|
[ djcogra @ 25.02.2014. 23:13 ] @
| Imam problem sa autom, generalno, auto nece da ide kako treba, pocinje da vuce bolje tek oko 2500-3000 obrtaja. Pre desetak dana nakon paljenja automobila pali se lampica za pumpu, auto nece dobro da povuce, posle par paljenja i gasenja pocne da vuce al tek posle duze voznje ugasi gresku. Na dijagnostici kod majstora javlja slab pritisak goriva i senzor za pritisak goriva (fuel rail). Sve to prodje, vozim auto sve do danas, upali se crvena za gorivo, idem na pumpu, sipam ovog novog lukoil ecto diesel goriva, kraca voznja, stanem da drugar izadje, auto se gasi, pali lampicu za pumpu. Palim ga, gasi se, i tako par puta. Onda ga upalim pod gasom, podjem kuci da oteram kola, stizem do trece brzine, nece da primi gas, ponovo se gasi. Opet ga palim pod gasom i oteram ga kuci, gde se opet ugasio na leru. Takodje nesto konstanto lupka tek da se cuje dok radi motor, tempom kao sat. Auto je 2005, na satu oko 150.000km, nov filter vazduha. Sta moze biti problem? Hvala unapred, pozdrav! |
[ oPEN @ 25.02.2014. 23:59 ] @
Citat: Na dijagnostici kod majstora javlja slab pritisak goriva i senzor za pritisak goriva (fuel rail)
Sta je napravljeno povodom ovoga?
Da li je promenjen filter za gorivo?
Da li ima crnog dima kada se potopi gas u prvoj?
[ pajapop @ 26.02.2014. 05:28 ] @
MIslim da je ovo tipican primer problema sa slabim dopremanjem goriva u cilindre na liniji: pumpa za gorivo u rezervoaru - filter goriva - pumpa visokog pritiska. Uzrok je najverovatnije prljavstina iz rezervoara, pa se treba pozabaviti i njegovim ispiranjem... Pumpa visokog pritiska ce najverovatnije morati da se servisira...
[ oPEN @ 26.02.2014. 14:47 ] @
Mislim da 206 1.4hdi nema pumpu za gorivo u rezervoaru, nego ima pumpicu da se rucno dovuce gorivo do pumpe visokog pritiska, verovatno da je u pitanju filter, on je malo skuplji (sada vidim da je oko 2500din, ranije je bio duplo skuplji) pa ljudi nerado menjaju na vreme a gorivo kod nas lose, narocito u ovom periodu godine.
[ dobri nikola @ 28.02.2014. 15:54 ] @
Trebalo bi auto ponovo dijagnosikovati, pa videti da li je u pitanju mehanicki ili elektro-elektronski kvar. Buni me ovo lupkanje koje si spomenuo, nebi ga trebalo paliti dok majstor nebude prisutan ( da cuje zvuk i odakle dolazi ).
[ djcogra @ 02.03.2014. 12:12 ] @
Nisam jos nista radio oko auta, sada je auto pocelo i da pusi, mislim da je problem u pumpi za gorivo u rezervoaru, jer auto radi pod gasom a gasi se na leru, sto znaci da je to najverovatnije uzrok problema...Da li neko zna gde moze da se nabavi ta pumpa i kolika je cena posto ne mogu nista da nadjem na netu?
[ Nocni @ 02.03.2014. 13:36 ] @
^ Ljudi ti fino napišu da taj auto nema pumpu u rezervoaru a ti posle toga donosiš zaključak da je "zato što auto puši vjerovatno pokvarena pumpa u rezervoaru" i još pitaš gdje ima da se kupi...
Meni se čini da ti nas ovdje zayebavaš... mislim da kod majsora nisi ni išao...
[ deki111 @ 02.03.2014. 13:50 ] @
Jeste,vidiš da je menjao filter za vazduh.
