[ marris @ 04.04.2014. 23:17 ] @
Pozdrav,
nov sam na forumu a skodilaka imam vec 6-ta godina i do sad nikakav veci problem nisam imao, iako je auto zagazio 300000 km.U pitanju je oktavija 2002 god.1.9 tdi 110 ks. Auto je kupljen u Srbiji i bio je sluzbeni auto hemofarma.Vozio ga je covek koji se bavio servisom aparata za dijalizu i prosao je svih 230000, na koliko sam ga ja kupio na otvorenom putu.
Mali uvod da steknete sliku kakav je auto.
problem je nastao pre jedno 2 nedelje kada ujutru na parkingu nije hteo da upali. Zavergla, krene da pali i nista, dalje nastavi samo da "zuji". Pomislim alnaser, i setim se da u naselju na 500 m ima servis. Iscimam brata, da ode kod njih, posto sam otisao na posao, da pita da dodju da pogledaju samo sta je, ako je to da ga skinu i da nosi kod elektricara da ga sredi. Dosli, kazu jeste. Ok skinu ga oni, brat odnese kod elektricara, kaze majstor bendiks je otisao.Sredi se to odnese ovima iz kraja da nameste ostavi im alnaser i ode kuci.
Vracam se ja kuci, pravac servis da vidim kako ide jesu li namestili, kad tamo me ceka i dalje dignita hauba kaze majstor dodji da vidis nije alnaser nego je procurela bos pumpa.
I stvarno na verglanje curi nafta iz nje. Pomislih jbg ode jos 100 evra ali sta je tu je.Kaze mi covek ne brini imamo mi dobrog majstora, dugo radi, nahvali ga, kaze verovatno nije nista nego trebaju samo gumice da zamene, pa reko sebi neka dodje da pogleda sta je pa cemo da vidimo. Ako neces njega, kazu, mi za skidanje uzimamo 50 e pa ti nosi...Razmisljam sta da radim i reko sam sebi pa nek pogleda sta je ne moze da skodi.
Reko, ajde nek dodje da vidi pa javi...
I tu pocinje crnjak, twilight zone.
Sutra pozovem telefonom, sa posla, posto vidim da niko ne zove, da vidim sta se desava, kaze mi covek e pa da bio majstor video da ne moze nista da uradi skinuo je pumpu i odneo. Mislim se pa sto niste zvali da mi to kazete, jer vrlo verovatno tu ne bi ni radio, posto imam svog majstora, ali stavise me pred svrsen cin, mada da sam znao sta ce da se izdesava istog momenta bi rekao vracaj pumpu nazad ne hvala, ali eto sto bi se reklo navukli me. Dobro, slozim se ja sa tim i ostane na tome da se cujemo.
Sutra opet niko ne zove, opet ja, kazu otvorio je pumpu pukla je osovinica mora da se trazi druga polovna jer to niko ne prodaje nego se menja ceo taj deo, ne brini ima majstor kontakte naci ce ti dobru cas posla.
Istovremeno ne bude mi tesko izokrecem par servisa u gradu da se raspitam kazu moze da se desi, moze da se menja itd. Ok pustim ga da radi. Prodje jos jedan dan opet ja zovem kazu nasao je upravo namesta gotovo sutra. Da ne duzim prodje tako 5-6 dana sa raznoraznim izgovorima, te dobio je temperaturu pa jos nije gotovo, evo sad sam krenuo po nju, namestamo, namestili smo ali ne mozemo mi da ustelujemmo mora bosista itd. U svakom slucaju posle 10-tak dana zovu kazu gotova.
Izadjem sa posla sav srecan idem konacno po kola,dodjem upalim ok je, platim krenem prema kapiji kad izbaci mi lampicu, zuta sa uzvikom u sredini.Vratim se kaze idi provozaj sipaj benzin posto su ga ostavili ne na rezervi nego na 0 bukvalno, sreca blizu je pumpa, pa se vrati da ponistimo gresku. odem, vratim se stave ga na dijagnostiku, kaze majstor ne valja greska ne moze da se ponisti nije dobro podesena kolicina goriva. Drz ne daj zovi bosistu kad kaze ne mogu sad da dodjem doci cu za 2-3 sata ostavi auto ponovo. Ja onako besan svasta kazem i odem. Naravno auto lose radi, kad oduzmes gas trokira...
Sutradan odem kod mog majstora objasnim sta je on pogleda i kaze covek verovatno nije dobro uradjena pumpa ali mi savetuje da ne bi dzaba placao 2 puta istu stvar jer ni on ne moze da vidi da li je sve ok dok se ne skine pumpa. Ja sta cu nazad kod ovih, i zajedno sa gazdom servisa kod bosiste.
tamo nas ceka covek u penziji radi u garazi.Gledam, ne verujem, pitam jel ovde radio kaze gazda ne on je radio kao bosista negde u rakovici tamo je nosio.
To mi je bila druga sansa da odem. Ali,eto nisam. Kaze matori ostavi ga ti meni jos danas da ja jos jednom proverim da li je sve ok. Ostavim i zovu me za jedno 2 sata kazu gotov je, stavio je neki nepovratni ventil na filter od goriva sad radi ok. odem uzmem kad stvarno ide normalno ne trokira. Krenem da provozam da vidim kako ide i nisam odmakao 3 km auto se ugasi na semaforu kad sam stao. Zovem ih dodje jedan i odslepa me do servisa. Tamo otvorimo haubu gledaju i ugleda jedan mehurice u crevu za dovod goriva, kaze evo ga problem los je filter za gorivo. Ajde zamenimo i to i sad je opet kao normalno. Nisam napomenuo da je sve to vreme na kompu pokazivao ko ima ovu oktaviju zna 0.2-0,4 l/h dok je ranije pre toga konstantno ne leru pokazivao 0,5 l/h i to uvek. Kazem ja to, oni kao nije to nista. Ja sta cu uzmem auto i odem .I stvarno nista ide normalno,malo se culo neko ne znam kako da opisem, kao kada lopatica kucnog ventilatora kaci o nesto takav zvuk.Ali reko oticu cu cim nadjem vremena.
Prodje 2 dana i nekih 60 km voznje koliko sam napravio, krenem na posao i na pravcu na nekih 70 km/h u cetvrtoj samo se ugasi auto,i odmah ponovo izbaci istu lampicu ja na kvacilo i stanem,probam da zaverglam nista mrtav.pade mi mrak na oci, pretpostavljao sam zasto je stao. Zovem opet servis dodju da me slepaju stignemo u servis kaze moramo da proverimo da nije ono najgore da nije prezupcio. Skinu tocak i probase da ga vrte rucno i stade nece da se vrti.Kaze jbg imao je auto udar verovatno je prezupcio, moramo da skinemo i pogledamo kolika je steta.
UZAS.Kazu ne nerviraj se bosista ce da plati stetu jer on je kriv,videcemo sutra cemo da ga otvorimo jer necu da diram dok ne dodje bosista da mu pokazem sta je napravio. Sutradan naravno niko nije zvao pa zapucam u servis kad tamo vec rasklopljeno kaze dodji da vidis ovako nesto jos nisam video, glava i ventili ne taknuti pukla je klipnjaca! Pukla savila se, gledam ne verujem, kaze sreca nista nije ostetila sve ostalo je netaknuto. Kaze dugo radim ali ovako nesto nisam video da nista nije ostetila a da je tako pukla. Ja u neverici.

