[ inobradovic @ 13.03.2014. 20:49 ] @
situcaija je sledeca i komlikovana ili bar tako izgleda , opel korsa c 1.4 2001god, palila je malo teze to jest nije htela da pali bez gasa vec sa gasom,
svetleo je cek motora i iscitavanje greske obicnom dijagnostikom ne nekom profi pokazla je par gresaka,
greske su je obrisane i probao sam da startujem motor i motor upalio nema da svetli cek
i hteo sam to da ponovim startovanje motora i provere da li se greska nije vratila i u tom momentu dijagnostika ispada iz ruke i motor gasim i izvaci se kabal iz obd dzeka ,
u tom trenutku ne znam sta je prvo odradjeno dali izvucen kabal ili ugasen motor.

problem je sledeci motor ugasen a pozicija svetli u farovima i instrument tabla svetli. motor nece da upali i dijagnostika vise se ne moze spjiti sa autom, to jest spojim je ali ne komunicira sa autom ko da nije spojena,

jedini nacin da se ugasi pozicija je da se otkaci akumulator tako sam i uradio i probao posle 10ak sati i stvar ista stoji pozicija ukljucena a motor nece da upali,
kao da je komp poludeo,
postoji li neki nacin da se resetuje komp ili mora na neku ozbiljnu dijagnostiku i servis ili nesto trece ?
[ botr @ 13.03.2014. 21:01 ] @
Au, ti si ga bas nagraisao. Mislim da ce morati servis da radi.
[ inobradovic @ 14.03.2014. 16:26 ] @
to mi se ni malo ne svidja .
[ botr @ 14.03.2014. 16:34 ] @
Bolja varijanta je da se ecu zaglupeo, goru necu da spominjem
[ inobradovic @ 14.03.2014. 18:17 ] @
tome se i ja nadam , ali nema niko da se javi i kaze kako da se resetuje komp .
[ Zarko Silic @ 14.03.2014. 23:15 ] @
Nema to veze sa kompom.
[ inobradovic @ 15.03.2014. 10:15 ] @
scim ima zare, prisi ne moj da te zao za slova , spasavaj :-)
[ vladd @ 15.03.2014. 10:47 ] @
Da, lepo bi bilo da potrosi toner na ekranu, i ponudi neku precicu resavanju problema.

Mene zanima da li su provereni osiguraci, nekon incidenta.
Inace, greske se ne brisu kao mrlje na garderobi, vec se EVIDENTIRAJU, posto je to sustina dijagnostike, a ne da se "ukljanja neprijatnost", pa nakon evidentiranja se mogu obrisati zarad daljnjeg osmatranja ponasanja i eventualnog pojavljivanja istog seta gesaka, ili blago promenjenog.

Naravno, postoji opcija da se otkloni uzrok pojavljivanja gresaka, ali to nije radosni obicaj na Balkanu...
[ Zarko Silic @ 15.03.2014. 11:10 ] @
Citat:
inobradovic:
scim ima zare, prisi ne moj da te zao za slova , spasavaj :-)


Ako nije ono sto sam ti poslao na PP onda su ti ostale 2 opcije: negde ti je izgubjena masa, ili su ti veverice napale instalaciju, sto nije neobicno u tvom kraju.

Postoji jos jedna opcija. Ako je automobil bio havarisan i ako su ga drvosece sredjivale, postoji velika verovatnoca da je voda predrla u stekere pa se tako napravio nepozeljan spoj koji utice na rad elektrike.


Zaboravih da napomenem da je najcesci uzrocnik pozara na instalaciji upravo direktan prodor vode u stekere, a recept za to je sledeci.

1. Nesto se radi na automobilu, uglavnom prodje kroz ruke drvosece.
2. Nestrucno ili olako se shvati problem zastite od vlage. Ne radi se pedantno.
3. Vremenom pocne prodirati voda u konektore koji prespajaju glavne vodove.
4. Stvara se elektroliticki spoj koji vremenom sve vise provodi i zagoreva stvarajuci ugljeni spoj.
5. Kada ugljeni spoj dovoljno "osnazi" i provede vecu struju, topi se ostatak izolacije i zaobilazeci osigurace pocinje da gori.
6. 500A struje koliko danas svaki akumulator ume da isporuci, sasvim je dovoljno da zapali i kablove i instalaciju.
7. Pozar zahvata sve sto je gorljivo. Najcesce masne gumene delove i tu je krak price.

Glavni krivac je, zna se, secikesa i jajara u glavi samog vlasnika vozila. Drvoseca je tu sporedna licnost u ulozi katalizatora.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 15.03.2014. u 15:15 GMT+1]
[ inobradovic @ 15.03.2014. 15:01 ] @
ja bi voleo da se zapali bar da naplatim osiguranje, ovako moram da ulazem u nju .

nema veze ja mislim sa vodom i zivotinjama jer ovo se desilo

greske su je obrisane i probao sam da startujem motor i motor upalio i RADI normalno nema da svetli cek
i hteo sam to da ponovim startovanje motora i provere da li se greska nije vratila i u tom momentu dijagnostika ispada iz ruke i motor gasim i izvaci se kabal iz obd dzeka ,
u tom trenutku ne znam sta je prvo odradjeno dali izvucen kabal ili ugasen motor.

problem je sledeci motor ugasen a pozicija svetli u farovima i instrument tabla svetli. motor nece da upali i dijagnostika vise se ne moze spjiti sa autom, to jest spojim je ali ne komunicira sa autom ko da nije spojena,


znaci tu se nesto dogodilo, sad kad bi nekako mogo da komp da se resetuje mislim da bi to bilo resenje.

probacu jos neke stvari sto mislim da mozda pomogne, pa cu videti sta i kako.
[ inobradovic @ 15.03.2014. 18:17 ] @
problem resen crko je osigurac, kad sam stavio nov osigurac farovi se ugasili i dzek obd je poceo da radi i dijagnostika komunicira sa autom.

auto upaljen uradjena dijagnostika i izbacuje gresku p1405 , koliko sam video po netu to je erg ventil,
sutra ga skidam da ga ocistim, pa ce mo videti sta i kako dalje.


vladd je rekao za osigurace i bio u pravu, hvala svima na trudu i idejama.