li ima i kad se menja?)
U principu ne volim dizele, ali nema benzinaca u oglasima skoro ništa... |
[ Java Beograd @ 08.01.2014. 13:04 ] @
Eh, kamo lepe sreće da su prešli 120 - 150 kkm. Najčešće na kilometar satu piše ta kilometraža, ali ona je zapravno znanto veća, ber za 100 kkm.
[ vladd @ 08.01.2014. 15:21 ] @
U zastupnistvu ima nekoliko komada, vracenih sa lizinga, sa realnim kilometrazama, ai i realnim cenama.
[ Cezar Corolla @ 08.01.2014. 15:49 ] @
308 nema toliko problema sa elektronikom. Jedino je 1,6 16v benzin motor dosta los, jer glava ima nekoliko boljki.
[ etjen @ 09.01.2014. 13:24 ] @
Citat: Cezar Corolla: 308 nema toliko problema sa elektronikom. Jedino je 1,6 16v benzin motor dosta los, jer glava ima nekoliko boljki.
hvala na ovoj informaciji, značajna je.
A da li neko zna možda kakav je taj 1.6 hdi koga ima najčešće po oglasima? Da li ima filter čestica i na kojoj km se on menja?
Java - svestan sam da je moguće da nisu te km koje pišu ali realno, računam da ipak manje-više zahvaljući nekom mom iskustvu mogu da provalim da li me neko mulja za km ili ne.
Naravno, nikad ne mogu biti 100% siguran ali šta da se radi...
Citat: vladd: U zastupnistvu ima nekoliko komada, vracenih sa lizinga, sa realnim kilometrazama, ai i realnim cenama.
uvek ima i ova opcija...
[ etjen @ 10.01.2014. 20:40 ] @
Da li je moguće da niko nema ništa da mi kaže o 1.6 hdi motoru?!?
[ Nemanja @ 10.01.2014. 20:58 ] @
Dobar je motor, a kako ce te sluziti zavisi kako je odrzavan. Verzija od 90 ks ima manje delova kojih se ti plasis...
[ etjen @ 11.01.2014. 17:04 ] @
znam da sve zavisi od održavanja, ali ipak je razlika ako imaš potencijalnu zamenu filtera od 1000 eura ili nemaš...
Nadam se da će biti još neki komentar o 308 ili o 1.6 hdi motoru... Svako mišljenje je dobrodošlo :)
[ vladd @ 11.01.2014. 17:29 ] @
FAP filter se ne reciklira niti "osvezava", vec se menja kada se zacepi...
Inace jedan od najboljih dizela, kada nije u prevelikoj karoseriji. Mada tvrde da ni na C5 nije "underpowered", sa cime se ja licno ne slazem.
Za 308 je pravi odnos snage, tezine, cene...
Motor zahteva uredno odrzavanje..pa je stoga malo nezahvalan za nabavku polovnjaka...
Slican je bio i za BMW-a, odnosno iste "baze", ali probleme kod motora najmanje prave "baze", najvise oprema...
[ Nocni @ 11.01.2014. 18:06 ] @
Što se tiče pežoa 308 on je odličan i veoma udoban i upravljiv auto. Problem je što su na našim prostorima većinom u ponudi oni bijeli koji su bili teretnjaci i koji su prešli ogromne kilometraže... Ima teretnjaka i koji su u drugim bojama a svakako ih treba izbjegavati i zaobilaziti u širokom luku... Oni prelaze od 70 do 100K godišnje...
Ti teretnjaci su većinom od 90 konja a ima više načina da se ustanovi da li je auto bio teretnjak ili nije čak i ako nije bijeli... jedan od jednostavnijih, onako na placu dok se proba, može se vidjeti da li ima opomenu da se veže pojas za suvozača jer teretnjaci to imaju samo za vozača...
Pežo ti je bolji duplo taj jači od 110 konja a zbog FAP filtera ne treba da brineš jer se on eventualno može softverski isključiti i to nije skupo... To inače nije sistem kao na pežou 307, ne sipa se onaj aditiv itd...