Sad sam tu, to jos traje. Bosista ce da plati zamenu klipa polovnog naravno, radice ravnanje glave ravnanje klipova i to je to.
[ marris @ 04.04.2014. 23:17 ] @
Sta sad mene zanima. Pricao sam sa nekim majstorima, kazu da kad se tako nesto desi kad pukne klipnjaca da mora da je napravila neki ris, ogrebala cilindar i da mora i cilindri da se ravnaju, ima izraz za to.jer ako se to ne uradi, a deluje mi logicno opet imam problem, jer ne sme kod dizelasa da ima maltene nikakva odstupanja u cilindru zbog velikog pritiska u radu samog motora.
Deluje mi logicno da je usled takve havarije i sile koja je uspela da polomi klip nije doslo ni do kakvog ostecenja cilindra.
Sta vi mislite? Sta raditi sad?Da li da trazim od majstora da se i cilindri rade?Da li je zaista moguce da nije nista stradalo osim klipnjace?
Stvarno sam ocajan vise.Ako neko ima vidjenje svoje cele ove situacije neka kaze sta misli svaki savet je dobrodosao.
Izmeni poruku
[ ventura @ 04.04.2014. 23:46 ] @
Gledaj to sa vedrije strane - uštedeo si bar 5000 dinara jer nisi auto popravljao u ovlašćenom servisu.
[ marris @ 05.04.2014. 00:03 ] @
Nije ovde bila toliko poenta usteda ja auto servisiram u servisu koji je bio ovlascen i ima tradiciju dugu preko 30 god.Nije to, nego se tako namestilo, auto nije hteo da upali sto znaci jos i trosak auto slepa jer mi je skoro isteklo clanstvo u ass-u, a nema ko da me odslepa do mog majstora a i ni na kraj pameti mi nije bilo da bos pumpa moze da napravi toliki problem. Na kraju krajeva taj isti takav servis pumpe sam platio isto kao i da sam nosio u ovlasceni servis sto je najcrnje od svega.
[ ventura @ 05.04.2014. 00:49 ] @
Kažem ti ja lepo.. Em si uštedeo, em si naučio sve o autu kao da si majstor: alnaser, bendiks, gumice, pumpa, osovinica, bošista, podešavanja, nepovratni ventil, creva za gorivo, filteri, risevi, cilindri, klipovi...

A u ovlašćenom servisu ti sve skuplje naplate, a ništa te ne nauče o autu... Bezobrazluk.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 06:42 ] @
Pusti ti Venturu,bezobraznik.Ne zna da slaze.
Sada ja IIIAAA,sa velikim usima,e to si ti.Sahranio si auto,sta bi ti drugo rekao.Otisao si kod takvog
sarlatana i prevaranta da je za medalju i temu kako prevariti.
Citat:
Pricao sam sa nekim majstorima, kazu da kad se tako nesto desi

Naravno kada si osamucen ti nastavljas po starom a rekao si....
Citat:
Nije ovde bila toliko poenta usteda ja auto servisiram u servisu koji je bio ovlascen i ima tradiciju dugu preko 30 god

Skupi te pinkle i na slep,kostace te mnogo manje nego budes li ostao kod tog kvazi proke pronalazaca i bosite iz garaze za
pravljenje ajvara.
Salu na stranu ali tu ce krivica biti igra bez granica a tebi je cilj da sacuvas auto.Bosista skida pumpu kod drugog majstora,
odnosno onog koji tebi popravlja pa je sada on kriv za zupcenje.Ima tu jos gomila nelogicnosti a sve u cilju da bezis odatle.
Citat:
Vratim se kaze idi provozaj sipaj benzin posto su ga ostavili ne na rezervi nego na 0 bukvalno,

Moze biti da si ga ti ostavio ili oni izvukli gorivo.
Citat:
namestamo, namestili smo ali ne mozemo mi da ustelujemmo mora bosista itd.

Znaci da je probao da uzupci,ali ne zna pa zvao bosistu.
Citat:
tamo nas ceka covek u penziji radi u garazi.Gledam, ne verujem, pitam jel ovde radio kaze gazda ne on je radio kao bosista negde u rakovici tamo je nosio.

Ovde se pali ta zuta lampica sa uzvicnikom zajedno za sirenom za vazdusni napad i bioloski rat.
Citat:
Tamo otvorimo haubu gledaju i ugleda jedan mehurice u crevu za dovod goriva,

Koji je prouzrokovao....
Citat:
Zovem opet servis dodju da me slepaju stignemo u servis kaze moramo da proverimo da nije ono najgore da nije prezupcio.

VRHUNAC romana...
Citat:
kaze dodji da vidis ovako nesto jos nisam video, glava i ventili ne taknuti pukla je klipnjaca!


Citat:
Pukla savila se, gledam ne verujem


Prijavi ih i spasi druge.Izvini na sarkaticnom tekstu ali da te probudim.
[ etjen @ 05.04.2014. 08:36 ] @
beži, bre, što dalje iz tog servisa
[ marris @ 05.04.2014. 09:55 ] @
Citat:
Skupi te pinkle i na slep,kostace te mnogo manje nego budes li ostao kod tog kvazi proke pronalazaca i bosite iz garaze za
pravljenje ajvara.
Salu na stranu ali tu ce krivica biti igra bez granica a tebi je cilj da sacuvas auto.Bosista skida pumpu kod drugog majstora,
odnosno onog koji tebi popravlja pa je sada on kriv za zupcenje.Ima tu jos gomila nelogicnosti a sve u cilju da bezis odatle.


Nije problem krivica, priznaju oni da je bosista pogresio i sam je pristao da plati stetu, e sta je sad problem, radice ravnanje glave i svih kvipova i zamenice taj klip sto je pukao.A moje pitanje jeste sta se desava sa cilindrom kada se tako nesto desi, jer je verovatno i on preziveo neko ostecenje, nemoguce je da je ostao netaknut. Da li bi i cilindri trebalo da se razbusuju i to ne samo taj gde je pukao klip nego i ostali da bi svi bili jednaki. To me zanima. Sta raditi sa karikama, da li i njih zameniti?

Citat:
Moze biti da si ga ti ostavio ili oni izvukli gorivo.


Nisam, imao sam goriva, sipao sam pre nego sto nije hteo da upali, mada ne verujem da bi izvlacili gorivo, suludo je a i bilo je plafon 10-tak litara

Citat:
Ovde se pali ta zuta lampica sa uzvicnikom zajedno za sirenom za vazdusni napad i bioloski rat.


To znam i sam sad.

Citat:
Naravno kada si osamucen ti nastavljas po starom a rekao si....


Jeste, ali ne mogu da placam dvaput za jednu istu stvar. Vodio sam se logikom ako si nesto uradio kako ne treba sredi to ispravi a nisam znao da bos pumpa moze da izazove toliki problem.Samo iz tog razloga sam ostao kod njih.
[ ventura @ 05.04.2014. 10:08 ] @
Citat:
marris
To me zanima. Sta raditi sa karikama, da li i njih zameniti?

