[ ivan.mojsilovic @ 08.03.2014. 14:00 ] @
Jedan prijatelj prodaje BMW 525, 2005 godiste, presao 121K, 196KS za 7K-7.5K eur.

Full oprema, bela koza, automatik itd. Nije kraden, nije lupan, ocuvan u potpunosti.

Meni je to mnogo niska cena za takav auto, sta vi mislite?
[ BB308 @ 08.03.2014. 14:23 ] @
Ne, nije realna ako ima 121mkm.Sa tom km auto je skuplji od pomenute cifre.Poz.
[ ivan.mojsilovic @ 08.03.2014. 14:30 ] @
Tako se i meni cini...kolika bi bila realnija cifra?
[ Java Beograd @ 08.03.2014. 14:48 ] @
Brate, što mi Srbi volimo da čujemo tih 120.000 km, pa to je čudo jedno !

Uzgred, jedan ozbiljan ali sakriven kvar može da košta 3.000 - 5.000 €. Pokazaće se posle par hiljada km.

Realna cifra je ona koju je neko spreman da plati. Dakle, džaba vlažni snovi prodavaca, njihove želje i emocije prema automobilu utkane u cenu. Može neko ovde na forumu da kaže da je 10k€ realna cena, ali čemu to ako treba bezuspašno mesecima da ga oglašava i "prodaje"

[ sasa022 @ 08.03.2014. 14:57 ] @
Koji je to 525 sa 196KS ???

525d - 120 i 130kW ( 163 i 177KS )
525i - 141 i 160kW ( 192 i 218KS )
[ aleksandarzz @ 08.03.2014. 15:34 ] @
Citat:
sasa022: Koji je to 525 sa 196KS ???

525d - 120 i 130kW ( 163 i 177KS )
525i - 141 i 160kW ( 192 i 218KS )

Ima ga, ali se pravi od 2007.
Ima 2993ccm, pa je možda tu odgovor zašto je toliko jeftin. Registracija je još 1000eur.
[ BB308 @ 08.03.2014. 16:56 ] @
Ne znam u Srbiji, ali ja u Francuskoj ispod 10m e tesko.Znaci 9 nema sanse, morao bi da ima neki problem.Pozz.
[ Nemanja @ 08.03.2014. 17:56 ] @
Sa pravih 120000km je vise od 10k.
[ cika dacha @ 08.03.2014. 18:07 ] @
nema jeftinog a dobrog auta!!!
[ ivan.mojsilovic @ 08.03.2014. 18:19 ] @
Ipak je 192ks. Stvarno je presao 121k, ima dva auta, ovaj je koristio samo za duza putovanja.

Moguce je da ga je vec pokusao prodati skuplje pa nije islo a sad kupuje novi pa mu se zuri.
[ BB308 @ 08.03.2014. 18:38 ] @
Prvi vlasnik, kupljen u Srb, servisna knjizica? Ili bez uvrede, ono ,,majke mi''? Poz
[ Lavlja_Jazbina @ 08.03.2014. 18:55 ] @
Mnogo para.Kada ste tako izneli tehnickike podatke izracunajte potrosnju tog auta x cena bezina pa pogledajte
koliko je pojeo od cene vlasniku auta.Imas servis u Novom Sadu pa proveri.Imas Zarka u blizini pa pogodi sa njim pregled
auta i u kakvom je stanju.Ventura je jednom prilikom pomenuo koliko automobili za 4 godine kaliraju a kostali
po 140k €.2005 je 9ta godina starosti tako da te necudi sto je ta cena + registracija+neki moguci kvar.Majstor i provera.
Zarko ili Beograd.
[ BB308 @ 08.03.2014. 19:47 ] @
To mu je cena preko 10-11m e. Da li je puno ili ne kako za koga. Trziste diktira cenu, potrosnja oko 10+, sve zavisi od voznje.Uglavnom dobar auto, sa poznatom istorijom se ovde proda, da li je bmw, peugeot, volvo...svaki ima svog kupca.Poz.
[ AstralPro @ 08.03.2014. 19:54 ] @
Moj je otisao za pisljivih 11000 e, ali 530d u fabrickom stanju i full opremi sa pravih oko 230.000km.
Racunaj da su ti gume po 1200 evra zimski i letnji set ako nosi 18", ako se taj automatski menjac pokvari oko 1500 e popravka.
Secam se da je za mog zamena ulja i filtera bila preko 200 evra, sijalica za xenone je 90e komad,i tako jos neke banalne stvari a kosta da boli.

