[ krmarko @ 21.03.2014. 12:23 ] @
pre neko vreme sam polozio vozacki, a kombinacija potrebe po vise voznje, neke kolicine para, a i nerviranjem sa caletom oko auta, doslo je vreme da se kupi auto.

Kupujem u sloveniji.. budzet, 2000, 2500, 3000eur (taj rang). Voznja pola po gradu, pola autoput

Zahtevi (padajuci prioritet):
4/5 vrata (vise volim hatchback, ali moze i drugi stil, mozda bas ne karavan, posto mi treba i u gradu da parkiram)
niski troskovi (sto manja potrosnja goriva, ne preskupo osiguranje, da se ne kvari kao neka alfa,... )
klima
abs, esp i slicna elektronika
mozda malo "jaci" motor (nista prejako, ali da mogu ko covek da preteknem kamion na autoputu, a ne neki clio sa 40ks da pravim kolonu na levoj traci.. znam da je kontra-razmerje sa potrosnjom)
udoban za 4 osobe (odnosno za one 2 pozadi, ispred obicno nije problem)
sto vise elektronike za taj budzet :)


Sta bi bio neki best-buy za te pare?
[ Nemanja @ 21.03.2014. 12:34 ] @
Mislim da bi svako kupio auto koji si ti zamislio, samo sto takav jos ne postoji.
[ dusans @ 21.03.2014. 12:45 ] @
Nećeš naći takvog za te pare.
[ sasa022 @ 21.03.2014. 12:50 ] @
Citat:
krmarko:
Kupujem u sloveniji..

sto vise elektronike za taj budzet



Posto kupujes u Sloveniji , tamo za te pare mozes da nadjes dobar auto - samo navedi nesto sto ti se ( orijentaciono ) svidja , pa da pravimo izbor u tom smeru....


Sto manje elektronike - to manje glavobolje
[ krmarko @ 21.03.2014. 13:03 ] @
Pa rekao sam padajuci prioritet :) 4 vrata, da se ne kvari i malo trosi i klima je top :) ako ima nesto vise, jos bolje

svidjaju mi se vise-manje svi gradski hatchbacki

http://avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8282473&show=1&avto= (malo iznad budzeta, ali je 2009, ali mi cena deluje malo sumnjivo)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...;avto=Honda%20Jazz%201.4i%20LS
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...el%20Corsa%20Enjoy%201.2%2016V
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...07%20XS%205V%201.6%2016V%20110
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...line%20%201.9%20dCi%20Authenti...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...0Satis%20Privilege%202.2%20dCi
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...geot%20206%20Style%201.4%2016V

dosta ima toga, ali cujem da se peugeoti dosta kvare, za volkswagne da su skupi delovi,...

http://www.avto.net/_AVTO/
cena 0d 2k-3.5k
4/5 vrata
izabrana klima
[ Nemanja @ 21.03.2014. 13:37 ] @
Od ovih sto si ti izdvojio , jedino ona 206-ica izgleda da bi mogla biti dobra.

Za one prve nije stiklirano "vozilo ni karambolirano" tako da su sigurno bili u udesu, ne znaci da i ovi kod kojih je to stiklirano nisu. Izbegavaj generalno sve automobile sa Celjskim tablicama, to ti je kao Sabac u Srbiji.

Za te pare mozes kupiti dobro ocuvan B klase, po meni ti je najbolji izbor bas Clio sa dizel motorom od 82 KS, posto su oni i najcesci automobili u Sloveniji, pa je najlakse za delove i odrzavanje... odlican i za po gradu i na autoputu. Nisi rekao da li zivis u Sloveniji ili ne.

I Grande Punto ti je dobar , samo dobar kosta vise od onoga sto si spreman da das.
[ kvaju @ 21.03.2014. 13:54 ] @
šta mislite o ford fokusu? i ja bi nešto uzimao do tog budžeta uskoro i on ulazi u izbor isto.
[ Java Beograd @ 21.03.2014. 14:05 ] @
Citat:
krmarko:dosta ima toga, ali cujem da se peugeoti dosta kvare, za volkswagne da su skupi delovi,...
Naravno. Italijani rđaju, a za japance nema delova.
[ Flo33 @ 21.03.2014. 14:19 ] @
@nemanja, odakle ti to za Celje?
[ Nemanja @ 21.03.2014. 18:01 ] @
Iskustveno. Pogledaj i sam, najjeftiniji automobili za neki model i godiste su sa celjskim tablicama. Kada se posle nekog praznika vracas u Sloveniju iz pravca Hrvatske, na auto putu ces videti sve gastrabajtere, sa tim sto ce svaki drugi imati CE tablice, da covek ne zna, pomislio bi da je to najveci grad u Slo. Istina je , da takvi gastrabajteri iz Bosne i poslednje vreme Srbije, kupuju najjeftinije automobile, a ti su sa celjskih placeva, zato sam i uporedio sa Sabcem, gde imas najveci uvoz i najvece muvanje i prodaju kojekakvih krseva. A i znam par njih koji su kupili aute na placevima u CE, i svaki se za..bao.
Tablice se Sloveniji ne moraju menjati, i cesto ostaju sa mesta prve registracije.
Kada se tako gleda, najbolje je kupovati iz Koperske regije, jer je to najbogatija regija. Ne privredno, ali po prihodu ljudi koji zive tamo.
[ etjen @ 21.03.2014. 19:04 ] @
Vel Satis je pravi izbor
[ AstralPro @ 21.03.2014. 19:30 ] @
Oktavia?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...ctavia%201.8T%2020V%20Elegance

http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...Octavia%201.9%20TDI%20Elegance
[ Flo33 @ 21.03.2014. 20:00 ] @
@nemanja, ja sam mislio da imaš neko saznanje konkretno da se dešava u Ce :) većinu si u pravu, s tim da moraš znati da je ce poprilično veliki region, i da procentualno najviše bosanaca živi u toj regiji Ce /Velenje (mala bosna). Zato ti se i čini da je svaki drugi auto na autoputu celjskih tablica.

Za placeve se slažem, i sam sam doživeo pokušaj prevare tj lažnog informisanja o vozilu. Ali moraš izuzeti placeve velikih kuća (a2s, selmar,..) koji uglavnom drže do ozbiljnosti. Koper je dobra preporuka, s tim da dosta njih izbegava primorska auta zbog soli, i zato što su sva iscukana (ala Italija stil vožnje i uske ulice i parkinzi).

Za 3k € teško da možeš dobiti sve da odgovara kriterijumima. Ja bih, iako si naglasio da nećeš alfu baš išao u tom smeru i pogledao kakvu 147-156 dizela. Razlog je upravo taj što ar nije cenjena, i može se naći dobar auto za male pare. Pogledaj po kakvom alfisti forumu.

Dao bih primer poznanika, ima 156 sa puno opreme, auto je u fenomenalnom stanju, jer ga pazi i mazi više od žene, hteo da ga proda da bi uzeo 159, i smešne ponude je dobijao, i odustao je, još ga ima. Da mu je ko dao 3k mislim da bi otišao, jer je zagrejan bio z 159.

A tebi je više od modela i opreme bitnije stanje vozila.

Izbegao bih clia, pola, megana, iako su jeftini, upravo zbog toga što ih namenski kupuju jeftine da što manje ulazu i ako crkne šta veće ne bude im žao da ga daju za par sto eura. Lp
[ Nenadxtz @ 21.03.2014. 21:57 ] @
Izbor pao od malenog Getza pa sve do Vel Satis Privilege

Mislim da za tvoje zahteve bi bio najbolji izbor Honda Jazz. I ne gledaj sa što više, nego sa što manje elektronike.