[ pajapop @ 02.03.2014. 14:33 ] @
Ne moze auto da "pusi", cak i da je do pumpe u rezervoaru ( ako je ima a ne znam dal je ima, neko kaze da nema?). Ne moze ni zbog prljavog filetera. MOze da pusi samo zbog nepravilnog momenta ubrizgavanja goriva, a to je do pumpe, od neispravnih ubrizgivaca, i od problema sa kompresijom ili ventilima. E sad...prvo treba izmeriti kompresiju u cilindrima, da bi se videlo pravo stanje motora. Ako je to u redu, onda se treba pozabaviti pumpom i ubrizgivacima. Ako kompresija nije u redu, treba utvrditi da li je do karika, dihrunga glave ili ventila. Po meni, ne treba zapocinjati resavanje problema oko pumpe dok se ne utvrdi stanje motora.
[ djcogra @ 02.03.2014. 19:39 ] @
Ko misli da ja nekoga za*ebavam neka razguli sa teme. Filter vazduha sam sam promenio, a bio sam kod dva majstora na dijagnostici. Auto ima pumpu u rezervoaru, a oPEN "misli" da nema pumpu u rezervoaru. Na dijagnostici mi je majstor rekao da je nizak pritisak goriva, valjda na punom gasu treba pritisak da bude oko 900 a meni je oko 600, zato sto je slab pritisak zato se gorivo slabo doprema i auto se gasi na leru. Rekao mi je nesto tipa zbog nepravilnog sagorevanja goriva, tj zbog slabog pritiska auto pusi, sad je verovatno pritisak jos nizi posto se nije auto gasilo kada je bio oko 600. Hvala svima sutra predajem auto majstoru da se on zabavi sa njim, pa cu vam javiti sta je bio problem i ko je bio u pravu a ko nije.
[ djcogra @ 02.03.2014. 19:43 ] @
Mislim da je to upravo ono sto se meni desilo...
Poluprazan rezervoar – Mnogi dopunjuju rezervoar tek kada se upali upozorenje da je na rezervi. To može imati posledice po motor.
Problem: Kada duže vreme koristimo domaće gorivo, dno rezervoara prekriveno je naslagom nečistoća. Kada se upali lampica rezerve, pumpa će sa preostalim gorivom povući i nečistoće što će imati posledice po motor i sistem ubrizgavanja.
Rešenje: Izbegavajte vožnju na rezervi i ako ste u mogućnosti jednom u dve godine očistite rezervoar od taloga.
[ Nocni @ 02.03.2014. 20:10 ] @
Pa ti si nama održao mini predavanje oko tvog auta i oko tog tvog kvara konkretno... zašto si onda otvarao ovu temu kad sve znaš o tome...
Taj auto lpak nema pumpu u rezervoaru već samo ima pumpu visokog pritiska na motoru.
Ali da te ne zamaramo sad sa pričom o regulatoru pritiska itd kad ti već znaš da je tebi pokvarena pumpa u rezervoaru...
Treba napomenuti radi ostalih posjetilaca i radi ozbiljnosti foruma da ti o ovome nemaš blage veze... mil lampicu zoves "lampica od pumpe", pomiješao si pritisak od 3 bara,, koju bi imala pumpa iz rezervoara kad bi je taj auto imao, sa pritiskom u common railu koji pravi pumpa visokog pritiska koji je oko 170 bari na verglanju, 300 bari na leru pa sve do 1.000 bari zavisno od rezima voznje... ali to je tvoj problem... nije naš...
[ Lavlja_Jazbina @ 02.03.2014. 20:20 ] @
)
Citat: Ko misli da ja nekoga za*ebavam neka razguli sa teme.
Onda ces ostati bez odgovora,posebno ako pretpostavim na koga si mislio. .
Da li je majstor nakacio one kanistere i na verglanju gledao prelive.?
[ oPEN @ 02.03.2014. 22:57 ] @
Kada neko postavi ovakvo pitanje na forumu polazim od toga da on zeli da bude siguran da nije doslo do nekog banalog problema koji moze sam da otkloni, da se razume malo u mehaniku i principe rada motora kao i da sam obavlja servise zamene ulja, filtera i slicno.
