|
[ mmix @ 25.03.2014. 13:27 ] @
| Imama C5 (X7) Tourer i sje*ali su mi se prednji farov. Zamaglili su skroz iznutra (poliranje spolja ne pomaze) a nije kondenzacija, mislim da su preprodavci namontirali pogresne sijalize u njega koje su zbog dnevnog koriscenja svetla zamatirale plasticni far. Ako neko zn efikasan nacin da se to resi bezbolno, prihvatam.
Ako ne, onda mi ne gine kupovina novih farova. A ako cu vec da dajem pare, razmisljam o nekom upgrade-u na recimo Angel Light ili nesto bolje (svaki savet dobrodosao). U osnovi ne bih stavljao neka kineska sranja. Ima li neko iskustva o ovakvim akcijama na Citroenu? Da napomenem samo da ovaj model ima automatsku regulaciju oborenosti svetala.
Hvala unapred. |
[ mmix @ 25.03.2014. 13:32 ] @
Evo slika kako izgleda far, to je bilo jesenas, sad je jos zamuceniji:
[ botr @ 25.03.2014. 15:54 ] @
Moze da se otvori i da se ispolira, a kad se vec otvara onda mogu da se ubace morimoto projektori, samo ne znam gde kupiti kod nas, posto su se pojavile kineske kopije.
[ etjen @ 25.03.2014. 20:44 ] @
garant su tu maglu napravile pogrešne sijalice. Naši ljudi veoma retko vode računa o tome šta je proizvođač predvideo.
Kada sam za svoj auto tražio H7 sa UV filterom, lik u prodavnici me je gledao kao da sam pao s' Marsa :)
[ mirko2109kg @ 25.03.2014. 22:26 ] @
@mmix
Znam za likove koji repariraju farove, nisu cak ni daleko od tebe. Ugradjuju i Morimoto, ako izrazis zelju. Nisu preterano jeftini, ali po onome sto sam video (slike sa neta) dok sam se raspitivao da odradim nesto tako za sebe, rade dosta dobro - dolaze im raznorazna cuda od automobila na kojima sredjuju farove. Dobijas i garanciju na rad.
E, sad ne znam licno nikoga ko je isao kod njih, tako da ne mogu da posvedocim iz prve ruke koliko je zapravo to kvalitetno, i da li se ugradjuju pravi Morimoto, a ne kopije, kao sto rece etjen. Svejedno saljem ti link na pp, da ne ispadne da reklamiram, mozda ti koristi ako se odlucis na tako nesto.
Pozz
[ Java Beograd @ 26.03.2014. 07:33 ] @
Mislim, hebali ih farovi od škrdnave plastike kad se pokvare (zamagle) zato što sijalica radi ?! Dno dna jeftine mas-proizvodnje ! Šta je sledeće ? Farovi od najlona kojima smeta voda vetar i koji će da se skupljaju na toploti ?!
Edit:
Mada, kad malo bolje pogledam sliku, far je ravnomerno zamućen po čitavoj unutrašnjoj površini. A da je osetljiv na sijalicu oborenog svetla, zamućenost bi se pojavila isključivo tamo gde udara snop svetla sijalice. A tebi je zamućen i čak gore, gde nema nikakve veze sa sijalicom.
Biće da je nešto drugo u pitanju.
- Da li si probao da kroz otvor za sijalicu uguraš štapić sa vatom i probaš da nežno obrišeš plastiku iznutra ? Mislim, ne ceo far, već samo neku tačku, tek da se uveriš da li je možda prašina, ili naslage koječega drugog ?
- Kakav je drugi far ?
[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 26.03.2014. u 09:20 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 26.03.2014. 10:51 ] @
Od takvih i likova i farova, ozbiljne majstore, kod kojih svakako zavrsi auto novije generacije sa "morimotom", boli glava najstrasnije.
Jedna nesmotrena odluka postaje nocna mora za vlasnika automobila novije generacija.
[ mmix @ 26.03.2014. 13:25 ] @
Drugi far je isto mutan, samo malo manje.
