ali nisam vidio komparaciju ove dvije ljepotice :)
Hvala.
[ Lavlja_Jazbina @ 02.03.2014. 20:47 ] @
Pricas o kupovini novih automobila?
[ nikol@c @ 02.03.2014. 20:53 ] @
Mislim na polovne automobile, od 2009. godine.
[ vladd @ 02.03.2014. 21:24 ] @
Mi smo uglavnom debatovali o NOVIM automobilima. Od 2009-e je proslo dosta vremena, a kako je kriza napravila cudo u auto industriji, sadasnje Mazde i Insignije ne lice na one od pre 5 godina. Oba modela su dobila "teske" ristajlinge i znacajne promene motora.
Izaberi ono sto je u boljem stanju, to je jedino vazno, naravno, nakon sto se za to dobiju odrejeni dokazi i naznake.
[ Nemanja @ 02.03.2014. 23:10 ] @
Insignia se nije toliko promenila. Ako zakazes test voznju novog automobila imaces uvida kako bi auto trebao da se ponasa i izgleda, kao i da li ti se dopada. Ako ti se ne dopada kao nov, jos manje ce kao polovan. Sa Mazdom to nije slucaj, jer nova mazda nema ni m od stare generacije. Sada, ako se zapitas zasto su morali toliko da redizajniraju automobil, zapitaces se da li zelis da uzimas stari model.
Inace, svakako poslusaj prethodni savet da se ne ogranicis na model automobila, vec trazi auto u sto boljem stanju.
[ nikol@c @ 03.03.2014. 07:47 ] @
Hvala na dosadasnjim odgovorima.
Svakako da cu auto prije kupovine odvesti na kompletan tehnicki pregled.
Moje pitanje je bilo upuceno ljudima koji su imali priliku da se voze u oba automobila i koji bi mogli da urade poredjenje:
- udobnosti i komfora,
- karakteristicnih kvarova,
- cijene rezervnih dijelova,
- sigurnosti i pouzdanosti,
- popularnosti na trzistu (u slucaju kasnije prodaje),
- ...
Pozdrav.
[ strela75 @ 17.03.2014. 13:59 ] @
Ne znam sta si do sada vozio i sa cime ces kupljeni auto uporedjivati, ali na osnovu iskustva (licnog i najblizih clanova porodice) sa astrama G, H, vektrom C i insignijom, moj je zakljucak da je opelo - fabricka greska na tockovima. Samo je pitanje trenutka kada ces to i sam shvatiti (posle koliko km). Nekad bude sve ok do 100kkm, nekad do 150kkm, ali dodje trenutak posle koga nema nazad sa ulaganjima u iste. A oni sto ih hvale su isti oni koji ulazu, pa im se ne isplati da blatnjave ono sto posle treba drugome da uvale. Doduse moje iskustvo su benzinci, mada verujem da dizeli ne odstupaju - u zvanicnom servisu sretoh coveka kojem auto stajase 30tak dana u istom, jer neko crevo turbine nisu mogli nabaviti, jer je nestalo i u Nemackoj :):):)
Pozdrav.
[ BB308 @ 17.03.2014. 21:12 ] @
Pffff. Al nagrdiste insigniju samo tako. Pa zar je to stvarno los auto. Sad sam za vikend probao jednu tourer 2011. 130ks start/stop 6 brzina, bela. Meni zanimljivo izgleda 165mkm prvi vlasnik knjizica. Malo bucnija unutra. Ostalo sta znam moze da prodje.malo mi niska nekako. Poz
[ Nemanja @ 17.03.2014. 21:50 ] @
Bucnija u poredjuje sa kojim autom?
[ BB308 @ 17.03.2014. 22:18 ] @
Bucnija mi je cak i od Ml nekako slabo izolovana unutra. Ne verujem da mi se ucinilo.
[ Nebojsa Milanovic @ 17.03.2014. 22:21 ] @
Da je Insignia bučna rekao je svako ko je provozao taj auto.
Za utehu, ni Mazda 6 nije među tišima :)
[ BB308 @ 17.03.2014. 22:32 ] @
Pre 13god sam imao passat B5 cini mi se da nije bio bucniji. Nije mi uopste bila u planu al ta bela bas mi nekako zapala za oko. Za te pare nista da valja skoro.
[ nikol@c @ 20.03.2014. 08:12 ] @
U toku prosle sedmice, probno sam provozao dvije Mazde 6 (odustao sam od Opela).
Oba motora su benzinci i moj utisak je bio da su zaista tihi. Da napomenem, da sam ranije vozio Hyndai Accent (Dizel, 2008 g.) i ovaj auto ne moze da se pohvali nekom zvucnom izolacijom, tako da prelazak na Mazdu 6 (Benzin, 2010 g.), barem meni, djeluje kao znacajan napredak.
Sto se tice enterijera, Insignia mi djeluje vise usminkana, kvalitetnija plastika, ali sa druge strane Mazda 6 mi ostavlja utisak veceg prostora, posebno na zadnjoj klupi.