Tebe i dalje zanima da se igraš mehaničara???

Ono što treba da uradiš u ovom momentu je da pozoveš ovlašćen servis za Škoda automobile, oni dođu, odšlepaju auto, pregledaju i kažu ti da li taj auto uopšte vredi popravljati ili ne.

Ako auto vredi popraviti popraviće ti ga u ovlašćenom servisu, dobićeš garanciju na izvedene radove, i voziš dalje. Ako auto ne vredi popravljati, prodaćeš ga za bud-zašto u staro gvožđe i gledaćeš šta ćeš dalje.

Ako budeš išao i dalje van ovlašćenih servisa, svakako će ti se isplatiti da ga popravljaš dalje, pa će da ga popravljaju taj majstor žika i bošista iz rakovice i klipnjačar iz dolova i kazandžija iz babušnice, prećićeš ponovo 60 kilometara, auto će ti stati, pa ćeš da juriš redom onda sve te likove kao što i sada radiš, pa kad ti to dosadi rodaćeš ga za bud-zašto u staro gvožđe i gledaćeš šta ćeš dalje, stim što si u ovoj varijanti već potrošio gomilu novca na te majstore koji su te zavlačili.
[ marris @ 05.04.2014. 10:33 ] @
Citat:
Tebe i dalje zanima da se igraš mehaničara???

Ono što treba da uradiš u ovom momentu je da pozoveš ovlašćen servis za Škoda automobile, oni dođu, odšlepaju auto, pregledaju i kažu ti da li taj auto uopšte vredi popravljati ili ne.

Ako auto vredi popraviti popraviće ti ga u ovlašćenom servisu, dobićeš garanciju na izvedene radove, i voziš dalje. Ako auto ne vredi popravljati, prodaćeš ga za bud-zašto u staro gvožđe i gledaćeš šta ćeš dalje.

Ako budeš išao i dalje van ovlašćenih servisa, svakako će ti se isplatiti da ga popravljaš dalje, pa će da ga popravljaju taj majstor žika i bošista iz rakovice i klipnjačar iz dolova i kazandžija iz babušnice, prećićeš ponovo 60 kilometara, auto će ti stati, pa ćeš da juriš redom onda sve te likove kao što i sada radiš, pa kad ti to dosadi rodaćeš ga za bud-zašto u staro gvožđe i gledaćeš šta ćeš dalje, stim što si u ovoj varijanti već potrošio gomilu novca na te majstore koji su te zavlačili.



Prestalo je davno da bude igra. Pogledajmo realno, ovlasceni servis sad koliko bi uzeo za generalnu, jedno 500-1000 e sigurno ko zna.To je skoro polovina vrednosti auta koju bi ja morao da platim. Dakle sigurno se ne isplati. Da dam auto u staro gvozdje i dobijem sta? Suludo.
Dajte neko konstruktivno resenje, oni ce to da rade jer je to trenutno jedina opcija, za ovlascene ja para sad i nemam.
Kao sto sam i pitao da li sad treba da se rade i cilindri nakon svega ovoga i sta bi jos trebalo.To mi je bitno da znam.
[ Zarko Silic @ 05.04.2014. 11:04 ] @
Nikada nije kriv serviser.

Uvek, ali uvek je krevac vlasnik vozila iz prostog razloga jer je on taj koji bira servisera, a ne serviser njega.

Serviseru je u interesu da zaradi novac sto je potpuno razumljivo, a vlasiku automobila je u interesu da sto manje plati.

Kada se pretera u jajarenju, onda je ishod dogadjaja kao po nekom pravilu, potpuno poznat. Ne moze da omane.

Vec i vrapci znaju ko je Car za Bosch pumpe u ovoj drzavi (i sire).

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.04.2014. u 12:28 GMT+1]
[ cozmo_im @ 05.04.2014. 11:06 ] @
Ja bih ipak u tvom slucaju zahtevao potpuni remont motora, pa nek plate, njihova je krivica (i tvoja sto si im dopustio da tako cackaju). I sledeci put u kakvom god problemu budes bio ipak ti zovi ovlasceni ili nekog ko ima specijalizovan servis za Skodu (ili koji god auto budes imao). Moja preporuka je da kad ti poprave ovo ti lepo prodas taj auto.

Inace, moj brat je inace specijalizovan za VW, Audi, Skodu i Seat vozila, i to ih radi preko 15 godina (od toga u Porscheu 10 godina)... i kaze da ovo sto su ti radili je potpuni dilentatizam i bolje bi bilo da si ga slepao u neki ovlasceni ili specijalizovani servis, pa makar slepao i uzetom za vucu.


[ dejanet @ 05.04.2014. 11:09 ] @
Idi u ovlasceni servis da ti bar urade 'procenu stete', tj. sta treba raditi na autu.

Kada imas taj info, onda mozes da doneses neku validnu odluku.
[ Cezar Corolla @ 05.04.2014. 11:26 ] @
Ne bih rekao da pucanje klipnjace obavezno ima veze sa radovima oko bosh pumpe.
Ne mozes znati sta bi bilo kad bi bilo. Mozda je vec bila pred pucanje i ovo oko bosh pumpe nema nikakve veze s tim.
[ deki111 @ 05.04.2014. 11:26 ] @
U ovlašćeni servis može da ide da menja ulje i filtere, ako uopšte i to imaju trenutno na stanju.
[ Zarko Silic @ 05.04.2014. 11:35 ] @
300.000 km je dovoljna kilometraza za pumpu kakva je u ovoj Skodi. Poneki predju vise, ali to ne potvdjuje pravilo.

Mora se uraditi remont pumpe nakon kojeg je motor spreman na jos toliku kilometrazu ako se taj remont obavi po propisu i ako vlasniku vozila nije jajarenje stil zivota.

TDI od 110 KS do generalke prosecno izdrzi 1 do 2 remonta pumpe, sve zavisi. Posle toga se, ili prodaje, ili radi generalka pa onda sve nanovo. A i milionce je blizu pa treba razmisliti sta dalje.
[ vladd @ 05.04.2014. 12:16 ] @
Ja bih posumnjao u savet

Citat:
...idi sipaj benzin...


Mislim, 1,9TDI, njemac je to, ali ..benzin..ipak..
[ ventura @ 05.04.2014. 12:21 ] @
Citat:
marris:
Prestalo je davno da bude igra. Pogledajmo realno, ovlasceni servis sad koliko bi uzeo za generalnu, jedno 500-1000 e sigurno ko zna.To je skoro polovina vrednosti auta koju bi ja morao da platim. Dakle sigurno se ne isplati. Da dam auto u staro gvozdje i dobijem sta? Suludo.

Pa vidi, nije baš da imaš nekog izbora.

Možeš da odeš u ovlašćeni servis i da ti oni za skoro polovinu vrednosti auta (500-1000 evra kako kažeš) to poprave, ili ćeš platiti nekom dunđer majstoru 300 evra kako bi uštedeo, pa ti on usput sjebe još nešto, ili ti uopšte ne reši problem... I šta si onda uradio? Samo si bacio još tih 300 evra.