Bolji je jer je udobniji, ima 6 brzina, večinom su sa boljim paketom opreme etc...
Motor 1.6 hdi je provjereno dobar ali ipak ima određenih problema koji se javljaju pri velikim kilometražama pogotovo u kombinaciji sa našim "čistim" gorivom... dešava se da crkavaju dizne, regulatori i mjerči pritiska u railu pa čak i pumpa visokog pritiska...
Najvažniji je dobar detaljan pregled vozila prije kupovine da se nebi uzelo vozilo koje je bilo havarisano ili kojem je vraćana kilometraža... što je ponuda primamljivija to više treba otvoriti oči...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 11.01.2014. u 20:07 GMT+1]
[ etjen @ 11.01.2014. 22:12 ] @
vladd i Nocni hvala vam puno na odgovorima, jer, kažem, svako mišljenje mi znači. Naime, ne znam ništa o Pežoima, nikad ih nisam vozio, ni imao. Ne poznajem nijedan dobar servis a polovni moderni dizeli me po pravilu plaše
Nocni posebno hvala za deo o nevezanom pojasu!
Nešto gledam oglase ima gomila tih Pežoa u ful opremi sa panorama krovom(karavana dosta) do 150kkm za između 7-8 hiljada (od 2008-2011 godišta), Voleo bih da mi kažete vaše mišljenje koliko je to realna cena?
Meni deluje da je to malo para za takav auto kakvim se predstavljaju( na polovnim automobilima ih ima gomila i svi na slikama izgledaju sjajno)
Ima ih par komada kod Šapčanina na velikom placu(ne znam da li da pominjem zbog reklame)
Poenta je - da li je to(gore pomenuto) realna cena za takav auto sa tom km ili nije??
[ inobradovic @ 11.01.2014. 22:27 ] @
evo jedan primer iz svajcarske i to 110 sto kaze nocni i mala km i sve sto ti odgovara ,
http://www.autoscout24.ch/fr/d...mp;vehid=2052973&vehtyp=10
vidis cena je 5000e, nek sve dadzbine ispadnu 2500e to je 7500e, a znamo da je ch najskuplja , a o ostalim osobinamo za vozila iz ch necemo sad, cisto da uporedis.
[ etjen @ 11.01.2014. 22:32 ] @
znači, izgleda da je ipak to realna cena onda... Što je super ako je tako jer sam stvarno skeptičan prema našim placevima...
[ inobradovic @ 11.01.2014. 22:46 ] @
ali ako ga kupio u italiji recimo sa 250oookm platio ga 2800e i dadzbine 1300e iznosi 4000 sto da ti ne proda za 7-8000e,
nece placevi da rade za 500e po vozilu.
[ Zarko Silic @ 12.01.2014. 00:53 ] @
Ako se vec daju tolike pare za polovnjak onda bar volan treba biti kozni.
[ etjen @ 12.01.2014. 08:49 ] @
apsolutno se slažem i ako bih davao tolike pare, svakako bi tražio što više opreme. U stvari, iskreno, na 308 mi je pažnju privukao prelepi stakleni krov!
[ BB308 @ 12.01.2014. 10:59 ] @
Iskreno da ti kazem nema da se nadje dobar 308 sa tom km kao ovaj na oglasu. Bar ne u Francuskoj za 5000e. Ispod 6000 tesko a i to je dobra cifra.Poz.
[ vladd @ 12.01.2014. 12:28 ] @
Citat: Zarko Silic:
Ako se vec daju tolike pare za polovnjak onda bar volan treba biti kozni.
Do 40k evra(a verovatnije i skuplje) po automobilu, tesko da ces dobiti bas kozu animalnog porekla, neku napu ili boksic, vrednu kao materijal, najcesce eko zamenu za pravu kozu. Pa prema tome, sve jedno je koja je vrsta vestackog materijala...
A ovaj volan na 308 je bas korektan za "pod ruku"..
Nazivati skaj, ili neku drugu zamenu, aniline ili semianiline marketinski nazvane "kozom", je pomalo smesno, a jos gore pridavati dramatican znacaj tom trendu odusevljavanja surogatima...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|