[ dejan v. @ 14.03.2014. 22:35 ] @
Pozdrav drugari imam problem sa seato ibizom 2003god 1.4 tdi:kada upali klimu i pustim auto da radi i kada kazaljka od temperature dodje na 90 stepeni upali mi ventilator i sve je ok ,ali kada klima ne radi kazaljka dodje na isto mjesto i tako stoji 10 minuta i ventilator se ne pali a voda pocne da kljuca i zbacuje je kroz iberlouff boce za vodu i cep.Ista situacija je i kada auto radi bez cepa pod klimom sve ok ali bez nje pocne da izbacuje vodu i nepali ventilator.Skinuo sam termostat mislio sam da nije zatajio,ali nije do njega .Sto vi mislite dali je moguce da je problem termo-prekidac,ali buni me kazaljka koja nemrda sa 90 stepeni cak i kada auto izbacuje vodu?ne znam dali je kazaljka povezana sa termo-prekidacem pa oboje zataji u isto vrijeme!Unapred hvala svima koji pokusaju da mi pomognu!POZZ
[ pajapop @ 20.03.2014. 18:44 ] @

Pa malo buni taj polozaj od 90 st. Ne bi tad trebalo da tako kuva, al pitanje je koliko je tacan taj instrument. Objektivno, auto kuva, cim tako izbacuje tecnost. To sto ne kuva pod klimom, mislim da je zbog kondenzatora koji se nalazi ispred hladnjaka i odvlaci deo toplote. To je sad "sreca u nesreci". Znaci najverovatnije je problem u termoprekidacu, koji ima zakasnelo vreme ukljucivanja. E sad...on se moze lako zameniti, a mozda ga je najbolje prvo proveriti pomocu neke posude u kojoj se zagreva za termometrom i ommetrom. Tako se moze proveriti njegovo ukljucivanje i uporediti vrednost temperature ukljucivanja sa deklarisanom temperaturom koja je utisnuta u njega. Ako ta vrednost kasni i znatno se povecala, onda je neispravan i treba ga menjati. Il` jednostavnije ovako...upali motor, klimu ne ukljucuj, a spoj kontakte ventilatora direktno tako da stalno radi. Ako nemas pregrevanja, onda je problem samo u prekidacu.
[ vladd @ 20.03.2014. 19:57 ] @
Nema VAG taj, "klasicni" princip paljenja ventilatora, vec ima Fan Control Module. Malo indirektnije, i koristi samo merac temperature, ne i sigurnosni termoprekidac, u normalnom radu

Kao prvo, sta znaci "ventilator radi"? Koji ventilator? Prvi ili drugi?

Kada se ukljuci klima, "drugi" stalno radi.

Treba konstatovati ove detalje, moguce je da je prosto "prvi" ventilator prosto crkao, ili je FCM neispravan. Ili neka zica sa prekidom-losim kontaktom...
[ botr @ 20.03.2014. 20:41 ] @
Kreni od osiguraca i releja do ventilatora. Ne verujem da je problem u el. vodovima.