[ AstralPro @ 05.04.2014. 12:26 ] @
Nekada sam i ja tako gledao da ustedim da ne teram u ovlasceni servis pa sam se dozvao pameti posle deset godina i dva pucanja kaisa i vise stotina evra bacenih za nista.
Za Bosch servis se zna koji je broj 1, imaju jednu radnju i u Novom Sadu na Klisi, ko nece da ide u glavni servis.


Razlika izmedju cene kod ovlascenog servisa za odredjeni brend i cene kod servisera po kraju nije ni 30% a nekada su oni drugi skuplji (u slucaju mog Sorenta). Ne kazem da ovi drugi ne znaju da urade auto vec je razlika je sto ovlasceni daje 2 godine garanciju na delove i rad.
Ako se plati preko racuna ostvaruje se povracaj PDV-a 20% sto je super na godisnjem i visegodisnjem nivou za svako vozilo.

@edit:greska u kucanju




[ Flo33 @ 05.04.2014. 14:01 ] @
Pa ko je broj 1 za Bosh servis u Srbiji? Šta ste tu ko iluminati neki imate ''THE SERVISERA'', recite čoveku nek ode kod Velikog Majstora Lože BOSH.

Zaebao se, zna i sam, nema para za ovlašćenog, neka bar proba sa tim proverenim neovlašćenim. Ko nije jednom ispao magarac pri bilo kom servisu, tome očigledno auto i ne treba, ili ga vozi samo u garanciji.

Ja ti kažem, prežali do sada bačene pare, eventualno im se naebi mamice, nekom inspekcijom, ili mejlom specijalizovanom časopisu, emisiji, čisto da ti lakše bude duši, a i možda spaseš nekome par sto evra. Uzmi auto i na procenu, pa dalje odluči šta ćeš.

Ja sam davno rekao da više ni ulje i filtere ne menjam kod majstora 50m iza ćoška, nego onome kome verujem ja, ili proizvođač vozila, makar i čekao i plaćao više.

Srećno
[ KrkaCiC @ 05.04.2014. 14:19 ] @
Mogu ja da preporucim dobar Bosch servis,ali mu je daleko nekih 200 Km
[ Java Beograd @ 05.04.2014. 14:50 ] @
Ja mislim da svi vi ovde, uključujući i pokretača teme ne kapirate glavni poentu: sve je prevara !

Verovatnoća da istovremeno:
- otkaže anlaser
- pumpa visokog pritiska (koliko ja znam TDI nema boš pumpu)
- neki nepovratni ventil
- da se zapuši filter goriva
- dal beše još nešto ?

je manja nego da na haubu Škode padne meteor.

Dakle, bendix je "prosvirao" a sve ostalo je laž i prevara, i naravno šteta od nazovi mehaničara.

@ marris
Ako si u mogućnosti, zapreti "tvom" majstoru (hohštapleru) grubom fizičkom silom, traži da ti vrate SVE pare, osim zamene bendiksa. Ako nisi u mogućnosti, traži pare i preti tužbom i advokatima.
[ ventura @ 05.04.2014. 15:13 ] @
Citat:
Java Beograd
Ako si u mogućnosti, zapreti "tvom" majstoru (hohštapleru) grubom fizičkom silom, traži da ti vrate SVE pare, osim zamene bendiksa. Ako nisi u mogućnosti, traži pare i preti tužbom i advokatima.

Sa sve fiskalnim računom :)
[ AstralPro @ 05.04.2014. 15:33 ] @
Citat:
Flo33: Pa ko je broj 1 za Bosh servis u Srbiji? Šta ste tu ko iluminati neki imate ''THE SERVISERA'', recite čoveku nek ode kod Velikog Majstora Lože BOSH.

Srećno


Ha ha iluminati i veliki majstor loze Bosch :D

Zabranjeno je reklamiranje firmi na forumu zato mu je objasnjeno pa ako mu treba javice se nekom na PP.
[ kristina990 @ 05.04.2014. 15:54 ] @
Citat:
Java Beograd:
Ja mislim da svi vi ovde, uključujući i pokretača teme ne kapirate glavni poentu: sve je prevara !

Verovatnoća da istovremeno:
- otkaže anlaser
- pumpa visokog pritiska (koliko ja znam TDI nema boš pumpu)
- neki nepovratni ventil
- da se zapuši filter goriva
- dal beše još nešto ?

je manja nego da na haubu Škode padne meteor.

Dakle, bendix je "prosvirao" a sve ostalo je laž i prevara, i naravno šteta od nazovi mehaničara.

@ marris
Ako si u mogućnosti, zapreti "tvom" majstoru (hohštapleru) grubom fizičkom silom, traži da ti vrate SVE pare, osim zamene bendiksa. Ako nisi u mogućnosti, traži pare i preti tužbom i advokatima.



tačno tako!
anlaser je u pitanju,sve ostalo je prevara!!!
[ pajapop @ 05.04.2014. 17:11 ] @

Prevara i izmisljeni kvar / sve ukazuje na to...ali pitam se, odkud tolika "drskost" da se to izrezira, a ostali problemi sa bosistom su "kolateralna steta" - nesto je krenulo naopako. E sad...mislim da je sve to malo tesko dokazivo, sve je i moguce i nemoguce...Ali kako bas kod majstora da pocuri pumpa??? Malo "gorak ukus u ustima"... Ko je ovde lud, a ko pametan...???
[ cika dacha @ 05.04.2014. 17:29 ] @
imao je pokretac teme ispravnu bosh pumpu ali 100% su je skinuli i stavili neku neispravnu :-) !!! zato je i auto toliko vremena provodio u servisu na pocetku! to je odavno poznata fora !
ali ne mora da se ide u ovlascene servise ako i taj majstor sa coska daje fiskalni racun za ono sto je uradjeno!!!
ali nekad su povoljniji ovlasceni servisi jer primaju cekove, kartice itd!!!


[ marris @ 05.04.2014. 17:38 ] @
Moram da pojasnim malo nisu izgleda svi citali pazljivo , sto nije ni cudo s obzirom da sam napisao roman, mada drugacije nije ni moglo posto je samo ovako moglo da se objasni sta se izdesavalo.
Auto nikad ranije pre ovoga nije servisiran u tom servisu, vec u koletu dok je bio ovlasceni serviser skode, a posle toga stalno kod takodje bivseg ovlascenig servisera koji kao sto sam napisao ima dugu tradiciju servisiranja skode.
Otkud onda kod "majstora iz kraja", pitate se. E pa to je splet okolnosti.
Kao sto sam rekao pocelo je sa alnaserom, a posto je preiroda moga posla da se ponekad radi 15-16 h/7 dana a auto na parkingu zamolio sam brata da ode kod tih majstora samo da skinu alnaser koji je on odneo kod nekog drugog elektricara koji nema veze sa njima, znaci oni su trebali samo da ga skinu i vrate.
Drugo pumpa nije trebalo da bude radjena kod njih ako je stvarno ona procurela kao sto ima ljudi ovde koji misle da je moguce da je to iscenirano.Ja sam pristao samo da dodje majstor da vidi da li je moguce da su gumice ili nesto drugo, a oni su ga bez mog znanja skinuli i dali majstoru da se radi. E tu su me navukli, trebao sam kad su to rekli da trazim da vrate pumpu nazad i da se izgubim ali eto nisam i to je moja greska.Ostalo je istorija.
U neku ruku mi je drago da je tema posecena kao verovatno i sve koje se ticu zrtava majstorskih hireva kod nas. Treba da se vidi sta sve moze da se desi i treba otvoriti cetvoro ociju i nista ne prepustati slucaju.