Za te pare da ima 120.000km i da je u fabrickom stanju prosto ne verujem da postoji.

Racunaj veliku potrosnju na benzincu posebno u gradu.
[ su27killeryu @ 09.03.2014. 20:22 ] @
benzinci se kod nas jako tesko prodaju (da ne kazem nikako) pa nije iskljuceno
[ jnk @ 10.03.2014. 07:42 ] @
Da je prava i dokaziva kilometraža vrlo lako bi ga prodao za dosta veću cifru.
[ Zarko Silic @ 10.03.2014. 09:45 ] @
Kod tog BMWa ne moze se sakriti prava kilometraza.

Svaku nelogicnost, vest dijagnosticar moze da otkrije.
[ ivan.mojsilovic @ 10.03.2014. 10:04 ] @
Kilometraza je prava tu nema dileme.

Radi se o benzincu 2.5, kaze da je 196ks, mozda je 192 ali kontam da nije toliko bitna razlika.

8K je stavio za cenu. Prodaje sa letnjim i zimskim gumama koje koristi 3 godine.

Potrosnja 12l u gradu, 8l ili manje van grada. Prosek 10l.
[ KrkaCiC @ 10.03.2014. 11:06 ] @
U mom kraju se prodaju 2 takve petice,525 i 530. Ova 525 vizuelno lepse izgleda ali je mnogo vise vozena,i gazena. Dok ovaj 530 ima onu ruznu carbon foliju preko haube,inace je vrlo ok. Vlasnik je poznata sportska licnost koja nikad nije kuci i auto je uglavnom parkiran. Cena je tako nesto oko 8k ali 3000ccm je velika stavka za registraciju,i u poredjenju sa 2500, i zato nema mnogo interesenata
[ jnk @ 10.03.2014. 12:28 ] @
Citat:
ivan.mojsilovic:

Potrosnja 12l u gradu, 8l ili manje van grada. Prosek 10l.


Možda u NSu i to sa vrlo laganom nogom. U starom BG-u uz prosek od 20ak km/h računaj na 13-15.
[ Java Beograd @ 10.03.2014. 12:49 ] @
Limuzinu kakav je BMW 525 sa benzinskim motorom od skoro 200 konja ne kupuje neko kome će 2-3 L na 100 km pretstavljati problem. Šta je sledeće - ugradnja plina ?!
[ jnk @ 10.03.2014. 14:28 ] @
Jeste, onaj ko daje 7,000 evra za auto ima još 20 miliona u šteku i totalno ga zabole za potrošnju.

Ako godišnje prelaziš 20,000 km razlika između 11 i 13 litara ti je 1,500 eur što za nekog ko daje 7,000 evra na auto sigurno solidno znači. Ja da kupujem i m5 bilo bi mi bitno koliko auto troši, ako ni zbog čega drugog onda bar da znam koliko često moram da idem na pumpu.
[ vladd @ 10.03.2014. 15:17 ] @
Ko misli da "stedi", taj ne besni sa vozilom koje trosi bar 500 evra godisnje samo stajanjem na parkingu.

Tih 3 din po jednom km, je nebitno, posto taj auto "trosi" preko 50 din/km...

Ko misli da stedi, svodi troskove na cenu jednog km, pa sracunava potrebe, i uklapa u mogucnosti.

A ne samo koliko trosi goriva..taj BMW trosi i GUME, i plocice i ulje, koje daleko prevazilaze doticnih 1500 ili 2000 evra, razmisljanja o gorivu...