Trenutno sam nastanjen u Austriji i iz razgovora sa ljudima mogu da primjetim da Mazda uziva dugu tradiciju ovdje. Tako da mi se i eventualna prodaja auta nakon odredjenog vremena ne cini kao problem.
Jos uvijek ostaju otvorena pitanja
- karakteristicnih kvarova i
- sigurnosti.
Pozdrav.
[ strela75 @ 06.04.2014. 21:50 ] @
Probaj sa ovim:
[url=http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/detail.aspx?pmdlid=146&pstatid=5][/url]
Insigni ste popljuvali a mene zanima na osnovu cega?!
niko da spomene najvecu manu da mazda 6 ima samo dizel 2197cm3 tj on preko 2000cm3 a znate da je kod nas registracija takvog auta 650eura a dok opel se plati 280eur pa sad izracunajte koliko je to za 10 god?! malo li je?!
[ vladd @ 06.04.2014. 23:25 ] @
Insignija je dobra, i bas je za poredjenje sa Mazdom 6, ali se i same Insignije 2009-2014 i Mazde u tom periodu znacajno razlikuju, u okviru brenda.
Za polovan auto je bitnije u kakvom je stanju KONKRETNO vozilo, a ne koji je brend..
I nema brige cika daco..hibridi su (pre)daleko od Balkana, dalje nego Mesec
Citat:
Razlog za povlačenje je kvar u hibridnom motoru automobila usled koga se, prilikom smanjenja brzine ili kočenja, ne obavlja automatsko punjenje ili se obavlja s prekidima. Zbog toga može da dođe do zastoja u radu motora.
Tako da "obicne" Mazde, sa motorima na koje smo navikli...sasvim su dobar, da ne kazem ODLICAN izbor...ko ima para..naravno
[ Zarko Silic @ 06.04.2014. 23:54 ] @
A sta cemo sa paukovima i ostalim insektima koji svoje utociste pronalaze na pogodnim reciklirajucim elementima skajaktiv tehnologije?
Citat:
Pauci, navodno, stvaraju svoja gnezda u automobilima baš ovog modela. Njihova paučina može da zapuši sistem ventilacije i dovede do curenja goriva i požara.
Kolko treba da traje jedan automobil ako je vec kao nov poceo da se raspada?
Od sada cemo pored popularnih beogradskih zutih mrava dobiti i Mazdine skajaktiv paukove ili Mazda Skyactiv Spaider.
Nas Dimke ima odlican komentar za tako nesto. "Kvalitet do mojega"
A nije 1. put:
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 07.04.2014. u 01:28 GMT+1]
[ vladd @ 07.04.2014. 13:38 ] @
Pa kod Mazde pauci i stignu da naprave mrezu i krenu da se razmnozavaju... udoban, ekoloski, necujan...
Ako bi izabrali VW, a to ni pauci sa malenim paukovim mozgom ne rade, vec bi bili u nekom zagadjenom servisu...jos kod prvih niti..
[ Zarko Silic @ 07.04.2014. 17:07 ] @
Onaj ko promoli nos malo dalje od pasaluka, vrlo brzo zakljuci ko je car na atobanovima i gde se tu pozicionira Mazda, a i ostali kvaliteti "do mojega", kako Dimke kaze.
Ko je taj koji otvara, a ko su ti koji zatvaraju svoje pogone.
Koliko se da primetit, brojke bas nisu naklonjene Mazdi.
Tacno je da njih nema u servisima, ali nnjih nema ni na drumovima. Kako ce ih biti u servisima kada ih nema na putevime?
A sto se Srbije tice, samo svakonedeljne donacije japanske vlade mozda bi malo popravile krvnu sliku. Ova usamljena od 5 miliona dolara nece nista uciniti.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 07.04.2014. u 18:19 GMT+1]
[ vladd @ 08.04.2014. 16:13 ] @
Auto banovi nisu merodavni. Njihova fabrika, njihove plate, njihova zavisnost od njihove auto industrije..."kupuju domace", kako god da je, "vratice" im se na neki nacin, makar i manjim porezom na banane...
Da sam nemac, ne bih razmisljao ni sekunde...ali ovako sam poprilicno "nezavisan" kupac, od moje kupovine, moja drzava ce se sitno ovajditi, kroz neke taksice i poreze..
Ovaj opoziv je toliko blessav da je neopisivo, ali ajd, americki zakoni zastite proizvodjaca, i problem sa "paucinastom" sredinom.
Sa Mazdom 6 ne moze da se poredi ni jedan VW, ni tehnicki ni konceptualno, posto su konceptualno gomila gadgeta nabacanih bez smisla i reda, sa velikim "benefitom" za kupca zvanim MQB platforma...samo jos da kupci otkriju gde se krije benefit... njihove jeftine proizvodnje.
Zato je i smesno poredjenje VW-a, koji pretenduje da bude "premijum" u srednjoj klasi, miksujuci jeftinocu, privid luksuza(kroz jako skupe plastike:)) i besmisao izmisljenih potreba...