Jos nesto velika je steta sto na forumu ne sme da se tzv reklamira npr neki majstor jer mislim da bi ljudima olaksalo kad bi negde mogao da procita ko to dobro radi, ko je dobar majstor, iskustva i sl.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 18:07 ] @
Mogu da ti kazu jer se radi o imenu bez generalija,a verovatno svi misle na Zeravicu.
[ marris @ 05.04.2014. 18:17 ] @
Da to znam i ja pa koristim internet, citam forume itd znam i sam jedino sto je doticni na 150 km od beograda a ako bi slao postom pa da ti neko kasnije ugradjuje ,opet bi da se nesto desi bilo isto. Mogli bi da se vade na neprofesionalnu montazu itd, jer imaju ljudi i sa njima negativna iskustva. Sve u svemu morao bi da ides tamo a kako kad kola stoje na parkingu zakucana.
Sad mi je zao sto mi je isteklo clanstvo u amss-u to bi resilo problem.
[ Java Beograd @ 05.04.2014. 18:34 ] @
Citat:
cika dacha:imao je pokretac teme ispravnu bosh pumpu ali 100% su je skinuli i stavili neku neispravnu :-)
Garant. Da je bila neispravna pumpa viskog pritiska, on bi to odavno video i primetio.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 18:40 ] @
Citat:
Da to znam i ja pa koristim internet,

Marko u tvom slucaju velika greska,bez ljutnje.
Citat:
jer imaju ljudi i sa njima negativna iskustva.

Velika firma pa mozda manjka kontrole.
Ajde kada si pomenuo pumpu,jel ti curila pozadi(ima jedan o ring)ili napred kod zupcanika.Uostalom u kom delu slike.
Kao sto vidis osovina nije u rezervnim delovima za prodaju.


[ marris @ 05.04.2014. 18:41 ] @
Ne znam da dok nije poceo da vergla nista nije curilo, a kako je zavergla curi ko iz creva u finom mlazu.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 18:45 ] @
Pa u kom delu?Naravno da bez pritiska nece ni da curi.
[ marris @ 05.04.2014. 18:47 ] @
Citat:
Ajde kada si pomenuo pumpu,jel ti curila pozadi(ima jedan o ring)ili napred kod zupcanika


Curila je sa prednje strane, kao sto sam malopre napisao u finom mlazu ali samo dok vergla kad ne vergla nista a gde tacno nisam lepo video cini mi se da je pri vrhu pumpe bilo tu gde je dihtung br.4.
A za to da osovinice nema u prodaji to su mi i rekli, odnosno bosista je nasao drugu polovnu.
A i ne ljutim se, znam da sam pogresio.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 18:52 ] @
Ha,cetvorka.Pa on je olabavio poklopac pumpe,verovatno.Strasno,tu ide ta gumica.
Mislio sam da je na prednjem delu kod remenice,ali ovo.Bruka.
[ marris @ 05.04.2014. 18:57 ] @
Ne drzi me za rec kazem nisam lepo video necu da pricam nesto u sta nisam siguran ali sve je moguce. Mada mi je nelogicno sto je onda uvlacio bosistu u celu pricu odnosno ok naseo si zavrnes poklopac pokupis pare i sve je ok, nista se od ovoga ne bi ni desilo.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 19:09 ] @
Pa ne bi,iskrivljena klipnjaca.Uostalom,sta si odlucio.Slepas ili....
[ marris @ 05.04.2014. 20:02 ] @
Ne znam, oni su preuzeli na sebe da plate stetu koja je nastala, tako da stvarno ne znam. Uostalom sta sad moze da se zajebe, glava i klipovi moraju da se ravnjaju a to zna se ko radi masinska radionica, sa njima nema greske. A ovima ostaje samo to da sklope.Tu valjda nema sta da se pogresi.Jedino sto sam u nedoumici da li ti cilindri moraju i oni da se razbusuju.
Sad sam sateran uza zid i nema kud.Ili da odvojim kao sa pocetka price jos gomilu para ili da pustim ove da to odrade odnosno da sklope motor.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 20:21 ] @
Teras me da se ponovo logujem a stvarno mi je zao sto ti se to desilo.
Reci ce ti i ostali ali dok se ne jave.kAKVO RAZBUSIVANJE I RAVNANJE KLIPOVA.
Koji buzdovan ti je to rekao?Ovi za koje ponovo konstatujes...
Citat:
A ovima ostaje samo to da sklope.

Mislis na one koji od alansera stigose do razbusivanja.Uzmi lovu.Te price oko klipnjace cisto sumnjam da i jesu.
Taj motor nije konstruisan u tim uslovima za koje kazes da su bili (servis i ostalo)da se otvara i rade te gluposti.
Klasicni prevaranti.
Citat:
Uostalom sta sad moze da se zajebe, glava i klipovi moraju da se ravnjaju a to zna se ko radi masinska radionica

Sa ovim boldovanim mozes takav seks da imas da te tek zaboli glava.Znas sta pise na poledjini racuna za hidro test.Garantujemo
60% za uradjeni test.Imas majstora koga si naveo,uzmi pare i odradi sve ostalo sa njim.


p.s.U Kom delu grada se nalazi ajvar ekipa,mehanicar-bosita iz limene garaze.
[ botr @ 05.04.2014. 20:27 ] @
Nema razloga da se razbusuju cilindri. Ako se to radi, onda je sasvim logicno da se uzmu i veci klipovi. Prakticno, onda radis punu generalnu. To se radi kad motor trosi litar ulja na 100 km, pa mu nema druge osim kompletne generalne. Za ravnanje klipova prvi put cujem.

Sta da ti kazem, presao si se i sad ti ostaje jedino da se nadas da ce odraditi posao kako treba.