Pa kupe BMW, ugrade plin i "jeftino" se voze...misleci da ako malo para ostave na pumpi, resili su muku.

A za taj auto je i akumulator trosak od 20-25 evra za godinu...

Nego su to slozenije racunice, korisnici su skloni zanemarivanju i zapustanju vozila...

Direktno i bez uvijanja, hteli bi da se q... za male pare...
[ jnk @ 10.03.2014. 15:19 ] @
Ok, znači ko hoće da vozi taj auto mora da bude milioner ili ništa.


Fino je u tom tvom svetu.

p.s. akumulator je iste cene kao za golfa dizela.
[ Java Beograd @ 10.03.2014. 17:12 ] @
Citat:
jnk:Jeste, onaj ko daje 7,000 evra za auto ima još 20 miliona u šteku i totalno ga zabole za potrošnju.
Nije poenta u 7.000 € nego u BMW-u. Imaš za te pare da kupiš i mnogo skromniji auto, a ne BMW 525, na kojem zamena diskova i pločica, košta koliko osrednje loš polovnjak na placu.

Otprilike kako je i Vlad napisao, a i neko pre je napisao koliko gume koštaju.

Dakle, kupovati BMW 525 i kalkulisati da li je potrošnja 10-12 ili 15 L je baš truba.
[ Java Beograd @ 10.03.2014. 17:17 ] @
Citat:
vladd:Direktno i bez uvijanja, hteli bi da se q... za male pare...:)
Ja lično znam dvojicu, koji su se stisli i kupili polovnog BMW-a i trubili okolo kao da su boga za #uda uhvatili. Vozikali se tako neko vreme, (žilav je to auto, dugo može bez održavanja) a onda sve pare iz šteka dali na registraciju. A i taj auto ima dušu, pa kad rikne, onda je riknuo načisto.
[ AstralPro @ 10.03.2014. 18:42 ] @
Citat:
jnk:
Ok, znači ko hoće da vozi taj auto mora da bude milioner ili ništa.


Fino je u tom tvom svetu.

p.s. akumulator je iste cene kao za golfa dizela.


Ne mora da bude milioner vec da ima platu oko 2000e mesecno. To je 24000 godisnje a taj bmw ce ga kostati godisnje na 20.000 km oko 5-6000e sa gorivom. Bez skupih kvarova.
[ jnk @ 10.03.2014. 18:53 ] @
Prednje plocice za 525 su 50e u bmw line-u. Default gume za 525 su 225/55/16, sto i nije toliko skuplje od danas najcescih guma C segmenta(205/55/16). Veliki trosak moze biti ako crkne automatski menjac, ovde cak ni turbine nema.

Sigurno da koriscenje tog automobila kosta vise nego nekog iz C segmenta ali nemojte sad preterivati i upravo potrosnja goriva i jeste jedan od najvecih troskova u planiranju troskova takvog automobila. S obzirom da je nov kostao sigurno 50-60k evra u zavisnosti od opreme, ako je ovaj konkretan primerak zaista presao 120k km, moze biti odlicna kupovina koja nije namenjena samo za seike. Depresijacija za 5 godina i 100k km ce u ovom slucaju biti 3-4k evra sto je smesno u poredjenju sa bilo kojim novim automobilom C segmenta. Nek odrzavanje za tih 5 godina bude i 10,000 evra(sto sigurno nece biti ako je prava kilometraza i u startu odrzavan auto), taj auto ce i dalje biti povoljan.
[ ivan.mojsilovic @ 10.03.2014. 20:26 ] @
Nije to auto za voznju po starom Beogradu. Bar ja po BG ne vozim uopste :)

Koliko je realno da se ovaj BMW sa 120K kvari kao sto pominjete?