U dilemi Mazda6 vs Insignija je mali problem, posto su oba vozila dobra, solidna, ali svako ima svoje prednosti na nesto drugaciji nacin, pa resenje dileme lezi u zoni ukusa, ili okolnosti..
Tehnicki, po koncepciji, potpuno ista "filozofija" vozila, lepa, velika, udobna limuzina za manje od 30k evra..
Ne vidim samo kakav zakljucak moze da se izvede, a da je upotrebljiv korisniku?
Odnosno na sta se aludira "prozivanjem" recall-a
Da li je to znak nekvaliteta, recimo u Evropi, pa niko ne aktivira opozive, cak i kada su teski kvarovi, konstruktivne greske, da li je to znak da neka trziste zahtevaju vecu zastitu potrosaca, ili su to potezi samih kompanija, da bi formirali odredjeno odnos prema opozivima ili korisnicima..
Kako da se razume, recall Toyote zbog "spiralnog kabla" na erbegu sedista, a sa druge strane istezanje lanca ili probleme sa DSG-om kod VW-a, bez recall-a?
Ignorisanje greske, ili besmislena "panika" sa druge strane..
Tako da navodjenje prostog "pojavljivanja" nekog opoziva, ili nedostatak istog u nekim slucajevima, korisniku ne govori NISTA o samom kvalitetu i tehnickoj pouzdanosti vozila..niti da je opoziv svarno kvar, niti da ga nema..
[ jnk @ 09.04.2014. 16:42 ] @
Mazda ispade najbolja, skoro da covek zaboravi da su do pre samo 5 godina mucili muku sa korozijom i sto od mazde 6 pre 2 generacije ljudi beze kao djavo od krsta i bukvalno je niko nece dzabe(das dinar da udjes i 3 da izadjes).
Al ok ovi najnoviji modeli su stvarno napredovali kako 6ica tako i trojka. Vise im enterijer nije bas bas odvratan, sad je mozda cak i prihvatljiv(dok se ne pipne al ko jos pipa). Medjutim dok dodje iz japana i plati carinu cena mu je zestoko iznad superba koji je u najmanju ruku dostojna konkurencija 6ici.
[ Stoj @ 09.04.2014. 20:42 ] @
Ako misliš o novim automobilima onda bez razmišljanja nova mazda6.To je jedan najbolji auto u klasi po svim pitanjima.A ako misliš na polovne predhodne modele onda bih pre insigniju.
[ AstralPro @ 09.04.2014. 20:53 ] @
Citat:
vladd:
U dilemi Mazda6 vs Insignija je mali problem, posto su oba vozila dobra, solidna, ali svako ima svoje prednosti na nesto drugaciji nacin, pa resenje dileme lezi u zoni ukusa, ili okolnosti..
Tehnicki, po koncepciji, potpuno ista "filozofija" vozila, lepa, velika, udobna limuzina za manje od 30k evra..
Ma za te pare dilema je samo oko boje jer ovo je daleko bolja ponuda
Vozio sam Mazdu objavio svoje utiske, pa iako nisam njen preveliki ljubitelj, smatram da je i ona bolji pazar od ovih Lexusa.
Prosto, oni su "preskup sport" za ono što nude.
[ da.li.sam.to.ja @ 09.04.2014. 22:40 ] @
Glasam za opela jer je dokazao kvalitet u zadnje dve generacije!!!
[ vladd @ 10.04.2014. 14:16 ] @
Citat:
Stoj:
Ako misliš o novim automobilima onda bez razmišljanja nova mazda6.To je jedan najbolji auto u klasi po svim pitanjima.A ako misliš na polovne predhodne modele onda bih pre insigniju.
Rece covek u dve reci sto ja pricam u "sedamnaest" postova
[ strela75 @ 11.04.2014. 12:51 ] @
Citat:
da.li.sam.to.ja:
Glasam za opela jer je dokazao kvalitet u zadnje dve generacije!!!
Koje si ti to "generacije" vozio i koje modele?
Pozdrav.
[ vladd @ 12.04.2014. 10:27 ] @
Izjava je blago besmislena.
Nikakav "kvalitet" nije dokazan ni kod jednog brenda, koje masovno konzumiramo, dapace, vise posmatramo koje ZLO je MANJE.
Generacije vozila se vrlo cudno smenjuju, vrlo cesto i sa obaranjem kvaliteta, ili sa aktivnostima koje nemaju promenu kvaliteta koji je interesantan korisniku, vec je "kvalitet" sakriven u jednostavnoj proizvodnji.
Nove generacije tek treba da poloze "ispit", i ne dokazuju nista sto ce tek BITI dokazano...
Kod novih modela mozemo da se nadamo da je bar kvalitet isti kao u prethodnim, a da je ostvaren napredak u koncepciji...
Kompanije jedino BRINU o birokratskim normama i nivou devijacije trzista, devijacije ostvarene marketinskim zatupljivanjem i formiranjem "potreba"..
Pa nisu vise tolike potrebe za drzacima za flase, koliko za priljucke Ipod-a...a to sa "kvalitetom"..nema puno veze