Filteru za gorivo je i onako dosao red da se menja pa cak i da je problem na tvom auto nesto sasvim deseto, svaki normalan majstor ce ti reci da i njega promenis.
Izgleda da nikada nisi posetio majstora kod koga zakazivanje termina, ulazak u servis i povezivanje na dijagnostiku kosta 50e a kasnije placas i sve ostalo, cesto se desava i da majstori lutaju i traze uzrok problemu a sem sto kosta to isto ume i da traje, da ne pricam o tome da se desava i to da se prouzrokuje neki novi kvar, ali dobro mozda tebi auto nije mnogo potreban pa ti ovo nije problem.
Iz ovih razloga po mom iskustvu uvek je bolje da otklonis sve nedostatke sam, narocito kada je rec o delovima koji su predvidjeni da se menjaju na odredjeno vreme ili kilometrazu, odnosno da sam pokusas da otkrijes uzrok kvara, ukoliko mozes lako i jeftino, pod uslovom da se uopste i opterecujes time a ukoliko i za zamenu sijalice i mali servis vozis automobil kod mehanicara onda ni ova tema nema svrhu.
Sto se tice pumpe u rezervoaru, kod 1.4 hdi iz 2003 koji je u porodici znam da nema pumpe, ali sam se ogradio posto nije isto godiste a mozda u nekoj drugoj verziji postoji.
Napisi obavezno u cemu je bio kvar.
[ djcogra @ 02.04.2014. 22:27 ] @
E ovako, i posle mesec dana auto je jos kod majstora, a problemi samo iskacu jedan za drugim. Sve cu pisati onako kako je majstor govorio. Prvo je bio problem do dizne, kazu ne vraca svaka istu kolicinu goriva na povratna creva, srecom imao sam dve dizne, odnesem ih, ne moze ni jedna, kao ne odgovara. Narucim novu diznu iz Pariza, montira je, sve okej. Paaa sad je problem u bregastoj osovini, narucim osovinu, montira je, sve okej. Paa sad novi problem, skidali su glavu motora i zbog nekog ne znam sad dal rece hidraulicnog udara, iskrivljen je neki ventil jbm li ga, sad i to mora da se salje negde za Cacak da se popravlja. Ljudi, sta da vam kazem, CIRKUS, i to veoma skup CIRKUS. :D Skuplja pita nego tepsija, al sta se moze, hahah pozdrav!
[ vladd @ 03.04.2014. 14:43 ] @
Ja mislim da su majstori skinuli veci deo vune, ostalo je malo iza usiju, ali i to ce uskoro.
Vrhunac dijagnoze je bio "hidraulicki udar" koji krivi ventil...
[ Zarko Silic @ 03.04.2014. 20:19 ] @
Moze da bude hidroudar ako je usla voda u usisni prostor. Voda nije stisljiv fluid. Obicno stradaju klipnjace, ali nije iskljuceno da popusti neka druga karika u lancu.
Imao sam slucaj da je hod jednog klipa bio kraci za 8mm zbog slicne stvari na jednom TDI Passatu. Lik je tako vozio i presao 150.000 km. Malo je treskao motor ali 200 je isao
Tek kada je bas postao nesnosan, otvoren je motor.
[ vladd @ 03.04.2014. 23:11 ] @
Ovde, narocito nakon zamene bregaste, ako je uopste bilo zamene...icega..
[ georgievs @ 13.08.2014. 18:44 ] @
imam slicni problem sa peugeot 206 2.0 hdi. u toku voznje motor se ugasi i upale se sve lambice, osim chek engine lambica (mislim da se tako zove). motor se ne moze upaliti dok ne progje neko vreme (nekad 5 minuta, nekad 1 sat) sve dok se ne upali chek lampica. promenio sam filter za gorivo i opet isto. bio sam kod nekoliko majstora, cak i ovlascenom pezo servisu , ali niko ne moze da kaze sta je tacno. hvala unapred
[ Zarko Silic @ 13.08.2014. 19:29 ] @
Iz kog si mesta u MK?
Poslacu ti na PP adresu servisa gde ce ti to uraditi bez mnogo filozofije.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|