Inace mislim da je truba raspravljati o razlozim zasto bi neko nesto uradio/kupio. Svako ima neke zelje i ideje koje drugima izgledaju sulude.
[ abitbp6_ @ 10.03.2014. 20:51 ] @
Cena je realna jer je kubikaža velika, tj cena registracije je astronomska. Čovek je prodavao Krajslera, 2004 god, cca 3000 kubika, za 2000 evra.
Ipak, ovo vozilo nije isplativo za naše uslove.
Inače, vozim 1998 kubika, 156 KS, cenim da će me ove godine izaći 2500 evra.
[ vladd @ 10.03.2014. 20:52 ] @
Citat:
jnk:
Ok, znači ko hoće da vozi taj auto mora da bude milioner ili ništa.


Fino je u tom tvom svetu.

p.s. akumulator je iste cene kao za golfa dizela.



Ne, lepo sam napisao, korektno je da uskladi potrebe i mogucnosti...a ne da u "porno filmu glumi muza koji ide na posao"..

A taj accu za od oko 100 evra, evo ja razgledam neki kvalitetniji 60-62Ah i ne mogu da sidjem ispod 9000 din..

Elem, Kanta dizel nema nista problematicno od opreme, samo mu treba za zimska startovanja, sa losim starterom, i to je negde ok 70Ah..

Za ova koluzija, sa opremom, kojekakvim potrosacima, muzikom, elektromotorima od 200-300W, podizaci, ABS, pumpa za gorivo, ventilacija...
Tako da moze da bira, od 100-200 evra za accu, koji ce trajati 3-4 god do 5-6, za one najbesnije i najskuplje accu...
[ jnk @ 10.03.2014. 21:09 ] @
Za 100e ima exide premium sto je vise nego ok. Registracija je cca 560e.


@ivan.mojsilovic

Remenica radilice oce da ode na 525d(ne znam dal je i na 525i), cena je 200inak evra. Redni atmosferski sestak ne bi smeo da ima ikakvih problema bar 250k km. Potrazi na stranim forumima bmw e60 525i common issues pa onda na pregledu skreni paznju majstoru na te stvari. Iz nekog mog iskustva e60ice koje su se prodavale za te pare su bile u stanju raspada.
[ BB308 @ 10.03.2014. 22:08 ] @
Druze kako samo nadje razliku od 1500e na razlici potrosnje od 11-13l za 20000km? Da nije malo puno? Poz.
[ ivan.mojsilovic @ 10.03.2014. 22:24 ] @
Pomnozio covek malo sa 3 :)
[ jnk @ 10.03.2014. 22:30 ] @
Jbg matematika me zaebala.

11x200x 1.35 = 2,970
13x200x 1.35 = 3,510
[ vladd @ 11.03.2014. 10:26 ] @
Uzgred, za "redni atmosferski sestak" nije problem ni tri puta po 250000 km, ali nije sustina u bloku, radilici klipovima(na sta se nanajcesce prosecni korisnik oslanja u razmisljanju, u strahovima od "generalke"), svesni su toga i proizvodjci, i u toj zoni je kupac presrecan...

ALI, oprema oko motora, i SVE ostalo, sto plasticno sto metalno ali se raubuje, ima masnu cenu i potrebu za zamenom..

Strah od "generalke" je umanjen, kod prakticno svih, ne zeljom proizvodjaca, vec kao posledica automatizovanih obrada i vecih preciznosti u procesima proizvodnje, koje su znacajno jeftinije od manuelnih operacija na pojedinacnim masinama.

Ali, ramenca, nosaci, polugice, plastikice, softveri i sitni hardveri, nacickani na raaznim mestima, karoserije koje kompenzuju sudare, i realno su nepopravljive...to je ono gde se finansijski "dere" korisnik..

P.S.

Znaci, za 4 god, registracija i (osrednji, ne oni od 21000 din)accu izadju na 2300 evra, plus zamena ulja jednom godisnje, antifriza i kocione tecnosti... izadje na 3000 evra...pa taman da je na parkingu

Ako se "drzne" da vozi, sledi gorivo, gume, filteri, plocice i ostali potrosni materijal...