EDIT

Petekao me lav.
[ marris @ 05.04.2014. 20:38 ] @
Sta su mi rekla doticna gospoda, ne da se ravnjaju klipovi nego glava klipa.
A za to razbusivanje cilindara je meni palo na pamet jer ako je pukla klipnjaca u cilindru onda je verovatno ostecen i cilindar, odnosno mora da je prilikom pucanja klipnjaca napravila neki ris i ako se to ne uradi onda nece imati kako bi rekao dobru kompresiju, zar ne. Pod uslovom da se to stvarno i desilo da je puklla klipnjaca
A majstori su na novom beogradu.
[ Lavlja_Jazbina @ 05.04.2014. 20:41 ] @
U ovom momentu jedino ti mogu dati savet da se vratis na prvu stranu i procitas VENTURINE postove.
Laku noc.
[ pajapop @ 05.04.2014. 20:46 ] @

Evo ovako...sta je bilo bilo je, lepo je to sto oni hoce da plate stetu, al da ne rade dalje. Ja bih auto odneo u ovlasceni servis, tamo da ga pregledaju, i nek urade sve sta treba, a ovima ispostavio racun. Mada to je sad sve... ono...kolko tvoje jeste tolko njihovo nije i to je tesko dokazivo i na sudu, a i sud kakav je to bi trajalo...tesko bi ti to naplatio od njih. Ono, ima nacina, samo...ne moze to svako. " Covek prosto nije pametan"
[ hobbista @ 05.04.2014. 21:13 ] @
Pitaj ti njih na koju meru ravnjaju glavu klipa :D

Pošto sam vidovit, mogu da ti ispričam šta je sledeće :)

Odneće delove na obradu i majstor će reći da je van tolerancije, tako da moraju da se razbuše cilindri na specijalu (ili da se hilznuju na standard). To će povući i kupovinu novih klipova.
Glava je na izdisaju, ventili su skoro progoreli, tako da bi bilo pametno da se to sve odradi sada.
Oni će, zbog njihove greške, da odrade ruke džabe, a ti da platiš samo obradu i delove (koje ćeš kupiti u prodavnici gde te oni pošalju, jer su tamo, naravno, najjeftiniji delovi). A sve to jer je stanje cilindara i glave rezultat do sada pređene kilometraže a ne njihove greške.
A možda ustanove i da curi hladnjak, što će videti kada izvade motor.



Nema ovde pravog saveta dokle god si u njihovim rukama. Smisli kako/sa kim ćeš da odeš i popričaš sa njima jer je ovakva priča previše čak i za bajku.
[ marris @ 05.04.2014. 21:24 ] @
Videcemo sta ce da se desava, javicu jos kako stoje stvari, a voleo bi da je bajka jer bajke imaju srecan kraj sto ce ovde tesko da se desi. Pre mi lici na neki niskobudzetni horor film gde svi ginu.
[ hobbista @ 05.04.2014. 22:06 ] @
Bajka u smislu da ti poveruješ u njihovo "matori, majke mi" i platiš sve :)

Po tvom opisu, jeste bio anlaser u problemu.
Šansa da je tako prskala nafta, a da nije bilo problema u vožnji i da ti u kabini nije smrdelo kao u peći na naftu - ne postoji.
Dakle, to je ili namerno izazvano, ili je neko bio toliko nespretan da je uspeo da odvali nešto čemu nije trebao da bude ni blizu.
Klipnjača se krivi od tečnosti u cilindru (voda ili nafta), Ako vodu isključimo kao uzrok, ostaje nafta koja bi ti, najverovatnije, pravila probleme pre nego što dodje do hidro udara.
Kada prezupči onda stigne klip ventil, tako da i ta priča pada u vodu.
Video sam razne klipnjače savijene, ali da je pukla to još nisam video (ne kažem da je nemoguće). Cilindar može a ne mora da bude oštećen.


Ali, apsolutni hit je ravnanje "glave klipa" :D



Idi do majstora koji ti je održavao auto i ispričaj mu ovu tužnu priču.
Zamoli ga da ti pokaže i objasni sve gluposti koje su ovi nalupali pre nego što odeš po auto.
[ vladd @ 06.04.2014. 15:35 ] @
Ovo je neka "mehanicarska mafija".

Nakarikati toliko komplikacija, maznuti bos pumpu i ko zna sta jos, "otvarati" kvarove od loseg verglanja do generalke...

Ne mogu da verujem sta se dogadja...
[ Flo33 @ 06.04.2014. 17:09 ] @
Citat:
marris:

A majstori su na novom beogradu.



23.blok?
[ Lavlja_Jazbina @ 09.04.2014. 06:03 ] @
Marris..Glupo je da nas ostavis bez informacije krajnjeg ishoda.Sta bi na kraju?
[ miki069 @ 09.04.2014. 13:17 ] @
Gore je prošao nego Šon Pen kod ovog lika:
https://www.youtube.com/watch?v=Ps3W_WXy9wU
[ marris @ 09.04.2014. 21:11 ] @
Nisam napustio forum i nikako ne zelim da ostavim ovako temu.
Saga se nastavlja.Bosista je povukao pricu da je on odgovoran za stetu i sad nece da plati. Pristaje da vrati pare koje je uzeo za pumpu i to je kao to. Nisam se jos susreo sa njim oci u oci to me ceka sutra kad je zakazan satanak izmedju bosiste, majstora koji me je poslao kod istog i mene.Treba da se vidi sta cemo dalje, posto je sad promenjena prica.
Znaci sad je prica da on nije kriv posto pumpa nije mogla da prouzrokuke sve to nego je motor doziveo hidroudar. Da li preko vode ili je posrkao ulje pa dobio iberturu(valjda se tako kaze), to je sad izgovor zasto se sve ovo desilo. Tu pricu zdusno podrzava i majstor koliko sam mogao da primetim jer smo danas imali jedan ozbiljan razgovor.
E sad konsultujuci se naravno sa jos ljudi, prijatelja, prijateljevih majstora itd, shvatio sam da takva prica ne pije vodu.
Prvo, voda nije sigurno jer prosto nisam prosao ni kroz b od bare a i da jesam imam suspleh. Kise tad nije bilo ni na prognozi.
Ulje koje je majstoru koliko vidim draza opcija takodje nije moguce jer mi tokom voznje nista nije ukazivalo na to. Meni se auto samo ugasio bez ikakvih podizanja obrtaja motora karakteristicnih za iberturu. Takodje da je usao u iberturu ne bi se samo ugasio nego bi radio na ulju dokle god ima ulja ili se motor ne raspadne, sto znaci da bi bar par sekundi bio u iberturi sto ovde nije bio slucaj, ovde se samo ugasio i opet izbacio zutu lampicu koju sam vec pominjao u prvom postu.
Nisam takodje napomenuo jos jednu stvar. Kada je posle havarije doslo da skidanja motora, da se utvrde posledice, kome ja opet nisam prisustvovao iako sam naglasio da me pozovu da budem prisutan bio je i bosista koji je skinuo pumpu , odneo, drzao kod sebe 3 dana sve na konto provere, i danas kad je vratio a kad i inace pocinje odbijanje da preuzima odgovornost za stetu, kaze majstor eto on je pumpu proverio sa pumpom je sve ok nosi je kod koga hoces neka je proveri. Kod mene neverica pa reko jel sad da je nosim kad je vec uzeo opet bez mog znanja, i sta sad da proveravam sad je mogao da je mozda i sredi, trebao je da ne dira nista nego da stoji iza svog obavljenog rada pa da kaze to odmah.
Ima jos.
Hobbista je bio apsolutno u pravu, a to sam shvatio danas kada posle sve ove price oko odbijanja odgovornosti i svega ovoga, kaze majstor ajde da resimo problem imam prijatelja ima motor za 200 e pa bi to mozda bilo i najbolje da se uradi.
Zakljucak se prosto sam namece koliko vidim a to je da je steta namerno izazvana odnosno da kao sto neko rece pravi kvar je bio alnaser, a da je sve ostalo eto napakovano. Jer i po prici jos nekih ljudi a kao sto i sam hobbista kaze ne moguce je da je nafta prskala u tolikoj kolicini a da se pritom nije osecala u kabini i da nije pravila probleme tokim voznje pre alnasera.
I da jos jedna stvar majstori nisu u bloku nego na Bezanijskoj kosi.
Toliko za sad .Javljam se.
[ AstralPro @ 09.04.2014. 21:17 ] @
Zasto dajes da ti komadaju auto bez tvog prisustva?
[ Lavlja_Jazbina @ 09.04.2014. 21:20 ] @
Citat:
Prvo, voda nije sigurno jer prosto nisam prosao ni kroz b od bare a i da jesam imam suspleh. Kise tad nije bilo ni na prognozi.