Far je zalepljen, i ne mogu nigde da mu pridjem, morao bih da skidam sijalicu pa da se lomatam, sve je prilicno kompaktno spojeno. Iskreno i nemam bas toliko vremena da se zezam sa time u sopstvenoj reziji.
Iskreno, bio sam malopre kod tih ljudi (iz PP). Ako hocu samo reparaciju, uz troskove montaze, demontaze, 100e. Uz to ide novi zastitni sloj i godinu dana garancije. Ako hocu bixenon+morimoto (tvrdi da ima original), cena je 300e, s tim sto bi mi onda reparacija bila gratis. Garancija 18 meseci ako uzmem te kvalitetnije xenonke. Pitao sam dal ima one 4300K, ne volim one mnogo "napucane", cini mi se cak da losije vidim sa njima, kaze ima, to su mu i najnize, ima i 6k i 8k, ali i on kaze da su 4300 najbolje za voznju.
Najbolja fora je sto sam tek sad saznao da ja IMAM dnevna svetla u onom donjem delu fara, ima sijalica koje rade kad je svetlo iskljuceno i po njegovim recima policija prihvata ta svetla. D'oh. Deo tih 300e je i zamena tih sijalica sa po dve diodske koje ce biti i svetlije od ovih koje imam. Pitao sam za Angel Eyes, kaze na neko vreme su prestali da ih rade jer ne moze kod nas da se nadje kavlitetan set, imaju puno reklamacija na ugradjene od pre 6 do 9 meseci, pa dok ne nadju ponovo kvalitetne setove ne rade to.
To je otprilike to.
Kad sam ga pitao za uzrok, kaze da mu je cudno, izgleda kao da je pukla sijalica u farovima, ali su sve sijalice citave. Nije ni kondenzacija. Videce jos kad je otvori ali kaze da uzrok i nije toliko vazan za reparaciju.
[ Flo33 @ 26.03.2014. 13:47 ] @
Samo da ti potvrdim za dnevna led svetla, bez pozicija, nigde ni u EU, ni u Srbiji nećeš imati problema.
[ mirko2109kg @ 26.03.2014. 17:13 ] @
Kao sto rekoh, ne znam iz prve ruke kakvi majstori su ti momci, pa sam link pruzio informativno.
@mmix
Ako se odlucis da nesto radis kod njih, javi kako si prosao. Bar da vidimo da li su, kako Zarko kaze, ozbiljni majstori, ili oni drugi.
Pozz
[ cika dacha @ 26.03.2014. 19:33 ] @
Java Beograd@ plasticni farovi su uvedeni zbog smanjena povreda pesaka!
[ Zarko Silic @ 26.03.2014. 21:51 ] @
Niste dobro razumeli sta sam napisao.
Ozbiljni majstori su potrebni nakon ugradnje neadekvatnih xenona jer tek tada nastaju problemi na savremenim automobilima. Popravke mogu biti jako skupe.
Treba kupiti originalne farove i ugraditi LED dnevno svetlo tipa Philips ili Hela (oko 150 eura).
Aftermarketi su kratkog veka.
Ako automobil poseduje fabricki ugradjeno dnevno svetlo, naknadna ugradnja ledovki nije potrebna.
[ mmix @ 29.03.2014. 00:26 ] @
Pa sta konkretno crkava na aftermarketima. Malo sam pokusavao da se raspitam posle tvog upozorenja, ali nista lose nisam mogao da nadjem. Jedino sam nasao ona standardna upozorenja za HID da se ne radi parcijalna konverzija (bez projektora, npr). Nije mi bas najjasnije sta tu moze da crkne a da ne moze da se zameni (tipa D2S lampa).
[ jnk @ 29.03.2014. 01:20 ] @
Na motociklima sa aftermarket xenonima se desava da crkne elektrika jer ima prejake udare napona pri paljenju, pa onda mora da se budzi ne bi li to bilo pouzdano. Nisam siguran da li su takvi slucajevi zabelezeni na kolima(ipak su motori osetljiviji po tom pitanju).