[Ovu poruku je menjao vladd dana 11.03.2014. u 11:38 GMT+1]
[ ivan.mojsilovic @ 11.03.2014. 10:42 ] @
Mene moja Kia proceed izadje 650 eura godisnje sa servisom, registracijom i kaskom. Za 4 god to je 2600. Bez da ga vozim.
[ tdusko @ 11.03.2014. 13:08 ] @
A gubitak vrednosti? Ako si je kupio novu onda imas jos min 40% gubitak u te 4 godine.
[ Nemanja @ 11.03.2014. 13:10 ] @
Da, ali gubitak vrednosti na cenu te Kie dodju kao plocice i servisi za BMW za 4 godine :) A i kada je proda posle 4 godine, prodavace auto sa 3g fabricke garancije.
[ tdusko @ 11.03.2014. 13:34 ] @
Ma da, jasno je da su troskovi eksploatacije tog bmw-a skuplji nego za kiu, ali ovde se i nije pricalo o ekploataciji nego o stajanju
[ jnk @ 11.03.2014. 13:37 ] @
Ja napisah gore da su textar prednje pločice 50e(doduše oem iz delte su 150). Redovan servis je skuplji u tom smislu da mu staje verovatno bar 7 litara ulja i to je to. Gume su možda 20ak% skuplje od kije(ako ima 16ice). Vanredni kvarovi su mogući kao i kod svakog polovnog automobila ali nisu toliko očekivani na automobilu te klase sa pređenih 120k km i to još sa atmosferskim šestakom. Najveća razlika će se osećati na pumpi i pri registraciji.


A ta garancija od 7 godina kod kije je tek prevara svoje vrste koja zaslužuje posebnu temu. Da ne pominjem da 4 godine stara kija ne vredi ni 45% vrednosti nove, što je otprilike vrednost pomenutog bmwa.


Baš sam za vikend prešao 1,800 km na otvorenom putu sa e60icom a mesec dana ranije isti taj put sa novim ford fokusom. Vožnja je neuporediva iako je fokus nov auto.
[ Nemanja @ 11.03.2014. 13:58 ] @
Voznja u BMW-u je voznja u BMW-u, to nije sporno, ali ne mogu se onda ocekivati troskovi kao za Kiu. To je najcesca zabluda medju vozacima sa ovih prostora. Ukoliko se neko vozika svaki dan uglavnom po Srbiji, nov jeftin auto mu je mnogo isplativije resenje. Sto bi rekao Balasevic, kolika nam je zemlja, mozemo da stavimo bicikl na zastavu.
Ali za nekoga kome auto treba za voznju vikednom ili na dalje staze, benzinac BMW je bolje resenje, jeftiniji za nabavku, jeftiniji za odrzavanje, a nema toliko gubitka kao nov auto stajanjem u garazi preko nedelje. I ja razmisljam u tom pravcu, ali o tom potom.
[ vladd @ 11.03.2014. 15:02 ] @
Voznja u BMW-u je znacajno udobnija nego u bilo kom vozilu DVA nize segmenta.

Medjutim, mentalitet je cudo, i dalje se osmatra vozilo daleko preko gubera.

Sto je sa jedne, jako male, tacke gledista pohvalno, moze se priustiti i "nezasluzeni"(statusno) konfor. Ono sto se prenebregava je da socijalni status ne moze da se kupi BEDZOM na vozilo u posedu, vec je BEDZ samo jedna od sitnica u sveukupnom renomeu.

I to je sindrom Balkana, odmah se pljuje KIa, koja bi, inace bila znacajno BOLJI izbor za nabavku(u uslovima Balkana), ali znacajno manji faktor izdizanja drustvenog statusa u simplifikovanim sredinama.

"Bandwagon" sindrom, za pojedinca, je izuzetno kratkog veka, jedan pik u statusu, koji vremenom, mukom oko istezanja oko odrzavanja vozila, svodi stvari na pravu meru..i ostaje prica za unuke, kada je "deka" bio mlad i djebrao bembaru...a onda je jako povoljno PRODAO..ne zamenio za NOVI, vec prodao(izuzetno "povoljno" posto auto jako dobro do odlicno "drzi cenu", pa je preplacen i u 7-oj i u 27-oj godini, iz istog RAZLOGA) i kupio deo pribora za pecanje


Da li je cena realna? ...nemamo pojma..