Rekoh ti da se manes interneta.Ova tvoja prica me potseca na jednu anegdotu kada je kandidat sa B kategoriju prolazeci
kroz baru podigao noge u autu.
Citat:
da je nafta prskala u tolikoj kolicini

Nije to samo poklopac nego se pomeranjem napred nazad steluje i kolicina goriva.Elem.Dzaba smo krecili kada ti teras po svome.
[ marris @ 09.04.2014. 21:36 ] @
Citat:
Zasto dajes da ti komadaju auto bez tvog prisustva?


Vise puta sam naglasio da me pozovu pre nego sto bilo sta krenu da rade. Udzaba.

Citat:
Dzaba smo krecili kada ti teras po svome.


Iskreno tesko mi je bilo da poverujem u to da je neko u stanju pogotovo sto je 500 m od moje kuce da iskonstruise sve to.Sa tako necim se jos nisam susreo, da ne kazem sa tolikom kolicinom bezobrazluka. Sta cu, znam da je moja greska ali sta da radim, tako je nazalost.
[ Lavlja_Jazbina @ 09.04.2014. 21:46 ] @
Citat:
Sta cu, znam da je moja greska ali sta da radim,

Citat:
moja greska,moja greska,moja greska
[ hobbista @ 09.04.2014. 22:24 ] @
Opet cu ja da mracim, ali dobronamerno :)

Ne razumem kakve ti imas veze sa bosistom?
Kreni prvo od toga da nije bio moguc kvar pumpe a da se to ne primeti. Pogotovo ne da toliko prska nafta.
Celu dalju pricu sa bosistom su vodili oni, a ne ti (osim ako nesto nisam dobro razumeo). Oni su "dijagnostikovali" problem, predlozili bosistu, skinuli pumpu i dali je njemu, i na kraju preuzeli pumpu i namontirali je.
Nemoj sebi da dozvolis da te uvuku u neku raspravu, jer ti sa tim covekom prakticno nemas nista! To je samo razvodnjavanje price da bi te lakse vrteli u krug.
Hidro udar od ulja ide malo teze. Od ulja ide iber tura. U svakom slucaju klipnjaca se krivi od hidro udara.

Svasta bih napisao, ali cu biti fin. Prica je toliko suplja, da je to strasno.
Jesu li ti objasnili kako je to motor prezupcio (nije mogao da se okrene) a glava tj. ventili ostali citavi?


Tvoja pozicija je sledeca:
- oni nece priznati gresku, odnosno njihove izmisljotine, jer bi sami sebi skocili u stomak (morali bi da priznaju da su te doziveli kao ovcu za sisanje). Najvise sto ce ti ponuditi je da oni odrade ruke "dzabe", a da ti kupis delove i platis obradu, odnosno da kupis polumotor (ili motor - sta su ti vec ponudili).
- gace su ti vec skinute, pa je pitanje koliko ces im dozvoliti da te siluju (izvinjavam se na grubom izrazu).


Pravo pitanje je kako izaci iz ovoga. Na zalost, meni lici da ce to morati malo da se resava na silu :(
[ marris @ 09.04.2014. 22:52 ] @
Citat:
Svasta bih napisao, ali cu biti fin.


Slobodno pisi, nema vise finoce

Citat:
Jesu li ti objasnili kako je to motor prezupcio (nije mogao da se okrene) a glava tj. ventili ostali citavi


Utvdili su malo kasnije da motor nije prezupcio uopste nego da je kriv samo hidroudar odnosno da je negde nekako uslo ulje

Citat:
Na zalost, meni lici da ce to morati malo da se resava na silu :(


Sve su opcije otvorene.
Bitno mi je da znam da je to sto pricaju fol, zbog toga sam i dosao na forum da utvrdim cinjenice sta moze a sta ne da se desi.
[ Lavlja_Jazbina @ 09.04.2014. 22:56 ] @
marris...Da li ti deo reci HIDRO govori nesto i ima veze sa uljem?
[ marris @ 09.04.2014. 23:14 ] @
Citat:
Da li ti deo reci HIDRO govori nesto i ima veze sa uljem?


Dobro bre ljudi kako to formulisete recenice, vrlo dobro znam sta znaci hidro, a sad mi pojasni sta si mislio pod tim, jel to znaci da to sto se tako zove moze da znaci da je moguc udar samo od vode ili izraz koriste svi majstori za havariju bilo kog tipa.
[ Lavlja_Jazbina @ 09.04.2014. 23:16 ] @
Pa sto onda pominjes iber turu ako je isto?
[ hobbista @ 09.04.2014. 23:53 ] @
Da, hidro udar se uglavnom desava zbog vode.
Napunili su te raznim informacijama pa sada ne znas gde udaras.

Rekao sam ti vec za pocetak ove sage - da ti je nafta curela onako kako je opisano imao bi problem pre tog anlasera.
Kada su namestili anlaser auto je verglao ali je prskala nafta (kada je doteran nije verglao).
Skinuli su pumpu bez tvoje saglasnosti i odneli na remont.
Zatim su je vratili sa remonta pa ponovo nisu mogli da je usteluju. Na kraju su je "sredili" i ti si otisao po auto.

Ako sam dobro ispratio ovaj deo, ti si auto video dok je prskala pumpa, i posle kada su je namestili?
Dakle, nisi video auto sa skinutom pumpom (koja verovatno nije ni bila skidana)? Uz to, ovo je trajalo 10-tak dana sto je vise nego dovoljno da naprave bilo kakvu zvrcku.

Nepovratni ventil su stavili zbog... ? Nesto nije drzalo naftu, pa je nepovratni ventil odlican nacin da se brzo "resi" problem. BTW kako filter goriva odjednom napravi problem?

To sto ti je kacilo" kao lopatica ventilatora" mogao je biti zupcasti koji kaci o plastike.

Inace, zupcasti kais kada se skine uglavnom se menja novim (zajedno sa spanerom).

Ako nije prezupcio, zasto nije mogao motor da se okrene? Kada se savije klipnjaca ona skrati hod klipa ali se radilica i dalje okrece.

Onaj hit sa ravnanjem klipa, sto si verovatno saznao, postoji samo u masti tog majstora.