Drugo, madjari hoce da drndaju na granici kad vide da imas aftermarket xenone(ako ni po cemu onda po nedostatku prskalica), cak prete i kaznama i iskljucivanjem iz saobracaja. Takodje, fali ti automatska nivelacija a nisam siguran kako funkcionise dizanje i spustanje aftermarket xenon farova rucno, tako da postoji mgoucnost da zaslepljujes ljude kad natovaris auto. Zatim nedostatak prskalica znaci i da ces pri kisnom vremenu i voznji na otvorenom imati mnogo vise problema sa prljanjem farova nego sa halogenim sijalicama koje se po prirodi vise greju i uklanjaju prljavu vodu sa farova(zato su prskalice i obavezne kod xenona).
Najrealnija opcija je da nadjes te sto profesionalno poliraju farove sa sve otvaranjem i ciscenjem senila i cega sve vec. Mada i u tom slucaju posle godinu dve mozes ocekivati da ti se ponovo malo zamute. Druga malo skakljivija opcija je da uplatis kasko za soferku i farove i da parkiras negde gde ce ti 'slucajni prolaznik' pazljivo cekicem polupati farove i dobijas nove.
[ mmix @ 04.04.2014. 07:52 ] @
Odustao sam od xenona, imam automatsku nivelaciju ali nemam prskalice. Poto cesto idem za EU, i mozda cu auto u nekom trenutku preregistrovati tamo, ne treba mi cimanje.
Okacicu slike kad restauracija bude gotova.
[ Zarko Silic @ 04.04.2014. 08:53 ] @
Citat: mmix: i mozda cu auto u nekom trenutku preregistrovati tamo,
Napisi nesto vise o ovome.
Isti problem i mene muci. Posedujem automobil koji je bolji od 99,9% slicnih automobila koji se nude kao polovnjaci napolju pa nema logike da ga ovde prodajem a tamo kupujem, za vece novce, losiji automobil.
[ mmix @ 04.04.2014. 09:20 ] @
Auto je uvezen polovan iz EU (Italija) tako da je tamo vec placen porez na njega. On je odjavljen u Italiji, ali nije izvrsen (niti moze, koliko ja znam) povracaj poreza. Tehnicki preregistracija u Nemackoj bi trebalo da bude ista kao "uvoz" iz Italije, sto podrazumeva neku birokratsku proceduru, tehnicki pregled i neku eko-taksu i neke slicne gluposti. Jos nisam poceo sa tim ad se detaljnije zabavljam jer smo pomerili selidbu za jos godinu dana. Postoji i verovatnoca da je za auto izvrsen povracaj poreza, ukoliko je neka firma bila vlasnik, u kom slucaju se situacija komplikuje. Jbg, ako ba budem mora da platim pun PDV na nejga, onda ga necu preregistrovati, vozicu dok mogu (6 meseci) i onda cu ga prodati ovde u Srbiji.
[ mmix @ 08.04.2014. 10:59 ] @
OK, auto je stigao iz servisa. Momci su stvarno fest odradili posao.
Stakla su zamaglila iz potpuno Monti Pajtonovskih razloga. Izvestan neko (koga necu da imenujem jer ne mogu da dokazem a ne bi da se sudim za klevetu) je crknuta dnevna svetla zamenio, ni manje ni vise, nego kucnom halogenom lampom tako sto je iglice sa halogene lampe zalemio za kuciste dnevnih svetala. To mi naravno nije saopstio. Ta halogenka se u tom malom prostoru toliko zagrevala da je bukvalno istopila poliamidne nosace dnevnih svetala i od toga su zamagljena svetla. Zamenio mi je ceo taj deo, samo sto smo umesto tih skupih halogenki (9500 za par), ubacili diodne lampe za 50e. Garancija godinu dana, i treba jos jednom da svratim sledece nedelje na par minuta da mi ozrace farove.
Slike:
(farovi bez i sa ukljucenim dnevnim)
Dnevno svetlo, ukljuceno i close-up iskljuceno
[ Java Beograd @ 08.04.2014. 11:25 ] @
Kućna halogemna lampa ?! Brate, kakav debil !
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|