Mozda je i prejeftin, ako ga pojedinac iskoristi za "pik" u statusu, i napravi pare mimikrijom..da ne kazem "istegnutim statusom"

A mozda je i preskup, ako se planira za nerazumni prevoz, i povremeno hvalisanje u nekj zoni, pa jos eventualno uz neku tehnicku gresku, velike vrednosti...

Pravi odgovor je veoma zavisan od tacke gledista, tehnicki, zaista nema dovoljno informacija, a sudeci po nekakvom iskustvu, od nekoliko komada pored kojih sam "prosao", upoznajuci im stanje i istoriju..mislim da ima previse "bajpasova" na elektronici, i bar dva skrivena kvara...

A cenu su "drzali" kao da su najispravniji, posto je "faktor Q" daleko "iznad" glupe i dosadne tehnike..
I strahovito udobniji od Yuga....a i za Yuga je frka odrzavanje
[ ivan.mojsilovic @ 11.03.2014. 15:28 ] @
^matri aj opusti se. Ta prica koju pricas totalno je van koteksta i nebitna je.

Eto u zadnje dve recenice si rekao sta mislis i to je cool. Sve ostalo se tebe bas i ne tice. Inace KIA je vrhunski auto, preporucujem svima. Sa proceed prve generacije sam ne zadovojan, vec srecan!
[ Nemanja @ 11.03.2014. 15:29 ] @
Ukoliko je vozilo ocuvano, i nista do sada nije budzeno, kolika je verovatnoca da strucnjak uoci potencijalne kvarove u najavi? U toku pregleda od par sati. Pretpostavljam da mora poznavati karakteristecne kvarove za taj tip vozila i motora. Ovo je jedno pitanje za strucnjake sa foruma.
[ Lavlja_Jazbina @ 11.03.2014. 18:26 ] @
ivan.mojsilovic..vidim da te svrbi lova.KUPI.Imas nameru da stavis plin,ODUSTANI.
[ KrkaCiC @ 11.03.2014. 19:50 ] @
Drugar ima vozilo slicne generacije i klase,mercedes C220.
Ne znam tacno sta mu je otislo,neka elektronika ili ceo sklop,oko ESP,uglavnom u servisu su mu trazili nesto preko 1000e da srede.
Sustina,vozilo koje je klasa ne moze da bude jeftino za odrzavanje nikako,jer kao sto vladd pise,postoje neki delovi koji znaju da riknu i nisu nimalo jeftini.
Inace drug je hteo naci jeftiniji servis od pomenutog,ali posle nekog vremena se opredelio za ovaj prvi,jer je razlika u ceni bila do max 300e. Prvi je ovlasceni a drugi servisi su mu bili sumnjivi jer izgledaju kao da ni dijagnostiku nemaju.
Nemojte posle reci : hteo je mecku nek odrzava mecku,jer je ista prica i sa 5xx
[ Nemanja @ 11.03.2014. 20:42 ] @
1000e nije skup kvar za tu klasu vozilu, skup je kvar od 3000-4000e.
[ KrkaCiC @ 11.03.2014. 20:44 ] @
Citat:
Nemanja: 1000e nije skup kvar za tu klasu vozilu, skup je kvar od 3000-4000e.


Ali to nije kvar bio da auto ne moze da se vozi,vec je stalno izbacivao gresku i smarao. Dakle nije vlasnika ostavio na putu,vec ga upozoravao da ESP ne radi i da ima problem

Koliko bi takav kvar kostao na nekom jeftinijem vozilu,tipa Kia iz par postova iznad?
[ Lavlja_Jazbina @ 11.03.2014. 20:48 ] @
Jedno parce izolira.;)
[ ivan.mojsilovic @ 11.03.2014. 20:57 ] @
@Lave, meni treba gepek, nigde ne bih plin stavljao ne brini :)

Pojma nemam koliko bi kostalo na kia. 90K za skoro 5 god, maltene nov.