Vidi ovako: oni spremaju neku pricu za tebe sutra da bi te ubacili u masinu. Nemoj ulaziti ni u kakvu raspravu sa bosistom jer ti nemas nista sa njim!!! Oni su se sami utalili u tu pricu pa neka se oni dogovore. Kada procitam ponovo tvoje postove, vise nisam siguran ni da su ti pokazali tvoju klipnjacu. Ako ne zavrsis nista sa njima sutra, uzmi tu klipnjacu i odnesi kod nekoga ko zna te motore - nije iskljuceno da je klipnjaca neka zaostala, od ko zna kog motora, koja sluzi za prikazivanje "neverovatne stete".
Cinjenica je da su, prema opisanom, u pitanju prevaranti. Samo je pitanje dokle su spremni da idu sa vacarenjam.
[ botr @ 10.04.2014. 07:42 ] @
Moj ti je savet da nadjes kamion, natovaris auto i to sto su raskupusali, odvezes auto u krsten servis, a njima ispostavis racun. Ako nece da plate, primeni silu i resen problem. Nije ovo tema da pricam o tome, ali sa takvim dzukelama samo tako moze da se izadje na kraj. Kad preuzmes auto, spomeni im da poznajes ljude koji za 50 evra lome noge i slicno.
[ Lavlja_Jazbina @ 10.04.2014. 09:29 ] @
botr...preterujes.Mozda covek i nije los.Sta ako mu izadje u susret i ponudi mu kljuc za kljuc.
Recimo tamic koji mu stoji u basti.Mozda ce mu traziti lovu za start sprej,ali to ce biti zanemarljivo.
Mada kad razmislim mozda u kombinaciju udje i dajc.Barem nece imati problema sa hidro udarom.
[ marris @ 10.04.2014. 10:19 ] @
Citat:
Ako sam dobro ispratio ovaj deo, ti si auto video dok je prskala pumpa, i posle kada su je namestili?
Dakle, nisi video auto sa skinutom pumpom (koja verovatno nije ni bila skidana)?


Nisan ja, posto sam radio, ali je bio brat koji je video da je pumpa skinuta, sto znaci da je jesu skidali.

Citat:
Nepovratni ventil su stavili zbog... ? Nesto nije drzalo naftu, pa je nepovratni ventil odlican nacin da se brzo "resi" problem. BTW kako filter goriva odjednom napravi problem?


Stavili su ga zato sto prvi put kad sam uzeo auto, kao sto sam pisao u prvom postu, kad sam krenuo da ga provozam ugasio mi se posle mozda kilometar na semaforu.Tada su zakljucili da ima mehurica u dovodu za crevo i zato stavili nepovratni ventil a filter su zamenili da bi bili sigurni da on ne pravi problem.Posle toga stvarno nije bilo mehurica vazduha u crevu za dovod goriva i ugasila se lampica, cuvena zuta sa uzvicnikom.

Citat:
Ako nije prezupcio, zasto nije mogao motor da se okrene? Kada se savije klipnjaca ona skrati hod klipa ali se radilica i dalje okrece.


To su proveravali kad me je posle havarije doslepao u servis, skinuli su prednji desni tocak, kad se gleda iz kabine, uzeli su kljuc lupam 16, 17, kako su mi objasnili da ga rucno vrte da vide da nije prezupcio, onda je vrteo jedno pola , mozda ceo krug sa kljucem i tu je kao stalo dalje nije moglo.
[ etjen @ 10.04.2014. 12:37 ] @
marris, ti očigledno nisi čovek koji je spreman da zapreti ili/i upotrebi silu.
Više je nego očigledno da su te preveslali. Da li su imali nameru u samom početku ili su nešto slučajno syebali, pa im se
ideja rodila u međuvremenu, to je nebitno.

Oni su te procenili da nisi neko ko im može praviti probleme (počeli su po malo, pa će na kraju da ti otkupe auto za 500 eura)

Sve u svemu, najbolje savet ti je s'obzirom na sve navedeno, da pokupiš auto, odeš u drugi servis i popraviš normalno.

Ukoliko nemaš pare, makar samo pokupi auto i sačekaj bolje vreme.
Što pre to uradiš i priznaš samom sebi da si prevaren, pre ćeš rešiti problem.


I pokušaj da se ne sekiraš. Nisu svi rođeni da uteruju dugove. Sad ti se ovo desilo i neka ti je za nauk.
[ botr @ 10.04.2014. 12:42 ] @
Postoje ljudi koji su za izvesnu sumu spremni da uteruju dugove, a pride rade u policiji ili vojsci. Ovo im dodje kao dopunska delatnost.

Najpametnije mu je da pokupi auto. Ja sam imao nesrecu da naletim na takvog limara. Jos me farba kako mi cini veliku uslugu, da zavari parce limm jer bi morao da menjam celu polustranicu koja kosta 700 evra i slicne gluposti. Prvo, pristao sam na nesto jacu cenu, ali da posao bude uradjen korektno. U pocetnu cenu od 200 evra je uslo farbanje sajtni, varenje dva parceta lima i zastita poda. Medjutim, prvo je otezao sa zavrsetkom radova, umesto 4 dana produzio na 10, da bi na kraju cena sa 200 skocila na 400, i to bez zastite, ali posto je on dobar, uzece mi 300, ali da mu doplatim jos 150 za zastitu poda. Dao sam mu 200, uzeo auto, a ostatak nemam, ali cu mu doneti prvom prilikom. Nije me ni zvao na telefon, a proslo je nekoliko godina.

Ja sam na svaka dva-tri dana isao da obidjem auto, i radio je ocajno sporo. Par puta ga nisam ni zatekao da radi. Verovatno je racunao mlad, zelen, ne zna sta koliko vredi, daj da ga oderem.
[ hobbista @ 10.04.2014. 13:25 ] @
Rekao bih da se nismo razumeli. Ja te samo upucujem na logiku.

Ako je tvoj brat video auto bez pumpe, onda ostaje da nagadjamo gde je zavrsila tvoja pumpa t.j. na kojoj pumpi je radjen "remont".

Naravno da je nepovratni ventil resio mehurice, ali nije resio pitanje otkud oni tu! Ako filter nije menjan, odnosno ako je samo pumpa skidana, gde je napravljen propust?
Moguce je da samo nisu zamenili bakarne podloske na crevu (skupa stavka, cca 20 dinara) - ali bi ovo trebalo oni da ti objasne!

Ako radilica nije mogla da se okrene, onda se klip susreo sa ventilom, tako da ventili (odnosno glava) ne mogu proci "nekaznjeno".
Mislim da je ovaj deo bila samo predstava za tebe, kako bi ti pokazali veeeeeeliki problem.



Opet ti ponavljam, vidjen si kao ovca za sisanje. Kakvo god obrazlozenje da pokusaju da ti daju, samo pozovi zdravu logiku i postavi im pitanje. Nemoj se plasiti majstorskih izraza.
I uvek kreni od prvog problema, zbog koga je auto otisao kod njih (anlaser).
[ AstralPro @ 10.04.2014. 18:35 ] @
Citat:
botr: Postoje ljudi koji su za izvesnu sumu spremni da uteruju dugove, a pride rade u policiji ili vojsci. Ovo im dodje kao dopunska delatnost.



Amin.